zalik 15 Posted August 22, 2017 (edited) On 8/21/2017 at 10:42 PM, vagenovac said: Eto... Mislim pricam malo napamet, ne znam konkretno za 1.6mjet, ali je takva situacija na 1.9mjet (turbo je u komadu sa izduvnom), neka je i zajebao majstor zbog lenjosti ili lose procene (klasika), ali opet mu svaka cast ako ce pojesti govno i o svom trosku ponovo odraditi posao. Mnogi su jaki na prici, slabi na delu. Ako je kod tebe iz dva dela, a mislim da jeste, mozda ima neki drugi dihtung/spoj izmedju turba i izduvne, tu bih negde trazio krivca (problem). na 1.9 8 ventila multijet nije u komadu sa izduvnom ,sa 16 v jeste,na 1.6 nije sa izduvnom skinuo preko 10 kom do sada i montirao... Edited August 31, 2017 by neshaoct split Topic Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 738 Posted August 22, 2017 Vagenovac misli za Grande da je izjedna grana i turbo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted August 22, 2017 Da, a I na 159 je tako, a I na 147 doduse 16v, ostale nisam posedovao Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted August 22, 2017 Ako pricamo o 1.9 jtd 16v u 147, nije turbo izjedna sa granom.... a mislim da nije ni na 159 Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted August 22, 2017 Za 159 mogu ruku u vatru staviti, za 147 vec ne, ali slicno izgleda. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted August 22, 2017 On 8/22/2017 at 10:34 AM, vagenovac said: Za 159 mogu ruku u vatru staviti, za 147 vec ne, ali slicno izgleda. Izgore ti ruka http://www.iacuzzoautoricambi.it/prodotto/turbo-turbina-alfa-romeo-159-1-9-jtdm-150cv/ Kod Brane sto radi Alfe sam gledao na podu 10-15 turbina i razdvajaju se, tj tamo su i bile sve odvojene od grana..... On 8/22/2017 at 10:22 AM, dekirs said: Mene samo zanima ako je dihtung kako je sad prosvirao bas posle zamene turba ? Hoce da pucaju i brezoni na izduvnoj, i ako ti nije odma posle zamene sistalo onda ce najpre biti da je neki brezon 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted August 22, 2017 Samo mi jos to fali.. Meni je to pocelo da sisti, dan posle zamene, pre toga sam presao oko 100km, kapiram da se sve zagrejalo i ohladilo i negde krenulo da sisti... Ima garezi kod izduvne, mozda je i sam dihtung, a mozda sto ti kazes i brezon, mada ih je on dotezao malo juce.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 738 Posted August 22, 2017 A ovo? http://www.bresolin.com/it/prodotti_dettaglio.php?itemid=127304&page= ili bolje ovako: https://www.google.rs/search?q=turbina+alfa+159+1.9+jtdm&tbm=isch&imgil=SC1FU8nT-jA_nM%3A%3B_nMJbWTurBU-5M%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.bresolin.com%252Fit%252Fprodotti_dettaglio.php%253Fitemid%25253D127304%252526page%25253D&source=iu&pf=m&fir=SC1FU8nT-jA_nM%3A%2C_nMJbWTurBU-5M%2C_&usg=___ArpelivteiZUd_L9qAeHEUrit8%3D&biw=1920&bih=950&ved=0ahUKEwi3xKDmxurVAhWBdpoKHS5kCZgQyjcIPQ&ei=tfybWfeVHYHt6QSuyKXACQ#imgrc=SC1FU8nT-jA_nM: 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted August 22, 2017 Izvadi me bingo iz vatre Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted August 22, 2017 Onda ocigledno da postoje dve vrste turbina, na linku drugom imas slike gde ne znas kojih ima vise, kazem ti drzao sam u rukama turbo koji ie bez grane, ima plocu sa dva brezona i dve rupe sa srafove, na prvu se razlikuju od 159 i 147 po tome sto je jednima otvor okrugao a drugima ovalan bas na ploci koja se srafi na izduvnu granu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted August 22, 2017 Verujem ja da si drzao turbo bez izduvne ali onda nije sa 159, evo sa 159 original, kada sam porucivao hibrid niko me nije ni pitao jel ovakav ili onakav, vec samo jedna varijanta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted August 22, 2017 Vidim, ocigledno je da je sa izduvnom, ali mi sad nije jasno zasto kad guglam vidim i jednu i drugu verziju, i zasto mi je decko u servisu rekao da ide bez.... sad bas pogledah na jtd performance, sve koje imaju jtd 16v od 140,150,170 za stilo, gt, 147,156 su bez grane, a za 159 1.9 16v nemaju uopste, samo za 2.0 i 2.4..... Kad budem imao vremena bas cu da pogledam u eperu, da li ima razlike kod euro normi, godista.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 738 Posted August 22, 2017 Moguce da su pocele da se razlikuju nakon nekog godista. Croma, 159, Grande 1.9 koriste istu turbinu gt1749mv, jedino je razlika da je sa ili bez izduvne grane. 1 Sava reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
zalik 15 Posted August 22, 2017 Ljudi o cemu pricamo....alfa 159 150ps 16v sa granom,croma 150ps 16v sa granom,Bravo 150ps 16v sa granom,Bravo 2.0 bez grane,Bravo 1,9 8ventila bez grane,Croma 120 ps 8 ventila bez grane,dalje turbo 120 ps i 150 ps nije isti,nije geometrija ista nije centralni sklop isti kolo ulaza izlaza treba gledati citav broj turbine https://garrett.honeywell.com/product-search/?lang=en&/#/enginecode-result/?_q=1.9JTD 8V Euro 4 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 450 Posted August 22, 2017 Imate na turbolader sve o turbu sa sve slikama. Quote Share this post Link to post Share on other sites