Madra 41 Posted June 22, 2017 Na mestu gde vrata gepeka dodiruju karoseriju, iako postoji gumeni odbojnik, postoje sa obe strane nekoliko tačkica gde je farba oguljena. Tu će vremenom da korodira i da se napravi rupa. Da li je ovo primetio još neko? Da li itreba reklamirati? Ili zamazati i dići ruke od isterivanja reklamacije ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojan dim. 28 Posted June 22, 2017 Isto je i kod mene Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikolap 39 Posted June 22, 2017 Takodje i kod mene. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Drasko bgd 148 Posted June 22, 2017 Isti slucaj,to je izgleda na svim tvrda guma sa strane.Sto je ogulilo, ogulilo je ,mislim da nece ici vise, doslo je do osnovne zastite. Quote Share this post Link to post Share on other sites
etibor 21 Posted June 23, 2017 I kod mene je isto. Ja sam pitao u servisu, kažu verovatno neće priznati garanciju... Ali pitaću opet, jer je to mnogo glupo urađeno... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Deda Jung 5 Posted July 18, 2017 Fiat je svestan ovoga. Ja se sećam da su na mom primerku 500L na tom mestu gde gume dodiruju farbu bile zalepljene providne nalepnice u vidu malih kružića. Te nalepnice su vrlo brzo otpale i gume su "pojele" farbu vrlo brzo. Ovaj novi 500L (restajling) na tim mestima ima plastiku, tako da gume ne dodiruju farbu. Ovo je veliki propust koga su bili svesni od početka, a ispravili su ga tek sada: Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikola0406 3 Posted July 19, 2017 Ja tu veliku plastiku oko svetala imam. Ali ne udaraju vrata tu nego iznad. Ali sam taj problem resio. Tj u Fiatu su resili taj problem. Znali su oni od samog pocetka da se to desava, da vrata gepeka udaraju i gule farbu. Zato su i ogranicili rok trajanja brave prtljaznika na 3 godine. Sad tog problema nemam. Ne mogu gepek da otvorim, nista se ne ostecuje, nista ne izgleda ruzno i izudarano, ono staro se ne vidi a pored toga te ogrebotine su sada zasticene od spoljnjeg uticaja i ne mogu da korodiraju. Zato svaka cast Fiat Automobili, hvala vam sto mislite na svoje kupce. Poooozdravite vasu mamu i sve najlepse vam zelim u daljem radu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Deda Jung 5 Posted July 20, 2017 Hahaha... mada, tačno tu je kanal gde se sliva kišnica. Džabe ti ne radi brava, kad jednog lepog dana budeš otvorio 5. vrata, a ono, da citiram žutu štampu, "ŠOK (foto+video)". Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikola0406 3 Posted July 20, 2017 Do tada ce ga vec neka druga budala voziti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
italiano 474 Posted July 20, 2017 nikola0406 Zbog cega si toliko nezadovoljan miniautobusom ?!? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikola0406 3 Posted July 21, 2017 (edited) Stvarima za koje proizvodjac zna da su problem koji se da ispraviti vandrednim pozivom na servis u garantnom roku a to ne uradi, makar ne zovu svakog i ne za sve stvari koje znaju. Siguran sam da su znali za problem sa ugradjenim kvacilom, jer nije NORMALNO da ti pukne neka tamo mala plastika u kvacilu i da ti to moras sam da menjas o svom trosku posle 30.000km. Ja naravno nisam jedini daleko od toga, u Stojanovu su znali za taj problem ali ne treba Stojanov da me zove. Brava petih vrata se koliko vidim prosirila kao problem, i seljacki je da to ne zamene ljudima jer je to fabricka greska, nisam ta vrata otvorio ni 100 puta za cetri godine i crkla je. Ventilator koji svima SKRIPI nekom kad je