Jump to content
FAS Goran
zunto

Mile - Citroen C5

Recommended Posts

Super je c5, vrlo se lako covek zaljubi u njega, sitnice na koje su pazili da vozacu bude sve olaksano, i u njegovu voznju. Uvek govorim da je oprema pola auta i to treba uzeti kada se pruza :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije mi bio cilj da ikoga uvredim ovim postom ili prozovem ali neke stvari se ticu jednog od boljih servisa za Citroen a u pitanju je AUTOPARTNER iz Novog Sada.Ovako,sto se usluge tice i kvaliteta radova za sada nemam zamerki.Medjutim vec duze najavljujem nesto drugo a rec je o odnosu prema musterijama.Svako od nas voli svoj automobil,trudi se da odrzava sto bolje i kvalitetnije.Takodje kvalitet tog odrzavanja ogleda se i kroz dokumentaciju,koja je uredna,sa delovima,specifikacijom radova,racunom i ono sto je na kraju najbitnije overena je od strane servisa.Meni je pored opsteg stanja automobila,provere istog to bio jedan od bitnijih segmenata,dakle verodostojna dokumentacija.Verovali ili ne Mile tj.ovaj moj C5 ima sve to od 0-tog kilometra sto kroz oficijalnu knjizicu sto ovako.Evo nekih racuna za pocetak a takva mu je celekupna dokumentacija
CAM00506.jpgCAM00507.jpg
Onda sam se odlucio da popreporuci obavim zamenu diskova i plocica ujednom servisu po preporuci jer sa ovakve stvari treba odraditi kod NAJBOLJIH.Na moje veliko razocarenje dobijem ovo uz obrazlozenje da ako bude probelm lako ce biti resen,tu smo.Jbg,nisam imao gde,auto zavrsen,dakle ostavljen pred svrsen cin.
CAM00504.jpg
Ne budem lenj i dok je trajala ugradnja raspitam se koja je marka ugradjenih delova.Dobijem odgovor ali i informaciju da su delovi iz inostranstva i da je zbog kvaliteta cena ta.Internet je cudo i pruza neslucene mogucnosti.Tako madjem oficijalnu stranicu proizvodjaca i gle cuda ovlasceni diler/uvoznik je iz istog grada iz koga je i servis.
http://www.galfer.eu/index.php/en/red-comercial-auto-en
CAM00512.jpg
Cak i firma ima zvanicno svoj sajt, http://www.slajer.co.rs/
Potom stupim u kontakt sa istom i naosnovu broja sasije svog auta zatrazim cenovni uput za kocione delove ( plocice i diskove).Dobijem odgovor.
CAM00510.jpg
I sada dolazimo do sustine.Meni je ugradjena tzv standard varijanta GALFERA.Evo poredite maloprodajne cene i cene u servisu.
CAM00504.jpg CAM00510.jpg
Kako bih ovo okarkterisao?
Dranje...mislite o ovome...
 :pljas:
Ako kazemo da je prodajnii kurs evra tog dana bio 118 din,dolazimo do sledeceg;
prednji diskovi 126 eur - 14868 din ( u servisu bez ugradnje ),maloprodajna cena 9040 din,dakle UGRADNJA na deo je 5828 din
zadnji diskovi    94 eur -  11092 din ( u servisu bez ugradnje ),maloprodajna cena 7255 din,dakle UGRADNJA na deo je 4647 din
prednje plocice  88 eur - 10384 din ( u servisu bez ugradnje ),maloprodajna cena 5150 din,dakle UGRADNJA na deo je 5234 din
zadnje plocice   46 eur -   5428 din ( u servisu bez ugradnje ),maloprodajna cena 4030 din,dakle UGRADNJA na deo je 1398 din
Dakle MAJSTORSKA UGRADNJA na cenu delova je iznosila 17107 din odnosno skoro pa 150 eur-a i onda je jos na to naplacen rad od 60 eur-a.
Dakle...
Verovatno je kod zadnje savke ukapirao da je preterao...Necu komentarisati  sijalice od 6 eur za poziciju po komadu.
Mislim da ovo zasluzuje objavu.
Inace blage vibracije resene u LAV autu sve pohvale za njih jer imaju onu masinu koja je otkrila da guma trpi lose sile i to je sredjeno.Zamenjeni seleni na prednjim viljuskama,stavljen TRW....Sve pohvale za LAV auto,profesionalni i kvalitetni.
Sto se servisne akcije koju organizuje ovl.mreza za Citroen meni se ucinila jako povoljnom.Mali servis,ulje,f.ulja i vazduha,dijagnostika i pregled u 20 tacaka-4700,00 din.Caka je sto se sipa polusintetika koja nije predvidjena za neke modele.Ako neko zeli ovo da koristi neka prethodno proveri koje ulje ide u njegov auto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Majstor ti se nije ugradio 17.000 din na delove, već i više. Rabat za njega je barem još 10%, a kod većine veleprodaja se kreće oko 20%.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totti znam to ali sam to zanemario,hteo sam da pokazem alavost.Identican post sam okacio i na Citroen forumu kako u temi dobra/losa iskustva ali i u njegovoj temi tj.temi o njegovom servisu.Treba da zna.Danima sam na tom forumu pricao o odnosu tj.dranju.Nekolicina je skocila,branila i slicno.Sada sam izasao sa konkretnim argumentima i mislim da tesko moze bilo sta da kaze.Ujedno dizem temu na vise auto foruma da ljudi znaju.Naleteo je na BOMBU.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa sta reci ...... o ovim cenama (stvarno dranje ).

