Jump to content
FAS Goran
neshaoct

BMW Serije 3 (G20) / BMW M3 (G80) / BMW i3

Recommended Posts

cargurus.jpg CarGurus video: Test 2019. BMW 320d

 

Nova serija 3 ima produženo međuosovinsko rastojanje u odnosu na staru za 41mm, i sve kao da je preneto na prostor na zadnjim sedištima. Gepek je isti, napred ima isto mesta, ali je zato putnicima pozadi sada udobnije:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Za volanom BMW-a 330i

 

2.0 Turbo sa 258 konja i 400 Nm. Maksimum na 250 Km/h, a ''stotka'' iz mesta za 5.8 sekundi:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

AC Schnitzer BMW Serije 3

 

wqwqs900.jpg

 

Nemačka tjuning kuća AC Schnitzer u svojoj gami ima i kit za novu BMW-ovu Seriju 3 (G20), uz najavu da će kasnije paleta biti još šira.

 

192903-ac 3 111.jpg

 

Nova ''trojka'' je dobila AC Schnitzer aerodinamički paket (prednji spojler i pragovi), crne prednje ''bubrege'', kao i nove opruge (auto je niži za 20 mm), novi izduvni sistem od nerđajućeg čelika, komplet alu točkova od 19 ili 20 inča, AC Schnitzer oznake, doterani enterijer (sportski volan, koža, aluminijumske pedale, nove patosnice...), a u ponudi će biti i paketi za pojačanje benzinskih i dizel motora.

 

192902-ac 3 1.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW počeo da proizvodi novu Seriju 3 u novoj fabrici u Meksiku

 

193278-bmw mex 1.jpg

 

BMW je otvorio svoj novi pogon u gradu San Luis Potosi. Fabrika u Meksiku završena je nakon nekoliko godina planiranja i izgradnje, a koštala je preko milijardu dolara. U pogonu je zaposleno 2.500 radnika koji će izrađivati novu generaciji BMW-a Serije 3, a maksimalni kapacitet je 175.000 vozila godišnje.

 

193279-bmw mex 11.jpg

 

Otvaranje fabrike u Meksiku događa se u trenutku kada Sjedinjene Države uvode taksu od 5% na uvoz robe iz te susedne zemlje, a ova odluka stupa na snagu 10. juna. Administracija predsednika Donalda Trampa najavila je da ova taksa može da bude i do 25% u budućnosti, ukoliko Meksiko ne preduzme “delotvorne akcije” kako bi sprečio prekogranični čverc droge i ilegalne imigrante koji ulaze u SAD. Osim modela Serije 3 iz meksičke fabrike, ova odluka pogodiće čak i BMW modele koji se izrađuju u pogonu u Sjedinjenim Državama, kao što su X3, X4, X5, X6 i X7, jer svaki od njih ima bar po neki deo ili sklop koji se uvozi iz Meksika od nekog od 220 BMW-ovih dobavljača iz te zemlje.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi BMW Serije 3 Touring

 

wqwqsa471.jpg

 

BMW je u oktobru prošle godine na sajmu automobila u Parizu i zvanično predstavio novu generaciju Serije 3, ali samo u sedan izdanju (fabričke oznake G20). Sada je pred nama i karavanska verzija Touring (fabričke oznake G21), čija premijera i početak prodaje nas uskoro očekuju.

 

wqwqsa470.jpg

 

Kao i limuzina, i karavan je porastao dimenzijama u odnosu na prethodnika, širi je i trag točkova, a masa vozila je nešto niža (konkretniji detalji tek slede). I ovde će se u unutrašnjosti isticati nova instrument tabla, pri čemu će se opciono nuditi i instrument tabla od 12.3 inča uparena sa 10.25-inčnim centralnim ekranom infotainmenta. U gami motora će se naći agregati poznati iz limuzinske varijante, što znači da između ostalog možemo očekivati benzinske verzije BMW 320i sa 184KS i 300 Nm kao i BMW 330i sa 258KS i 400 Nm, a kod dizelaša BMW 318d sa 150KS i 320 Nm, BMW 320d sa 190KS i 400 Nm kao i BMW 330d sa 265KS i 580 Nm. Kasnije verovatno možemo očekivati i verziju M340i xDrive sa 374KS i pogonom na sva četiri točka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW 318d Sport Line za 39.990 evra

 

wqwqsa491.jpg

 

Početak prodaje BMW Serije 3 u Srbiji označili su modeli 320d i 330i, kojima se sada pridružio i model BMW 318d. Posebno izdvajamo ovaj model u Sport Line paketu opreme koji je dostupan u salonima širom Srbije za 39.990€. Ispod haube se nalazi dvolitarski turbo dizel agregat sa 150 KS, koji uparen sa osmostepenim automatskim menjačem sprint od 0 do 100km/h postiže za 8.4 sekunde, dok se kombinovana potrošnja se kreće od 4.2 do 4.5 litara u zavisnosti od stila vožnje i uslova puta.

