Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Novosti iz moto industrije

Recommended Posts

Suzuki V-Strom 800DE Rally Edition

 

suzuki-v-strom-800de-rally-edition 02.jpg

 

Novi Suzuki V-Strom 800DE avanturistički motocikl malo viših specifikacija najavljen je za francusko tržište i dolazi u Rally Edition varijanti.

Ažurirana mašina na tržite stiže manje od godinu dana nakon što je motocikl prvi put najavljen tokom EICMA salona u Milanu. I dok su osnovne specifikacije novog motocikla iste kao kod fabričke verzije, on ima koristi od brojnih dodataka koji bi trebalo da ga učine privlačnijom terenskom mašinom za vatrene entuzijaste. Kada je grafika u pitanju, tu su novi detalji na poklopcu rezervoara i štitnicima za ruke. Prednji deo je zaštićen dodatnom šipkom koja takođe služi kao vešalica za prednje svetlo za maglu. Više zaštite dolazi u obliku štitnika koji treba da zaštiti motocikl ako naiđe na veće stene ili kamenje. Poslednji deo slagalice je upotreba Bridgestone AX41 pneumatika prilagođenih terenskim putevima, gume koja je dizajnirana za nešto više vožnje po šljunku i blatu od Dunlop Trailmax Mixtour koje se nalaze na standardnom modelu.

 

suzuki-v-strom-800de-rally-edition 01.jpg

 

Sve u svemu, Rally Edition paket dolazi po ceni od 1.299 evra ili se može dodati prilikom kupovine i ugraditi pre preuzimanja. Odlukom za tu opciju cena motocikla se povećava sa 11.499 evra na 12.999 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Procurile informacije o novom QJ Motor SRK 800 RR

 

qj-motor-srk-800-rr 01.jpg

 

QJ Motor je kompanija koja pod svojim okriljem ima dosta brendova, ali je to ne sprečava da vredno radi na novim modelima. Jedan od njih je i SRK 800 RR, za koji su nedavno procurile nove informacije. Ništa zvanično nemamo o njemu, osim nekih stvari i slike koja se našla na internetu. Prema dostupnim informacijama, SRK 800 RR će pokretati redni četvorocilindarski agregat zapremine 778 kubika, koji bi trebalo da donese oko 100 KS.

 

Čini se da šasija motocikla ima komponente visokih specifikacija. Brembo kočione čeljusti su vidiljive napred, a navodu sugerišu da dvotočkaš ima Marzocchi ogibljenje. Još uvek ne znamo kakave sisteme pomoći da očekujemo, mada bi ABS i kontrola proklizavanja trebalo da budu u standardnom paketu. Za sada nije poznato da li će inercijalna merna jedinica (IMU) biti konvencionalna. Glasine navode da je težina 206 kg. Poređenja radi, njegov glavni tržišni rival, Aprilia RS660, je 23 kg lakša. Tu je i pitanje da li ćemo SRK 800 RR videti u Evropi. QJ Motor je poslednjih godina dosta investirao na Starom kontinentu, a neki modeli kompanije su dostupni čak i u Sjedinjenim Državama. Imajući u vidu situaciju na evropskom tržištu, dolazak SRK 800 RR u Evropu je potez koji bi mogao da se isplati kineskom proizvođaču.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suzuki predstavio rođendansku verziju Hayabuse

 

suzuki-hayabusa-25th-anniversary-03.jpg

 

Suzuki će proslaviti 25. godišnjicu svog Hayabusa modela, posebnim izdanjem. U pokušaju da obeleži ovu izuzetnu prekretnicu u svojoj istoriji, Suzuki je najavio globalno izdavanje ekskluzivnog jubilarnog modela, koji će na tržišta stići tokom ovog meseca. Vrhunac ovog ograničenog izdanja je njegova upečatljiva nova kombinacija boja, koja sadrži zadivljujući spoj narandžastih i crnih nijansi. Dizajn je dodatno naglašen posebnim bojama koje krase regulator pogonskog lanca i unutrašnji kočioni disk.

 

suzuki-hayabusa-25th-anniversary-02.jpg

 

Entuzijasti će takođe ceniti originalne gravure na kućištu prigušivača i pogonskom lancu, kao i amblem 25. godišnjice i 3D ''Suzuki'' logo istaknut na rezervoaru za gorivo. Dodatno, motocikl će biti opremljen sa jednim sedištem kao standardnom opremom, iako ova funkcija neće biti dostupna na japanskom tržištu.

 

suzuki-hayabusa-25th-anniversary-01.jpg

 

Zadržavajući prepoznatljive stilske naznake najnovije generacije Hayabuse, uključujući far sa dva dnevna svetla, potpuni oklop, dvostrani auspuh i sedište u podeljenom stilu, ovo specijalno izdanje odaje počast kultnoj liniji japanske mašine. Specifikacije i komponente ostaju u skladu sa standardnim modelom, osiguravajući izuzetno iskustvo vožnje za entuzijaste širom sveta. Hayabusa je stekla lojalne sledbenike od svog predstavljanja, sa prodajom u 48 zemalja, uključujući Sjedinjene Države, Evropu, Indiju i Latinsku Ameriku. Sa kumulativnom serijskom proizvodnjom od preko 200.000 jedinica, Hayabusa je postala oličenje Suzukijeve posvećenosti izvrsnosti i inovacijama. Kao rezultat toga, dugo očekivani model povodom 25. godišnjice biće dostupan na različitim tržištima, iako konkretni detalji tek treba da budu otkriveni.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiže prvi motocikl na svetu od titanijuma

 

motocikl-od-titanijuma 02.jpg

 

Rad na prvom motociklu napravljenom od titanijuma na svetu je pri kraju, ostavljajući ljubitelje dva točka u čudu.

 

Titanijum, poznat po svojim laganim i robusnim svojstvima, čini ga idealnim materijalom za različite primene. Njegova snaga prevazilazi aluminijum, a teži samo 60% više. Pored toga, kada je izložen visokim temperaturama, titanijum oksidira u očaravajuće, trajne boje, što ga čini veoma poželjnim kao mterijal za izduvne sisteme. Međutim, usvajanje titanijuma u konstrukciji motocikala je ograničeno zbog njegove visoke cene i teške obradivosti. Reaktivnost metala na povišenim temperaturama predstavlja poteškoće tokom zavarivanja, jer lako stvara krhka jedinjenja kada je izložen vazduhu. Štaviše, prirodna elastičnost titanijuma u obliku lima zahteva dodatni napor da se oblikuje u složene dizajne neophodne za karoseriju motocikla.

