Jump to content
FAS Goran
Timke

Alfa 147 Q2, malo nabildovana :)

Recommended Posts

Ma bitno je da si ti prezadovoljan. :D Da li je 192.4 ili 193, nebitno je... ;-)  Kažem da je b00lja jer postoje fabrička rešenja koja pokrivaju tu konjažu, ispadnu jeftinija i pouzdanija. Turbo servis Užice fino zna da naplati tu zajebanciju. 

 

BTW, zar Grande nema 1200 kila ? Ili to računaš sa tobom unutra ? B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

P.s. takodje ne znam kako zamosljisas da vozis pun gas pola sata kada je to makar 240kmh po satu, a I malo preko, makar kod mene, a pola sata gasiranja, tipa po brdima, miseluk, agresivno po magistrali podnosi lagano, cak I daleko vise od toga :)

Osim ako se ne igramo ajde da izmislimo hipoteticku situaciju u kojoj bi se hibrid navodno razleteo, a fabricka ne

P.s.s. mislim da je 211ks maks sto se moglo izvuci sa hibridom na 16v, ali je svakako vise nego impresivna cifra u tako laganom autu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta da ti kazem, hvala na savetima. Moram naci jednu turbinu za rezervu, jer ova ce se, po svoj prilici , brzo razleteti :D :thumbsup: 
Hajde da stanemo ovde. Znas i sam da su kod nas oni najbolji za turbine. Ja za Bugarsku i te price nit imam vremena nit sredstava, tako da treba uzivati u tome sto imas. Hvala ti jos jednom na ukazivanju na neke stvari. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Psssss da racunam samnom I sa gorivom rekao bih jedno 1450kg, po saobracajnoj ima 1280kg prazan, maks dozvoljena 1700kg, tako da izvini sto sam te obmanuo za 20kg

Pssss2 sta god me pitas izgleda odma odbij 1%
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, vagenovac said:

P.s. takodje ne znam kako zamosljisas da vozis pun gas pola sata kada je to makar 240kmh po satu, a I malo preko, makar kod mene, a pola sata gasiranja, tipa po brdima, miseluk, agresivno po magistrali podnosi lagano, cak I daleko vise od toga :)

Osim ako se ne igramo ajde da izmislimo hipoteticku situaciju u kojoj bi se hibrid navodno razleteo, a fabricka ne emoji3.png

P.s.s. mislim da je 211ks maks sto se moglo izvuci sa hibridom na 16v, ali je svakako vise nego impresivna cifra u tako laganom autu.

 

Zato i kažem...teško ćemo dokazati šta je izdržljivije. 

Slažem se da je impresivna cifra tih 211KS, čak malo i nerealna, ali +5 do 10KS ćemo progutati. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma nek je i 180 ako tebi odgovara :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Timke said:

Ma nek je i 180 ako tebi odgovara :lol:

 

Mene iskreno boli uvo za to šta piše na tom papiru, ja bih voleo da se oprobamo, pa da vidimo te konje na asfaltu i da vidimo kako taj mJET diše. B) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Disace dobro, jer nece udisati sagorelu naftu, kao sto ces ti moju :D 
Salim se, mozemo se naci pa da provozas masinu :)  :)
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha, a trovanje metanolom ? :D Možemo probati i bez metanola i sa... pošto je bez izmeren na 215KS na motoru, odnosno 203 na tocku, pa aj da kažemo...tu smo negde, barem na papiru. :D Jedino što ovo moje ima 476Nm, pa je kriva zajebanija. Metanol dodaje još oko 10-15KS na obrttajima, pa dolazimo do 220KS na tocku. 

