Timke 16 Posted February 26, 2017 Cao kolege, Svojevremeno sam bio malo aktivniji na forumu, onda sam imao malu havariju na Stilu, pa sam izasao iz te price. Zatim sam 2.5 god bio ponosni vlasnik 206 1.6 16v xs, koja je bila bas za primer.. Bilstein amorti, Eibach opruge napred, nazad ojacana torzija, kompletan Supersprint izduv, KN itd.. I sada sam vlasnik, ili je ona vlasnik mene , Alfa Romeo 147 Q2 Auto je u Carbonio Nero boji, Ima apsolutno sve od opreme sto moze taj model da ima, i par modova sto se snage tice. Hybrid turbo Veliki Interkuler MAP 4 bar QSP creva Jaci set kvacila KN Straight pipe sa dve izduvne cevi I jos puno sitnica. Postavicu par slika Ovako je izgledala kad sam je tek uzeo Pre par dana je dobila set Oz Wawe 18 felni na 225-35-18 gumama Tu je i slika sa Dyno merenja Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1556 Posted February 26, 2017 Ozbiljan prevoz, svaka cast. Oprema za pozeleti, snaga, felne sve top! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 734 Posted February 26, 2017 Jel ova iz NS-a? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojke 126 Posted February 26, 2017 Lep auto. Ono sto mene zanima je da li si imao prilike da probas takav auto bez Q2 diffa i ako jesi kakva su iskustva kad ih uporedis? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Timke 16 Posted February 26, 2017 Hvala na pohvalama Bila je u NS, da. @bojke Sa ovom snagom nisam. Ja ne osecam Q2 preterano u svakodnevnoj laganoj voznji, osim sto kad dam gas u krivini, uvlaci me u nju, a ne izbacuje napolje, u tim situacijama je primetno, i uopste brze krivine nisu problem Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 982 Posted February 26, 2017 Pa nije baš da je malo nabildovana! Ovo je otrov za vagene! Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted February 26, 2017 Sto bas za vagene, a ne za fiate ili skode Lep auto nema sta Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted February 26, 2017 Koliko ima konja i momenta na točkovima bajo moj Quote Share this post Link to post Share on other sites
drfedja 39 Posted February 26, 2017 On 2/26/2017 at 3:32 PM, Zvezdo said: Pa nije baš da je malo nabildovana! Ovo je otrov za vagene! Slobodno neka dođe na trovanje azotnim oksidima i metanolom. On 2/26/2017 at 0:36 PM, Timke said: Daj neki video klip, da vidimo kako to ide... Q2 je vrlo korisna stvar za krivine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorank82 183 Posted February 26, 2017 U covece kako li to ide ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 734 Posted February 26, 2017 Ako je to taj, onda znam vozilo. Nesto preko 200ks ima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DiscoVolante 294 Posted February 26, 2017 Strašan auto! Najbolja kombinacija motora i opreme u 147ici Quote Share this post Link to post Share on other sites
Timke 16 Posted February 26, 2017 Nemam klip,ali sramota, trebalo bi jedan da imam. Ide dosta dobro. 211 hp po valjcima Revochipa, koji vaze za prilicno pouzdane. Na 18 i nize opruge sam presao prvenstveno zbog izgleda, ali i da bih mogao u prve 4 brzine da prenesem svu snagu na put. Auto je za svaki dan, moze tu jos konja da se izvuce, ali ovo je optimum Quote Share this post Link to post Share on other sites
Easy Rider 14 Posted February 26, 2017 pa to je 147 koji treba posedovati ... To ne ude putem nego guzva put iza sebe Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted February 26, 2017 Ou pa kakvo vozilo. Jos lepse kada neko dodje i ne kaze "trebao bi da ima oko 200ks odokativnom metodom ili dobio sam golfa koji ima 200, ja sigurno imam 300...itd" vec dijagram i cao cao...odmah znas da je prica po ps-u Nije vise u NS? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Timke 16 Posted February 26, 2017 Nije, u Ue je, tj Sevojnu vec pola godine. Nedavno je i preveden. Auto su prethodni vlasnici odlicno odrzavali, a ja sada nastavljam tim tempom i jos bolje, tako da bude potpun projekat. U planu su strut bar-ovi , i mozda ali mozda Powerflex. Inace, auto je predstavljen na ARCS forumu takodje. Ovde nisam da prosipam pamet niti da se hvalisam, vec samo zato sto je ovo sjajan forum na kom sam proveo puno vremena i pronasao puno odgovora, i cast je biti ovde clan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pedjavw 7 Posted February 27, 2017 Baš je močna Quote Share this post Link to post Share on other sites
drfedja 39 Posted February 27, 2017 On 2/26/2017 at 7:05 PM, Timke said: Nemam klip,ali sramota, trebalo bi jedan da imam. Ide dosta dobro. 211 hp po valjcima Revochipa, koji vaze za prilicno pouzdane. Na 18 i nize opruge sam presao prvenstveno zbog izgleda, ali i da bih mogao u prve 4 brzine da prenesem svu snagu na put. Auto je za svaki dan, moze tu jos konja da se izvuce, ali ovo je optimum A kakav je to hibrid na njemu ? Pitam, pošto su se hibridi uglavnom pokazali kao đubre, retko koji radi dobro, niti je spool dobar kao na fabričkom, niti ima snage kao veliki turbo i na kraju se razlete. Ne kažem da to kod tebe loše, ali govorim iz iskustva tjunera koji su radili takve automobile. S druge strane GTB turbo traži više prepravki, bolji intercooler, budž izduvne grane itd... ništa što nije rešivo. Kod mene je GTB1756VK sa custom cevkama i intercoolerom i ubrizgavanjem metanola i ovo baca zajedno oko 225KS na točkovima i oko 500Nm obrtnog momenta, a spool je malo kasniji nego na fabričkom turbu, počne da zakiva na 2100rpm, dok na fabrčikom kreće na 1900, dok na 2500rpm ima već 420Nm, a preko 200KS ima od 3000rpm pa do 4800rpm, GTB daje dosta vazduha i nema pikova i ranog pada snage. Zbog toga što razni tjuneri imaju diskutabilne korekcije, najbolje je da se zna snaga na točkovima sa korekcijom kao relevantan parametar, a bitna je naravno i kriva snage. Kad budeš u BG mogli bi da se oprobamo. ;-) On 2/26/2017 at 9:41 PM, Milutin-NS said: Ou pa kakvo vozilo. Jos lepse kada neko dodje i ne kaze "trebao bi da ima oko 200ks odokativnom metodom ili dobio sam golfa koji ima 200, ja sigurno imam 300...itd" vec dijagram i cao cao...odmah znas da je prica po ps-u Nije vise u NS? Zna se kolika je izlazna brzina na 1/4 milje kod auta te težine od 200KS i onog od 300KS. Tu nema greške. Međutim kriva snage je isto tako bitna. Nije sve jedno da li pipne 200KS ili ima sve vreme 200KS. Na kojekakvim valjcima sam viđao svakojake gluposti, posle auto izađe na ulicu i ide bzvz, a na valjcima milion konja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted February 27, 2017 Alfica je k'o bombona. Lepo da te služi i da se lepo navozaš ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Timke 16 Posted February 27, 2017 4 hours ago, drfedja said: A kakav je to hibrid na njemu ? Pitam, pošto su se hibridi uglavnom pokazali kao đubre, retko koji radi dobro, niti je spool dobar kao na fabričkom, niti ima snage kao veliki turbo i na kraju se razlete. Ne kažem da to kod tebe loše, ali govorim iz iskustva tjunera koji su radili takve automobile. S druge strane GTB turbo traži više prepravki, bolji intercooler, budž izduvne grane itd... ništa što nije rešivo. Kod mene je GTB1756VK sa custom cevkama i intercoolerom i ubrizgavanjem metanola i ovo baca zajedno oko 225KS na točkovima i oko 500Nm obrtnog momenta, a spool je malo kasniji nego na fabričkom turbu, počne da zakiva na 2100rpm, dok na fabrčikom kreće na 1900, dok na 2500rpm ima već 420Nm, a preko 200KS ima od 3000rpm pa do 4800rpm, GTB daje dosta vazduha i nema pikova i ranog pada snage. Zbog toga što razni tjuneri imaju diskutabilne korekcije, najbolje je da se zna snaga na točkovima sa korekcijom kao relevantan parametar, a bitna je naravno i kriva snage. Kad budeš u BG mogli bi da se oprobamo. ;-) Zna se kolika je izlazna brzina na 1/4 milje kod auta te težine od 200KS i onog od 300KS. Tu nema greške. Međutim kriva snage je isto tako bitna. Nije sve jedno da li pipne 200KS ili ima sve vreme 200KS. Na kojekakvim valjcima sam viđao svakojake gluposti, posle auto izađe na ulicu i ide bzvz, a na valjcima milion konja. Cao Pedja. Za hibrid tacno koji je ne znam, znam da je spakovanu u fabrickom kucistu, neke podatke imam, neke ne. Kanim se da pustim mejl Turbo Servis-u kako bih dobio tacnu specifikaciju. Ja sam auto kupio sa ovim setup-om. Kod mene je doziveo samo male promene i dopune kako bi sve pratilo tu pricu. Vidi, i ja sam svasta cuo za hibridne turbine. U principu u Uzicu znaju da je naprave prilicno dobro. Verujem da moze da se sahrani lako, ali ako je vozi neko jako neizivljen, takvom bi svaki turbo auto bio roba kratkog veka. Meni ova snaga sluzi za uzivanje, brzu voznju kroz par deonica, i u preticanjima. Nisam paljevina,sto ces i videti, uskoro cu auto doterati u Bg , pa se mozemo i upoznati. U principu ja sam od onih koji vise vremena provode u autu, nego ispod njega. Ovaj auto ima i imace odlicno odrzavanje i verujem da ce sluziti dugo. Ako nekad bude nesto sa ovim turbom, na njegovo mesto bih ugostio GTB2056v. Za Dyno ne znam. Tu konjazu je izbacio na dva mesto sa razlikom od 5 ks, tako da verujem da je i ima. Sta je ostalo na tockovima, voleo bih i ja da saznam nekad Quote Share this post Link to post Share on other sites