 

motocikl-od-titanijuma 01.jpg

 

Uprkos ovim izazovima, radionica V. Roberta Ransoma iz Nju Džersija, preuzela je ambiciozan zadatak da stvori motocikl potpuno napravljen od titanijuma. Ransom je imao za cilj da prikaže neuporedivo umeće i zanatstvo u industriji motocikala.

Srce ovog revolucionarnog motocikla je modifikovani agregat s druge generacije Suzukija Hayabuse motor, koji se može pohvaliti oko 200 KS. Skoro sve komponente, uključujući zapanjujuće zakrivljeni cevasti okvir i čvrstu zadnju viljušku inspirisanu MotoGP dizajnom, pedantno su izrađene od titanijuma. Zadnja viljuška, blago proširena i dizajnirana za optimalne performanse u krivinama, takođe je konstruisana od zakrivljenih titanijumskih cevi. Među izuzetnim karakteristikama ovog motocikla je prilagođeni izduvni sistem od titanijuma 4-u-2-u-1-u-2. Sa preko 130 delova samo na glavnim cevima, ovakva postavka je neosporno istaknut element.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

MV Agusta Dragster RR SCS America

 

mv-agusta-dragster-rr-scs-america 03.jpg

 

MV Agusta, poznata po ljubavi prema specijalnim izdanjima i nostalgiji, ponovo je oduševila entuzijaste motocikala svojom najnovijom kreacijom koja nosi ime Dragster RR SCS America Special Edition. Dok ime modela crpi inspiraciju iz svog prethodnika, MV Agusta Dragster RR SCS America Special Edition je posebna mašina koja prikazuje napredak u tehnologiji motocikala u poslednjih pet decenija.

 

mv-agusta-dragster-rr-scs-america 02.jpg

 

Pokreće ga vodom hlađeni, četvorotaktni motor sa 12 ventila i zapreminom od 798 kubika, koji se može pohvaliti impresivnim performansama. Na raspolaganju je 140 KS na 12.300 obrtaja i 87 Nm na 12.800 obrtaja, tako da ovaj motocikl nudi uzbudljivu snagu. Motor je uparen sa šestostepenim menjačem koji sadrži Smart Clutch Sistem (SCS) 3.0, inovativno hidraulički aktivirano automatsko kvačilo. Što se tiče vešanja, MV Agusta Dragster RR SCS America Special Edition je opremljen obrnutom Marzocchi potpuno podesivom prednjom viluškom sa DLC premazom. Na zadnjem delu ima potpuno podesivu progresivnu Sachs jedinicu. Snagu kočenja obezbeđuju Brembo komponente, uključujući par radijalnih čeljusti sa četiri klipa i diskova od 320 mm napred, kao i jednu čeljust sa dva klipa i disk od 220 mm pozadi. Motocikl je opremljen Continental ABS-om, koji nudi ublažavanje podizanja zadnjeg točka i funkcionalnost u krivinama.

 

mv-agusta-dragster-rr-scs-america 01.jpg

 

Sa sportskim aluminijumskim felnama od 17 inča, MV Agusta Dragster RR SCS America Special Edition privlači pažnju svojom pojavom. Upečatljiv izgled motocikla je dodatno poboljšan njegovom crvenom, belom i plavom grafikom, pokazujući patriotsku počast Americi. ''Suva'' težina MV Agusta Dragster RR SCS America Special Edition je navedena na 175 kg. Za one koji traže još lakšu mašinu, opcioni izduvni sistem, namenjen samo za upotrebu na stazi, može smanjiti težinu na 167 kg. Svojom kombinacijom retro estetike i najsavremenije tehnologije, MV Agusta Dragster RR SCS America Special Edition je postavljen da osvoji entuzijaste motocikala koji traže jedinstveno i moćno iskustvo vožnje.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Triumph Tiger 900 Aragon

 

triumph-tiger-900-rally-aragon-edition 03.jpg

 

Triumph je predstavio Tiger 900 Aragon Edition kako bi obeležio izuzetnu pobedu Ivana Servantesa na napornoj trci Baja Aragon prošle godine.

Servantes je na Tiger 900 Rally Pro dominirao u trci dugoj 450 km, završivši je za impresivnih 1 sat i 6 minuta ispred svojih konkurenata. Ova pobeda je istakla izuzetnu izdržljivost i performanse ovog modela, čak i na najizazovnijim terenima. Oba Tiger 900 Aragon izdanja nude iste vrhunske karakteristike, tehnologiju i mogućnosti koje se nalaze na Tiger 900 GT Pro i Rally Pro. Sa svojim naprednim performansama i ekskluzivnom estetikom, ova specijalna izdanja odišu žestokim ponašanjem spremnim za trku.

 

triumph-tiger-900-rally-aragon-edition 02.jpg

 

Tiger 900 Rally Aragon ima upečatljivu kombinaciju boja - Phantom Black mat crnu, Graphite mat i Cristal White belu. Sve je to naglašeno ukrasnim elementima u žutoj boji. Pored toga, tu je i unikatni dizajn sedišta u dve boje, koji doprinosi prepoznatljivom izgledu ovog modela. Sa druge strane, GT Aragon Edition ima smelu i elegantnu trostruku kombinaciju boja koja se sastoji od Diablo Red crvene, Phantom Black mat crne i Cristal White bele. Ima isti dizajn sedišta u dve boje i iste detalje.

 

triumph-tiger-900-rally-aragon-edition 01.jpg

 

Oba modela zadržavaju moćnih 87 Nm maksimalnog obrtnog momenta na 7.250 obrtaja u minuti. Njihovi lagani modularni ramovi i ogibljenje visokih specifikacija obezbeđuju izuzetno upravljanje na putu i van njega, obećavajući agilno i dinamično iskustvo vožnje. GT Aragon Edition donosi vrhunske upravljačke karakteristike zahvaljujući potpuno podesivim 45 mm USD Marzocchi kertridž viljuškama, dopunjenim elektronski podesivim RSU vešanjem. U međuvremenu, Rally Aragon Edition ima Showa viljuške posebno podešene da poboljšaju ofroud performanse. Oba izdanja standardno dolaze sa štitnicima motora, dok Rally Aragon Edition takođe uključuje zaštitu i za rezervoar za gorivo, čime se dodatno naglašava ukupna estetika estetiku. Da bi se zadovoljile individualne preferencije, dostupan je širok spektar od preko 65 namenskih dodataka za prilagođavanje, omogućavajući vozačima da personalizuju svoj Tiger 900 Aragon.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ducati Multistrada V4 linija dobija GT varijantu

 

ducati-multistrada-v4-s 04.jpg

 

Ducati dominira segmentom avanturističkih motocikala sa svojom popularnom Multistrada linijom.

