Bogy 0 Posted December 19, 2015 Dve godine ga vozim svaki dan,redovno ga odrzavam. Poceo je da trosi litar ulja na 1000km, otisao kod majstora koji mi je dao predlog da zamenimo ulje 10-40 sa 20-60,presao 1.500km dosuo pola litre ulja i danas jos pola litre. Palio je na pola kljuca i na velikom minusu prosle zime. Poslednjih desetak dana vergla ali nece da upali bez blagog dodavanja gasa, svako sledece paljenje bez problema.Jutros sam proveravao ulje i dosuo jos pola litre. Vozio ga desetak kilometra i u povratku sam primetio pri kretanju sa semafora oblak belog dima i poceo je da trzne pa nastavi normalno.Nisam mogao da stanem jer sam bio sa klincima, parkiram se ispred zgrade, proverim ulje ok, ali antifriza je potrosio litar. Inace rashladnu tecnost nije trosio skoro ni malo do danas. Posle dva sata,probam da ga upalim, dam kontakt, sacekam pet, sest sekundi i samo se cuje tuk, nista nece ni da zavergla.Tako tri, cetri puta i iz petog pokusaja zavergla ali nista, probam da dodam malo gasa nista. Zovem majstora, danas slavi pa da se vidimo u utorak...Sta moze da bude problem, svaki savet, misljenje mi je dobrodosao jer sam ga stvarno zavoleo i nikada mi nije pravio problem... Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted December 19, 2015 Problem, ovako laički - krštenicaSipanjem gušćeg ulja si sebi samo zamazao oči. To se radi pred prodaju Opet je počeo da srče ulje, što je i normalno, zazori u motoru se veliki, i tu nema pomoći. Ne znam šta očekuješ od 1.0 motora u autu 1997g, koji je prešao ko zna koliko.Možda se Gusar javi, on je majstor, i ima takvog una, a i čini mi se da živi u Zemunu.Ček da mu šibnem poruku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bogy 0 Posted December 19, 2015 Presao je 190.000, znam da je mator ali me je stvarno odlicno sluzio i zelim da ga sredim ako moze. ili da vidim da nadjem drugi motor? Hvala u svakom slucaju Quote Share this post Link to post Share on other sites
jocifer93 1 Posted December 20, 2015 Pomesao je ulje i tasladnu tecnost sto znaci da je motor za opravku Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9692 Posted December 20, 2015 Onako usput, baci pogled i na ovu temu:https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/55612-fiat-uno-903cc-45-fire-problem-sa-paljenjem/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bogy 0 Posted December 20, 2015 Imao sam problem sa komutatorom pre godinu i po, zamenio ga i resio problem. Tada mi se gasio kada dostogne radnu temperaturu, morao sam da cekam da se ohladi da bi ga upalio. Juce sam ga vozio kratko, i strasno je dimio beli dim. Iskreno, rashladnu tecnost nisam proveravao 20-ak dana, ali za predjenih skoro 10.000km nije trosio vode ni malo. da liznate nekog majstora na Altini, ili Zemunu ko bi sredjivao? Koliko to moze da kosta? Ili se vise isplati da uzmwm drugi motor? Kada sam menjao ulje pre 1.500 km, majstor mi je rekao da je mozda otisao dihtung glave ili gumice na ventilima ali da probam sa guscim uljem da lii koliko ce potrositi ulja? da lisam pogresio sto nisam izmerio kompresiju? da lida pokusavam da ga upalim? A stvarno me je ok sluzio, zena,dva klinca,ja i krcat gepek do Nisa iz udarca vise puta,svaki dan po gradu 40-50km, ventilator pali cim predje 90, nikada nije dizao temperaturu ni juce... Svaki savet mi je dobrodosao, a bas mi je hica da ga sredim, zena i ja radimo suprotne smene, klince vodimo u vrtic koji nije bas blizu, uklapamo, ostavljamo auto jedan drugome... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bogy 0 Posted December 23, 2015 Juce je majstor skinuo glavu, probio dihtung i povuko antifriz u cilindar. Danas nose glavu na proveru, javljam sta se desava Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8104 Posted December 23, 2015 Nista. Obradices glavu, staviti nov dihtung i voziti jos neku godinu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bogy 0 Posted December 28, 2015 Sredjen auto Masinska obrada glave, dihtung glave,dihtung poklopca i usisa, semering bregaste, ulje 10-40 i nov crveni antifriz. Bolje vuce, nema dima i pali opet na pola kljuca Quote Share this post Link to post Share on other sites
MarinacUno 0 Posted October 6, 2019 Bogy koliko te je koštao taj servis u eurima? Dalje,ja imam Uno 1.0 i.e iz 2001.god, 66000 km prešao,inače super radi,jedno vrijeme nije palio iz prve,čulo se zujanje pumpe goriva ispod rezervoara.Promjenio pumpu pali iz prve ali i prije i poslije i dalje troši u gradu oko 8,9 litara,eurosuper 100,na 3000 km potroši skoro 5 lit.ulja Manol 10W40,koje ne curi van,no radi savršeno,tih motor,tih u leru,nema velikog dima iza nikakvog,sve super,samo troši ulje,i kao da po decilitar,dva izgubi antifriza.I koji onda anzifriz je najbolje točiti u njega tj.koju boju.I koje ulje da ne troši ga toliko? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ristivoje 4 Posted October 17, 2019 @MarinacUno ,taj zahvat bi trebao biti oko 150 evropskih,s obzirom da trosi ulje ko lud i antifriz ne gine mu rasklapanje,vrlo je moguce da ce i vise da te kosta. Sto se ulja tice,to mu je sasvim ok,a antifriz ide crveni,preporuka je Paraflu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MarinacUno 0 Posted October 18, 2019 On 18. 08. 2011. at 8:21 PM, shibrikolibri said: pitam posto su mi majstori u servisu sipali seleniu gold i auto je popio litar na 2000 km. sad nekima to nije puno kazu samo teraj i dolivaj,a ja ne.. skinuta glava,obradjena,sutra cu videti sta je sa uljnim karikama... gold ne mislim da vracam pa reko da vidim sta kazu pametniji od mene... hvala za info. On 17. 10. 2019. at 3:48 PM, ristivoje said: @MarinacUno ,taj zahvat bi trebao biti oko 150 evropskih,s obzirom da trosi ulje ko lud i antifriz ne gine mu rasklapanje,vrlo je moguce da ce i vise da te kosta. Sto se ulja tice,to mu je sasvim ok,a antifriz ide crveni,preporuka je Paraflu. Hvala puno Quote Share this post Link to post Share on other sites