neshaoct 9592 Posted November 17, 2014 Deo je prebačen u odgovarajuću temu:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/36186-reparacija-boje-i-poliranje/?p=1135096 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sava 92 Posted November 18, 2014 Super je c5, vrlo se lako covek zaljubi u njega, sitnice na koje su pazili da vozacu bude sve olaksano, i u njegovu voznju. Uvek govorim da je oprema pola auta i to treba uzeti kada se pruza Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 517 Posted November 19, 2014 Nije mi bio cilj da ikoga uvredim ovim postom ili prozovem ali neke stvari se ticu jednog od boljih servisa za Citroen a u pitanju je AUTOPARTNER iz Novog Sada.Ovako,sto se usluge tice i kvaliteta radova za sada nemam zamerki.Medjutim vec duze najavljujem nesto drugo a rec je o odnosu prema musterijama.Svako od nas voli svoj automobil,trudi se da odrzava sto bolje i kvalitetnije.Takodje kvalitet tog odrzavanja ogleda se i kroz dokumentaciju,koja je uredna,sa delovima,specifikacijom radova,racunom i ono sto je na kraju najbitnije overena je od strane servisa.Meni je pored opsteg stanja automobila,provere istog to bio jedan od bitnijih segmenata,dakle verodostojna dokumentacija.Verovali ili ne Mile tj.ovaj moj C5 ima sve to od 0-tog kilometra sto kroz oficijalnu knjizicu sto ovako.Evo nekih racuna za pocetak a takva mu je celekupna dokumentacijaOnda sam se odlucio da popreporuci obavim zamenu diskova i plocica ujednom servisu po preporuci jer sa ovakve stvari treba odraditi kod NAJBOLJIH.Na moje veliko razocarenje dobijem ovo uz obrazlozenje da ako bude probelm lako ce biti resen,tu smo.Jbg,nisam imao gde,auto zavrsen,dakle ostavljen pred svrsen cin.Ne budem lenj i dok je trajala ugradnja raspitam se koja je marka ugradjenih delova.Dobijem odgovor ali i informaciju da su delovi iz inostranstva i da je zbog kvaliteta cena ta.Internet je cudo i pruza neslucene mogucnosti.Tako madjem oficijalnu stranicu proizvodjaca i gle cuda ovlasceni diler/uvoznik je iz istog grada iz koga je i servis.http://www.galfer.eu/index.php/en/red-comercial-auto-enCak i firma ima zvanicno svoj sajt, http://www.slajer.co.rs/Potom stupim u kontakt sa istom i naosnovu broja sasije svog auta zatrazim cenovni uput za kocione delove ( plocice i diskove).Dobijem odgovor.I sada dolazimo do sustine.Meni je ugradjena tzv standard varijanta GALFERA.Evo poredite maloprodajne cene i cene u servisu. Kako bih ovo okarkterisao?Dranje...mislite o ovome... :pljas:Ako kazemo da je prodajnii kurs evra tog dana bio 118 din,dolazimo do sledeceg;prednji diskovi 126 eur - 14868 din ( u servisu bez ugradnje ),maloprodajna cena 9040 din,dakle UGRADNJA na deo je 5828 dinzadnji diskovi 94 eur - 11092 din ( u servisu bez ugradnje ),maloprodajna cena 7255 din,dakle UGRADNJA na deo je 4647 dinprednje plocice 88 eur - 10384 din ( u servisu bez ugradnje ),maloprodajna cena 5150 din,dakle UGRADNJA na deo je 5234 dinzadnje plocice 46 eur - 5428 din ( u servisu bez ugradnje ),maloprodajna cena 4030 din,dakle UGRADNJA na deo je 1398 dinDakle MAJSTORSKA UGRADNJA na cenu delova je iznosila 17107 din odnosno skoro pa 150 eur-a i onda je jos na to naplacen rad od 60 eur-a.Dakle...Verovatno je kod zadnje savke ukapirao da je preterao...Necu komentarisati sijalice od 6 eur za poziciju po komadu.Mislim da ovo zasluzuje objavu.Inace blage vibracije resene u LAV autu sve pohvale za njih jer imaju onu masinu koja je otkrila da guma trpi lose sile i to je sredjeno.Zamenjeni seleni na prednjim viljuskama,stavljen TRW....Sve pohvale za LAV auto,profesionalni i kvalitetni.Sto se servisne akcije koju organizuje ovl.mreza za Citroen meni se ucinila jako povoljnom.Mali servis,ulje,f.ulja i vazduha,dijagnostika i pregled u 20 tacaka-4700,00 din.Caka je sto se sipa polusintetika koja nije predvidjena za neke modele.Ako neko zeli ovo da koristi neka prethodno proveri koje ulje ide u njegov auto Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted November 19, 2014 Majstor ti se nije ugradio 17.000 din na delove, već i više. Rabat za njega je barem još 10%, a kod većine veleprodaja se kreće oko 20%. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 517 Posted November 19, 2014 Totti znam to ali sam to zanemario,hteo sam da pokazem alavost.Identican post sam okacio i na Citroen forumu kako u temi dobra/losa iskustva ali i u njegovoj temi tj.temi o njegovom servisu.Treba da zna.Danima sam na tom forumu pricao o odnosu tj.dranju.Nekolicina je skocila,branila i slicno.Sada sam izasao sa konkretnim argumentima i mislim da tesko moze bilo sta da kaze.Ujedno dizem temu na vise auto foruma da ljudi znaju.Naleteo je na BOMBU. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mihajlovic11 1 Posted November 19, 2014 Pa sta reci ...... o ovim cenama (stvarno dranje ).Mada pomenuti servis i gazda Wrib,vaze za jedan od najboljih servisa za Citroen voziila u celoj zemlji i to je NEOSPORNO.E sad zamenu diskova i plocica je mogao da ti odradi svaki mehanicar, bilo gde i to ne bi bilo vise 30-40e.Kod ovlascenih servisa ides SAMO kad moras.Sve ovo pisem iz licnog iskustva i kao doskorasnji vlasnik C5.Znaci kod Wriba, samo kada je problem vezan iskljucivo za Citroen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cane 205 Posted November 19, 2014 Zunto zvani shuffle Meni se isto svidja ovaj auto spolja, deluje mi nekako gospodski ali unutra manje vise. Da li je enterijer utegnut, jel ima cvrcaka i ostalih gamadi u tabli? Kako ogibljenje upija neravnine, cesljeve na mostovima, sine itd? Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 517 Posted November 19, 2014 Gamadi nema,potamanio sam sve ,duge neravnine,cesljeve na mostovima upija odlicno,dok kratke poprecne neravnine poprilicno nervozno prenosi u kabinu.To je moj utisak.Za pohvalu je motor,menjac i izolacija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted November 19, 2014 duge neravnine,cesljeve na mostovima upija odlicno,dok kratke poprecne neravnine poprilicno nervozno prenosi u kabinu.Identično kao na 407. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 517 Posted November 19, 2014 Totti to je isti auto,samo piksla drugacija,i ti imas amortizere a ja bombe,sve ostalo je sraf na sraf Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted November 19, 2014 Da, da, znam, nego sam zbog bombi očekivao malo više/bolje. Ovaj sledeći C5 je onda potpuno druga priča, pa čak i varijanta sa običnim vešanjem. Taj upija i ivičnjake od 20 cm Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 517 Posted November 19, 2014 Kazu mehanicari za ovaj novi c5 da po kvalitetu ne moze da prusmrdi 407/c5 mk1 ph2, koliko je to tacno pojma nemam, ali znam da je skup za odrzavanje ko otrov. Kakav je kvalitet, ni to ne znam jer ga niko nema iz okruzenja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted November 19, 2014 Mislim na udobnost vožnje.Što se cene održavanja tiče, svaki Hydractive je skup ako pođe po zlu (ako si na to mislio). A što se kvaliteta tiče, mišljenja sam da su kod 407 škrtarili na nekim stvarima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 517 Posted November 19, 2014 Sta pa ima na hidraulici da krene lose, bombe se menjaju, uje dosipavas i to je to, jednostavan zatvoren sistem Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted November 19, 2014 To je kompjuterizovana hidraulika Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted November 19, 2014 Novije generacije Hydractiva su plus i kombinacija sa gasom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sava 92 Posted November 19, 2014 Nisam do sad cuo da je ni na jednom c5 otisla bomba, jedino sam cuo da su otisli cilindri uglavnom od nekog udarca. A polovan cilindar ne prelazi 50e. Sto se tice kompletnog trapa, na njemu se jedino cesto menjaju stabilizatori koji se krecu oko 10-ak evra, ostalo bas nista. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 517 Posted November 20, 2014 Kontaktirala me je danas firma Slayer koja je ovl.uvoznik i diler Galfera. Prvo sve pohvale za njih i kvalitet robe koji distribuiraju.Ostali bez teksta zbog nacina ponasanja servisera. Ko hoce dobar proizvod Slayer Novi Sad i Galfer kocioni proizvodi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
debelizmaj 414 Posted November 21, 2014 Neko je nazvao svoju firmu Slayer? Mislim da ljudi imaju veliki problem da ih nadju na google, narocito ako ukucaju Slayer Novi Sad :-D Za one koji nisu upućeni, Slayer je jedan od najvećih metal bendova i svirali su u NS ;-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rile_bg 347 Posted November 21, 2014 \m/ sto bi rekli treseri samo KEC KEC KEC! Quote Share this post Link to post Share on other sites
debelizmaj 414 Posted November 21, 2014 To to to Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 517 Posted November 24, 2014 Mislio sam da posle Cvete (za one koji ne znaju ex Alfa 166 Ti. R5 2.4 mjet) nece uspeti nijedan auto da me odusevi .Evo to je uspelo ovom Francuzu. Znaci,lezernost,opustenost...aduti koji dolaze do izrazaja tek na drugu loptu.u prevodu...omatorio sam ali bas Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted November 24, 2014 Zakljucak ti je fenomenalan Quote Share this post Link to post Share on other sites