cvike19 53 Posted December 20, 2015 drugari moji, evo par informacijajucer sam bio u zagrebu kod jednog starijeg covjeka po neke dijeloveradi se o dijelovima od punta 1 75 kskupio sam bregastu i ispusnu granu on ima punta 1 60 kspromjenio je bregastu i ispusnu granu i zaklopku gasa je stavio nesto vecu...mislim 2mmna valjcima mu je pokazao 76ks znaci nije za bacitto cu sad ja da probam napraviti na svomete dijelove sam dobio za 40 eura to je mislim da je zbilja maloa 15 ks na 60 postojecih nije za bacitito je jos 25% snagevozio sam njegov auto i mogu reci da sam zadovojanmax snaga i moment su se nesto povecali i auto konstantno ubrzavapeta na vrh gasa 150 ko od saleda napomenem, mapu nije nista dirao! dakle ima nacinai to jako jeftinihovaj motor od 60 ks je jako zagusendalo bi se jos prositi kanale u glavi i neke sitnice koje ne kostaju tako puno, drugi auspuh, normano maknuti katalizator itddo jedno 85 ks bi se moglo jako lako docipotrosnja mu se povecala za jedno 0.3 do 0.5 litara max Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5994 Posted December 21, 2015 (edited) peta na vrh gasa 150 ko od sale Kako li je onda kod mene, kad je ovo izgleda raketa svemirska... Ps - 150 na vrh gasa, a max brzina se zavrsava za 15-20 km/h vise...`ajte molim vas Edited December 21, 2015 by milutin-NS Quote Share this post Link to post Share on other sites
cvike19 53 Posted December 21, 2015 max moment i snaga se pomakla za nekih 1000 o/minja nisam rekao da mozes iu mjesta ubacit u petu i drzat vrh gasa i ide 150kad se zalaufas drzis ga na vrh gasa i 150 ide...pa vozio sam gamax brzina mu se pomakla za 10 km/h vise Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5994 Posted December 21, 2015 (edited) Ja onda idem 150 bez gasa verovatno.Da ne ispadnem pogresno shvacen, podrzavam ja turpijanje uvek, kakvo god, ali realno i 1.2 16v je cisto navlacenje obrtaja bez neke snage...leti, kida, guzva asfalt - samo ako se nisi vozio u kolima jacim od 100KS PS - ali samo napred, sta god i koliko god uradio -- ti ces biti zadovoljan Edited December 21, 2015 by milutin-NS Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2654 Posted December 21, 2015 To sa 100+ks govore samo oni koji nisu probali neki auto koji jako dobro lezi Ovo kako ide ne bih previse komentarisao, ja bih rekao samo da verovatno laze cajger, ali ako je izmereno 76ks, to je jako lepo naspram 60ks. 1 Stanoje101 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5994 Posted December 21, 2015 Tvoje sokocalo na kruznim trkama ulazi u kategoriju 150+ Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2654 Posted December 21, 2015 Bilo bi lepo mada ne verujem Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5994 Posted December 21, 2015 Mozemo da probamo. Kula, subota? Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2654 Posted December 21, 2015 A to si mislio, pa to da, ali ja bih to pre rekao da je auto slalom nego kruzna staza Pa izazov bih rado prihvatio, ali na zalost tehncki nemam mogucnost da ga sprovedem Quote Share this post Link to post Share on other sites
cvike19 53 Posted December 21, 2015 ne znam sve detaljenisam bio u mogucnosti sjesti normalno sa covjekom jer sam zurio pa je sve bilo na brzinuuglavnom poanta je da postoji JEFTINO a efikasno povecanje snage na tom motorustavio je on i slike kad je bio na valjcima, mogao bi potrazitine znam dal je bio na crti sa sportingom ali kaze da sa vecom zaklopkom gasa i par sitnoca mu sporting nemoze nistae sad, ako on laze,lazem i jaali u svakom slucaju lepo se vozi, presao je 17000 od svega toga,nikad problema nikakvihzanimljivo je to pomicanje max momenta i snage u vece okretaje...jer auto konstantno ubrzava,na 4 i pol stisnes ga i on i dalje ubrzavaza razliku od obicnog kojem je to nesto nize pa je svejedno dal ga vrtis na 4 ili 7 kad on postogne svoj max samo se dere motor i nistauglavnom, vise cemo znat kad ja to napravim na svome Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4627 Posted December 21, 2015 Mislim da covek prica lovacke price, ako mu sporting (pretpostavljam 1.2 od 80ks, a ne 1.4 restajl od 100ks) ne moze nista znaci da ima znatno vise od 80ks, a kaze da ima 75ks.Jednostavno nema smisla.Samo da napravis da ti ide kao sporting to je vec ozbiljna razlika u performansama u odnosu na stock. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 3059 Posted December 21, 2015 Ili da jednostavno doplati par stotina evra za Sporting i uživa u boljoj opremi, 6 brzina i "5 konja više"? Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2654 Posted December 21, 2015 Dobio sam i ja Sportinga na 402m kad mi je auto bio skoro pa fabricki, ali da li je realno moj auto tada bio brzi od Sportinga, nije, to je bio samo taj slucaj iz odredjenih razloga... Da imaju isti broj ks i da kazemo da je ovaj doradjeni skroz bez opreme, verovatno bi isto isao kao Sporting koji ima bolji prenos i nesto vecu masu. Mada je i to pitanje jer sa 2 bregaste, ima verovatno siri raspon obrtaja u kojima ostvaruje prosecno visu snagu nego doradjen 1.2 sa 1 bregastom bez obzira da imaju istu snagu u piku... A sa 4ks, manje, nema realne sanse da dobija Sportinga pod istim uslovima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5994 Posted December 21, 2015 A to si mislio, pa to da, ali ja bih to pre rekao da je auto slalom nego kruzna staza Pa izazov bih rado prihvatio, ali na zalost tehncki nemam mogucnost da ga sprovedem Znam znam, izazivam te malo i to na tvom terenu Lovacke price, kao sto Igor rece, budzenje 60KS na eventualnih 75 nema smisla kada mozes lako da uzmes sportinga i da opet koliko toliko bar imas 16v i 6 brzina, pa bar eto da imas neki osecaj navlacenjajer sa 2 bregaste, ima verovatno siri raspon obrtaja u kojima ostvaruje prosecno visu snagu nego doradjen 1.2 sa 1 bregastom bez obzira da imaju istu snagu u piku... Bas to... Quote Share this post Link to post Share on other sites
cvike19 53 Posted December 21, 2015 nisi me razumio (nisi procitao sta sam napisao) sada ima 76 ks, uz jos neke sitne (jeftine) prerade je spominjao sportinga. Ja samo prenosim informacije. Vozio sam ga, i stvarno nemam sta reci, odusevljen samNisam ovu temu otvorio radi prepucavanja ili slicnoga i komentari kao "kupi drugi auto" mi nisu jasniovo je jako zanimljiva informacija sto je ovaj covjek napravio8v je dosta izdrzljiviji od 16v...vjerovatno samo zato sto je zagusenako neko vec ima 1.2 8v u kojeg je dosta ulozio (kao ja npr) i ne daje mu ga se tako lako ca...ovo je jako korisna informacijaono sto sam jos saznao, punto mk1 koji je SPIako mu se jos usis promjeni i dio elektronike sa injektorima (uglavnom ako se prepravi na MPI) osim 15 ks, potrosnja se smanji nesto oko pola litrecovjek je stariji, ne zanimaju ga motori preko 1.2i samo 8v...dakle 16v NE 1.0, 1.1, 1.2 to je sve cime se bavi. Nikakve prerade turba ili slicnoga, iskljucivo ovakve stvari...dosta jeftino i efikasno. Njega ne zanima ko je brzi bolji ili slicno, on to radi iz hobija, voli cackati oko toga itdNe znam dal je vozio sportinga, samo kazem da mi je rekao da ta njegova ideja i prerada se mogu usporediti sa sportingom, to je cijela ideja! Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 3059 Posted December 21, 2015 A zašto ja ne smem da kažem da je bolje kupiti Sportinga? Ti kažeš da je bolje preraditi i zanimljivije - ok, tvoj stav.Moj stav je da je jeftinije i sigurnije uzeti odmah 16v. Šta je tu loše? Ovo je forum gde treba da se diskutuje, a ne da ti neko kaže kako 1.2 8v ide na vrh gasa 150 i da te mi poguramo da je tako, da će da troši manje i još da će duže da traje iako to ne mislimo jer eto, to bi bilo ok Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4627 Posted December 21, 2015 (edited) Ja sam se samo osvrnuo na deo da mu sporting ne moze nista, u svakom slucaju podrska za turpijanje. P.s. inace sa tempomatom ide svaki 150 bez gasa Edited December 21, 2015 by vagenovac Quote Share this post Link to post Share on other sites