 

wqwqsa490.jpg

 

Dolazi u Sport Line paketu opreme. BMW 318d Sport Line možete voziti za 399€ mesečno kroz program BMW Select finansiranja sa rokom otplate od 36 meseci, kamatnom stopom od 2.95 % (NKS) i učešćem u iznosu od 11.597€.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi BMW Serije 3 Touring i zvanično

 

wqwqsa500.jpg

 

BMW je sada i zvanično predstavio karavansku verziju nove Serije 3 (fabričke oznake G21), čiji tržišni start u Evropi je najavljen za jesen.

 

wqwqsa501.jpg

 

Kao i limuzina, i karavan je porastao dimenzijama u odnosu na prethodnika, pa dužina iznosi 4709 mm, širina 1827 mm i visina 1470 mm.

 

wqwqsa502.jpg

 

Međuosovinsko rastojanje je produženo za 41 mm, širi je i trag točkova, a i prtljažnik je nešto veći nego ranije (sada od 500 do 1510 litara umesto ranijih 495 do 1500 litara).

 

wqwqsa503.jpg

 

Treba napomenuti da je naslon zadnje klupe deljiv u odnosu 40:20:40, kao i da se zadnje staklo otvara odvojeno od vrata prtljažnika. Takođe, kao opcija će biti dostupan i panoramski stakleni krov.

 

wqwqsa504.jpg

 

U unutrašnjosti se ističe i nova instrument tabla, pri čemu će se opciono nuditi i instrument tabla od 12.3 inča uparena sa 10.25-inčnim centralnim ekranom infotainmenta.

 

wqwqsa505.jpg

 

U gami motora će se naći agregati poznati iz limuzinske varijante, što ovde podrazumeva benzinske verzije BMW 320i Touring sa 184KS i 300 Nm, BMW 330i Touring sa 258KS i 400 Nm, kao i M340i xDrive Touring sa 374KS, a kod dizelaša BMW 318d Touring sa 150KS i 320 Nm, BMW 320d Touring-a 190KS i 400 Nm, kao i BMW 330d Touring sa 265KS i 580 Nm.

 

wqwqsa506.jpg

 

Cene za novu Seriju 3 Touring u Nemačkoj startuju od 39.400 evra (koliko tamo košta 318d Touring), što je za 1.550 evra skuplje u odnosu na jednako motorizovanu limuzinsku verziju. Pogon na sva četiri točka xDrive je dostupan kod dva najjača benzinca i dva najjača dizelaša. Sve verzije nove Serije 3 Touring i cene u Nemačkoj:

- BMW 318d Touring: 39.400 evra
- BMW 320d Touring: 42.000 evra
- BMW 320d xDrive Touring: 46.400 evra
- BMW 330d xDrive Touring: 53.250 evra

- BMW 320i Touring: 41.500 evra
- BMW 330i Touring: 46.050 evra
- BMW 330i xDrive Touring: 48.550 evra
- BMW M340i xDrive Touring: 63.250 evra

 

Na kraju i najava da će tokom sledeće godine gamu dopuniti i plug-in hybrid verzija BMW 330e Touring, sa kombinacijom 2,0 litarskog četvorocilindraša sa 184KS, elektromotora, baterija od 12 kWh i osmostepenog automatskog menjača, pri čemu kombinovana snaga iznosi 252KS i 420 Nm. BMW 330e Touring će samo na struju moći da prređe do 63 km, dok će cena ovog modela iznositi oko 53.000 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako bi mogao da izgleda BMW M3 Touring

 

bmw m3 t.jpg

 

