Jump to content
FAS Goran
francuz69

Renault Twingo 3 TCe 90

Recommended Posts

Nismo se razumeli. Palo mi je na pamet da neki jefini mobilni držim u autu umesto obrtomera, jer bi me zaista mrzelo da ga svaki put stavljam i skidam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ne moraš to da radiš ako nećeš. 

 

Vidi, taj nosač je opcija, aplikacija je opcija , ako vlasnik želi da gleda u svoj telefon ili da koristi opcije ove aplikacije, npr navigaciju. Ako je uključen BT, telefon može biti u džepu ili bilo gde - nakon pokretanja motora automatski se povezuje sa radiom i a pozivima se upravlja dugmićima na radiju ili na komandama ispod volana. Znači radi kao bilo koji integrisani handsfree sistem a info u vezi poziva ispisuje na displeju radija. 

 

Ako neko ni to neće - isključi se Bluetooth i vrati se 15 godina unazad. Prosto i jednostavno. 

 

Obrtaljku ovaj model nema. Da li treba ili ne - stvar ukusa.

Lično, voleo bih da je pokazivač km digitalni a da je obrtaljka tu gde je skala za km. Meni bi to bio hit.  

Edited by ForrestGump

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paaa...što glupo? Meni je to bolje nego samo radio. A ne košta ništa.

Pa ono, kada tako sagledas jeste :D

Najbolje bi bilo da ima ko normalan auto i rpm, i temp.vode i multimediju integrisanu u kokpitu ili makar ko Audi, da izadje displej

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ubeđen sam da francuz69 uživa u svom "nenormalnom" autu. Na kraju krajeva, onaj osmeh iz njegovog posta govori više od svega.

A sta da radi drugo nego da se smeje , i ja bi se smejao da sam u njegovoj kozi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ubeđen sam da francuz69 uživa u svom "nenormalnom" autu. Na kraju krajeva, onaj osmeh iz njegovog posta govori više od svega.

A sta da radi drugo nego da se smeje , i ja bi se smejao da sam u njegovoj kozi :)

 

Hehehe, samo nemoj da sudiš o knjizi na osnovu korica. Tako sam se i ja smejao drugima koji su vozili Stila, a vidi me sad: vožnja s osmehom :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Mujo, bolan.. jesil' ćito 'Na Drini ćuprija' ?"

 

"Ću' ba ćit'o...odooo, bolan, odoo..."

 

Ima i za "Anu Karenjinu" al' ne bih to citirao :D

 

Uglavnom, meni je Twingo3 0,9tCe bio na raspolaganju kao službeni auto (jedan od mnogih u poslednjih 14 meseci) i sa uživanjem sam ga vozio. Odatle fotografije i neki detaji o kojima sam pisao. 

Edited by ForrestGump

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znaju Forrest, ne znaju ;) . Sad ozbiljno, bez uvrede ka bilo kome, ali ljudi su generalno puni predrasuda pogotovu prema malom autu. Cinjenica je da je taj Twingo, iako je duplo manji od mnogih automobila, sa svojih 900cc tehnoloski i dizajnerski daleko ispred vecine kanti koje se kod nas voze i smatraju dobrim autom. Opet, ljudi, nemojte me pogresno shvatiti, ne vredjam nikoga ni niciji auto, svako vozi sta mu se svidja a da je u okviru budzeta, a i stoji ona da svaki ciga svog konja hvali. Ali ja sam imao vrlo visoko misljenje o tom Twingu cim sam ga prvi put provozao a tada ga jos uvek nisam posedovao niti je bilo izvesno da cu ga posedovati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1

 

I to "mali" je donekle tacno.Rekoh vec da ovaj sto sam vidjao je visi od skoro svih na prakingu,ne racunam terenske i wannabe terenske varijante.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije prikazano na snimku da se nalivno grlo posude za tečnost za pranje stakla izvlači naviše, tako da viri malo iznad linije poklopca prednjeg dela. Uostalom, objasniće francuz69 detaljnije ako nekoga baš to zanima...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ručica, poluga za otvaranje haube do levog fara ima u sebi bravu koja se zaključava ključem i nezavisna je od ostalih brava.

Ako je brava te ručice zaključana, nije je moguće povući prema napred i odblokirati prednju haubu. Već sam pisao, ova konstrukcija je napravljena da bi se izbeglo postavljanje klasičnog metalnog mehanizma za bravljenje poklopca i mehanizma za podizanje (šarke) u cilju povećanja zaštite pešaka pri eventualnom udaru. U principu, vozač otvara odnosno pomiče haubu prema napred najčešće i samo radi dolivanja tečnosti za stakla a eventualno ponekad za dolivanje antifriza. A za to je ta konstrukcija sasvim dovoljna i vrlo jednostavna. Ako treba skinuti ceo poklopac- treba odviti vijke OK10 sa leve i desne strane ispod poklopca, i za čas se poklopac skine i isto tako vrati nazad. 

 

Nebično ali jednostavno.

Edited by ForrestGump

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislili su na pesake ali ne znam jesu li mislili kako spreciti da se uprljas kad ti nestane tecnosti posle kisnih dana a auto blatnjav :)

U EU to verovatno majstori menjaju, to im nije primarno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...