Jump to content
FAS Goran
neshaoct

BMW Serije 3 (G20) / BMW M3 (G80) / BMW i3

Recommended Posts

supercarblondie.jpg SupercarBlondie: BMW M3 Competition

 

M3 ima manuelni menjač i 475 konja, dok M3 Competition dolazi kao automatik i ima 510 konja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uhvaćen BMW Serije 3 restajling

 

bmw 3 03.jpg

 

Pojedini mediji su objavili fotografije na kojima bi trebalo da bude obnovljena verzija BMW-ove Serije 3 (fabričke oznake G20). Aktuelna ''trojka'' je predstavljena u oktobru 2018. godine na sajmu automobila u  Parizu, dok bi ovaj restilizovani model mogao da se pojavi na tržištu krajem ove ili na samom početku sledeće godine.

 

bmw 3 022.jpg

 

Kako bilo, slike pokazuju da obnovljena Serija 3 dobija nova prednja svetla, kao i izmenjeni prednji branik sa većim centralnim otvorom za vazduh.

 

bmw 3 01.jpg

 

Takođe, biće dostupni i M Performance elementi sa komponentama od ugljeničih vlakana. Osim toga, automobil će dobiti i Curved Display kao kod modela i4 i iX, sa 12.3-inčnim digitalnim instrumentima i 14.9-inčnim infotainment sistemom (uz BMW Operating System 8).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: BMW M3 vs Porsche 911

 

Za iste pare uzeti M3 sa dosta doplaćenih opcija, ili početni nivo 911 faktički bez ijedne doplate:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW M3 CS stiže 2023.

 

207149-bmw m3.jpg

 

Osim BMW-a M4 CSL, Bavarci planiraju i manje ekstremni i nešto pristupačniji model M3 CS. M3 CS najverovatnije neće biti toliko oštar i dinamičan kao M4 CSL, ali će po svemu sudeći biti komforniji od njega. Za sada je poznato da će proizvodnja BMW-a M3 CS startovati u julu 2023. godine i da će trajati samo do februara 2024. To znači ograničeni period proizvodnje i ograničeni broj primeraka, pa time i ekskluzivnost. U vesti se navodi da će M3 CS standardno dobiti i sportska sedišta od ugljeničnih vlakana, kao i ekskluzivni BMW M dizajn prednjih svetala. Pored toga, M3 CS neće imati opciju manuelnog menjača, dok više detalja tek sledi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako će izgledati restajling BMW Serije 3

 

bmw 3 2022 restajling.jpg

 

Pojedini mediji su još pre nekoliko meseci objavili fotografije na kojima je obnovljena verzija BMW-ove Serije 3 (fabričke oznake G20), dok je u međuvremenu Auto Bild uradio nezvanični render koji pokazuje ovaj novitet. Aktuelna ''trojka'' je predstavljena u oktobru 2018. godine na sajmu automobila u Parizu, dok bi ovaj restilizovani model trebalo da se pojavi na tržištu na samom početku sledeće godine. Kako bilo, render otkriva da obnovljena Serija 3 dobija nova prednja svetla, kao i izmenjeni prednji branik sa većim centralnim otvorom za vazduh. Takođe, biće dostupni i M Performance elementi sa komponentama od ugljeničih vlakana. Osim toga, automobil će dobiti i Curved Display kao kod modela i4 i iX, sa 12.3-inčnim digitalnim instrumentima i 14.9-inčnim infotainment sistemom (uz BMW Operating System 8).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: BMW M340d Touring

 

3.0 BiTurbo dizel sa 6 cilindara koji pravi 340KS/700Nm:

 

 

 

Edited by neshaoct
ispravka by vagenovac :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dileme više nema, prvi BMW M3 Touring dolazi naredne godine

 

g82 karavan10.jpg

 

Prema poslednjim informacijama, prvi serijski BMW M3 u praktičnijem karavanskom izdanju kupcima u Evropi će biti dostupan od druge polovine naredne godine. U Minhenu su se dugo opirali ideji da najsnažniji BMW iz Serije 3 ponude i u praktičnijoj karoserijskoj varijanti kakvu Audi i Mercedes već dugo nude uz svoje ''najljuće'' modele koji su direktna konkurencija BMW-u M3.

