Jump to content
FAS Goran
Timke

Alfa 147 Q2, malo nabildovana :)

Recommended Posts

Cao kolege,
Svojevremeno sam bio malo aktivniji na forumu, onda sam imao malu havariju na Stilu, pa sam izasao iz te price.
Zatim sam 2.5 god bio ponosni vlasnik 206 1.6 16v xs, koja je bila bas za primer.. Bilstein amorti, Eibach opruge napred, nazad ojacana torzija, kompletan Supersprint izduv, KN itd..
I sada sam vlasnik, ili je ona vlasnik mene :D , Alfa Romeo 147  Q2 :)
Auto je u Carbonio Nero boji, Ima apsolutno sve od opreme sto moze taj model da ima, i par modova sto se snage tice.
Hybrid turbo
Veliki Interkuler
MAP 4 bar
QSP creva
Jaci set kvacila
KN
Straight pipe sa dve izduvne cevi
I jos puno sitnica.
Postavicu par slika

 

image_0_02_05_252e75b39a7bc5fc673c1f5798914bb2a5.thumb.jpg.7e66830d93e9d270ea1c795940188608.jpg


Ovako je izgledala kad sam je tek uzeo :)
Pre par dana je dobila set Oz Wawe 18 felni na 225-35-18 gumama :)

Tu je i slika sa Dyno merenja

 

IMG_20161105_083950.jpgimage_0_02_05_92624fb139ca90b60b849645fd276c0f73.jpgimage_0_02_05_a2335b1eac9dce9a66d4f3c85e485313a0.jpg

image_0_02_05_2c0c501bc0e5496642b527e0d67d44987e.jpgIMG_20161115_143031_1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lep auto.:)

Ono sto mene zanima je da li si imao prilike da probas takav auto bez Q2 diffa i ako jesi kakva su iskustva kad ih uporedis?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na pohvalama :) 
Bila je u NS, da. 
@bojke Sa ovom snagom nisam. Ja ne osecam Q2 preterano u svakodnevnoj laganoj voznji, osim sto kad dam gas u krivini, uvlaci me u nju, a ne izbacuje napolje, u tim situacijama je primetno, i uopste brze krivine nisu problem :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nije baš da je malo nabildovana! 

Ovo je otrov za vagene!

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/26/2017 at 3:32 PM, Zvezdo said:

Pa nije baš da je malo nabildovana! 

Ovo je otrov za vagene!

 

Slobodno neka dođe na trovanje azotnim oksidima i metanolom. :D:D:D

 

On 2/26/2017 at 0:36 PM, Timke said:

image_0_02_05_252e75b39a7bc5fc673c1f5798914bb2a5.thumb.jpg.7e66830d93e9d270ea1c795940188608.jpg

 

Daj neki video klip, da vidimo kako to ide... ;)

Q2 je vrlo korisna stvar za krivine. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemam klip,ali sramota, trebalo bi jedan da imam. Ide dosta dobro. 211 hp po valjcima Revochipa, koji vaze za prilicno pouzdane. 
Na 18 i nize opruge sam presao prvenstveno zbog izgleda, ali i da bih mogao u prve 4 brzine da prenesem svu snagu na put. Auto je za svaki dan, moze tu jos konja da se izvuce, ali ovo je optimum :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ou pa kakvo vozilo.

Jos lepse kada neko dodje i ne kaze "trebao bi da ima oko 200ks odokativnom metodom ili dobio sam golfa koji ima 200, ja sigurno imam 300...itd" vec dijagram i cao cao...odmah znas da je prica po ps-u

 

Nije vise u NS?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije, u Ue je, tj Sevojnu vec pola godine. Nedavno je i preveden. Auto su prethodni vlasnici odlicno odrzavali, a ja sada nastavljam tim tempom i jos bolje, tako da bude potpun projekat.  U planu su strut bar-ovi , i mozda ali mozda Powerflex. 
Inace, auto je predstavljen na ARCS forumu takodje. 
Ovde nisam da prosipam pamet niti da se hvalisam, vec samo zato sto je ovo sjajan forum na kom sam proveo puno vremena i pronasao puno odgovora, i cast je biti ovde clan. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/26/2017 at 7:05 PM, Timke said:

Nemam klip,ali sramota, trebalo bi jedan da imam. Ide dosta dobro. 211 hp po valjcima Revochipa, koji vaze za prilicno pouzdane. 
Na 18 i nize opruge sam presao prvenstveno zbog izgleda, ali i da bih mogao u prve 4 brzine da prenesem svu snagu na put. Auto je za svaki dan, moze tu jos konja da se izvuce, ali ovo je optimum :) 

 

A kakav je to hibrid na njemu ? Pitam, pošto su se hibridi uglavnom pokazali kao đubre, retko koji radi dobro, niti je spool dobar kao na fabričkom, niti ima snage kao veliki turbo i na kraju se razlete. Ne kažem da to kod tebe loše, ali govorim iz iskustva tjunera koji su radili takve automobile. 