Karavani su postali žrtve popularnosti SUV-ova pre limuzina, ali određeni proizvođači i dalje od njih ne odustaju...tačnije, od njihovih ekstremno brzih verzija koje bi, da nisu toliko brze, bile regularni porodični automobili. Takva je i Touring verzija M3 sedana, koju sve do nedavno nije baš imala svoju jasno definisanu svrhu. Međutim, to bi uskoro moglo da se promeni, pošto je BMW navodno odlučio da predstavi M3 Touring svetu, a jedna od njegovih dobrih odlika je što ovakav projekat ne zahteva velika ulaganja u razvoj. Ako bi taj automobil izgledao kao na renderu koji je napravio Aksyonov Nikita, onda je sasvim izvesno da bi se dopao svojim potencijalnim kupcima. Iako je sudbina ovog automobila još uvek neizvesna, najavljeni sedan će sigurno imati svoje mesto pod suncem, s obzirom da ga pokreće 3.0-litarski twin-turbo redni šestocilindarski motor sa oko 480 konjskih snaga.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorweek.jpg MotorWeek video: Test 2019. BMW 330i

 

Nije danas lako napraviti auto koji treba da zadovolji veliki broj kupaca jer među njima ima onih koji traže što moderniji, što više ''na struju''....a, opet kakva bi to Serija 3 bila ukoliko i dalje nije vozački auto (što još uvek ne ide ruku pod ruku sa ''dosta struje''). Tu je naravno i konkurencija kao i proteklih decenija:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motormouth.jpg Motormouth video: Test BMW M340

 

M340 dolazi malo spušten u odnosu na standardnu verziju, ima i adaptivno vešanje, M volan, malo brži menjač...sve to kao deo ''M Performance Package'':

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hibridni BMW 330e

 

195287-bmw 330e 004.jpg

 

Otprilike godinu nakon predstavljanja nove generacije Serije 3 u Minhenu su predstavili i odlično ''plug-in'' hibridno izdanje koje se krije iza oznake 330e.

 

195288-bmw 330e 003.jpg

 

Suštinu automobila čini pogonska kombinacija koju čini dvolitarski četvorocilindarski turbobenzinski motor (184 KS) potpomognut elektromotorom (113 KS). Kombinovana snaga iznosi 252 KS, a u BMW-u naglašavaju da vozač u radnom programu Sport snažnijim pritiskom na papučicu gasa desetak sekundi može da računa i na dodatnih 40 KS. Vrednost najvećeg obrtnog momenta iznosi 420 Nm.

 

bmw 330e 002.jpg

 

Prenos snage se vrši posredstvom 8-stepenog automatskog menjača. BMW 330e od 0 do 100 km/h stiže za 5.9 sekundi i razvija 230 km/h. Najveća brzina bez učešća motora s unutrašnjim sagorevanjem iznosi 140 km/h, a kapacitet baterija (12 kWh) koje su smeštene ispod zadnjih sedišta je dovoljan za prelazak 66 kilometara. U BMW-u kažu da potrošnja goriva iznosi od 1.6 do 1.9 litara na 100 kilometara, a emisija CO2 od 37 do 43 g/km.

 

195289-bmw 330e 001.jpg

 

Kupci i uz hibridnu verziju mogu da računaju na M Sport komponente među koje spada adaptivno oslanjanje i unapređene kočnice, a BMW će 330e naredne godine ponuditi i u kombinaciji sa praktičnijom Touring karoserijom. Cena još uvek nije objavljena.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV video: Test BMW Serije 3

 

Nema potrebe naglašavati koliko fabrika iz Minhena računa na Seriju 3...uostalom, do sada su ih prodali preko 15 miliona komada kroz sve generacije.

BMW je uvek voleo da reklamira svoje automobile kao ultimativne vozačke mašine, ali Serija 3 je nikada veća i teža, pa da li je zadržala tu osobinu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

3D Design BMW Serije 3

 

3d bmw 001.jpg

 

Japanski tjuner 3D Design klijentima nudi i svoj program namenjen za doterivanje BMW-a Serije 3 sedan.

 

196147-3d bmw 002.jpg

 

Kupcima su za sada dostupni aero body kit od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, set pragova, spojler na prtljažniku, zadnji difuzor), sportski izduvni sistem, novi alu točkovi (u više boja), modifikovano oslanjanje, bočna dekorativna linija, kao i novi elementi za unutrašnjost (alu pedale, nove patosnice, detalji od ugljeničnih vlakana).

 

196148-3d bmw 003.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...