 

g80 karavan01.jpg g80 karavan02.jpg g82 karavan03.jpg

 

34 godine nakon predstavljanja prvog BMW-a M3 (uz jedan pokušaj na osnovu E46 koji je ostao u formi koncepta) Bavarci su konačno promenili stav, pa će potencijalni kupci aktuelnog BMW-a M3 uskoro moći da računaju i na Touring karoseriju s kojom, ako ništa drugo, kućni ljubimci više neće morati da borave na zadnjim sedištima. Karavanski BMW M3 ušao je u fazu završnih testiranja. Još uvek nije zvanično potvrđeno, ali se uveliko spominje da će Touring verzija standardno biti ponuđena sa adaptivnim pogonom preko obe osovine (xDrive), po uzoru na rešenje koje je M premijerno ponudio uz aktuelni BMW M5. Očekivano, i M3 Touring pokretaće redni 3.0 6-cilindarski biturbo motor koji je i ispod haube M3/M4, a sve su prilike da će se pored 8-stepenog automatskog menjača nuditi i u kombinaciji sa ručnim menjačem.

 

g82 karavan04.jpg g82 karavan06.jpg g82 karavan08.jpg g82 karavan09.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

chasingcars.jpg ChasingCars: BMW M3 Competition vs Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio

 

Na papiru je Giulia malo slabija, ali je i lakša. Ipak, ovo poređenja dva auta nije samo po pitanju njihovih performansi:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

hagertyyoutubelogo.jpg Hagerty: 2021. BMW M3

 

Novi BMW M3 izazvao je veliki problem za automobilske entuzijaste - brži je i bolji od starog u svakoj kategoriji, ali mišljenja o tome kakav je auto ipak su podeljena u zavisnosti od toga da li ljudi više pridaju važnosti tome kako izgleda, ili kako se vozi:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

M3 koji ''potpisuje'' AC Schnitzer trebao bi zadovoljiti i najzahtevnije

 

m3 schn01.jpg

 

U poznatoj nemačkoj tuning kompaniji privode kraju testiranja BMW-a M3 koji će kupcima biti dostupan pre kraja 2021. godine, a čiji trolitarski 6-cilindarski motor umesto 510 razvija 590 konjskih snaga.

 

m3 schn02.jpg m3 schn03.jpg m3 schn04.jpg

 

AC Schnitzer je za osnovu koristio aktuelni BMW M3 Competition, a već se zna da dosad najsnažniji BMW Serije 3 koji je preradio ACS pokreće dorađen motor koji umesto standardnih 510 KS i 650 Nm obrtnog momenta, raspolaže sa 590 KS i 750 Nm obrtnog momenta.

 

m3 schn05.jpg m3 schn06.jpg m3 schn07.jpg

 

Stigao je i višestruko podesivo vešanje koje se, zajedno sa većim kočnicama, krije iza Schnitzerovih 20-inčnih ultralaganih aluminijskih felni AC3, na kojima su gume dimenzija 285/30 napred i 295/30 nazad. Za još bolje držanje u krivinama brine i nekoliko novih karbonskih karoserijskih elemenata među kojima se posebno ističe spojler na poklopcu gepeka. U Schnitzeru još nisu objavili podatke o performansama automobila koji je u fazi završnih testiranja, ali nema sumnje da će njihov odgovor na Giuliu GTA biti brži od osnove na kojoj je nastao. Podsećanja radi, M3 Competition od 0 do 100 km/h stiže za 3.9 sekundi i bez limitatora ide do 290 km/h.

 

m3 schn08.jpg m3 schn09.jpg m3 schn10.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: BMW 330e

 

292KS/420Nm ukupno, ali...

Iz 2.0 turbo-benzinca (isti motor sa istim performansama kao u 320i) dobija se 181KS. Iz elektromotora integrisanog u osmostepeni automatik dobija se još 111KS, ali ukupna kombinovana snaga nije prost zbir ta dva broja, nego staje na 249 konja. Međutim, postoji i XtraBoost dugme koje kratkotrajno daje još 40KS isključivo od elektromotora, ali zbog utiska trenutne snage vozaču se čini kao da je dosta više od tih 40 konja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW 3 Gran Limousine Iconic Edition

 

219139-bmw 3 03.jpg

 

BMW od januara ove godine u Indiji nudi produženu Seriju 3 Gran Limousine, a sada je njenu paletu obogatio i specijalnim izdanjem Iconic Edition. BMW 3 Gran Limousine je za 12 cm duži od obične ''trojke'', pa umesto 471 cm ima dužinu od 483 cm (treba pomenuti i da su zadnja vrata nešto duža).