hladno napolju nekom kad je vrucina. Amortizeri 5tih vrata koja kad ih zatvaras skripe kao da ih koljes. Prskalica zadnjeg stakla koja je prestala da radi zimus jer je napolju bilo hladno, znam da, ima sigurnosni ventil koji je iskocio da spreci da ne pregori motor od prskalice jer bih ja pokusavao kao sivonja da proteram zaledjenu vodu do zadnjeg stakla. Ali je taj ventil na takvom mestu da moras izrasti sebi jos jednu ruku i jos po tri palca na svakoj ruci da bi mogao da ga vratis na mesto. I tako....sve su to sitnice....ali koje nerviraju. Jer je proizvodjaca bas briga za kupce. Dao si pare sad se hebi sam. Ok bracela....fool me once shame on you, fool me twice shame on me. Da i rucna koja se zalepi kad padne kisica ili orosi oko tockova, pa se nikad ne odlepi, sad ne smem ni da je korisitim, hill holder koji nekad kada u rikverc pocne da otpusta cuje se u kolima kao da je T Rex u teranju za mojim petama, nesto arlauce....i tako.... Edited July 21, 2017 by nikola0406 Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaG9 147 Posted July 21, 2017 (edited) Nasao sam jedno interesantno istrazivanje JD Power . Fiat je u Americi na poslenjem mestu pouzdanosti. Misli se na probleme zbog kojih su se vlasnici javiljali u servis. Sto bi rekao @nikola0406 ponasaju se krajnje neodgovorno. Prodali su ti auto i cao.A koliko mogu da vidim ljudi su imali ozbiljnih problema sa vozilima,medju njima sam i ja. Razmisljao da posle 500l kupim 500x ili Renegade,ali cisto sumnjam da ce mene Fiat grupacija vise videti. Edited July 21, 2017 by VladaG9 1 etibor reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikola0406 3 Posted July 21, 2017 I Fiat i Jeep :)))) Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaG9 147 Posted July 21, 2017 Ja sam oduvek Jeep smatrao za neku ekslkuzivnu marku,pouzdanu ... Kad sam se zainteresovao za Renegade-a proguglao sam i u stvari shvatio da je Jeep oduvek vazio za nepouzdan auto. Meni je neshvatljivo da se Fiat i dalje bori da resi pouzdanost svoojih vozila. Moj 500Lima problem sa motorom koji servis ne moze da resi vec 2 god! Iako je motor zamenjen problem je i dalje tu. A tu su i neke sitnice koje nerviraju,poput motora ventilacije koji skripi (zamenjen je nakon moje velike upornosti ),sad ove oguljene farbe i sl. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Deda Jung 5 Posted July 23, 2017 "Problems per 100 vehicles", haha... Porsche ima 110 problema na 100 vozila, Jeep ima 209 problema na 100 vozila, tj. 1.1 problem po vozilu nasuprot 2.09 problema po vozilu u proseku. Ali kakvih problema? Šta ako Porsche ima 1.1 problem po vozilu koji je vezan za motor, a Jeep ima dva problema po vozilu vezanih za npr. bravicu petih vrata i prskalicu tečnosti za pranje vetrobrana? Jesu li rangirali po nekim opipljivim kriterijumima? Čak i da su problemi iste prirode, verujem da je taj 1 problem na Porsche-u skuplje popraviti nego dva problema na Jeepu pošto je auto višestruko skuplji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted July 23, 2017 (edited) Mislim da nije upitna cena popravke jer je onom ko vozi Porsche-a ta skuplja popravka verovatno manje opterećenje od te dve ili tri male popravke na Jeep-u za njegovog vlasnika. To što se u SRB uglavnom voze kola koja ne mogu vlasnici da održavaju kako treba sa svojim budžetom verujem da u "normalnom" društvu nije slučaj... Ovde (na tabeli) se zato i navodi samo broj popravki bez ulaženja u to koliko koja košta jer je za nekoga mnogo ustvari malo i obrnuto ali svakoga nervira kvar.... Edited