Driv3r 24 Posted August 30, 2017 Pozdrav forumasi, hteo bih da pazarim Thesisa u pitanju je motor 2.4 jtd multijet 175 ks. Problem je u tome sto auto u malim obrtajima radi lepo, ravnomerno, bez ikakvih problema, dok se ne potopi gas vec iznad 1500 obrtaja pa na gore javlja se jako skripanje nalik pk kaisu kad proklizava. Kako motor ide u vece obrtaje tako se vise cuje skripanje? E sad vlasnik naravno nema pojma o cemu se radi, auto odlicno ubrzava, na auspuhu dimi u granicama normale za dizela... Da napomenem da zvuk dolazi negde kod gornje strane motora, u suvozacevom pravcu. Ono sto sam takodje primetio je da pri vecem davanju gasa hoce da se pojave izduvni gasovi u malim kolicinama jedva vidljivi u donjem delu izmedju motora i prednjeg veznog lima, bas sa iste-suvozaceve strane. Ima li neko ideju kako videti u cemu je problem? Predpostavljam da je ovo jedan od motora koji se ugradjivao i u Alfi pa se nadam da neko ima neki savet? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted August 30, 2017 Proverite španer PK kaiša!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Driv3r 24 Posted August 30, 2017 Da li mozete da mi kazete kako mogu da ga proverim i gde se on tacno nalazi? Nisam imao iskustva sa ovim motorom do sad,i ako mozete da mi ukazete na sta da obratim paznju kod ovog motora prilikom kupovine? Nadam se da ta skripa nije neki velika havarija...Uskoro idem da vidim opet tog Thesisa pa se nadam i kupovini. Citao sam dosta vasih postova pa me zanima i da li drzite neki servis kako bih vas posetio sa Thesisom ili ste i sam vlasnik Thesisa? ;-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted August 30, 2017 Ne znam odakle si ali planiraš kupovinu auta sa potencijalnim velikim kvarom. Moguće da je u pitanju samo neka sitnica ali je rizik veliki da bi nonšalantno pristupio kupovini. Oteraj auto kod nekog ozbiljnijeg mehaničara i neka uradi detaljnu kontrolu auta i predmntnog kvara. Ako si u ili negde oko BG-a predlažem servis Goran. Znači sad zaboravi srce već uključi glavu i ne zaleći se... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted August 30, 2017 Nemam servis niti Thesisa , a PK kaiš ti se nalazi na "PK krugu" - to ti je remen koji se vidi kad podigneš haubu, sa strane suvozača. Na tom remenu pogon od radilice dobijaju klima, alternator, servo pumpa (možda još nešto, ako ima neko će već dopuniti) i tako je na 1.9 JTD-u. U najgorem slučaju, kaiš može da spadne ili pukne i onda ostaješ bez gore navedenih sklopova - doći će do prestanka rada istih (nemaš servo upravljanje, nemaš klimu i alternator ne puni akumulator i imaš struje za vožnju 40-50 km ili do najbližeg servisa u zavisnosti od stanja akumulatora). Ja mogu da predložim servis u okolini SM ili ŠA - Torino u Glušcima. Tamo održavam svoj auto od 2010-te godine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Driv3r 24 Posted August 30, 2017 (edited) 51 minutes ago, Markobgd said: Ne znam odakle si ali planiraš kupovinu auta sa potencijalnim velikim kvarom. Moguće da je u pitanju samo neka sitnica ali je rizik veliki da bi nonšalantno pristupio kupovini. Oteraj auto kod nekog ozbiljnijeg mehaničara i neka uradi detaljnu kontrolu auta i predmntnog kvara. Ako si u ili negde oko BG-a predlažem servis Goran. Znači sad zaboravi srce već uključi glavu i ne zaleći se... Na koji veci kvar bi posumnjao? Sta bi moglo da izazove tu skripu,a da nije ovo sto pominje martini? Edited August 30, 2017 by Driv3r Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted August 30, 2017 Nemam pojma ali baš zato bih oterao da to neko pregleda i pre kupovine utvrdi šta je u pitanju. Kažem, moguće i da nema osnova za velik kvar ali zašto rizikovati skupe popravke! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted August 30, 2017 Rekao bih da je spaner, ali opet pre kupovine - obavezno pregled kod majstora da bi bio siguran sta je i koliko kosta, ali i da bi stekao uvid u stanje vozila!