 

219140-bmw 3 02.jpg

 

Serija 3 Gran Limousine ima za 11 cm duže međuosovinsko rastojanje u odnosu na regularnu limuzinsku verziju (sada 296 cm), što će najviše osetiti putnici na zadnjim sedištima. Ovaj Iconic Edition se ističe prednjim ''bubrezima'' sa osvetljenjem, LED prednjim i zadnjim svetlima, 18-inčnim alu točkvima, Crystal ručicom menjača, Vernasca kožom, trozonskim klima uređajem, ambijentalnim osvetljenjem, 12.3-inčnom digitalnom instrumet tablom, 10.25-inčnim ekranom infotainment sistema, Harman Kardon Surround Sound sistemom sa 16 zvučnika i bežičnim punjenjem.

 

219141-bmw 3 01.jpg

 

U ponudi će se inače naći dizel verzija 320d sa 193KS i 400 Nm, kao i benzinska varijanta 330i sa 262KS i 400 Nm (oba sa 8-stepenim automatskim menjačem). Kupci mogu da biraju između tri boje (Mineral White, Carbon Black i Cashmere Silver), uz Cognac ili Black enterijer, dok cene za ovu specijalnu ''trojku'' u Indiji kreću od 61.500 evra (preračunato).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

evoyoutube.jpg EVO: BMW M3 Competition xDrive

 

M3 Competition (G80) je izvanredan vozački automobil u standardnoj formi sa pogonom na zadnje točkove, ali kako se ponaša sa snagom koja ide na sva četiri točka?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni BMW i3 za Kinu

 

220717-bmw 3 03.jpg

 

Već neko vreme je poznato da se priprema obnovljena verzija aktuelne BMW-ove Serije 3 (fabričke oznake G20). Restilizovani model bi trebalo da se pojavi na tržištu u prvoj polovini sledeće godine, pri čemu će se promene između ostalog odnositi na prednja svetla i branik. Takođe, biće dostupni i M Performance elementi sa komponentama od ugljeničih vlakana. Osim toga, automobil će navodno dobiti i Curved Display kao kod modela i4 i iX, sa 12.3-inčnim digitalnim instrumentima i 14.9-inčnim infotainment sistemom (uz BMW Operating System 8).

 

Možda i najznačajnija je vest da će se u ponudi za kinesko tržište nalaziti i potpuno električna ''trojka'' koja će tamo nositi naziv BMW i3 (na slikama).

 

220718-bmw i3 02.jpg

 

Automobil se u odnosu na standardne verzije sa SUS motorima vizuelno razlikuje pre svega po doteranim prednjim ''bubrezima'', dok detalji o elektromotoru, baterijama i dometu tek slede.

 

220719-bmw i3 01.jpg

 

Ipak, nagoveštaj šta možemo očekivati pruža BMW i4 koji recimo u verziji i4 eDrive40 sa jednim elektromotorom i zadnjim pogonom ima 340KS i 430 Nm, od 0 do 100 km/h ubrzava za 5.7 sekundi i sa jednim punjenjem baterija prelazi do 590 km (po WLTP-u). Što se tiče aktuelnog BMW-a i3 koji se prodaje u Evropi (u potpuno drugačijem karoserijskom izdanju), treba podsetiti da vest od pre nekoliko meseci u kojoj se kaže da će njegova proizvodnja u nemačkom Lajpcigu biti završena tokom 2022. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najava za BMW M3 Touring

 

221330-bmw m3 touring 2022.jpg

 

BMW M sa novogodišnjim video prilogom najavljuje M3 Touring, sportski karavan koji bi trebalo da se pojavi tokom ove godine. M3 Touring će pokretati 3.0 twin-turbo šestocilindrični motor sa 480KS i 550 Nm, odnosno 510KS i 650 Nm (taj jači je Competition verzija). Motor će po svemu sudeći biti uparen sa 8-stepenim automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom, uz xDrive pogon na sva četiri točka. Za zaustavljanje će se brinuti kočioni sistem sa diskovima 380 mm napred i 370 mm pozadi, dok su kod opcionih karbon-keramičkih kočnica diskovi 400 mm napred i 380 mm pozadi. Što se točkova tiče, oni su od 18 i 19 inča, odnosno 19 i 20 inča kod Competition verzije.