 

Bilo bi zanimljivo probati, zanima me odziv na gas sa nižih obrtaja. Jel imaš turbo sat u kabini ? Ako nemaš, savetujem ti da to nabaviš, kao i EGT. Dva vrlo korisna instrumenta na nabildovanim dizelima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do 2500 obrtaja imam 150.. posle 211 ks :D ahaha 
Nemam, ali imam diag i laptop samo za kola, pa kacim redovno, ali boost cukicu bih trebalo da nabavim, tu bi mogao da me posavetujes,  samo ne znam gde da je stavim a da ne narusim enterijer.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za Alfu najbolje u stub, ali zalepi držače nekom jakom dupleks trakom. EGT čuke kod nas niko ne prodaje koliko znam, jedino Aliexpress, a Boost, najbolje do 3 bara, takođe ima na aliexpressu. 

 

20170210_145116763_iOS.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako sam ja dobro upucen, ta Q2 je radjena kod Safe-a? Ili je to druga neka?
Ali setup je isti, plus sto mu je stavljen nov set karika pre svega toga, kupljene su u inostranstvu i dobrog kvaliteta, ne kod ovih nasih uvoznika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je ta. Mislio sam da sam napisao da je radjeno kod Safe-a...
Mozda je doslo do zabune, jer je Dyno iz Revochipa i pomenuo sam ih par puta, jer su mi blizu u Sevojnu, pa sam kod njih isao na Dyno i caskali smo malo itd :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nedavno je stavljem Brembo 310 mm sa cetvoroklipnim kljestima.. Marly ulje.. Jos neke sitnice i malo spustanja pozadi. Dodajem koju slicicu :)

image-0-02-04-8efe60cd386c397052615a32396722ed10a54faedef8740369cdb01d9d83f025-V.jpg

image-0-02-04-2769490d1a6697e6744982409a78547f3bf438274a3a64738cf0d654e0ca91a8-V.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala Milutine .

-To bi imalo samo vizuelni efekat da nazad stavljam nesto vece. Plus je tesko napraviti rucnu da radi na nekim diskovima koji su bili napred. 

Ceka se strut bar za napred. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bih se slozio da je samo vizuelni efekat...

 

Kod mene su 325mm napred, 320mm pozadi, osim vizuelnog efekta koji je jasan svakako, nekako je kocenje u krivini dosta bolje i sigurnije nego npr na ranijim kolima gde je razlika bila veca i naravno klasicno kocenje je bolje . To je bar moje iskustvo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa obzirom da je skoro 3/4 tezine u nosu alfice sigurno je dosta dobila sa ozbiljnijim prednjim kocnicama

Sent from my KIW-L21 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postoji i taj momenat naravno, odnos mase koji je dosta drugaciji.

 

Ail svakako bi srazmerno trebalo povecati i zadnje, na npr 280mm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnogo bi bilo da zagledaju celjusti i nazad i napred. ^^ Ovako sam za sada zadovoljan. 

Prosao sam skolu yugo 45.. Kocim motorom u velikom procentu. Brembo je tu za "ne zatrebalo" i za par deonica gde je neophodan. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo se radilo.. Ugradnjena koska.. Ugradjen separator uljnih para.. Prozirni migavci.. 

Koska dosta znaci..auto je dobio na stabilnosti poprilicno. 

A za Oil Catch Can kroz neko vreme cu znati vise. Rekao bih da povlaci iz niskih nesto lepse. 

Takodje nabavljeni fabricki bi xenon projektori sa BMW M E92 koji ce biti ugradjeni kroz par meseci. :)

image-0-02-05-41596c2f1bf846c17fd7c0d738c6bc65d11694c55a4e5494379368887b545546-V.jpg

image-0-02-05-190490ae81da75fd27b8b783bcde9b2260d213ef827303fe0caf303339697fe7-V.jpg

image-0-02-05-5ef39fc45f8702b7b202020d976cb62617f0989b8138d14b9952db0d4852f1b1-V.jpg

IMG_20170526_213136.jpg

image-0-02-05-f585ea76a1bd7881f3697127855d53a14b5bc465ffa0680f270905abcb7aa34c-V.jpg

image-0-02-05-3b15237e394285b987e8f2285c7946500e1630d2374ce0cfa4a14bcb638587d8-V.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...