July 23, 2017 by Markobgd Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaG9 147 Posted July 23, 2017 Slazem se sa tobom da ovde nije radjena studija po slozenosti kvara,vec po broju odlazaka u servis bez obzira na kvar. Stvar je u pouzdanosti vozila.Iskreno ja bih radije da odem jednom u servis pa makar bio i veci kvar,nego 3x zbog sitnica. Ja pretpostavljam da se ovde radi o novijim vozilima. Ipak ono sto je meni fascinantno jeste kad se pogleda npr KIA/Hyundai.Pre nekih 15tak godina smejali bi se tim markama,a pogledaj sad. Kad je pouzdanost u pitanju sisaju i mnoge poznatije marke. Upravo zbog toga sam i postavio ovo,nejasno mi je da npr jedan Hyundai bude pouzdaniji od FIATa. Zar je moguce da ne mogu da rese tu boljku? Ja sam imao oko 10 odlazaka u servis tokom 2 godine. I pitanje je da li su i sad popravili kvar. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rile_bg 347 Posted July 23, 2017 ili buick od mercedesa? Quote Share this post Link to post Share on other sites
italiano 474 Posted July 23, 2017 (edited) nikola0406 Moj 500L nema nista od tih navedenih mana. Doduse, on je 2016.godiste pa je mozda sve to u hodu poboljsano tokom proizvodnje novijih verzija, ili je suvise mlad da bi te mane imao vec sada, videcemo... Jedino sto sam primetio po preuzimanju vozila je skripanje tj. zvuk grebanja kada otpustam pedalu kvacila pri polasku, vremenom je i to nestalo, ili sam navikao Tu boljku sam imao i kod penzionisanog Punta 2, vise puta reklamirano i podmazivano, ali bez veceg uspeha. Jedino resenje je bilo- glasna muzika! VladaG9 Fiat se u Americi uvek lose kotirao, sto zbog korozije i bega iz Amerike sredinom osamdesetih sto zbog propagande medija. Ne bih se ja obazirao na njihove "objektivne" studije. Zalbe na americki 500L se esvode uglavnom na automatski menjac, koji i nije Fijatov, i oko servisne mreze. Pre bih uzeo u obzir sta kaze Dekra, ipak u Evropi ima mnooogo vise prodatih vozila: "DEKRA comments Fiat now also rides the 500 wave in the Van class. In order to ensure more space inside, the 500L is based on the Punto Basis, other than the name might suggest. Currently, an increased number of vehicles with oil loss from the engine/gearbox and misaligned headlights are issues to be mentioned. Typical Faults: Oil loss from engine/gearbox Misaligned headlights " Chassis/Steering 0.1 (1.4) Engine/Environment 2.9 (2,1) Bodywork/Frame/Interior 0.5 (0.5) Brake System 0.9 (3.4) Electrics/Electronics/Light 6.1 (7.5) Rezultat se odnosi na procenat kvarova dok je u zagradi proseksegmenta I to je sve od navedenih mana za prvih 50 000 km eksploatacije! Sad to uporedi sa Bravom ili Grande Puntom koji su znatno losije ocenjeni! http://www.used-car-report.com/en/used-car-report/detail/?no_cache=1&tx_t3dekragwr_dekrausedcarreport[action]=show&tx_t3dekragwr_dekrausedcarreport[controller]=ModelData Edited July 23, 2017 by italiano Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buvac030 15 Posted July 23, 2017 Ne mogu a da se ne umesam. Upoznao sam coveka koji radi u fiat automobilima u KG. Kakve je on stvari meni ispricao o fiatu kao firmi to je katastrofa. Ima jos jedno pitanje koje se samo namece. Kako je moguce da fiat 500 (manji auto, manje lima, materijala, opreme itd) kosta par hiljada eura vise od "veceg novijeg opremljenijeg 500L) ? Nemam nista protiv domaceg proizvoda, ali nas narod kaze koliko para toliko muzike. Quote Share this post Link to post Share on other sites
