marko.jovanovic 925 Posted November 6, 2015 Nismo se razumeli. Palo mi je na pamet da neki jefini mobilni držim u autu umesto obrtomera, jer bi me zaista mrzelo da ga svaki put stavljam i skidam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ForrestGump 6 Posted November 6, 2015 (edited) Pa ne moraš to da radiš ako nećeš. Vidi, taj nosač je opcija, aplikacija je opcija , ako vlasnik želi da gleda u svoj telefon ili da koristi opcije ove aplikacije, npr navigaciju. Ako je uključen BT, telefon može biti u džepu ili bilo gde - nakon pokretanja motora automatski se povezuje sa radiom i a pozivima se upravlja dugmićima na radiju ili na komandama ispod volana. Znači radi kao bilo koji integrisani handsfree sistem a info u vezi poziva ispisuje na displeju radija. Ako neko ni to neće - isključi se Bluetooth i vrati se 15 godina unazad. Prosto i jednostavno. Obrtaljku ovaj model nema. Da li treba ili ne - stvar ukusa.Lično, voleo bih da je pokazivač km digitalni a da je obrtaljka tu gde je skala za km. Meni bi to bio hit. Edited November 6, 2015 by ForrestGump Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted November 6, 2015 Paaa...što glupo? Meni je to bolje nego samo radio. A ne košta ništa.Pa ono, kada tako sagledas jeste Najbolje bi bilo da ima ko normalan auto i rpm, i temp.vode i multimediju integrisanu u kokpitu ili makar ko Audi, da izadje displej Quote Share this post Link to post Share on other sites
ForrestGump 6 Posted November 6, 2015 Pa vidi...ovo nije normalan auto a postoje 2 opcije: 1) doplatiti za integrisanu navigaciju i 2) kupiti Audi i praviti se važan Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted November 6, 2015 Slazem se samo oko toga da nije normalan auto, za drugo, ne Quote Share this post Link to post Share on other sites
ForrestGump 6 Posted November 6, 2015 Ubeđen sam da francuz69 uživa u svom "nenormalnom" autu. Na kraju krajeva, onaj osmeh iz njegovog posta govori više od svega. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted November 7, 2015 Pa i treba, ja mu to iskreno i zelim Quote Share this post Link to post Share on other sites
francuz69 995 Posted November 7, 2015 Pusti Forrest, MSKP je samo ljubomoran . Uzivam, uzivam, no sta! Mlogo mi bre lepo, taman smo se slozili nenormalan Twingo i nenormalan ja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted November 7, 2015 Ko bre ljubomoran!? Nemoj da zezas bre Francuz zivota ti Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefankmn 164 Posted November 7, 2015 Ubeđen sam da francuz69 uživa u svom "nenormalnom" autu. Na kraju krajeva, onaj osmeh iz njegovog posta govori više od svega.A sta da radi drugo nego da se smeje , i ja bi se smejao da sam u njegovoj kozi Quote Share this post Link to post Share on other sites
francuz69 995 Posted November 8, 2015 Ko bre ljubomoran!? Nemoj da zezas bre Francuz zivota ti Jesi jesi, ajde ti nama sad sve lepo da priznas... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted November 8, 2015 Nemoj da otvoram dusu molim te Quote Share this post Link to post Share on other sites
ForrestGump 6 Posted November 8, 2015 Ubeđen sam da francuz69 uživa u svom "nenormalnom" autu. Na kraju krajeva, onaj osmeh iz njegovog posta govori više od svega.A sta da radi drugo nego da se smeje , i ja bi se smejao da sam u njegovoj kozi Hehehe, samo nemoj da sudiš o knjizi na osnovu korica. Tako sam se i ja smejao drugima koji su vozili Stila, a vidi me sad: vožnja s osmehom Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted November 8, 2015 A ja se bas cudio kako Forrest zna sve one detelje o Twingu Quote Share this post Link to post Share on other sites
