vagenovac 4533 Posted February 27, 2017 Izvini sto sam slagao za 0.6ks I ja sam sa tom b00ljom od samo 192ks u autu od 1300kg bio prezadovoljan Quote Share this post Link to post Share on other sites
drfedja 39 Posted February 27, 2017 Ma bitno je da si ti prezadovoljan. Da li je 192.4 ili 193, nebitno je... ;-) Kažem da je b00lja jer postoje fabrička rešenja koja pokrivaju tu konjažu, ispadnu jeftinija i pouzdanija. Turbo servis Užice fino zna da naplati tu zajebanciju. BTW, zar Grande nema 1200 kila ? Ili to računaš sa tobom unutra ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted February 27, 2017 P.s. takodje ne znam kako zamosljisas da vozis pun gas pola sata kada je to makar 240kmh po satu, a I malo preko, makar kod mene, a pola sata gasiranja, tipa po brdima, miseluk, agresivno po magistrali podnosi lagano, cak I daleko vise od toga Osim ako se ne igramo ajde da izmislimo hipoteticku situaciju u kojoj bi se hibrid navodno razleteo, a fabricka ne P.s.s. mislim da je 211ks maks sto se moglo izvuci sa hibridom na 16v, ali je svakako vise nego impresivna cifra u tako laganom autu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Timke 16 Posted February 27, 2017 Sta da ti kazem, hvala na savetima. Moram naci jednu turbinu za rezervu, jer ova ce se, po svoj prilici , brzo razleteti Hajde da stanemo ovde. Znas i sam da su kod nas oni najbolji za turbine. Ja za Bugarsku i te price nit imam vremena nit sredstava, tako da treba uzivati u tome sto imas. Hvala ti jos jednom na ukazivanju na neke stvari. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted February 27, 2017 Psssss da racunam samnom I sa gorivom rekao bih jedno 1450kg, po saobracajnoj ima 1280kg prazan, maks dozvoljena 1700kg, tako da izvini sto sam te obmanuo za 20kg Pssss2 sta god me pitas izgleda odma odbij 1% Quote Share this post Link to post Share on other sites
drfedja 39 Posted February 27, 2017 3 hours ago, vagenovac said: P.s. takodje ne znam kako zamosljisas da vozis pun gas pola sata kada je to makar 240kmh po satu, a I malo preko, makar kod mene, a pola sata gasiranja, tipa po brdima, miseluk, agresivno po magistrali podnosi lagano, cak I daleko vise od toga Osim ako se ne igramo ajde da izmislimo hipoteticku situaciju u kojoj bi se hibrid navodno razleteo, a fabricka ne P.s.s. mislim da je 211ks maks sto se moglo izvuci sa hibridom na 16v, ali je svakako vise nego impresivna cifra u tako laganom autu. Zato i kažem...teško ćemo dokazati šta je izdržljivije. Slažem se da je impresivna cifra tih 211KS, čak malo i nerealna, ali +5 do 10KS ćemo progutati. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Timke 16 Posted February 27, 2017 Ma nek je i 180 ako tebi odgovara Quote Share this post Link to post Share on other sites
drfedja 39 Posted February 27, 2017 3 hours ago, Timke said: Ma nek je i 180 ako tebi odgovara Mene iskreno boli uvo za to šta piše na tom papiru, ja bih voleo da se oprobamo, pa da vidimo te konje na asfaltu i da vidimo kako taj mJET diše. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Timke 16 Posted February 27, 2017 Disace dobro, jer nece udisati sagorelu naftu, kao sto ces ti moju Salim se, mozemo se naci pa da provozas masinu Quote Share this post Link to post Share on other sites
drfedja 39 Posted February 27, 2017 Hahaha, a trovanje metanolom ? Možemo probati i bez metanola i sa... pošto je bez izmeren na 215KS na motoru, odnosno 203 na tocku, pa aj da kažemo...tu smo negde, barem na papiru. Jedino što ovo moje ima 476Nm, pa je kriva zajebanija. Metanol dodaje još oko 10-15KS na obrttajima, pa dolazimo do 220KS na tocku. Bilo bi zanimljivo probati, zanima me odziv na gas sa nižih obrtaja. Jel imaš turbo sat u kabini ? Ako nemaš, savetujem ti da to nabaviš, kao i EGT. Dva vrlo korisna instrumenta na nabildovanim dizelima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Timke 16 Posted February 27, 2017 Do 2500 obrtaja imam 150.. posle 211 ks ahaha Nemam, ali imam diag i laptop samo za kola, pa kacim redovno, ali boost cukicu bih trebalo da nabavim, tu bi mogao da me posavetujes, samo ne znam gde da je stavim a da ne narusim enterijer.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