drfedja 39 Posted February 27, 2017 Da, hibridizacija je pakovanje većeg kompresorskog i turbinskog točka u fabričko kućište sa fabričkom osovinom. Ja sam čuo svašta za dotični čuveni turbo servis, od jednih najbolje preporuke, od drugih svašta. Mislim da je istina negde između. Što se hibrida tiče, sa njima sam viđao nešto malo veće snage nego sa stock, fabričkim turbom, npr. ako MJET 16V može da izgura solidnih 190KS sa fabrikom, hibrid izgura 5-10KS više, ali je u vožnji vrlo diskutabilna ta razlika, boost se teško kontroliše, jednostavno to kućište nije predviđeno za takvo kolo. Ako ga duže držiš na gasu, veća je šansa da će da se razleti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted February 27, 2017 Netacno, jedino sto je istina da tjuneri mrze hibride jer im je tesko da ih izmapiraju kako spada. Na grande puntu se hibrid drzi vec 65.000km da ga ne ureknem uz mnogo gasiranja, patosiranja itd. Izvuceno je 193ks na 1.9 8v mjet sa 1752 hibridom iz uzica pre 3 ipo godine, skoro sigurno je I ovde takav isti hibrid, taman cca 10% vise snage ima jer je 16v I bolje dise na visljim rpm. Znaci izvuce se oko 20ks u odnosu na maks sa fabrickom turbinom, sporije spuluje na nizim rpm, ali zato ne umire na visim rpm (preko 4000rpm). Quote Share this post Link to post Share on other sites
drfedja 39 Posted February 27, 2017 Tvoj je hibrid jedan od retkih koji radi. Ali samo 192KS, ako se dobro secam... To je 20tak konja vise nego sto fabricki moze da izgura, ako mene pitas, za to koliko kosta hybrid, to je b00lja. 16V mozda bolje dise, ali turbo nabija istu kolicinu vazduha, kod 16V manji boost ista kolicina, kod 8V veci boost za tu istu kolicinu vazduha. Mnogo zavisi od kompresorske mape da li ce na glavi sa 8 ventila sabiti istu kolicinu vazduha, kao i na glavi sa 16 ventila. Ako se dobro sećam...ovo je tvoj: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Timke 16 Posted February 27, 2017 3 hours ago, drfedja said: Da, hibridizacija je pakovanje većeg kompresorskog i turbinskog točka u fabričko kućište sa fabričkom osovinom. Ja sam čuo svašta za dotični čuveni turbo servis, od jednih najbolje preporuke, od drugih svašta. Mislim da je istina negde između. Što se hibrida tiče, sa njima sam viđao nešto malo veće snage nego sa stock, fabričkim turbom, npr. ako MJET 16V može da izgura solidnih 190KS sa fabrikom, hibrid izgura 5-10KS više, ali je u vožnji vrlo diskutabilna ta razlika, boost se teško kontroliše, jednostavno to kućište nije predviđeno za takvo kolo. Ako ga duže držiš na gasu, veća je šansa da će da se razleti. Postujem tvoje tehnicko znanje, ali sve je samo ne slicno na nachipovanim 16v jtdm.. Taj auto naguran na 190 konja ce se mnogo pre razleteti nego moj sa ozloglasenim hibridom. Jer tu je izgurano 190 ks, a ovde nije. Plus u voznji je razlika nebo i zemlja. Probao jedan, ide odlicno. Ali ne blizu mojoj alfi, iako sam imao broj vece felne. Ovde je slozeno dosta stvari, tako da je 211 ks sa mapom za svaki dan. Moze to jos gore da ide. A da je tesko nacipovati hibrid jeste. Gospodi u Revochipu se auto ostavlja na 5-6 dana da se pozabave mapom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
drfedja 39 Posted February 27, 2017 To je veliko pitanje da li će se pre razleteti tvoj hibrid napravljen u Užicu od fabričkog Garretta. Ja glasam za fabrički da će duže izdržati 190KS od hibridnog Užičanina, mada nikada nećemo znati dok ne probamo da vozimo pun gas pola sata na autputu sa fabrikom 190KS i sa hibridom od 210. Moraš da uzmeš u obzir da je i sa većom snagom veći EGT, veći boost na istoj fabričkoj osovini, kompresor mora da pogura veću količinu vazduha kroz smešno mali exducer. Točak kompresora je tek nešto veći nego kod stock turba, koji inače može da izbaci stabilnih 190KS. Moja procena za 1752 je max. 200KS realnih, pod uslovom da je intercooler rešen kako treba, uz lošiji spool nego na fabrici. Što se mapiranja tiče, da, problem je napraviti ga da ne ide u overboost i zbog toga trpi spool ili snaga... ili i jedno i drugo. Quote Share this post Link to post Share on other sites