Jump to content
FAS Goran

cojan

Members
  • Content Count

    33
  • Joined

  • Last visited

About cojan

  • Rank
    Il Nuovo

Recent Profile Visitors

1021 profile views
  1. Pa tu smo da se izpomažemo. Tome i služi forum, a ne samo da se završi posao. Inače prethodni ECU mi je bio mapriran, tako da je išao kao lud. Kada sam stavio sa drugog auta, nije više toliko startan ali je i potrošnja manja, što mi i odgovara.
  2. Bio je problem na kraju sa motornim ECU-om koji je inače bio dekodiran pa je imobilajzer bio isključen. Zamenio sam ECU, imobilajzer i kod ključ i sada je sve super. Hvala svima na odgovorima i podršci.
  3. Najgore od svega je što je meni imobilajzer bio otkačen. Ovo je auto bez board kompijutera. Od kad sam kupio auto palio je bez problema. Do pre mesec dana kada je poludeo. Zna li neko nekog električara koji bi ovo mogao da teši?
  4. Nisam uspeo da je nadjem. Ne čuje mi se ništa kada gasim auto. Kod mene je motor od 77kw. Najnovije je kada me je poslednji put drndao povezao ga na kabal i izbacio mi je grešku analizera ključa koji je otkačen od kad sam kupio auto. Obrisem grešku upalim opet se javi ugasim i nema opet paljenja pa obrišem i opet upali i tako u krug. Zna li neko šta sve treba da se menja da bi se sredio kod ključ? Slika sa upravog drndanja...
  5. Ipak je Solenoid problem samo ne mogu nikako da ga lociram.
  6. Kod mene se čuje kao homokinetčki zglob kada ubrzavam klokotanje na mestu suvozača, menjao sam i homozglob i do točka i do menjača i dalje se čuje kada ubrzavam. Ne znam, možda je i kod mene taj ležaj. Poslato sa ALE-L21 uz pomoć Tapatoka
  7. Kada dam kontakt dogadja se da upali lampicu sa diznom "Chek engine" i nema startovanja vergla na prazno. I tako par puta ga skidam sa kontakta i nekako upali. U vožnji se ponasa sasvim normalno i nema nikakvih gašenja ni štucanja Kada sam povezao prvi put dijagnostiku izbacio je ova četiri koda na prvoj slici , po čišćenju gresaka izbacuje samo ova dva koda na drugoj slici. Nikada nisam čistio EGR ventil i majstor mi reče da može da bude do njega. Molim za pomoć iskusnijih. Unapred hvala.
  8. Nema nikakvih promena volan mekan kao i obično. Srafovi stegnuti od remenice, Deluje kao da ima lufta u lageru.
  9. Drugari molim za pomoć. Problem je sledeči kada se upali motor,u pitanju je Multipla 1.9JTD 77kw,prvih 10 minuta čuje se mali miševi u predelu PK kaiša. Sve je menjano,remenica radilice,alternatora.Veliki servis pre 10000. Šppaner malo poskakuje.Kada sam skinuo kaiš.Remenica na servo pumpi ima lufta levo desno. Da li je to normalno ili je pumpa za zamenu? Unapred hvala na odgovorima.
  10. Pročitao sam celu temu i ne mogu nikako da dodjem do naznaka mog problema. Automobil je Multipla i imam problem prilikom ubrzavanja,kada sam na primer u drugoj brzini ubrzavam malko žustrije sa pravim točkovima čuje se klokotanje kao da je homokinetički u pitanju. Interesantno dogadja se najintenzivnije kada se auto vozi sa pravim točkovima uzbrdo,kada je veće opterečenje. Ako malo nežnije ubrzavam ne čuje se ništa. Nemam nikakvih potresa na volanu niti igranje automobila. Po vašem iskutvu da li je u pitanju krst ili homokinetički?
  11. Ni u jednoj radnji ne znaju sa sigurnosću koja je dimenzija lagera desne poluosovine za multiplu JTD. Pa bih molio kolege za neku informaciju,naime auto mi se radi u Grockoj a ja sam u Beogradu. Oišto se radi set kvačila,ne moze majstor da izmeri lager,pa bih molio nekoga za dimenzije. Znaci ne krstak vec lager sa desne strane bas na pluosovini... Unapred hvala.
  12. A što ti živiš u Novome Sadu a ne u Londonu? Misliš li da si miran kada nešto kupiš i ugrade ti u ovlašćenom servisu? U Austrougarskoj je na primer bila klasifikacija robe "Samo za Balkan". Od tog modela do današnjeg dana se nije odstupalo.... Tako da je najlakše se praviti pametan..
  13. Definitivno je remenica na radilici riknula. Uzeo ja drugu sa JTD motora od punta. Jer kad sam kupovao ovu sto je otkazala posle 20000 rodjak me je terao da uzmem polovnu i ja nisam hteo. Ali nazalost i ova polovna baca,tako da kad covek treba biti je... gace sam spadaju. Moram nesto da popijem da iskuliram... Potraga sa remenicom se nastavlja..... Evo ga i video zapis sa novom polovnom remenicom:
  14. Remenica alternatora zamenjena pre 7000km veliki servis uradjen pre 2000 km.posto mi je blokirala Valeo pumpa posle 37000 od zamene,pa sam iz predostoznosti obavio kompletan veliki servis. Kako je dosao sa velikog servisa sa vremena na vreme je se javljao zvuk klaparanja. Koji se umiri kada se ugreje auto Od kako je hladnije vreme sve vise i vise se cuje. Remenica radilice je menjana pre oko 20000 ali ja opet tipujem na nju. Uzeo sam neku italijansku. Molim za vase misljenje. Rvo ga i video zapis:
  15. Fiat Multipla JTD, lupka sa desne strane motora. Počelo je od juče da se desava. Na leru se čuje a kada dodam gas prestaje. Ono što sam primettio je da mi spaner PK kaisa poskakuje i verovatno on stvara vibracije. Remenica radilice je menjana pre 7000 km. Pretpostavljam da je remenica na alternatoru. E sad interesuje me da li neko ima iskustva sa ovim? Kolika je otprilike cena dela? I ruke majstorove,ako neko možda ima nekakvu preporuku. Ili je mozda bolje da uzmem polovan alternator pa celog da ga zamenim. Unapred hvala na odgovorima.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...