 

S druge strane GTB turbo traži više prepravki, bolji intercooler, budž izduvne grane itd... ništa što nije rešivo. Kod mene je GTB1756VK sa custom cevkama i intercoolerom i ubrizgavanjem metanola i ovo baca zajedno oko 225KS na točkovima i oko 500Nm obrtnog momenta, a spool je malo kasniji nego na fabričkom turbu, počne da zakiva na 2100rpm, dok na fabrčikom kreće na 1900, dok na 2500rpm ima već 420Nm, a preko 200KS ima od 3000rpm pa do 4800rpm, GTB daje dosta vazduha i nema pikova i ranog pada snage. 

Zbog toga što razni tjuneri imaju diskutabilne korekcije, najbolje je da se zna snaga na točkovima sa korekcijom kao relevantan parametar, a bitna je naravno i kriva snage. Kad budeš u BG mogli bi da se oprobamo. ;-) 

 

On 2/26/2017 at 9:41 PM, Milutin-NS said:

Ou pa kakvo vozilo.

Jos lepse kada neko dodje i ne kaze "trebao bi da ima oko 200ks odokativnom metodom ili dobio sam golfa koji ima 200, ja sigurno imam 300...itd" vec dijagram i cao cao...odmah znas da je prica po ps-u

 

Nije vise u NS?

 

Zna se kolika je izlazna brzina na 1/4 milje kod auta te težine od 200KS i onog od 300KS. Tu nema greške. Međutim kriva snage je isto tako bitna. Nije sve jedno da li pipne 200KS ili ima sve vreme 200KS.  Na kojekakvim valjcima sam viđao svakojake gluposti, posle auto izađe na ulicu i ide bzvz, a na valjcima milion konja. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, drfedja said:

A kakav je to hibrid na njemu ? Pitam, pošto su se hibridi uglavnom pokazali kao đubre, retko koji radi dobro, niti je spool dobar kao na fabričkom, niti ima snage kao veliki turbo i na kraju se razlete. Ne kažem da to kod tebe loše, ali govorim iz iskustva tjunera koji su radili takve automobile. 

 

S druge strane GTB turbo traži više prepravki, bolji intercooler, budž izduvne grane itd... ništa što nije rešivo. Kod mene je GTB1756VK sa custom cevkama i intercoolerom i ubrizgavanjem metanola i ovo baca zajedno oko 225KS na točkovima i oko 500Nm obrtnog momenta, a spool je malo kasniji nego na fabričkom turbu, počne da zakiva na 2100rpm, dok na fabrčikom kreće na 1900, dok na 2500rpm ima već 420Nm, a preko 200KS ima od 3000rpm pa do 4800rpm, GTB daje dosta vazduha i nema pikova i ranog pada snage. 

Zbog toga što razni tjuneri imaju diskutabilne korekcije, najbolje je da se zna snaga na točkovima sa korekcijom kao relevantan parametar, a bitna je naravno i kriva snage. Kad budeš u BG mogli bi da se oprobamo. ;-) 

Zna se kolika je izlazna brzina na 1/4 milje kod auta te težine od 200KS i onog od 300KS. Tu nema greške. Međutim kriva snage je isto tako bitna. Nije sve jedno da li pipne 200KS ili ima sve vreme 200KS.  Na kojekakvim valjcima sam viđao svakojake gluposti, posle auto izađe na ulicu i ide bzvz, a na valjcima milion konja. 

 

 

Cao Pedja. Za hibrid tacno koji je ne znam, znam da je spakovanu u fabrickom kucistu, neke podatke imam, neke ne. Kanim se da pustim mejl Turbo Servis-u kako bih dobio tacnu specifikaciju. Ja sam auto kupio sa ovim setup-om. Kod mene je doziveo samo male promene i dopune kako bi sve pratilo tu pricu. 
Vidi, i ja sam svasta cuo za hibridne turbine. U principu u Uzicu znaju da je naprave prilicno dobro. Verujem da moze da se sahrani lako, ali ako je vozi neko jako neizivljen, takvom bi svaki turbo auto bio roba kratkog veka. Meni ova snaga sluzi za uzivanje, brzu voznju kroz par deonica, i u preticanjima. Nisam paljevina,sto ces i videti, uskoro cu auto doterati u Bg , pa se mozemo i upoznati. 
U principu ja sam od onih koji vise vremena provode u autu, nego ispod njega. Ovaj auto ima i imace odlicno odrzavanje i verujem da ce sluziti dugo. Ako nekad bude nesto sa ovim turbom, na njegovo mesto bih ugostio GTB2056v.
Za Dyno ne znam. Tu konjazu je izbacio na dva mesto sa razlikom od 5 ks, tako da verujem da je i ima. Sta je ostalo na tockovima, voleo bih i ja da saznam nekad :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, hibridizacija je pakovanje većeg kompresorskog i turbinskog točka u fabričko kućište sa fabričkom osovinom. Ja sam čuo svašta za dotični čuveni turbo servis, od jednih najbolje preporuke, od drugih svašta. Mislim da je istina negde između. 

 

Što se hibrida tiče, sa njima sam viđao nešto malo veće snage nego sa stock, fabričkim turbom, npr. ako MJET 16V može da izgura solidnih 190KS sa fabrikom, hibrid izgura 5-10KS više, ali je u vožnji vrlo diskutabilna ta razlika, boost se teško kontroliše, jednostavno to kućište nije predviđeno za takvo kolo. 

 

Ako ga duže držiš na gasu, veća je šansa da će da se razleti. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Netacno, jedino sto je istina da tjuneri mrze hibride jer im je tesko da ih izmapiraju kako spada.
Na grande puntu se hibrid drzi vec 65.000km da ga ne ureknem uz mnogo gasiranja, patosiranja itd.

Izvuceno je 193ks na 1.9 8v mjet sa 1752 hibridom iz uzica pre 3 ipo godine, skoro sigurno je I ovde takav isti hibrid, taman cca 10% vise snage ima jer je 16v I bolje dise na visljim rpm.

Znaci izvuce se oko 20ks u odnosu na maks sa fabrickom turbinom, sporije spuluje na nizim rpm, ali zato ne umire na visim rpm (preko 4000rpm).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tvoj je hibrid jedan od retkih koji radi. Ali samo 192KS, ako se dobro secam... :) To je 20tak konja vise nego sto fabricki moze da izgura, ako mene pitas, za to koliko kosta hybrid, to je b00lja. 

 

16V mozda bolje dise, ali turbo nabija istu kolicinu vazduha, kod 16V manji boost ista kolicina, kod 8V veci boost za tu istu kolicinu vazduha.

Mnogo zavisi od kompresorske mape da li ce na glavi sa 8 ventila sabiti istu kolicinu vazduha, kao i na glavi sa 16 ventila. 

 

Ako se dobro sećam...ovo je tvoj:

 

zza9350.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, drfedja said:

Da, hibridizacija je pakovanje većeg kompresorskog i turbinskog točka u fabričko kućište sa fabričkom osovinom. Ja sam čuo svašta za dotični čuveni turbo servis, od jednih najbolje preporuke, od drugih svašta. Mislim da je istina negde između. 

 

Što se hibrida tiče, sa njima sam viđao nešto malo veće snage nego sa stock, fabričkim turbom, npr. ako MJET 16V može da izgura solidnih 190KS sa fabrikom, hibrid izgura 5-10KS više, ali je u vožnji vrlo diskutabilna ta razlika, boost se teško kontroliše, jednostavno to kućište nije predviđeno za takvo kolo. 

 

Ako ga duže držiš na gasu, veća je šansa da će da se razleti. 

 

Postujem tvoje tehnicko znanje, ali sve je samo ne slicno na nachipovanim 16v jtdm.. Taj auto naguran na 190 konja ce se mnogo pre razleteti nego moj sa ozloglasenim hibridom. Jer tu je izgurano 190 ks, a ovde nije.  Plus u voznji je razlika nebo i zemlja. Probao jedan, ide odlicno. Ali ne blizu mojoj alfi, iako sam imao broj vece felne. Ovde je slozeno dosta stvari, tako da je 211 ks sa mapom za svaki dan. Moze to jos gore da ide. A da je tesko nacipovati hibrid jeste. Gospodi u Revochipu se auto ostavlja na 5-6 dana da se pozabave mapom. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je veliko pitanje da li će se pre razleteti tvoj hibrid napravljen u Užicu od fabričkog Garretta. Ja glasam za fabrički da će duže izdržati 190KS od hibridnog Užičanina, mada nikada nećemo znati dok ne probamo da vozimo pun gas pola sata na autputu sa fabrikom 190KS i sa hibridom od 210. Moraš da uzmeš u obzir da je i sa većom snagom veći EGT, veći boost na istoj fabričkoj osovini, kompresor mora da pogura veću količinu vazduha kroz smešno mali exducer. 

 

zza9351.jpg

 

Točak kompresora je tek nešto veći nego kod stock turba, koji inače može da izbaci  stabilnih 190KS. Moja procena za 1752 je max. 200KS realnih, pod uslovom da je intercooler rešen kako treba, uz lošiji spool nego na fabrici. 

 

Što se mapiranja tiče, da, problem je napraviti ga da ne  ide u overboost i zbog toga trpi spool ili snaga... ili i jedno i drugo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...