Jump to content
FAS Euroauto Goran
odejan

Fiat Multipla JTD - luft u poluosovini

Recommended Posts

ovako u naslovu se vidi o cemu se radi a sad simptomi jednostavno se cuje neko zujanje sa strane vozaca  i kad izbacim iz brzine manje se osetno cuje ali se ipak cuje ,skinem tocak pajser u ruke kad ono luft i to dobar 2-3 mm gore dole levi desno deluje mi kao da je lezaj gde ta mala poluosovinica ulazi u menjac ili sama poluosovina da se ishabala u lezaju u menjacu ,no ne zna se dok se ne iscupa van ,mrzelo me danas razglavljivati sve pa mozda je neko imao taj problem i naravno me interesuje ishod

posto se vidi da iza te poluosovine na samom delu menjaca tj diferencijala ima dekla sa sarafima koja se skida bez skidanja menjaca interesuje me jos da li je u njoj lezaj ili i lezaj i semering ,ulje mi tu ne curi iz diferencijala ali x i y osi ima luta.

dali se to moze odraditi bez skiidanja menjaca ako moze skidam sam a ako nemoze jbg teram kod nekog ko ima volje da resava

iza krsta i solje krsta je deklica vidi se 1 saraf sto je drzi ima ih 4 valjda pa mislim ako je tu lezaj i semering da bi to islo bez skidanja menjaca :D

ako je ko imao dodira sa ovim molim odgovor

 

IMG_20170414_213003.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@odejan

 

Pogledaj ovu temu:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/64639-zeta-erre-by-autoricambi/

 

Quote

...vozila koja koriste pogon preko tripoidnig zgloba I flanšne na poluosovini, ili popularno u narodu krst poluosovine, javlja se problem da auto ima vibraciju ili trese na određenoj kilometraži. Uzrok je da krst poluosovine dobija nepravilno položaj ili uležište u flanšni jer je ona iznutra oštećena i prilikom određene brzine dolazi do vibracije. Do sada su se kupci suočavali sa dva problema kad bi pokušali da poprave svoj auto. Mogli su da poruče nov deo iz originala preko zvaničnih distributera gde je cena višestrukp veća od proizvoda ZETA-ERRE, ili da kupe polovnu komplet poluosovinu gde je cena isto veća od proizvoda koje mi prodajemo.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nemam lufta u tripoidnom zglobu i solji nego u poluosovinici koja je iza solje sa zglobom i ulazi u menjac,mala poluosovinica koja je nazubljena,u tom delu gde ona ulazi u menjacje meni luft fore dole levo desno e sad nazubljeni deo ulazi u pogonski deo diferencijala, a ovaj drugi kraj se verovatno oslanja na lezaj ,pa me zanima zna li neko dali jetaj lezaj u toj dekli iza ktstaka i solje ili jeutoj deklisamo semering, ali uskoro tj mislim za vikend cu to ipak da raskupusam pa da vidim sta i kako stvari stoje

Strelica je iza zgloba sa krstakom a tamo je i luft

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites
30 minutes ago, odejan said:

Ja nemam lufta u tripoidnom zglobu i solji nego u poluosovinici koja je iza solje sa zglobom i ulazi u menjac,mala poluosovinica koja je nazubljena,u tom delu gde ona ulazi u menjacje meni luft

 

Sve to oni rešavaju, sve to imaju. Nazovi ih slobodno. :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

OkJa nemam lufta u tripoidnom zglobu i solji nego u poluosovinici koja je iza solje sa zglobom i ulazi u menjac,mala poluosovinica koja je nazubljena,u tom delu gde ona ulazi u menjacje meni luft fore dole levo desno e sad nazubljeni deo ulazi u pogonski deo diferencijala, a ovaj drugi kraj se verovatno oslanja na lezaj ,pa me zanima zna li neko dali jetaj lezaj u toj dekli iza ktstaka i solje ili jeutoj deklisamo semering, ali uskoro tj mislim za vikend cu to ipak da raskupusam pa da vidim sta i kako stvari stoje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu je malo zapetljana aituacija,moraću i ja da proverim to jer kod mene trese pri polasku,a menjao sam sve nosače motora i set kvačila a situacija ista.

Послато са SM-J710F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene ljudi nista ne trese ali samo ima lufta u tom delu koji ulazi u menjac i to dosta lufta kad trese onda je tripoidni zglob i solja u 90 posto slucajeva

Poslato sa HUAWEI SCL-L01 uz pomoć Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene se čuje kao homokinetčki zglob kada ubrzavam klokotanje na mestu suvozača, menjao sam i homozglob i do točka i do menjača i dalje se čuje kada ubrzavam. Ne znam, možda je i kod mene taj ležaj.

Poslato sa ALE-L21 uz pomoć Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamenjen lezaj taj se zvuk izgubio,medjutim sada mi se cuje klokotanje zbog gumice balans stangle,jednostavno je zameniti I kosta 500 tinjak din na suvozacevoj strani,ista je sa obe strane posto nije neka cena treba obe zameniti,nije komplikovano dva sarafa I kuciste se skine ona je rasecena I takva je I nova rasecena pa ide ....

Poslato sa HUAWEI SCL-L01 uz pomoć Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poz ekipo, ja vozim fiat ali punto, mislio sam da je problem u kvacilu ali izgleda nije, trese mi pomalo auto kad krecem prvom ili u rikverc lagano sa blagim gasom...danas utvrdim da mi poluosovine imaju luft do menjaca kad ih rucno cimam levo desno na dizalici...jel taj luft u krstovima ili u diferencijalu, i jel opasno, i dal je realno da mi zato trese pri kretanju...vase misljenje? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je skoro tako treslo na mulipli i ja sam mislio da je kvačilo...dok poluosovina nije ispala :D problem kod mene su bili krstovi i naravno da je bolje videti i popraviti to na vreme...

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Djuk85 said:

Meni je skoro tako treslo na mulipli i ja sam mislio da je kvačilo...dok poluosovina nije ispala :D problem kod mene su bili krstovi i naravno da je bolje videti i popraviti to na vreme...

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
 

Meni majstor kaze to je luft u diferencijalu...onako cimao rukom gore dole levo desno i ima malo lufta, e sad nez kolko je verovati u to, jer ako je krst to je jeftinije i lakse, ako je stvarno luft u diferencijalu onda kolko razumeh mora menjac dole!? Bukvalno nakon zamene seta kvacila je krenulo da treska ovako, ja mislio los mi nov set....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel imaš razloga da ne veruješ majstoru? I zašto si kod majstora u kojeg nemaš poverenja? Najbolje je otići onda kod drugog majstora po mišljenje, nije lako naći kvar preko foruma...

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Djuk85 said:

Jel imaš razloga da ne veruješ majstoru? I zašto si kod majstora u kojeg nemaš poverenja? Najbolje je otići onda kod drugog majstora po mišljenje, nije lako naći kvar preko foruma...

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
 

ne sumnjam ali volim cuti jos neko misljenje...evo npr ti si isti problem tresenja pri kretanju resio zamenom polusovine, a kolko sam ja njega rezumeo on mi pominje da mora menjac da se skida i remontuje zbog tog lufta, kaze nije to krst poluosovine...e sad, ja znam da se taj krst nalazi u onoj budzi koja je pre ulaska u menjac, a meni je luft posle nje, gde samo ona nazubljena sipkica ulazi u menjac...tu je nesto pojedeno, i nadam se samo da je polusovina, a ne menjac...svakako pogledace jos 1 majstor za svaki slucaj....bedak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...