drfedja 39 Posted February 27, 2017 Za Alfu najbolje u stub, ali zalepi držače nekom jakom dupleks trakom. EGT čuke kod nas niko ne prodaje koliko znam, jedino Aliexpress, a Boost, najbolje do 3 bara, takođe ima na aliexpressu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 27, 2017 @Timke Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 738 Posted February 28, 2017 Ako sam ja dobro upucen, ta Q2 je radjena kod Safe-a? Ili je to druga neka?Ali setup je isti, plus sto mu je stavljen nov set karika pre svega toga, kupljene su u inostranstvu i dobrog kvaliteta, ne kod ovih nasih uvoznika. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Timke 16 Posted February 28, 2017 To je ta. Mislio sam da sam napisao da je radjeno kod Safe-a... Mozda je doslo do zabune, jer je Dyno iz Revochipa i pomenuo sam ih par puta, jer su mi blizu u Sevojnu, pa sam kod njih isao na Dyno i caskali smo malo itd Quote Share this post Link to post Share on other sites
Timke 16 Posted April 27, 2017 Nedavno je stavljem Brembo 310 mm sa cetvoroklipnim kljestima.. Marly ulje.. Jos neke sitnice i malo spustanja pozadi. Dodajem koju slicicu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted April 28, 2017 Pizdrarija od auta... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 738 Posted April 28, 2017 Napred gladac, nazad jadac Menjaj i zadnja kociona klesta i diskove. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Timke 16 Posted April 28, 2017 Hvala Milutine . -To bi imalo samo vizuelni efekat da nazad stavljam nesto vece. Plus je tesko napraviti rucnu da radi na nekim diskovima koji su bili napred. Ceka se strut bar za napred. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1556 Posted April 28, 2017 Ne bih se slozio da je samo vizuelni efekat... Kod mene su 325mm napred, 320mm pozadi, osim vizuelnog efekta koji je jasan svakako, nekako je kocenje u krivini dosta bolje i sigurnije nego npr na ranijim kolima gde je razlika bila veca i naravno klasicno kocenje je bolje . To je bar moje iskustvo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted April 28, 2017 Sa obzirom da je skoro 3/4 tezine u nosu alfice sigurno je dosta dobila sa ozbiljnijim prednjim kocnicamaSent from my KIW-L21 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1556 Posted April 28, 2017 Postoji i taj momenat naravno, odnos mase koji je dosta drugaciji. Ail svakako bi srazmerno trebalo povecati i zadnje, na npr 280mm Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 738 Posted April 28, 2017 Vise sam mislio na izgled. Izgledaju nekako smesno naspram prednjih. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Timke 16 Posted April 28, 2017 Mnogo bi bilo da zagledaju celjusti i nazad i napred. ^^ Ovako sam za sada zadovoljan. Prosao sam skolu yugo 45.. Kocim motorom u velikom procentu. Brembo je tu za "ne zatrebalo" i za par deonica gde je neophodan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Timke 16 Posted May 27, 2017 Malo se radilo.. Ugradnjena koska.. Ugradjen separator uljnih para.. Prozirni migavci.. Koska dosta znaci..auto je dobio na stabilnosti poprilicno. A za Oil Catch Can kroz neko vreme cu znati vise. Rekao bih da povlaci iz niskih nesto lepse. Takodje nabavljeni fabricki bi xenon projektori sa BMW M E92 koji ce biti ugradjeni kroz par meseci. Quote Share this post Link to post Share on other sites