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Driv3r 24 Posted August 30, 2017 Hvala na odgovorima i savetima,konkretno po mom misljenju ne bi trebalo da nesto u motoru izaziva takav zvuk,jer ne znam sta bi moglo da izaziva takvu skripu,e sad me zanima da li zupcasti moze da proizvede takav zvuk? Zaboravio sam da napomenem da auto zadnjih godinu dana nije vozen,samo je povremeno paljen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted August 30, 2017 To se 100% cuje dihtung izduvne grane, pukao neki brezon pa duva tu kad su veci obrtaji, veci pritisak.... ili na spoju katalizatora i turba. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Driv3r 24 Posted August 31, 2017 Ako je pukao brezon na izduvnoj grani,kako uraditi to sto bezbolnije ? Neko mi rece da bi i glava morala da se skida... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted August 31, 2017 Drugar na 159 1.9 nije skidao glavu, skinuli prsa (farove, hladnjake, vezni lim), odsrafili izduvnu pa odvrnuli brezon koji je pukao, verovatno nije pukao skroz nego ostane deo na koji zavrnes maticu pa kontra maticu, ili ako je kratak a ima ga onda jednu pa pecnes sa aparatom.... Ali nisam bio tu pa ne znam kako su tacno resili ali evo@Sava je bio tu pa se mozda seti.... 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Driv3r 24 Posted August 31, 2017 Hvala na brzim odgovorima. :-) Mozda @Martini zna nesto vise? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sava 92 Posted September 1, 2017 Ima na sred brezona deo bez navoja koji se nalazi u izduvnoj grani. Uglavnom on ostane citav pa se nekim smrt klestima jako uhvati i mi smo ga lako odvrnuli.. 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Driv3r 24 Posted September 1, 2017 Ukoliko treba da se skida glava u najgorem slucaju,da li mora da ide na ravnanje,i da li neko zna cenu dihtunga glave? Hvala na prethodnim odgovorima,moram dobro da se raspitam o svemu da bih znao sta me ceka ako se odlucim da je uzmem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted September 1, 2017 @Driv3r Pa po nekom pravilu treba da prodje ravnanje, e sad verovatno se nece skidati puno ali cena je ista... a za dihtung ti je najbolje da okrenes par prodavnica auto delova..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
lan_fan 36 Posted September 2, 2017 obrati pažnju i na ovo crijevo...zna imati pukotinu koja se ne vidi na malom gasu..kad se nabije tlak onda zna na njemu duvati.. imao sam sličan problem, ali u ovl servisu nude samo sa metalnim nastavkom, 300 eura..u obližnjoj trgovini traktorskih dijelova kupio to isto crijevo za 10 eura...skratio ga i to je to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Driv3r 24 Posted September 2, 2017 @lan_fan Hvala na savetu, provericu i to Quote Share this post Link to post Share on other sites
Driv3r 24 Posted September 11, 2017 Evo ubacio i neki kratak video ako nesto znaci zvuk,moje greska je sto sam mislio da je multijet,ustvari u pitanje je obican jtd 10 ventila... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Driv3r 24 Posted September 11, 2017 (edited) Ako moze neko da mi objasni kako da razlikujem jtd i mjtd? Ako je uopste moguce na "prvi pogled"? Edited September 11, 2017 by Driv3r Quote Share this post Link to post Share on other sites
lan_fan 36 Posted September 11, 2017 slabiji ima kraj auspuha sa jednom cijevi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Driv3r 24 Posted September 11, 2017 Konkretno mislis na zadnji lonac? Ovaj ima dve cevke. Quote Share this post Link to post Share on other sites
lan_fan 36 Posted September 12, 2017 ovo je 110 kw...jtd Quote Share this post Link to post Share on other sites
Driv3r 24 Posted September 12, 2017 Hvala na informaciji Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 303 Posted September 12, 2017 Meni deluje kao da je dihtung na izduvnoj grani izgoreo. Quote Share this post Link to post Share on other sites