Buca_Tipo 31 Posted October 1, 2017 Ide Milisav za sve pare. A sto se pranja tice, dobra je pljeskina perionica. I ja perem tamo..kad stignem Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 517 Posted October 2, 2017 Ide Milisav za sve pare. A sto se pranja tice, dobra je pljeskina perionica. I ja perem tamo..kad stignem Sent from my SM-N9005 using TapatalkKoja je to pljeskina perionicaПослато са LG-D855 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted October 2, 2017 Ehrle na bulevar. Tu sto spominjes Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted October 2, 2017 Tako sam i ja prao auto, dok nisam napravio dvorište. Jednostavno, perionice i te njihove "aktivne" pene nisu 100% delotvorne, a kada se auto ne pere dužđe vreme (10 dana je dovoljno da se stvori tanki sloj prljavštine koji se ne skida pod pritiskom). Mora da radi sunđer da bi se postigao rezultat. Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5318 Posted October 3, 2017 Zato samousluzna perionica na 3-5 dana i jedan zeton je dovoljan... Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 517 Posted October 3, 2017 Zato samousluzna perionica na 3-5 dana i jedan zeton je dovoljan... Samousluzna ke dobra zimi samo koliko da skone soПослато са LG-D855 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 303 Posted October 3, 2017 Meni u tim samousluznim treba minimum 200 dinara da auto lici na nesto, a pranje spolja u perionicama 250, za tu razliku ne razmisljam minut jedan. To je imalo smisla u ns kad je pocelo tek pa u delfinu na naselju za 100 dinara peres 10 minuta, ovo sad je cirkus Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 738 Posted October 4, 2017 Gde je rucno pranje spolja 250 u NS?Za te pare se ne isplati samousluzno.Recimo kad perem sam, 2 zetona spolja, 1 za usisavanje i minimum pola sata mog vremena da obrisem auto kako valja.Umesto toga mi se vise isolati 500-600 din perionica.Ali nazalost, sve ih je manje blize gradu, da mogu da ostavim auto za vreme posla ili dok sednem da popijem pice.A i nema ih dobrih, fuseriraju sa onim plastikicama za skidanje vode, sundjeri ocaj zivi sto imaju, pokusavaju svakakve "voskove" i kreme da mazu, spolja i iznutra, jednom ce mi trajno usrati auto garant.Sent from my SM-A510F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 303 Posted October 4, 2017 (edited) Manje vise u svakoj perionici je 250 spolja a oko 500 komplet pranje, bar koliko sam ja video. Ja ponekad oteram u tires tim, bivsa laguma kod rodica na klisi, mada vecinom perem sam na dvoristu kad vreme dozvoli. Edited October 4, 2017 by ChobbyNS Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 738 Posted October 4, 2017 To samo puskiranje 250 ili i brisanje?Sent from my SM-A510F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 303 Posted October 4, 2017 Standardno pranje spolja, sunđerom, puškiranje i brisanje viledom.Ugušismo čoveku temu Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 517 Posted October 4, 2017 Zasto vozace BMW-a zovu kobrama?Jer izviruju ispod haube kao kobreПослато са LG-D855 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5318 Posted November 14, 2017 Na dobosu? Prodat? Cena? Zamena? Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 517 Posted December 8, 2017 Na dobosu? Prodat? Cena? Zamena? Nije prodat. Nemam zivaca za tamene i probne vozace. Zato sam ga skinuo sa oglasa.Lm, vrativsi se sa strucnog usavrsavanja presih malo da se vozam. Auto ide, pali, vuce a meni osmeh od uva do uva.I onda stadoh prosli petak pored dz i ugasih ga. Kada sam se vratio probam onako toplog da ga upalim a on ni makac. Ohladio se, u medjuvremenu proverini senzori i ispostavi se da nije do njih. Problem je bio regulator pritiska.Inpa pre zamene i skidanje grane i regulatora, prvih 6 slika. Zamenjen regulator i evo ponovo testiranja sa inpom, poslednje 4 slike. Vidi se da su dve dizne losije. Послато са LG-D855 уз помоћ ТапатокаOvo je kazala dg posle zamene regulatora.2550 Raildruckueberwachung im StartError frequency : 18 Logistic counter: 32Error occured 1. times at:Motordrehzahl 374.63 1/min Kraftstoffvorfoerderdruck 3.65 bar Einspritzmenge 21.51 mm^3 Raildruck 144.58 bar Fehler aufgetreten bei 259150.00 kmError occured 2. times at:Motordrehzahl 249.75 1/min Kraftstoffvorfoerderdruck 3.65 bar Einspritzmenge 22.02 mm^3 Raildruck 138.55 bar Fehler aufgetreten bei 259150.00 kmПослато са LG-D855 уз помоћ ТапатокаOvo su rezultati pre zamene regulatora2550 Raildruckueberwachung im StartError frequency : 7 Logistic counter: 31Error occured 1. times at:Motordrehzahl 249.75 1/min Kraftstoffvorfoerderdruck 3.68 bar Einspritzmenge 20.99 mm^3 Raildruck 84.34 bar Fehler aufgetreten bei 259130.00 kmError occured 2. times at:Motordrehzahl 249.75 1/min Kraftstoffvorfoerderdruck 3.68 bar Einspritzmenge 20.99 mm^3 Raildruck 84.34 bar Fehler aufgetreten bei 259130.00 km Jasno je da je problem u regulatoru ali i da imam curenje na diznama. Sada ide onaj deo kod koga dizne na remont. Dule - S.Karlovci, Goran Stopanja ili Misic Nis.Prvo cu videti ko daje najbolju garanciju.Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted December 8, 2017 Ceo NS ide kod Duleta. Bas je postao popularan Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 517 Posted December 8, 2017 Popularn i kvalitetan su dva razlicita pojmaПослато са LG-D855 уз помоћ ТапатокаSta ti kazes?Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted December 8, 2017 Po meni mogu biti usko povezana. Pa da njegov kvalitet rada i dovodi do te popularnosti. To kazem Sad bez zezanja. Nosio sam vec jednu diznu, mislio sam da ce biti remont i bio spreman na trosak od 100e, covek je rekao da je dizna dobra, nastelovao elektro-ventil i naplatio simbolicnih 2000din, ta dizna mi je sada na korekciji od 0.05. Spremam se i ostale 3 da radim. Koga god cujem iz NS da prica vezano za dizne - spominje Duleta Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 517 Posted December 8, 2017 Vec sam se dogovorio, na sva pitanja dao odgovor, videcemo eadПослато са LG-D855 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 517 Posted December 11, 2017 Opet duze vergla vruc, wynns pre i posle. Ostalo ke da ispitam prelive, da vidim pumpu ispod vozaca i na kraju ostaje bos pumpa ili da se predihtuje i reglira ilibje kaput pa za remont.Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1556 Posted December 11, 2017 ima li gresaka pri punopunom opterecenju , potapanju iz niskih obrtaja? Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 517 Posted December 11, 2017 Pri punom gasu sve dizne su na nuliПослато са LG-D855 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 517 Posted December 12, 2017 Vrednosti na inpi...vise nisam pametan. Definitivno idem na ispitivanje preliva. Nema mi logike da jedna bocica wynns-a napravi na diznama savrsenstvo. Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1556 Posted December 12, 2017 Treba to da uradis, drugar ima problem sa diznama na 535d, na dijagnostici je sve savrseno u voznji mu fali 100ak konja obzirom da sam ja malo brzi od njega sa nepunih 150hp. Probao je sve drugo sa stranca i sa drugim diznama auto se vraca na pravu snagu. Resio da remontuje, stavili ih na probni sto i 2 dizne ne valjaju iako su parametri bili dobri na dijagnostici. E sad ima i nastavak price da ni kad ih je remontovao nije dobio snagu kao sa polovnim ...ali to vec nije tema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 517 Posted December 12, 2017 Sve ovo pisem da ostane pisan trag, mozda nekome i zatreba. Koristio sam bosch kts dijagnostiku danas. On je pokatao da pumpa goriva ispod vozaca sporije postize zadate vrednosti. Sutra manometar i merenje.Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 517 Posted December 12, 2017 Uradjeni prelivi, 5 i 6-ta za radПослато са LG-D855 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites