neshaoct 9590 Posted May 18, 2019 CarGurus video: Test 2019. BMW 320d Nova serija 3 ima produženo međuosovinsko rastojanje u odnosu na staru za 41mm, i sve kao da je preneto na prostor na zadnjim sedištima. Gepek je isti, napred ima isto mesta, ali je zato putnicima pozadi sada udobnije: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted May 20, 2019 AutoTopNL video: Za volanom BMW-a 330i 2.0 Turbo sa 258 konja i 400 Nm. Maksimum na 250 Km/h, a ''stotka'' iz mesta za 5.8 sekundi: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted May 27, 2019 RedlineReviews video: Test 2019 BMW 330i xDrive Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted May 29, 2019 AC Schnitzer BMW Serije 3 Nemačka tjuning kuća AC Schnitzer u svojoj gami ima i kit za novu BMW-ovu Seriju 3 (G20), uz najavu da će kasnije paleta biti još šira. Nova ''trojka'' je dobila AC Schnitzer aerodinamički paket (prednji spojler i pragovi), crne prednje ''bubrege'', kao i nove opruge (auto je niži za 20 mm), novi izduvni sistem od nerđajućeg čelika, komplet alu točkova od 19 ili 20 inča, AC Schnitzer oznake, doterani enterijer (sportski volan, koža, aluminijumske pedale, nove patosnice...), a u ponudi će biti i paketi za pojačanje benzinskih i dizel motora. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted June 3, 2019 Snimljen novi BMW M3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted June 7, 2019 BMW počeo da proizvodi novu Seriju 3 u novoj fabrici u Meksiku BMW je otvorio svoj novi pogon u gradu San Luis Potosi. Fabrika u Meksiku završena je nakon nekoliko godina planiranja i izgradnje, a koštala je preko milijardu dolara. U pogonu je zaposleno 2.500 radnika koji će izrađivati novu generaciji BMW-a Serije 3, a maksimalni kapacitet je 175.000 vozila godišnje. Otvaranje fabrike u Meksiku događa se u trenutku kada Sjedinjene Države uvode taksu od 5% na uvoz robe iz te susedne zemlje, a ova odluka stupa na snagu 10. juna. Administracija predsednika Donalda Trampa najavila je da ova taksa može da bude i do 25% u budućnosti, ukoliko Meksiko ne preduzme “delotvorne akcije” kako bi sprečio prekogranični čverc droge i ilegalne imigrante koji ulaze u SAD. Osim modela Serije 3 iz meksičke fabrike, ova odluka pogodiće čak i BMW modele koji se izrađuju u pogonu u Sjedinjenim Državama, kao što su X3, X4, X5, X6 i X7, jer svaki od njih ima bar po neki deo ili sklop koji se uvozi iz Meksika od nekog od 220 BMW-ovih dobavljača iz te zemlje. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted June 12, 2019 Novi BMW Serije 3 Touring BMW je u oktobru prošle godine na sajmu automobila u Parizu i zvanično predstavio novu generaciju Serije 3, ali samo u sedan izdanju (fabričke oznake G20). Sada je pred nama i karavanska verzija Touring (fabričke oznake G21), čija premijera i početak prodaje nas uskoro očekuju. Kao i limuzina, i karavan je porastao dimenzijama u odnosu na prethodnika, širi je i trag točkova, a masa vozila je nešto niža (konkretniji detalji tek slede). I ovde će se u unutrašnjosti isticati nova instrument tabla, pri čemu će se opciono nuditi i instrument tabla od 12.3 inča uparena sa 10.25-inčnim centralnim ekranom infotainmenta. U gami motora će se naći agregati poznati iz limuzinske varijante, što znači da između ostalog možemo očekivati benzinske verzije BMW 320i sa 184KS i 300 Nm kao i BMW 330i sa 258KS i 400 Nm, a kod dizelaša BMW 318d sa 150KS i 320 Nm, BMW 320d sa 190KS i 400 Nm kao i BMW 330d sa 265KS i 580 Nm. Kasnije verovatno možemo očekivati i verziju M340i xDrive sa 374KS i pogonom na sva četiri točka. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted June 12, 2019 BMW 318d Sport Line za 39.990 evra Početak prodaje BMW Serije 3 u Srbiji označili su modeli 320d i 330i, kojima se sada pridružio i model BMW 318d. Posebno izdvajamo ovaj model u Sport Line paketu opreme koji je dostupan u salonima širom Srbije za 39.990€. Ispod haube se nalazi dvolitarski turbo dizel agregat sa 150 KS, koji uparen sa osmostepenim automatskim menjačem sprint od 0 do 100km/h postiže za 8.4 sekunde, dok se kombinovana potrošnja se kreće od 4.2 do 4.5 litara u zavisnosti od stila vožnje i uslova puta. Dolazi u Sport Line paketu opreme. BMW 318d Sport Line možete voziti za 399€ mesečno kroz program BMW Select finansiranja sa rokom otplate od 36 meseci, kamatnom stopom od 2.95 % (NKS) i učešćem u iznosu od 11.597€. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted June 12, 2019 Novi BMW Serije 3 Touring i zvanično BMW je sada i zvanično predstavio karavansku verziju nove Serije 3 (fabričke oznake G21), čiji tržišni start u Evropi je najavljen za jesen. Kao i limuzina, i karavan je porastao dimenzijama u odnosu na prethodnika, pa dužina iznosi 4709 mm, širina 1827 mm i visina 1470 mm. Međuosovinsko rastojanje je produženo za 41 mm, širi je i trag točkova, a i prtljažnik je nešto veći nego ranije (sada od 500 do 1510 litara umesto ranijih 495 do 1500 litara). Treba napomenuti da je naslon zadnje klupe deljiv u odnosu 40:20:40, kao i da se zadnje staklo otvara odvojeno od vrata prtljažnika. Takođe, kao opcija će biti dostupan i panoramski stakleni krov. U unutrašnjosti se ističe i nova instrument tabla, pri čemu će se opciono nuditi i instrument tabla od 12.3 inča uparena sa 10.25-inčnim centralnim ekranom infotainmenta. U gami motora će se naći agregati poznati iz limuzinske varijante, što ovde podrazumeva benzinske verzije BMW 320i Touring sa 184KS i 300 Nm, BMW 330i Touring sa 258KS i 400 Nm, kao i M340i xDrive Touring sa 374KS, a kod dizelaša BMW 318d Touring sa 150KS i 320 Nm, BMW 320d Touring-a 190KS i 400 Nm, kao i BMW 330d Touring sa 265KS i 580 Nm. Cene za novu Seriju 3 Touring u Nemačkoj startuju od 39.400 evra (koliko tamo košta 318d Touring), što je za 1.550 evra skuplje u odnosu na jednako motorizovanu limuzinsku verziju. Pogon na sva četiri točka xDrive je dostupan kod dva najjača benzinca i dva najjača dizelaša. Sve verzije nove Serije 3 Touring i cene u Nemačkoj: - BMW 318d Touring: 39.400 evra - BMW 320d Touring: 42.000 evra - BMW 320d xDrive Touring: 46.400 evra - BMW 330d xDrive Touring: 53.250 evra - BMW 320i Touring: 41.500 evra - BMW 330i Touring: 46.050 evra - BMW 330i xDrive Touring: 48.550 evra - BMW M340i xDrive Touring: 63.250 evra Na kraju i najava da će tokom sledeće godine gamu dopuniti i plug-in hybrid verzija BMW 330e Touring, sa kombinacijom 2,0 litarskog četvorocilindraša sa 184KS, elektromotora, baterija od 12 kWh i osmostepenog automatskog menjača, pri čemu kombinovana snaga iznosi 252KS i 420 Nm. BMW 330e Touring će samo na struju moći da prređe do 63 km, dok će cena ovog modela iznositi oko 53.000 evra. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted June 20, 2019 CarsIreland video: Test 2019. BMW 330i Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted June 21, 2019 Ovako bi mogao da izgleda BMW M3 Touring Karavani su postali žrtve popularnosti SUV-ova pre limuzina, ali određeni proizvođači i dalje od njih ne odustaju...tačnije, od njihovih ekstremno brzih verzija koje bi, da nisu toliko brze, bile regularni porodični automobili. Takva je i Touring verzija M3 sedana, koju sve do nedavno nije baš imala svoju jasno definisanu svrhu. Međutim, to bi uskoro moglo da se promeni, pošto je BMW navodno odlučio da predstavi M3 Touring svetu, a jedna od njegovih dobrih odlika je što ovakav projekat ne zahteva velika ulaganja u razvoj. Ako bi taj automobil izgledao kao na renderu koji je napravio Aksyonov Nikita, onda je sasvim izvesno da bi se dopao svojim potencijalnim kupcima. Iako je sudbina ovog automobila još uvek neizvesna, najavljeni sedan će sigurno imati svoje mesto pod suncem, s obzirom da ga pokreće 3.0-litarski twin-turbo redni šestocilindarski motor sa oko 480 konjskih snaga. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted July 5, 2019 Testosteeron video: Test 2019. BMW 318d Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted July 10, 2019 MotorWeek video: Test 2019. BMW 330i Nije danas lako napraviti auto koji treba da zadovolji veliki broj kupaca jer među njima ima onih koji traže što moderniji, što više ''na struju''....a, opet kakva bi to Serija 3 bila ukoliko i dalje nije vozački auto (što još uvek ne ide ruku pod ruku sa ''dosta struje''). Tu je naravno i konkurencija kao i proteklih decenija: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2139 Posted July 25, 2019 Edmunds video: BMW 330i vs Tesla Model 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted July 29, 2019 Autogefuhl video: Test BMW Serije 3 Touring Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted August 4, 2019 Motormouth video: Test BMW M340 M340 dolazi malo spušten u odnosu na standardnu verziju, ima i adaptivno vešanje, M volan, malo brži menjač...sve to kao deo ''M Performance Package'': Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted August 9, 2019 RedlineReviews video: BMW Serije 3 i Tesla Model 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted August 14, 2019 Hibridni BMW 330e Otprilike godinu nakon predstavljanja nove generacije Serije 3 u Minhenu su predstavili i odlično ''plug-in'' hibridno izdanje koje se krije iza oznake 330e. Suštinu automobila čini pogonska kombinacija koju čini dvolitarski četvorocilindarski turbobenzinski motor (184 KS) potpomognut elektromotorom (113 KS). Kombinovana snaga iznosi 252 KS, a u BMW-u naglašavaju da vozač u radnom programu Sport snažnijim pritiskom na papučicu gasa desetak sekundi može da računa i na dodatnih 40 KS. Vrednost najvećeg obrtnog momenta iznosi 420 Nm. Prenos snage se vrši posredstvom 8-stepenog automatskog menjača. BMW 330e od 0 do 100 km/h stiže za 5.9 sekundi i razvija 230 km/h. Najveća brzina bez učešća motora s unutrašnjim sagorevanjem iznosi 140 km/h, a kapacitet baterija (12 kWh) koje su smeštene ispod zadnjih sedišta je dovoljan za prelazak 66 kilometara. U BMW-u kažu da potrošnja goriva iznosi od 1.6 do 1.9 litara na 100 kilometara, a emisija CO2 od 37 do 43 g/km. Kupci i uz hibridnu verziju mogu da računaju na M Sport komponente među koje spada adaptivno oslanjanje i unapređene kočnice, a BMW će 330e naredne godine ponuditi i u kombinaciji sa praktičnijom Touring karoserijom. Cena još uvek nije objavljena. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted August 15, 2019 Driving.ca video: Test 2020. BMW M340i Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted August 22, 2019 TheStraightPipes video: Test 2020. BMW M340i Auto ima 382 KS, a uopšte ne izgleda tako: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted September 1, 2019 CarKeysUK video: Test 2019. BMW Serije 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2139 Posted September 2, 2019 Autogefühl video: Test BMW 320d Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted September 2, 2019 CarGurus video: Test 2019. BMW Serije 3 BMW je digitalizovao svoju Seriju 3: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted September 12, 2019 OSV video: Test BMW Serije 3 Nema potrebe naglašavati koliko fabrika iz Minhena računa na Seriju 3...uostalom, do sada su ih prodali preko 15 miliona komada kroz sve generacije. BMW je uvek voleo da reklamira svoje automobile kao ultimativne vozačke mašine, ali Serija 3 je nikada veća i teža, pa da li je zadržala tu osobinu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted September 14, 2019 3D Design BMW Serije 3 Japanski tjuner 3D Design klijentima nudi i svoj program namenjen za doterivanje BMW-a Serije 3 sedan. Kupcima su za sada dostupni aero body kit od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, set pragova, spojler na prtljažniku, zadnji difuzor), sportski izduvni sistem, novi alu točkovi (u više boja), modifikovano oslanjanje, bočna dekorativna linija, kao i novi elementi za unutrašnjost (alu pedale, nove patosnice, detalji od ugljeničnih vlakana). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites