nstyner 171 Posted December 21, 2015 (edited) Samo napred sa radovima,baš me interesuje kakav će biti rezultat pošto imamo istu "ergelu" ispod haube !P.s.Danas sam provozao koleginu Alfu 156 JTS 2.0 sa 166ks i "lagano" stigao do 150km,samo se nadam da kamere na mostu nisu radile inače sam.....Kako auto ide,još mi je osmeh na licu Edited December 21, 2015 by nstyner Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted December 21, 2015 Kamera je otprilike na pola puta izmedju tunela i naftagasa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mahoney 0 Posted December 21, 2015 Sve se da naturpijati,samo je pitanje volje,para se vec nekako nadje Quote Share this post Link to post Share on other sites
nstyner 171 Posted December 21, 2015 Kamera je otprilike na pola puta izmedju tunela i naftagasa.Pa uz most do mišeluka sam ga prilično vrteo,a u povratku sam bio nežniji pošto znam za onu na izlasku iz tunela...Bila je mala magla,možda je ova uz most nije baš funkcionisala Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted December 21, 2015 (edited) Dobro da ste rekli, jos bih se zaleteo tuda da sam isao Jel od ulaska u tunel do kraja pravca na stazi ima nesto? Edited December 21, 2015 by YUgisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
pedjabj 16 Posted December 22, 2015 @ cvike19 Druze, samo napred...Dok radis, slikaj, pa mozes napraviti mali tutorijal sta si sve odradio na Punticu. Jedva cekam da cujem utiske posle radova i drzim ti fige.Moje pitanje, i tebi i drugima, da li ova prepravka ima negativan efekat na motor, ili auto uopste i koliko je realno povecna potrosnja? Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted December 22, 2015 Pa ako sam dobro skontao, ne rade se nikakve modifikacije na ubrizgavanju pa bi bilo interesantno videti air/fuel ratio nakon ovakvih modifikacija jer ako je smesa jako osiromasena onda termicki opterecuje motor, a to se najcesce dovede do havarije dihtunga glave ili da izgore izduvni ventili/sicevi ventila. Ako normalano sagoreva, onda najvise zavisi od toga kako koristis taj motor nego od samih modifikacija. Teoretski skracuju vek trajanja, ali u praksi zavisi od puno stvari, barem kad se govori o samom sklopu motora. Naravno mozda neki mehanicki delovi nisu dimenzionisani za tako nesto, recimo prvo sto mi pada na pamet je da 8v motor ima mozda slabije kvacilo od motora sa 16v... Recimo da se u kojem slucaju podize blokada, problem mogu da budu mozda podizaci ventila i slicno... PS: Ovakva povecanja snage, sa sigurnosnog aspekta, ja bih delimicno osigurao kvalitetan rad motora sa nesto hladnijim svecicama od fabricke preporuke. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cvike19 53 Posted December 22, 2015 tako je, na ubrizgavanju nista, nikakva struja niti slicno, samo mehanicki radovi. Ne znam, vidit cemo kad se slozi, ovaj covjek je presao 17 000 i nista se jos nije dogodilo, nemojmo zaboraviti da su blokovi motora isti sa punta 1 i 2, a punto 1 postoji sa 75ks. E sad, sta se moze dogodit na glavi...to cemo vidit, nadajmo se nista, posao ce bit precizno i pedantno odraden pa cemo vidit. Po nekim iskustvima najcesce iz serijskog motora se moze izvuc jos jedno 20-30% snage bez posljedica, tj, bez nekih vecih prerada. Mislim da je ovaj motor dosta izdrzljiviji i da moze ic do 90-100ks.Probat cemo za pocetak sa bregastom pa onda auspuh 4-2-1...i mozda usisna grana isto...ali za to bi trebale neke dorade na glavi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted December 22, 2015 Cvike, idemo redom.Prvo obradi glavu kod strugara (malo je obrij), ispoliraj, ugradi oštru bregastu i obavezno jače opruge ventla ( to zavisi od ugla bregova). Zatim ispoliraj usis i izduv na tvom autu, a sigurno bi trebalo da se uradi mapa drugačija od fabričke (ako stavljaš jači usis, onda obavezno). Šta dobijaš?Dobijaš jaču kompresiju zbog oštrih uglova bregaste i jačih opruga (lakšu turažu i više obrtaja), dobijaš veću količinu usisanog vazduha i izbačenih gasova zbog lakšeg vrtloženja i prohodnosti kroz polirane kanale. Sve to traži i više goriva. Tu na scenu stupa neko ko zna da ti napravi mapu. Nije to nešto značajno više, ali smeša treba da bude odgovarajuća, u suprotnom, bez pojačanja goriva imaćeš siromašnu smešu (više vazduha-manje goriva).Nekom uobičajenom vožnjom, i normalnom i gaženjem, ništa od urađenog ne bi trebalo da ima negativan uticaj na motor. To uglavnom zavisi od tebe. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted December 22, 2015 (edited) vicent: Jel tvoje znanje o modifikovanju benzinaca zasnovano na znanju iz 80ih ili prati danasnje trendove? Mislim da ne shvatis pogresno, ne mislim nista lose ali neke stvari koje si rekao poticu iz tog doba shvatanja modifikovanja auta koja su u sadasnjem vremenu totalno drugacije protumacena Edited December 22, 2015 by YUgisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted December 22, 2015 (edited) Moje znanje potiče iz tog vremena, ali nije ostalo na tom nivou. Voleo bih da mi objasniš šta je pogrešno i neprimenljivo na prostom motoru o kakvom pričamo. Mislim nemoj da se ljutiš, ali ja znam da će to da radi, i to veoma lepo ! Edited December 22, 2015 by vicent Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted December 22, 2015 Mislim mozda ne tumacimo neke pojmove jednako ili se oko nekih stvari ne slazemo. Jedno pitanje za pocetak, pa cu u sledecoj poruci detaljisati. Sta smatras pod poliranjem? Ogledalo efekat ili otklanjanja vecih neravnina nastalih od odlivka? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted December 22, 2015 Nema svrhe davati odgovore kao na ispitu, jeste dosadno, a iskreno, postoji i doza poniženja. Meni to u životu ne treba ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan81 24 Posted December 22, 2015 Ovakvu granu planiras da stavis?Ova je od Punta 1 75,taman ima mesta za lambda sondu ako tvoj ima jednu lambda sondu! Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted December 22, 2015 (edited) Ja se onda izvinjavam, necu drzati predavanje Edited December 24, 2015 by neshaoct Quote Share this post Link to post Share on other sites
cvike19 53 Posted December 23, 2015 da, to je ta grana Quote Share this post Link to post Share on other sites
fiat ivan 0 Posted December 24, 2015 Nisam detaljno čitao sve komentare jer sam to sve već prošao ,pa samo jedan moj mali komentar.punto 60 mk1 o kojem je riječ u ovoj temi nije slagan za jurnjavu ili utrku .Da li je brži od sportinga 1,2 16v nebitno ,isto tako je nebitno i koja mu je max brzina. cvike19 je napisao da taj punto ima 76 ks ali to je bilo u 1. stupnju modifikacije.Punto je SPI i ima standardnu bregastu,ventile i kompresiju.Na zadnjem mjerenju je imao 83ks a nakon toga je još malo uređen usis , a cvike ga je vozio takvog Quote Share this post Link to post Share on other sites
cvike19 53 Posted December 24, 2015 imam osjecaj da ova tema postaje ozbiljnijavidim da ljudi sve vise misle da sam bio ozbiljan i da je to sve mogucena pocetku je bilo stvarno svakakvih komentarahvala ivane na komentaru Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted December 25, 2015 Naravno da je moguće. Samo napred ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted December 26, 2015 Nisam siguran da ljudi shvataju sta je sve moguce napakovati u motor. Sve je izvodljivo uz neke manje korekcije i ja sam uvek za to da se nesto dodaje i prepravlja jel znam koje to zadovoljstvo meni predstavlja. Ja znam samo koliko sam dobio drugom granom i tanjenjem glave, da sam nastavio da se igram dalje sa ventilima i olaksavanjem ko zna dokle bi sve islo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted December 26, 2015 +1Nema lepšeg osećaja od zadovoljstva svojim radom. A može da se uradi mnogo, bude drugi auto ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted December 26, 2015 Vec trazim drugu granu za Hondu, ova je gusi previse, potrajalo je ovako nepuna dva meseca Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted December 26, 2015 Samo strpljivo. Najbolje stvari iskoče nenadano i povoljno ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
fiat ivan 0 Posted December 26, 2015 Po mojem mišljenju za početak ne treba raditi glavu motora ( kompresija,ventili), samo treba promjeniti bregastu.Najveće restrikcije su na usisu i auspuhu i rješavanje istih donosi više od 15 ks.Na mk1 se to jednostavno rješava ,na mk2 teže zbog plastične usisne grane. Quote Share this post Link to post Share on other sites