S obzirom na ovaj snažan trijumf, nije iznenađenje što Ducati planira da dalje proširiti svoju pomenutu liniju za 2024. Nedavno je kompanija potvrdila svoje namere prijavljivanjem zaštitnih znakova za dva nova modela u SAD. Ovi motocikli će biti varijante visokih specifikacija postojećih avanturističkih bicikala.

 

Ducati-Multistrada-V4-S 02.jpg

 

Jedno od očekivanih izdanja je Ducati Multistrada V4 Grand Tour za proizvodnu godinu 2024. Pošto je dobio sertifikat od Kalifornijskog odbora za vazdušne resurse (CARB), ovaj motocikl obećava da će vozačima pružiti uzbudljivo iskustvo. Crpeći inspiraciju iz svog prethodnika, Multistrada 1260 S Grand Tour modela iz 2020, očekuje se da V4 Grand Tour bude opremljen praktičnim funkcijama kao što su bočni koferi, pomoćna svetla, centralni štender i nova sedišta. Pored toga, vozači mogu da predvide niz udobnosti, uključujući sistem za praćenje pritiska u gumama (TPMS), elektronski poklopac rezervoara, grejače ručica i paljenje bez ključa.

 

Ducati će za pristup Multistrada Grand Tour modelu koristiti oproban recept, nadograđujući postojeći model V4 S dodavanjem elemenata koji će diferencirati od standardne varijante. Dodavanje ovih vrhunskih karakteristika, zajedno sa prilagođenim bojama za poboljšanu ekskluzivnost, obećava da će Grand Tour učiniti istinski željenim avanturističkim motociklom. Ipak, Multistrada V4 Grand Tour će zadržati svoje moćne performanse, zahvaljujući Granturismo V4 motor od 1.158 kubika koji može da isporuči 170 KS na 10.500 obrtaja i 125 Nm maksimalnog obrtnog momenta na 8.750 obrtaja. Slično tome, vozači se mogu osloniti na širok spektar naprednih pomagala za vozača, uključujući različite režime vožnje, režime snage, kontrolu točkova, radarski vođen tempomat i kontrolu proklizavanja. Zaljubljenici u Ducati takođe mogu biti sigurni da će vešanje ostati nepromenjeno, sa USD viljuškama od 50 mm i mono-amortizerom pozadi, kao i Skyhook tehnologijom za elektronsko podešavanje.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yamaha predstavila specijalno R1 GYTR PRO 25th Anniversary izdanje

 

yamaha-r1-gytr-pro-25th-anniversary 03.jpg

 

U čast 25. rođendana svog najpoznatijeg superbajka, Yamaha je lansirala R1 GYTR PRO 25th Anniversary ograničeno izdanje.

GYTR Pro 25th Anniversary model dolazi opremljen sa nekoliko standardnih nadogradnji za poboljšanje performansi. Značajni dodaci uključuju karbonski podram, modifikovani rezervoar za gorivo sa nižim centrom gravitacije i Magneti Marelli jedinicu za kontrolu rada motora (ECU). Napred su Ohlins FGR viljuške, dok TTX zadnji amortizer sa pneumatskim podešavanjem prednaprezanja obezbeđuje predvidljivije upravljanje i vrhunsko ogibljenje. Pored toga, podvučena zadnja viljuška, prethodno razvijena za WSBK, dopunjuje poboljšane Brembo kočione čeljusti na oba kraja. Kompletna karoserija od ugljeničnih vlakana dodatno smanjuje težinu i optimizuje aerodinamičke performanse.

 

yamaha-r1-gytr-pro-25th-anniversary 02.jpg

 

Motocikl nudi opciju GYTR PRO Electronic Sistem (GPES) modula, naprednog elektronskog paketa motora koji obezbeđuje prikupljanje podataka i kontrolu. GPES omogućava vozačima da pristupe najnovijim elektronskim softverskim pomagalima, kao što su kontrola pokretanja, upravljanje kočenjem motorom, podesivo punjenje goriva i kontrola proklizavanja.

 

yamaha-r1-gytr-pro-25th-anniversary 01.jpg

 

Sa samo 25 jedinica planiranih za proizvodnju u evropskom regionu, Yamaha ovaj model najavljuje kao ultimativni R1. Svaki primerak će biti sastavljen u GYTR Pro Shop-u po izboru vlasnika. Štaviše, srećni vlasnici će imati privilegiju personalizovanog podešavanja, koje će sprovesti tim Yamahinih tehničara, obezbeđujući iskustvo slično tretmanu koji se daje fabričkim vozačima u WSBK šampionatu. Kako počinje proslava 25 godina R1, ljubitelji motocikala i Yamaha obožavatelji željno iščekuju debi ove izvanredne mašine, postavljene da redefiniše standarde performansi sportskog motocikla. Specijalno izdanje dolazi s cenom od 159.000 evra, a svih 25 primeraka je već rasprodato. Isporuke počinju u januaru 2024. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vazdušni jastuci bi mogli da postanu standardni deo moto opreme

 

236214-autoliv.jpg

 

Autoliv, vodeća kompanija za bezbednost u automobilskoj industriji, predstavila je svoj revolucionarni sistem vazdušnih jastuka za motocikle, donoseći nadu za povećanu bezbednost vozača na putevima. U ekskluzivnom intervjuu, Acuši Iši, šef tehnologije za mobilna bezbednosna rešenja, otkrio je projekat i viziju kompanije za ovu tehnologiju. Komponente sistema veoma liče na one koje se koriste u modernim automobilima, a sastoje se od senzora sudara, elektronske kontrolne jedinice za detekciju i modula vazdušnog jastuka. Međutim, prilagođavanje ovih elemenata motociklima predstavljalo je jedinstven izazov. Za razliku od automobila sa ćelijom koja apsorbuje udar, motociklima nedostaje ova karakteristika, zahtevajući izuzetno brze algoritme za aktiviranje vazdušnog jastuka.

 

Postavljen ispod upravljača, vazdušni jastuk za motocikl koristi hemijsku reakciju izazvanu električnom energijom da se brzo naduva, što podseća na mehanizme koji se nalaze u vazdušnim jastucima automobila. Trenutno, fokus Autoliv vazdušnog jastuka je na scenarijima u kojima se automobil izvlači ispred motocikla, što je uobičajen tip nezgode sa značajnim potencijalom za poboljšanje bezbednosti. Rešavajući zabrinutost u vezi sa ograničenim scenarijima upotrebe, Iši je naglasio da su počeli s najčešćim slučajeva udesa, čak i ako oni čine samo 10% svih incidenata, što će biti ključno za spasavanje života.

 

On je uporedio evoluciju automobilskih vazdušnih jastuka, koji su u početku bili samo na volanu, ali su se sada proširili na različite oblasti, pružajući sveobuhvatnu zaštitu. Slično, Autoliv predviđa da se njegova tehnologija vazdušnih jastuka za motocikle proširi na druge tipove nesreća kao što su npr. bočni udari i još mnogo toga, što na kraju obuhvata širok spektar scenarija. Tokom prikazivanja projekta na EICMA sajmu, jedan proizvođač motocikala je doveo u pitanje nastavak razvoja ove tehnologije, navodeći njenu ograničenu primenljivost. Išijev odgovor je podvukao značaj spašavanja života, navodeći da, iako možda ne pokriva sve nesreće, za one vozače koji učestvuju u frontalnim sudarima, sistem vazdušnih jastuka može biti razlika između života i smrti.

 

Posvećenost kompanije Autoliv bezbednosti vozača je očigledna dok kreću na ovo pionirsko putovanje. Počevši sa scenarijima koji nude najneposrednije sigurnosne dobitke i postepeno se šireći na druge tipove sudara, kompanija ima za cilj da značajno poboljša bezbednost motocikala.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW predstavio sistem upozorenja na frontalni sudar

 

bmw-sistem 02.jpg

 

BMW je razvio sistem upozorenja na frontalni sudar koji bi trebalo da se pojavi na serijskom motociklu ''u bliskoj budućnosti''. Naša pretpostavka je da će to biti predstojeći R1300GS.

 

Sistem je dizajniran da spreči vozače da nalete na zadnji deo vozila ispred njih - ako je, na primer, vozač ometen i nije primetio da se saobraćaj ispred usporava. Oslanja se na radarski senzor okrenut napred, baš kao onaj koji BMW već koristi za aktivni tempomat na modelu R1250RT (koji prilagođava brzinu motocikla kako bi održao bezbedno rastojanje u saobraćaju). Upozorenje na frontalni sudar ima za cilj da ponudi dodatnu sigurnost čak i kada aktivni tempomat nije uključen, prvo upozoravajući vozača i usporavajući ako je potrebno. Sve dok ste u režimu vožnje sa potpuno aktivnim ABS-om (npr. Road, Rain ili Dinamic, ali ne i Enduro Pro) i vozite se između 30 i 160 km/h, sistem upozorenja će biti aktivan. Radar očitava put ispred vas i nadgleda rastojanje do vozila ispred. Ako brojevi sugerišu da dolazite do vozila dovoljno brzo da izazovete problem, sistem kreće u akciju tako što prikazuje malu crvenu ikonu automobila kao predupozorenje na instrument tabli. Ali pošto je sistem dizajniran da upozori vozača čija je koncentracija pala, on takođe isporučuje fizički ''haptički puls.''

 

bmw-sistem 01.jpg

 

Ovo koristi ABS pumpu da dva puta lagano pulsira kočnice. Cilj nije da se uspori motocikl, već da se stvori osećaj koji će pažnju vozača skrenuti na situaciju na drumu. Ako to ne uspe, sistem nastavlja sa otvorenijim upozorenjem - velika crvena ikona automobila ispunjava ekran - nakon čega sistem nežno koči. BMW naglašava da se motocikl nikada neće zaustaviti u slučaju nužde, a usporavanje je ograničeno na prilično blagih 4,4 m/s2 (manje od 0,5G). Namera je samo da se mašina uspori dovoljno da omogući reakciju vozača - na njemu je da izabere između jačeg kočenja ili izbegavanja akcije. To nije sistem za izbegavanje sudara: motofcikl neće sam zaustaviti nesreću. To je još uvek posao onoga za upravljačem.

 

Da bi se osiguralo da vozači ne budu uznemireni lažnim upozorenjima, sistem menja svoj prag upozorenja koristeći nešto što BMW naziva ''procenjivačem pažnje vozača''. Ukratko, ovo prati vaše unose (tj. zna da li se petljate po menijima ili da li aktivno koristite gas i menjač) i koristi ovo kao vodič za to da li obraćate pažnju ili ne. Ako misli da biste mogli biti ometeni, daće upozorenja ranije nego ako veruje da ste fokusirani na vožnju. BMW kaže da je podešavanje toliko dobro da su se test vozači vratili i rekli da je sistem neispravan jer nikada nije pokazao lažno upozorenje. BMW dodaje da možete da isključite sistem - koji jedino možete vi ponovo uključiti.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Italian Volt Lacama 2.0 debituje na EICMA sajmu

 

italian-volt-lacama 03.jpg

 

Italijanski proizvođač električnih motocikala, Italian Volt, će na EICMA sajmu predstaviti svoj novi Lacama 2.0 model.

Nakon brojnih promena i usavršavanja, Lacama 2.0 - prvi put predstavljen kao koncept još 2017. godine - konačno je spreman za globalno predstavljanje u novembru. Kako navodi Italian Volt, Lacama 2.0 je dizajniran i proizveden u potpunosti u Italiji, s ciljem da postane ne samo električni dvotočkaš sa performansama, već i da omogući kupcima da prilagode mašinu svojim potrebama.

 

italian-volt-lacama 02.jpg

 

U srcu Lacame 2.0 leži ultra-lagani ram napravljen od livenog aluminijuma koji je u potpunosti napravljen u okviru fabrike. Kupci mogu da biraju između 10 jedinstvenih dizajna za prednji i zadnji deo, uključujući izbor sedišta.

 

italian-volt-lacama 01.jpg

 

Samo sedište nudi visok nivo udobnosti zahvaljujući korišćenoj tehnologiji memorijskog gela. Kupci takođe mogu da biraju između 22 boje za ram i zadnju viljušku, čime se osigurava jedinstvenost svake proizvedene jedinice. Lacama 2.0 pokreće snažan PMSM Axia Flux motor (težak samo 11 kg) koji može da proizvede 150 KS i 230 Nm obrtnog momenta. Povrh toga, ima i četiri režima vožnje: Rain, Eco, Sport i Rocket (da, dobro ste ste pročitali).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nova Suzukijeva mašina spremna da pokori Japan

 

suzuki-vstrom-250-sx 02.jpg

 

Suzuki je predstavio svoje planove za dolazak dugo očekivanog V-Strom 250SX na japansko tržište. Nadovezujući se na veliki uspeh ovog modela u Indiji, Filipinima i Indoneziji, ovaj najnoviji dodatak porodici V-Strom će osvojiti srca vozača širom Zemlje izlazećeg sunca. Sa zvaničnim lansiranjem zakazanim za 24. avgust, japanski entuzijasti motocikala će uskoro imati priliku da iskuse snagu V-Strom 250SX na svom terenu.

 

suzuki-vstrom-250-sx 01.jpg

 

Motocikl pokreće robusni jednocilindarski motor od 249 kubika, koji se može pohvalit snagom od 25 KS na 9.300 obrtaja i maksimalnim obrtnim momentom od 22.2 Nm na 7.300 obrtaja. Šestostepeni menjač obezbeđuje besprekornu i uzbudljivu vožnju, kako tokom krstarenja gradom tako i tokom avantura van puta. Odlikuje se svojim naprednim inženjeringom, V-Strom 250SX je opremljen parom kočnica sa jednim diskom za pouzdanu snagu zaustavljanja. Dinamičan dizajn je naglašen livenim aluminijumskim felnama sa 10 kraka, 19-inčnom napred 17-inčnom pozadi.

 

Vozači mogu da očekuju mešavinu performansi i udobnosti, pošto motocikl dolazi u kompletu sa standardnim karakteristikama kao što su štitnici za ruke, poklopac motora, LCD ekran, USB port za punjenje i zadnji amortizer sa sedam nivoa podešavanja predopterećenja. V-Strom 250SX ima izuzetan klirens od 205 mm i visinu sedišta od 835 mm. Motocikl je težak 164 kilograma i služi za širok spektar vozača. Međutim, za one koji traže prilagođenije iskustvo, Suzuki nudi dodatnu opremu za niska sedišta, koja snižava visinu sedišta na 815 mm za dodatnu udobnost. Suzuki V-Strom 250 SX za 2023. biće dostupan u tri uzbudljive boje; Champion žutoj, Pearl Blaze narandžastoj i Glass Sparke crnoj.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zongshen Yomi 125

 

zongshen-yomi-125 02.jpg

 

Kineski proizvođač motocikala, Zongshen, predstavio je prepoznatljivu jedinstvenu za mlade entuzijaste koji traže ukus bajkerskog načina života. Nedavno lansirani Zongshen Yomi 125 se odvaja od tradicionalnih normi, usvajajući estetiku klasičnog američkog čopera u kompaktnom obliku pogodnom za početnike.

 

zongshen-yomi-125 01.jpg

 

Za razliku od standardnog dizajna motocikla, Yomi 125 se može pohvaliti izduženim prednjim delom sa opuštenim uglom glave, koji podseća na kultne čopere. Međutim, ispod njegovog nekonvencionalnog izgleda krije se skromni jednocilindarski agregat od 124 kubika koji generiše skromnih 8 KS i 7.2 Nm obrtnog momenta. Ovaj motor, uparen sa CVT menjačem, obezbeđuje lako i praktično iskustvo u vožnji i idealan za sve koji se upoznaju sa svetom dva točka. Sa niskom visinom sedišta od samo 65 cm i lakom građom od 113 kilograma, Yomi 125 nudi pristupačnost za vozače svih stasa. Pristupačnost modela doprinosi cena od oko 1.250 evra.

 

Iako bi neobičan dizajn i pristupačnost Zongshen Yomi 125 mogli privući sledbenike među mladim vozačima u Kini, još uvek nije poznato hoće li se naći i na globalnim tržištima. Iako Yomi 125 možda neće promeniti svet motocikala, njegov spoj nekonvencionalnog stila, lakoće korišćenja i pristupačnosti mogao bi da posluži kao odskočna daska za početnike, pozivajući ih da istraže svet transporta na dva točka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

MV Agusta proslavila 80 godina svog prvog motora

 

mv-agusta-logo 01.jpg

 

Godine 1943. proizvođač aviona Domeniko Agusta, koji je nasledio posao od svog oca, bio je primoran da promeni planove usled ratne situacije, čime je rođen brend MV Agusta. Italijanski gigant slavi 80 godina svog prvog motora, dvotaktne jedinice po imenu 98, čija proizvodnja je počela1943. godine.

Drugi svetski rat je bio komplikovano vreme za Italiju. Između promene strana, uništavanja mnogih njenih gradova i odlaska s vlasti Benita Musolinija sa vlasti, Italija je svakako bila zemlja dinamičnih promena tokom četrdesetih. Međutim, to nije sprečilo grofa Domenika Agustu da od nekadašnjeg proizvođača aviona svog pokojnog oca (zbog zabrane italijanske proizvodnje aviona nakon Drugog svetskog rata) iskuje ono što će postati jedan od najpoznatijih proizvođača motocikala u istoriji.

 

Sudbina brenda je počela 1943. stvaranjem motora 98. Jednocilindarski dvotaktni motor, bio je jednostavan i stoga jeftin, za šta je Agusta shvatio da će biti kvaliteti preko potrebni u proizvodima posleratne Italije. Komplikacije za MV su nastale kada su nemačke trupe zauzele njegovu fabriku, septembra 1943. Na sreću po Italijane, oni su sakrili inženjerske crteže i planove za 98 u kućama pouzdanih inženjera i tehničara pre nego što je stigao Vermaht. Trebalo je do sredine 1944. da se svi dizajni povrate, ali sredinom 1945. proizvodnja motocikla je mogla da počne.

 

Novi motocikl se prodavao kao jednostavno MV 98, iako u dve različite verzije. Prvo, tu je bila Economica, a druga Turismo, koji se razlikovao po trostepenom prenosu (Economica je imala dve brzine). 98 je postavio MV Agustu na put da postane jedan od najcenjenijih proizvođača motocikala na svetu. Tokom godina, stigle su i brojne titule u svetskom gran pri šampionatu sa vozačima kao što su Sesil Sandford, Fil Rid i Džon Surtis, Karlo Ubijali, Tarkvinio Provini i Đakomo Agostini. Danas, MV Agusta ima reputaciju kao jedan od najluksuznijih brendova u svetu motocikala.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maeving RM1 dobija bržu S varijantu

 

maeving-rm1 02.jpg

 

Maeving je spreman da lansira novu, bržu verziju svog električnog motocikla RM1, otkriva poruka poslata postojećim mušterijama. Ta poruka otkriva da će RM1S imati maksimalnu brzinu od 105 km/h - što je povećanje od preko 30 km/h u odnosu na standardni model.

 

''S maksimalnom brzinom od 105 km/h, RM1S je naš najbrži i najmoćniji električni motocikl. Pošto smo ranije izrazili interesovanje za brži model, želeli smo da vi prvi saznate za njegovo predstojeće lansiranje'', stoji u poruci. Nažalost, mi koji nismo izrazili interesovanje za brži model, moraćemo da čekamo nešto duže da bi nam stranica za naručivanje postala dostupna, Maeving RM1 lansiran je prošle godine kao prvi model britanskog proizvođača. Ova mašina retro stila za cilj ima da izazove nostalgiju za nasleđem proizvodnje motocikala u engleskom Midlendsu, a posebno u Koventriju, gde je sedište kompanije Maeving.

 

maeving-rm1 01.jpg

 

Što se tiče novootkrivenog Maeving RM1S, njegovi detalji, osim gore pomenute maksimalne brzine od 105 km/h, potpuna su nepoznanica. Naravno, povećanje maksimalne brzine znači da se od motora može očekivati više snage, a možda i više obrtnog momenta. Ali, da li će S biti lakši od standardne verzije, nije poznato. Takođe bi moglo doći do promene u vizuelnom prikazu sa više sportskim tonom, ali sve stu to samo nagađanja.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo šta znamo o narednoj generaciji Honde Fireblade

 

honda-cbr1000rr-r-fireblade-sp 01.jpg

 

Hondino putovanje sa svojom CBR serijom, počevši od CBR900RR modela iz 1992. godine, nije bilo ništa drugo do revolucionarno. Aktuelni CBR1000RR-R FireBlade to dobro pokazuje, donoseći tehnologiju direktno iz Hondinog MotoGP programa. Motocikl se može pohvaliti naprednim motorom sa performansama od 213,9 KS i 112 Nm obrtnog momenta. Uprkos manjim padovima u ovim brojevima, koji se uglavnom pripisuju podešavanjima katalizatora, motocikl ostaje tehničko čudo. Ažuriranja za model iz 2022. uključuju nešto duže međuosovinsko rastojanje i optimizovanu vazdušnu kutiju za bolji protok vazduha. Motor nastavlja da deli elemente dizajna sa RC213V MotoGP motociklom, uključujući jedinstveni polu-bregasti sistem zupčanika za pogon ventila i DLC premaz koji smanjuje trenje na režnjevima bregastog vratila.

 

Ono što je još intrigantnije su priče o modelu za 2024. Šuška se bi mogao imati širi rep i veća krila. Međutim, takođe se priča o tome da Honda primenjuje tehnologiju aktivne aerodinamike, patentiranu 2019. To bi moglo značiti krila koja se prilagođavaju u realnom vremenu kako bi smanjila otpor vazduha, iako Honda to tek treba da potvrdi. Uprkos tome što su propisi o emisiji sve strožiji, Honda je neko ko bi s njima mogao da izađe na kraj. Iskustvo kompanije u tehnološkim inovacijama i optimizaciji performansi sugeriše da bi CBR1000RR-R za 2024. mogao postaviti nove standarde. Takođe, sa trenutnim proizvodnim i fabričkim motociklom koji su gadno pobacili i u WSBK i u MotoGP šampionatima, japanska marka bi se mogla osećati motivisanom da proizvede moćan superbajk u rangu sa svojim rivalima.

Da li bi CBR1000RR-R Fireblade mogao da bude taj motocikl? Saznaćemo uskoro.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kawasaki predstavio izuzetno ograničeno ZX-10RR izdanje

 

kawasaki-ninja-zx-10rr-worldsbk-edition 02.jpg

 

Nemačka filijala kompanije Kawasaki lansirala je specijalno napravljeno Ninja ZX-10RR WorldSBK Edition izdanje.

Dostupan u samo 10 jedinica, ZX-10RR WorldSBK Edition ne samo da sadrži boju i grafiku Kawasaki Racing tima (KRT), već je opremljen i KRT-ovim varijabilnim sistemom za usisavanje vazduha, sličnim trenutnom trkačkom motociklu koji vozi Džonatan Rea.

 

kawasaki-ninja-zx-10rr-worldsbk-edition 01.jpg

 

Štaviše, redni četvorocilindarski agregat zapremine 998 kubika je dobio značajne nadogradnje od strane KRT-a, uključujući klipove male težine i titanijumske klipnjače koje potpisuje Pankl Racing Systems. Motor je takođe opremljen trkačkim bregastim vratilima, klipnim iglicama sa DLC premazom i oprugama ventila male težine. Pored toga, KRT je ubacio i set Marchesini felni. Tačka na ''i'' je promenljivi sistem za usis vazduha koji koristi KRT u WSBK šampionatu. Sistem omogućava veći protok vazduha u komoru za sagorevanje pri određenim visokim obrtajima. Kao i obično, WorldSBK Edition će imati punu KRT grafiku uključujući numerisanu pločicu na rezervoaru.

 

Prema dostupnim informacijama, Ninja ZX-10RR WorldSBK Edition košta 33.145 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kawasaki Ninja E-1 i Z E-1 stižu na evropsko tržište

 

kawasaki-e-1 2.jpg

 

Kawasaki se sprema da lansira svoje prve električne modele motocikala na evropsko tržište narednog meseca.

 

237289-kawasaki-z-e-1.jpg

 

Oba ova električna modela spadaju u kategoriju od 125 kubika i dele isti pogonski sklop, sa primarnom razlikom u njihovom prepoznatljivom izgledu. Ninja E-1 donosi klasični stil sportskog motocikla sa svojim elegantnim okolopom, dok Z E-1 cilja ljubitelje nejked mašina i donosi minimalistički. U srcu ovih električnih čuda nalazi se motor nominalne snage od 5 kW (6.7 KS), sposoban da isporuči do 9 kW (12.1 KS), zajedno sa snažnim obrtnim momentom od 40.5 Nm. Jedna izuzetna karakteristika su dve baterije koje se mogu ukloniti, paralelno ožičene, izbor dizajna za koji Kawasaki tvrdi da nudi poboljšanu efikasnost punjenja u poređenju sa serijskom vezom. Svaka od ovih baterija ima nominalni kapacitet od 30 Ah, što efektivno obezbeđuje kombinovani kapacitet od 60 Ah za motocikle. Sa nominalnim naponom od 50.4 V, ova konfiguracija omogućava maksimalni kapacitet skladištenja energije od 3,024 kWh.

 

Iako nije uobičajeno da električni motocikli dolaze sa navedenim podacima o potrošnji energije, Kawasaki hrabro navodi 49 Vh/km, što implicira potencijalni domet od 61.7 km. Međutim, pod uslovima VMTC klase 1, Kawasaki tvrdi da ima još impresivnijih 72 km. Svaka baterija je teška 11.5 kg i potrebno joj je približno tri sata i 42 minuta da se potpuno napuni. Za vozače su dostupna dva režima vožnje: Eco i Road. Ninja E-1, u Eco režimu, dostiže maksimalnu brzinu od 64 km/h, dok Z E-1 postiže 62 km/h. Oba modela imaju E-Boost režim koji se može izabrati preko TFT ekrana i koji povećava maksimalnu brzinu. U režimu drumske vožnje, Ninja može dostići 88 brzinu od km/h (99 km/h uz E-Boost), a Z 85 km/h (99 km/h uz E-Boost).

 

Kada je u pitanju šasija, i Ninja i Z se oslanjaju na robustan čelični rešetkasti ram. Komponente kočenja i vešanja su identične na oba modela, sa jednim prednjim kočionim diskom od 290 mm i zadnjim kočionim diskom od 220 mm, teleskopskim prednjim viljuškama i Uni-Trak zadnjim amortizerom. Što se tiče specifikacija, Ninja teži 140 kg, Z 135 kg. Oba motocikla dele udobnu visinu sedišta od 785 mm i identično međuosovinsko rastojanje od 1.370 mm. Z ima 10 mm veći klirens nego Ninja (170 mm naspram 160 mm), oba motocikla imaju isti hod, 133 mm pozadi i 120 mm napred. Takođe imaju identične gume 100/80-17M/C 52S (prednje) i 130/70-17M/C 62S (zadnje).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Honda Motocompacto

 

237287-honda m.jpg

 

Honda će u novembru predstaviti, recimo, transportni uređaj sa cenom 995 evra, sa nultom emisijom i ultrakompaktnim sklopivim dizajnom. Sa niskom ulaznom cenom i Hondinom pouzdanošću, Motocompacto bi mogao da pokrene revoluciju prevoza i isporuka u gradovima pa možda čak i da ugrozi sveprisutne električne romobile.

 

Motocompacto je veoma prikladan za prevoz i isporuku robe u gradu jer se brzo sklapa u kompaktnu, laganu torbu za nošenje. Zaista, može da postane idealan dodatak za automobil, kovčeg za poneti sa sobom kao dodatak javnom prevozu, a njegova kompaktnost znači da se može puniti na skučenim mestima. Uz maksimalnu brzinu od 24 km/h i domet bez emisija do 19 km, Motocompacto može u potpunosti da se napuni na kućnoj utičnici za samo 3 i po sata i bude spreman za vožnju.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nova najava za BMW R 1300 GS

 

bmw-r-1300-gs 01.jpg

 

Kako se 28. septembar približava, povećava se uzbuđenje u vezi predstojećeg R 1300 GS Adventure motocikla kompanije BMW Motorrad.

Za razliku od nekih proizvođača koji svoje nove modele drže u tajnosti do poslednjeg trenutka, BMW Motorrad je zauzeo drugačiji pristup, unapred otkrivši ime ovog dugo očekivanog motocikla. Kako bi najavio dolazak novog BMW R 1300 GS Adventure, Motorrad tim se odlučio za jedinstvenu strategiju - umesto zagonetnih silueta ili ekstremnih krupnih planova, odlučili su da prikažu jedan akcioni snimak motocikla usred vožnje, što je privuklo dosta pažnje.

 

''Postavite tempo sa potpuno novim BMV-om #R1300GS?'' stoji u opisu na FB-u, praćenom radoznalim emotikonima. BMW otorrad obećava još ažuriranja o otkrivanju, podsećajući sve da se spreme za veliko otkriće 28. septembra u 17:00 po srednjeevropskom vremenu, koristeći hešteg #ThePacesetter. Najavna slika, dok je obavijena pljuskom vode, pruža suptilan uvid u ono što dolazi. Entuzijasti sa oštrim okom mogli bi uočiti prepoznatljive felne sa žičanim kracima i duple kočione diskove koji su zaštitni znak GS motocikala. Neki pažljivi komentatori na društvenim mrežama čak su sugerisali da prednji kraj izgleda malo tanji u poređenju sa prethodnim R 1250 GS, iako je teško precizno odmeriti proporcije zbog okolne vode na fotografiji. Moto zajednica željno iščekuje zvanični debi novog Bavarca i raduje se avanturama koje će doneti.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

MV Agusta Lucky Explorer dobio novo ime

 

mv-agusta-lucky-explorer 02.jpg

 

U iznenađujućem odstupanju od svoje ustaljene nomenklature, MV Agusta, renomirani italijanski proizvođač motocikala, odlučio je da rebrendira svoj dugo očekivani avanturistički motocikl ranije poznat kao Lucky Explorer.

 

Lucky Explorer, kolokvijalno nazvan LXP, u početku je privukao dosta pažnje svojim jedinstvenim imenom. Entuzijasti su očekivali da će novi avanturistički model održati ovu posebnu nomenklaturu, čime će uspostaviti svoju jedinstvenost u okviru kompanijine linije proizvoda MV Agusta. Međutim, stužu informacije koje potvrđuju nešto konvencionalniju nomenklaturu. Ime Enduro Veloce usklađeno je sa postojećom nomenklaturom MV Aguste. Sa ovom promenom, Lucky Explorer postaje relikt prošlosti, potisnut u anale istorije kao naziv koncepta koji je nekada pobudio radoznalost brojnih ljubitelja dva točka.

 

mv-agusta-lucky-explorer-9.5-2023 01.jpg

 

Pored rebrendiranja, fotografije koje su procurile iz australijske dokumentacije za sertifikaciju otkrivaju da će novi avanturistički motocikl biti ukrašen prepoznatljivim bojama MV Aguste, crvenoj i srebrnoj, podsećajući na Superveloce i druge kultne modele. Ove nijanse, zajedno sa bronzanim ukrasnim elementima, potvrđuju posvećenost MV Aguste prepoznatljivom vizuelnom identitetu za svoje motocikle. Jedan od primarnih razloga za napuštanje imena LXP je taj što je Lucky Explorer osnovan kao podbrend, a modeli su se plasirali pod ovom oznakom podbrenda. Usvajanjem imena Enduro Veloce, MV Agusta sada može zvanično da označi LXP kao deo svoje primarne proizvodne linije, posebno verziju 9.5, koja se može pohvaliti trocilindarskim motorom. Ova promena u nomenklaturi jasno naglašava predviđenu ofroud namenu u portfelju renomiranog proizvođača.