italiano 474 Posted July 23, 2017 (edited) Samo kod nas je 500L jeftiniji, sto je i logicno jer se tu sklapa. Da uporedis cene na primer u Italiji? https://www.fiat.it/modelli-auto-nuove Edited July 23, 2017 by italiano Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaG9 147 Posted July 23, 2017 (edited) Ono istrazivanje se odnosi na ukupan broj dolazaka u servis. E sad nazalost,neka istrazivanja za Evropu sto sam nasao a ticu se generalno FIATa nisu najpovoljnija. Za 500l nisam uspeo da nadjem nesto detaljnije. Ja sam npr do sada bio nekih 10tak puta vanredno u servisu zbog motora,koji cak ni Torino ne moze da resi. Iako je skoro svaki put on bio ukljucen u resavaje problema. Na mom 500L-u sam imao dve zamerke 1. Motor neravnomerno radi pri hladnom startu i 2. Skripi ventilator ventilacije. Ventilator je na kraju zamenjen,motor je odradjen update ali mislim da nije problem resen. A iskreno za ovo za oguljenu farbu nisam ni gledao ,mrsko mi.Za to me bas briga. E i da napomenem moj je 2 serija,kupljen u drugoj polovini 2015te.@Buvac030 Pa dobro 500 je lifestyle auto. On se kupuje da bi bio u trendu fensi,ako hoces povoljniji auto a manji onda kupis Pandu Edited July 23, 2017 by VladaG9 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buvac030 15 Posted July 23, 2017 More i za nov auto trebba 4 oka da se otvore kad se kupuje. Mislio sam da je to samo u fiatu i reno poceo da fuserise a mogu da zamislim kakve su dacie onda. Quote Share this post Link to post Share on other sites
italiano 474 Posted July 23, 2017 U Nemackoj je 500X jeftiniji od 500L!?! https://www.fiat.de/neuwagen-modelle Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buvac030 15 Posted July 23, 2017 3 minutes ago, VladaG9 said: Ono istrazivanje se odnosi na ukupan broj dolazaka u servis. E sad nazalost,neka istrazivanja za Evropu sto sam nasao a ticu se generalno FIATa nisu najpovoljnija. Za 500l nisam uspeo da nadjem nesto detaljnije. Ja sam npr do sada bio nekih 10tak puta vanredno u servisu zbog motora,koji cak ni Torino ne moze da resi. Iako je skoro svaki put on bio ukljucen u resavaje problema. Na mom 500L-u sam imao dve zamerke 1. Motor neravnomerno radi pri hladnom startu i 2. Skripi ventilator ventilacije. Ventilator je na kraju zamenjen,motor je odradjen update ali mislim da nije problem resen. A iskreno za ovo za oguljenu farbu nisam ni gledao ,mrsko mi.Za to me bas briga. E i da napomenem moj je 2 serija,kupljen u drugoj polovini 2015te.@Buvac030 Pa dobro 500 je lifestyle auto. On se kupuje da bi bio u trendu fensi,ako hoces povoljniji auto a manji onda kupis Pandu Ne znam sta bih ti kazao. Moj stri pre 7 godina uzeo punto klasik , kad je bila ona reciklaza, auto placem 9200 eura bez abs sa klimom presao 90k. Kvalitet nije nesto za pohvalu ali mislim da za te pare je bas,bas mogo da uzme nesto bolje. Mislim da je odnos cene i kvaliteta daleko promasen. Ali marketing 4% kamate i reciklaza , pa gde ces bolje 3 minutes ago, italiano said: U Nemackoj je 500X jeftiniji od 500L!?! https://www.fiat.de/neuwagen-modelle U bre??? 2 minutes ago, Buvac030 said: Ne znam sta bih ti kazao. Moj stri pre 7 godina uzeo punto klasik , kad je bila ona reciklaza, auto placem 9200 eura bez abs sa klimom presao 90k. Kvalitet nije nesto za pohvalu ali mislim da za te pare je bas,bas mogo da uzme nesto bolje. Mislim da je odnos cene i kvaliteta daleko promasen. Ali marketing 4% kamate i reciklaza , pa gde ces bolje U bre??? E ovde je to realnije, da li nemci prave kvalitetnije.? Verovatno su i radnici vise placeni od nasih? Quote Share this post Link to post Share on other sites