cvike19 53 Posted December 21, 2015 ja sam i napisao sve sto znam i mislim da vidim kakva misljenja vi dijeliteMozda je bolje uzeti sportinga, hgt-a, alfu...ali meni se ne mjenja auto...puno sam ulozio, ne da mi se sve ispocetka sa jos jednim autom, nisam ja razocaran sa 60ks, on ne ide nesto pretjerano ali isto tako ni ne trosi puno. Meni je to ok, zato ga i imam. Ne treba mi 200 ks, ali npr, za ovako neki novac dobit jos 10-30 posto snage nije za bacithahahahadada, imas pravo za tempomat! svida mi se razmisljanje ponavljam, nisam htio reci da je bolji ili brzi od sportinga, to je receno radi usporedbe...svakako da motod od 16v puno bolje dise od 8v i da su vece mogucnosti i slja kad svoje planove zavrsim mogu probati sa nekim sportingom da vidim kako ide...to je dobra ideja! Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2654 Posted December 21, 2015 (edited) A to si mislio, pa to da, ali ja bih to pre rekao da je auto slalom nego kruzna staza Pa izazov bih rado prihvatio, ali na zalost tehncki nemam mogucnost da ga sprovedem Znam znam, izazivam te malo i to na tvom terenu Cim budem u prilici, ja cu ti javiti Ali je situacija takva da da ni najprostije planove ne uspevam da sprovedem kako sam zamislio pa ne mogu nsita da obecavam kad i kako Sto se te price tice oko toga bolje je kupiti ovo ili ono, treba uzeti u obzir da nisu svi u prilici kupiti auto koji im pogoduje i da ima dosta ljudi koji su uzeli nesto najskromnije i da su vremenom dodavali koliko mogu. Mislim sto se mene licno tice, ja da imam i skroz fabricki auto, pre bih ga doradio nego zamenio za neki neproveren a da je jaci u startu... Tako da nije svima najednostavnije zameniti jedan auto za drugi. Niti je cilj svima postici odredjene brojke, nego napraviti jednostavno bolji auto uz odredjenu dostupnu svotu novca Naravno svako ima svoju viziju pa neka radi u skladu sa tim, auto ce te vi sami koristiti a ne neko drugi sa foruma... Mislim da ti covek prica lovacke price o tome kako ide, sad tu tvoje iskustvo kako ide je mozda vise adrenalinski sok u datom trenutku jer ako je stvarno izmereno to, to je sigurno primetna razlika u odnosu na fabricki auto ali ipak je upitno da li je bolje od Sportinga u jednakom stanju sa jednako dobrim vozacem Za neku realnu sigurnu trku na 402m ja ne bih krenuo sa ispod 85ks iz 1.2 8v na 80ks iz 1.2 16v. Edited December 21, 2015 by YUgisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
cvike19 53 Posted December 21, 2015 slozio bi se u potpunosti sa tobom, jako ljepo si rekao to za kupovinu novog auta. Evo jedan od komantara sa HR foruma. Dakle, vise ljudi sa foruma je bilo u prilici probati taj auto i ima dosta ovakvih komentaraja nisam vozi sportinga ni mk1 ni mk2 pa nemogu reci, ovdje je na onih 76 KS jos bila proba sa vecom zaklopkom gasa...zato se prica o 20KS vise...a ne onih 15 detaljnije kad probam na svom pa javimja sam svjestan da ima svakakvih ljudi, oni koji nemaju pojma, napuhavaju price itd., ali da su se bas svi potrefili nenormalni koji su probali taj auto...ne znam koja je mogucnost...a ima jos dosta komentara osim ova dva...ovo je prvo na sta sam naisao pa sam stavio Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2654 Posted December 21, 2015 Koliko ja vidim, nije bilo trkanja nego subjektivan osecaj, a subjektivan osecaj je jako varljiva stvar i lako prevari coveka.16v ima verovatno siri raspon obrtaja gde postize vecu prosecnu snagu (eto necu da kazem namerno da sigurno jer nisam video grafikon za snagu, nadji grafikon od 16v i od tog doradjenog pa cemo najbolje da vidimo kako stoje stvari) nego taj doradjen 8v i upravo zato se cini 16v da subjektivno slabije ide u odnosu na taj 8v... Jer 16v verovatno vuce linearnije dok taj 8v ima verovatno dosta jacu bregastu od te smesne ili bolje reci tragikomicne fabricke sa kojom ima 60ks (ako ja dobro znam ima 200 stepeni, a najobicniji Yugo 55 ima bregastu od 244 stepena i to u svetu Yuga se smatra smesnim) pa kad krene u vise obrtaje i kad krene da dise punim plucima motor i pogodi se pik bregaste sigurno vuce ubedljivo i samim tim zbog tih nelinearnosti u razvoju snage se javlja dojam da auto ide ubedljivije... Ako treba, nacrtacu... Iz isto razloga se sad svi pale sa dizelima, jer ima puno vise snage u nizim obrtajima i onda se cini da ide puno ubedljivije... Iz istog razloga i ti kazes da taj 1.2 fabricki sa 60ks ide jednako od 4000 do 6000 obrtaja, jer snaga ne raste tako brzim tempom kao mozda od 2000 do 4000 i izgleda kao da se nista ne desava... I ovo mogu da potvrdim iz licnog iskustva, prethodnih godina imao sam priliku da vozim mnogo raznih Yugica (i kod vecine sam na neki nacin umesao prste u modifikacijama), skoro svi su mi se cinili brzi nego moj iako na papiru su bili slicni ili slabiji i samo jedan koji je na papiru bio jaci je ustvari i bio brzi iako teoretski na osecaj je bio medju najmanje ubedljivima u tome da je brzi (a razlog je jer je imao puno slicnosti sa mojim). I to govorim za redovnu stazu od 402m i sa vozacima koji su skoro svi bili na istom nivou kao i ja. Kriva razvoja snage ili momenta, kako god hoce da se gleda, usko su povezane i moze jako da prevari coveka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1291 Posted December 21, 2015 Naravno da radovi nisu zanemarivi. Svojevremeno, išlo se u Italiju po oštre bregaste (128 sport) i jače opruge ventila, malo se obrije glava i ispolira usis i izduv, razlika u odnosu na standard Z-101 svemirska. Pri tom se malo čačne karburator, blindira se mehanička pumpa goriva, stavi se električna, uz spuštanje i jače kočnice, imaš trkalicu.16v ima slabiji odziv na gas (kasnije proradi punim plućima), dorađen 8V ga dobija u startu i na kratke staze. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cvike19 53 Posted December 21, 2015 vidim da si se potrudio sve to objasniti, i ja sam to razumio i cijenim totakvo misljenje sam i trazio. dal ta dva auta mogu na crtu ili ne, ne znam a ni ne zanima me bas. Meni se svida rezultat i nacin na koji sada taj motor radi, i STVARNO je dobio tih 15 KS...najmanjeto je cilj cijele price. Valjci pokazuju, ljudi su vozili-ODUSEVLJENI SU, dakle rezultati nisu zanemarivie sad, koje su granice snage tog motora bez nekih vecih prepravki (klipova, klipnjaca, turba) to ne bi znao, ali nesto se ipak da napravit od tog motora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5994 Posted December 21, 2015 Sve stoji, i moze i treba i podrzavam kao sto rekoh, samo meni licno je zasmetala prica da bilo koji 1.2 atmo motor bilo kog proizvodjaca moze da ide 150 na vrh gasa, ta prica odmah asocira na "lovacke" i neozbiljne price...zato. Ako cemo realno, 1.8 lagano stigne do 150 i petom kad ga razvucem od 90 - 150, ali ne moze da se pipka gas Quote Share this post Link to post Share on other sites
cvike19 53 Posted December 21, 2015 dobroja znam da sam ga vozio 150jer nisam imao di probati vise...a to vise nije ni puno vise od 150, mozda 170-180i znam da sam ga vrtio u trecoj i cetvrtoj i kad sam ubacio u petu nisam mogao vise, cesta je bila dosta prometna, na vrh gasa sam ga drzao mozda 1-2 km i to je toi tocno osjetis da ide fino, ne trosi puno...za put dusu dalo Quote Share this post Link to post Share on other sites