 

Automobil će takođe imati i najnaprednije sisteme kontrole trakcije i stabilnosti. U paketu za novi M3 Touring će se naći i M aero body kit (izmenjeni prednji branik sa većim otvorima za vazduh, širi blatobrani, set upadljivijih pragova, zadnji difuzor, zadnji krovni spojler...), hauba sa otvorima za vazduh, sportsko oslanjanje, sportski izduvni sistem, sportska sedišta i volan...

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: BMW M3 Competition vs Porsche 911 Carrera

 

M3 Competition pokreće 3.0 twin-turbo koji daje 510KS/650Nm. Pogon je na zadnjim točkovima, a auto je težak 1.730 kilograma.

911 kao u klipu je ustvari osnovni, početni, najslabiji Porsche 911 sa 3.0 twin-turbo motorom čijih 6 cilindara i turbine daju 385KS/450Nm. Pogon je takođe samo na zadnjim točkovima.

Dakle, ova verzija 911 ima značajno manje snage u poređenju sa BMW-om, ali ima jednu veliku prednost - lakša je za 225 kilograma!

Pa šta mislite - hoće li ga moćniji M3 oduvati na stazi? Ili će to ovo biti samo lagan test za 911?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvi BMW M3 u praktičnijem pakovanju stiže u drugoj polovini godine

 

m3 karavan 01.jpg

 

Nakon 36 godina čekanja/nećkanja u BMW-u su konačno dali zeleno svetlo čuvenom ''M'' odeljenju u kojem privode kraju posao oko modela M3 Touring.

BMW-ov odgovor na slično koncipirane modele koje već godinama nude Audi i Mercedes, ušao je u završnu fazu testiranja, a prvi M3 u karavanskom pakovanju za nekoliko meseci priključiće se ostatku M društva iz Serija 3 i 4. Sa sloganom ''ista snaga u novom obliku'' u Minhenu jasno sugerišu da će i M3 Touring pokretati poznati trolitarski biturbo sa šest cilindara (S58) koji već pokreće modele M3/M4, i u snažnijem izdanju (Competition) razvija 510KS/650 Nm najvećeg obrtnog momenta.

Iako još uvek nije zvanično potvrđeno, ranije je spominjano da će se M3 Touring nuditi isključivo u kombinaciji sa pogonom preko obe osovine (xDrive) i 8-stepenim automatskim menjačem, ali performansi neće nedostajati s obzirom na potencijal spomenutog motora. Podsećanja radi, M3 Touring će biti treći karavan koji ''potpisuje'' M odeljenje, u kojem su svoju magičnu ''slovo i broj'' oznaku do sada nudili samo u kombinaciji sa većim modelima iz Serije 5 (E34 i E61), jer je davni pokušaj Serije 3 (E46) na kraju ostao u formi prototipa.

 

m3 karavan 02.jpg m3 karavcan 03.jpg m3 karavan 04.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

autobuildyoutubelogo.jpg Auto Bild najavljuje BMW M3 Touring

 

BMW će konačno ponuditi dugoočekivani M3 Touring 2022. U leto 2020, glasine su zvanično potvrđene od strane ''M'' odeljenja. Sada na instagramu slede prve najave, a ilustrator AutoBild-a pokazuje svoju novu skicu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen BMW M3 CS

 

222146-bmw m3 cs 02.jpg

 

U paketu se očekuju novi prednji spojler, drugačiji spojler na prtljažniku, krov i hauba od plastike ojačane ugljeničnim vlaknima,  kočiona klešta u boji zlata, veći točkovi, modifikovano M oslanjanje i izduvni sistem, lagana sportska sedišta, koža i alkantara u unutrašnjosti...

 

222145-bmw m3 cs 01.jpg

 

Pod haubom bi trebalo da bude pojačani 3.0 twin-turbo šestocilindrični motor (aktuelni M3 Competiton raspolaže sa 510KS i 650 Nm), verovatno u paru 8-stepenim automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom. Automobil će po svemu sudeći biti ponuđen samo u ograničenoj seriji.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...