Mada pomenuti servis i gazda Wrib,vaze za jedan od najboljih servisa za Citroen voziila u celoj zemlji i to je NEOSPORNO.

E sad zamenu diskova i plocica je mogao da ti odradi svaki mehanicar, bilo gde i to ne bi bilo vise 30-40e.

Kod ovlascenih servisa ides SAMO kad moras.

Sve ovo pisem iz licnog iskustva i kao doskorasnji vlasnik C5.

Znaci kod Wriba, samo kada je problem vezan iskljucivo za Citroen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zunto zvani shuffle :D Meni se isto svidja ovaj auto spolja, deluje mi nekako gospodski ali unutra manje vise. Da li je enterijer utegnut, jel ima cvrcaka i ostalih gamadi u tabli? Kako ogibljenje upija neravnine, cesljeve na mostovima, sine itd?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gamadi nema,potamanio sam sve ,duge neravnine,cesljeve na mostovima upija odlicno,dok kratke poprecne neravnine poprilicno nervozno prenosi u kabinu.To je moj utisak.Za pohvalu je motor,menjac i izolacija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

duge neravnine,cesljeve na mostovima upija odlicno,dok kratke poprecne neravnine poprilicno nervozno prenosi u kabinu.

Identično kao na 407.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totti to je isti auto,samo piksla drugacija,i ti imas amortizere a ja bombe,sve ostalo je sraf na sraf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, da, znam, nego sam zbog bombi očekivao malo više/bolje. Ovaj sledeći C5 je onda potpuno druga priča, pa čak i varijanta sa običnim vešanjem. Taj upija i ivičnjake od 20 cm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kazu mehanicari za ovaj novi c5 da po kvalitetu ne moze da prusmrdi 407/c5 mk1 ph2, koliko je to tacno pojma nemam, ali znam da je skup za odrzavanje ko otrov. Kakav je kvalitet, ni to ne znam jer ga niko nema iz okruzenja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim na udobnost vožnje.

Što se cene održavanja tiče, svaki Hydractive je skup ako pođe po zlu (ako si na to mislio). A što se kvaliteta tiče, mišljenja sam da su kod 407 škrtarili na nekim stvarima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta pa ima na hidraulici da krene lose, bombe se menjaju, uje dosipavas i to je to, jednostavan zatvoren sistem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam do sad cuo da je ni na jednom c5 otisla bomba, jedino sam cuo da su otisli cilindri uglavnom od nekog udarca. A polovan cilindar ne prelazi 50e. Sto se tice kompletnog trapa, na njemu se jedino cesto menjaju stabilizatori koji se krecu oko 10-ak evra, ostalo bas nista.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kontaktirala me je danas firma Slayer koja je ovl.uvoznik i diler Galfera. Prvo sve pohvale za njih i kvalitet robe koji distribuiraju.

Ostali bez teksta zbog nacina ponasanja servisera. Ko hoce dobar proizvod Slayer Novi Sad i Galfer kocioni proizvodi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neko je nazvao svoju firmu Slayer? Mislim da ljudi imaju veliki problem da ih nadju na google, narocito ako ukucaju Slayer Novi Sad :-D Za one koji nisu upućeni, Slayer je jedan od najvećih metal bendova i svirali su u NS ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

cxcb201331.jpg  cxcb201332.jpg

 

Mislio sam da posle Cvete (za one koji ne znaju ex Alfa 166 Ti. R5 2.4 mjet) nece uspeti nijedan auto  da me odusevi .Evo to je uspelo ovom Francuzu. Znaci,lezernost,opustenost...aduti koji dolaze do izrazaja tek na drugu loptu.


u prevodu...omatorio sam ali bas :help:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...