 

Inicijalna serija će se sastojati od 500 jedinica, pri čemu će prvih nekoliko verovatno biti označeno kao „prva izdanja“, verovatno sa dodatnim poboljšanjima za rane korisnike - iako to ostaje nepotvrđeno. Štaviše, MV Agusta sprema dosta uzbuđenja za EICMA sajam ove godine, nagoveštavajući potencijalno otkrivanje Enduro Velocea u njihovoj postavi za 2024.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

2024 Aprilia Tuareg 660

 

aprilia-tuareg-660 02.jpg

 

Aprilia je ažurirala model Tuareg 660 novim kombinacijama boja za 2024. godinu. Ovaj avanturistički motocikl, poznat po svojim sposobnostima van asfalta i nezaustavljivom duhu, sada ima još sportskiji i avanturistički izgled zahvaljujući uvođenju tri nove, privlačne kombinacije boja.

 

Najnoviji Tuareg je dostupan u dve sveže šeme boja inspirisane prirodom: Atreides Black i Canyon Sand. Ove opcije boja odaju počast prirodnim pejzažima na kojima ovaj dvocilindarski avanturistički motocikl briljira, ističući njegovu blisku vezu s prirodom. Tu je i Dakar Podium kombinacija boja, omaž modelu Aprilia RXV 4.5 koji je osvojio treće mesto, uključujući tri etapne pobede, na Dakar reliju 2010. godine. Za njegovim upravljačem je tada bio Francisko ''Čaleko'' Lopes. Jedna od primetnih promena koja prati ove nove kombinacije boja je hrabar i agresivan crveni ram. Ovakav dizajn rama ne samo da dodaje sportski dodir, već takođe simbolizuje trkački duh modela Tuareg, koji je nedavno ostvario impresivan debi na ofroud takmičenjima u okviru Back to Africa projekta.

 

237808-aprilia-tuareg-660 01.jpg

 

Razvijen u saradnji sa GCorse i braćom Gvareski, Aprilia Tuareg stvara uzbuđenje u italijanskom motoreli prvenstvu i obezbedio je izuzetno treće mesto na Transanadolija reliju tokom svog internacionalnog debija. Sledeće uzbudljivo poglavlje za model Tuareg je osvajanje afričke pustinje, putovanje koje se savršeno uklapa u njegovo ime. Istaknuta karakteristika modela Aprilia Tuareg za 2024. je njegov napredan ofroud tehnički paket. Prednji blatobran ponosno pokazuje impresivni hod ogibljenja od 240 mm, ističući njegove prave sposobnosti. Usklađujući se s fokusom na off-road vožnju, Aprilia proširuje asortiman dodatne opreme posvećene novom Tuaregu. Među dodacima je i filter vazduha specijalno razvijen za ofroud i prašnjave uslove vožnje. Ovaj filter poboljšava zaštitu motora efikasnim filtriranjem prašine iz usisa vazduha.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

CFMOTO 675SR - novo ime u supersport segmentu

 

cfmoto-675sr 02.jpg

 

U segmentu koji se činio neaktivnim neko vreme, s prominentnim modelima poput Yamahe YZF-R6 i Honde CBR600RR koji su se suočavali s izazovima zbog ograničenja emisija, entuzijasti sada imaju razloga za uzbuđenje. CFMOTO je nedavno predstavio obećavajući novi dodatak supersport kategoriji, tokom posebnog događaja održanog na stazi Žužou. Cilj novog 675SR je da popuni prazninu ostavljenu odsustvom kultnih supersport modela. Model se može pohvaliti rednim trocilindarskim motorom zapremine 675 kubika. Iako su detalji ograničeni, CFMOTO je otkrio da se očekuje da će proizvesti otprilike 100 Nm maksimalnog obrtnog momenta po litru, gotovo dostižući performanse uglednog Daytona 675.

 

cfmoto-675sr 01.jpg

 

Triumph, sa druge strane, planira da ponovo uvede ime Daytona, ali sa drugačijim pristupom. Njihov predstojeći model, baziran na Trident 660 modelu, imaće motor zapremine 660 kubika i opušteniji način vožnje, ciljajući na ljubitelje Honde CBR650R. Potencijal CFMOTO 675SR da nadmaši novi Daytona još nije skroz siguran, ali rani pokazatelji su obećavajući. Motocikl ima jedinstvenu konstrukciju motora, s naznakama da se možda razvio iz paralelne tvin jedinice s 450SR, uključujući dodatnu zapreminu i dodatni cilindar.

 

CFMOTO je primamljivo opisao 675SR kao posedovanje ''monstruoznog prenosa snage na zadnji točak''. Uz to, kompanija hvali ''prvoklasne karakteristike'' u oblastima ključnim za performanse na putu i stazi, uključujući kočnice, šasiju, opremu i dizajn. S obzirom na to da je 675SR bio u akciji na stazi Žižou, očigledno je da je razvoj već u punom jeku. Entuzijasti s nestrpljenjem očekuju više informacija o ovoj intrigantnoj ponudi u supersport segmentu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaka čast na update,vidim Qj ima dosta novina,CF moto,Benelli,i to svi u srednjim klasam putnih enduraca. Žao mi je što u RS i B i H nema zastupnika Qj-a. Imamo Guewaru za CF-a,i neka firma u Mostaru ili Tomislavgradu za Voge i Benelli. Kinezi opasno krenuli u napad!!

 

Sent from my 2201116TG using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kawasaki slavi 40. rođendan Ninja linije posebnim bojama

 

kawasaki-ninja-40-godina 02.jpg

 

Kawasaki je najavio lansiranje specijalnog izdanje Ninja motocikala, posvećeno 40. godišnjici popularne linije. Ono što kupci mogu očekivati jesu retro kombinacije boja i druge ekskluzivne karakteristike. 40. godišnjica Kawasaki Ninja asortimana se proslavlja ne samo specijalnom kombinacijom boja na ZX-10R, već i na nekim drugim motociklima iz ove linije. Ovo uključuje Kavasaki ZX-4RR i Kavasaki ZX-6R, pri čemu je prvi ranije ove godine najavljen samo u svojoj standardnoj verziji.

 

kawasaki-ninja-40-godina 01.jpg

 

Svaki od motocikala će biti prvi put prikazan na EICMA sajmu u Milanu, gde će se pojaviti u svojim zelenim, belim i plavim kombinacijama bojama inspirisanim devedesetim godinama prošlog veka. To je veoma popularna kombinacija boja, koja je vraćena u jednokratnim trkačkim izdanjima poslednjih godina, prvo od strane fabričkog Kawasaki tima u WSBK šampionatu (Argentina 2022.), a potom i od strane zvaničnog tima u BSB klasi. U njoj se ova kombinacija nosi poslednje dve godine. Svakako, ova kombinacija boja donosi dašak nostalgije, uz oznaku 40. godišnjice na rezervoaru za gorivo. Postoje neke razlike u boji između modela, ali samo da bi se uskladile sa postojećim bojama karoserija.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...