Jump to content
FAS Euroauto Goran

Bogy

Members
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About Bogy

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Zemun
  1. Meni je bas komutator pravio isti proble,zamenio ga i vec dve godine nemam taj problem! To je samo moje iskustvo
  2. Sredjen auto Masinska obrada glave, dihtung glave,dihtung poklopca i usisa, semering bregaste, ulje 10-40 i nov crveni antifriz. Bolje vuce, nema dima i pali opet na pola kljuca
  3. Juce je majstor skinuo glavu, probio dihtung i povuko antifriz u cilindar. Danas nose glavu na proveru, javljam sta se desava
  4. Imao sam problem sa komutatorom pre godinu i po, zamenio ga i resio problem. Tada mi se gasio kada dostogne radnu temperaturu, morao sam da cekam da se ohladi da bi ga upalio. Juce sam ga vozio kratko, i strasno je dimio beli dim. Iskreno, rashladnu tecnost nisam proveravao 20-ak dana, ali za predjenih skoro 10.000km nije trosio vode ni malo. da liznate nekog majstora na Altini, ili Zemunu ko bi sredjivao? Koliko to moze da kosta? Ili se vise isplati da uzmwm drugi motor? Kada sam menjao ulje pre 1.500 km, majstor mi je rekao da je mozda otisao dihtung glave ili gumice na ventilima ali da probam sa guscim uljem da lii koliko ce potrositi ulja? da lisam pogresio sto nisam izmerio kompresiju? da lida pokusavam da ga upalim? A stvarno me je ok sluzio, zena,dva klinca,ja i krcat gepek do Nisa iz udarca vise puta,svaki dan po gradu 40-50km, ventilator pali cim predje 90, nikada nije dizao temperaturu ni juce... Svaki savet mi je dobrodosao, a bas mi je hica da ga sredim, zena i ja radimo suprotne smene, klince vodimo u vrtic koji nije bas blizu, uklapamo, ostavljamo auto jedan drugome...
  5. Presao je 190.000, znam da je mator ali me je stvarno odlicno sluzio i zelim da ga sredim ako moze. ili da vidim da nadjem drugi motor? Hvala u svakom slucaju
  6. Dve godine ga vozim svaki dan,redovno ga odrzavam. Poceo je da trosi litar ulja na 1000km, otisao kod majstora koji mi je dao predlog da zamenimo ulje 10-40 sa 20-60,presao 1.500km dosuo pola litre ulja i danas jos pola litre. Palio je na pola kljuca i na velikom minusu prosle zime. Poslednjih desetak dana vergla ali nece da upali bez blagog dodavanja gasa, svako sledece paljenje bez problema. Jutros sam proveravao ulje i dosuo jos pola litre. Vozio ga desetak kilometra i u povratku sam primetio pri kretanju sa semafora oblak belog dima i poceo je da trzne pa nastavi normalno. Nisam mogao da stanem jer sam bio sa klincima, parkiram se ispred zgrade, proverim ulje ok, ali antifriza je potrosio litar. Inace rashladnu tecnost nije trosio skoro ni malo do danas. Posle dva sata,probam da ga upalim, dam kontakt, sacekam pet, sest sekundi i samo se cuje tuk, nista nece ni da zavergla. Tako tri, cetri puta i iz petog pokusaja zavergla ali nista, probam da dodam malo gasa nista. Zovem majstora, danas slavi pa da se vidimo u utorak... Sta moze da bude problem, svaki savet, misljenje mi je dobrodosao jer sam ga stvarno zavoleo i nikada mi nije pravio problem...

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...