ForrestGump 6 Posted November 8, 2015 (edited) "Mujo, bolan.. jesil' ćito 'Na Drini ćuprija' ?" "Ću' ba ćit'o...odooo, bolan, odoo..." Ima i za "Anu Karenjinu" al' ne bih to citirao Uglavnom, meni je Twingo3 0,9tCe bio na raspolaganju kao službeni auto (jedan od mnogih u poslednjih 14 meseci) i sa uživanjem sam ga vozio. Odatle fotografije i neki detaji o kojima sam pisao. Edited November 8, 2015 by ForrestGump Quote Share this post Link to post Share on other sites
francuz69 995 Posted November 9, 2015 Ne znaju Forrest, ne znaju . Sad ozbiljno, bez uvrede ka bilo kome, ali ljudi su generalno puni predrasuda pogotovu prema malom autu. Cinjenica je da je taj Twingo, iako je duplo manji od mnogih automobila, sa svojih 900cc tehnoloski i dizajnerski daleko ispred vecine kanti koje se kod nas voze i smatraju dobrim autom. Opet, ljudi, nemojte me pogresno shvatiti, ne vredjam nikoga ni niciji auto, svako vozi sta mu se svidja a da je u okviru budzeta, a i stoji ona da svaki ciga svog konja hvali. Ali ja sam imao vrlo visoko misljenje o tom Twingu cim sam ga prvi put provozao a tada ga jos uvek nisam posedovao niti je bilo izvesno da cu ga posedovati. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted November 9, 2015 +1 I to "mali" je donekle tacno.Rekoh vec da ovaj sto sam vidjao je visi od skoro svih na prakingu,ne racunam terenske i wannabe terenske varijante. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1603 Posted November 12, 2015 Nije mu bas neki sistem za dopunjavanje tecnosti za stakla Quote Share this post Link to post Share on other sites
ForrestGump 6 Posted November 13, 2015 Nije prikazano na snimku da se nalivno grlo posude za tečnost za pranje stakla izvlači naviše, tako da viri malo iznad linije poklopca prednjeg dela. Uostalom, objasniće francuz69 detaljnije ako nekoga baš to zanima... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tomas 10 Posted November 13, 2015 I kod GP-je tako Quote Share this post Link to post Share on other sites
sashicus 4 Posted November 14, 2015 A prednju haubu mozes uvek da otvoris? Mislim i kada je auto zakljucan? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ForrestGump 6 Posted November 14, 2015 (edited) Ručica, poluga za otvaranje haube do levog fara ima u sebi bravu koja se zaključava ključem i nezavisna je od ostalih brava.Ako je brava te ručice zaključana, nije je moguće povući prema napred i odblokirati prednju haubu. Već sam pisao, ova konstrukcija je napravljena da bi se izbeglo postavljanje klasičnog metalnog mehanizma za bravljenje poklopca i mehanizma za podizanje (šarke) u cilju povećanja zaštite pešaka pri eventualnom udaru. U principu, vozač otvara odnosno pomiče haubu prema napred najčešće i samo radi dolivanja tečnosti za stakla a eventualno ponekad za dolivanje antifriza. A za to je ta konstrukcija sasvim dovoljna i vrlo jednostavna. Ako treba skinuti ceo poklopac- treba odviti vijke OK10 sa leve i desne strane ispod poklopca, i za čas se poklopac skine i isto tako vrati nazad. Nebično ali jednostavno. Edited November 14, 2015 by ForrestGump Quote Share this post Link to post Share on other sites
sashicus 4 Posted November 14, 2015 Hvala, logicno je da se zakljucava, najvise zbog akumulatora sam pitao Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1603 Posted November 14, 2015 Mislili su na pesake ali ne znam jesu li mislili kako spreciti da se uprljas kad ti nestane tecnosti posle kisnih dana a auto blatnjav U EU to verovatno majstori menjaju, to im nije primarno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
francuz69 995 Posted November 14, 2015 Ajde ajde, nije bas toliko komplikovano. Nista se vise ne ublatnjavis nego otvarajuci klasicnu haubu, da ne preterujemo Quote Share this post Link to post Share on other sites