zunto 503 Posted November 6, 2014 Posle one Cvete tj.azdaje za koju odgovorno tvrdim da je ubedljivo jedan od najboljih automobila na trzistu odlucio sam da se vratim u francusko jato...cist hedonizam,skroz druga filozofija voznje i shvatanja automobila... Quote Share this post Link to post Share on other sites
cileee 1 Posted November 6, 2014 Pozdrav za brata Francuza Sedista su ti bruka. Moram ja da nabavim za moj takva...mada meni treba 7 takvih Auto je fenomenalan. Sta je pod haubom? Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted November 6, 2014 odlucio sam da se vratim u francusko jato...cist hedonizam,skroz druga filozofija voznje i shvatanja automobila...I realno, retko šta može da konkuriše ovom Citrosu po pitanju udobnosti. Exclusive oprema Da te ne zbuni, kad su mu brisači uključeni na Auto mod, sa prvim znacima kiše će ti sam pozatvarati prozore Gde nađe BU table? Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1080 Posted November 6, 2014 C5 u restyling varijanti... prelep auto... varijanta pre restylinga ne delujr ni blizu tako luksuzno, kako spolja, tako i unutra. Al ovo je stvarno limuzincina u svakom smislu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 503 Posted November 6, 2014 2.0 hdi-136 /138 ks,bosch ubrizgavanje,model bez fap filtera... Quote Share this post Link to post Share on other sites
cileee 1 Posted November 6, 2014 Kako bre bez fap-a? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 22608 Posted November 6, 2014 Moguce, ako je kupljen nov ovde. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted November 6, 2014 Mile bas odlican si Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 503 Posted November 6, 2014 Pa kupljen je ovde sa pravih 143000 km,uradjenim velikim servisom,enterijer fantasticno ocuvan,bas ali bas odrzavan auto.Treba jedno poliranje da bi bio ko novJa sam ga uzeo sa 143000Od opreme je sledece:Bezbednost: 10 x airbag,abs,esp,asr,disk x 4,upozorenje za napustanje trake,xenon koji prati okretanje volanaKomfor: digitalna dvozonska kluma,senzori za kisu,svetla,senzori za parkiranje napred/nazad,kozni enterijer,samozatamnjujuci u.retrobizor,preklopivi spoljni retrobizori,jbl ozvucenje,telefon,navigacija,tv,grejaci retrovizora,alu felne sa senzorima,troslojna stakla i valjda je to sve Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted November 6, 2014 El. podesiva sedišta sa memorijom? Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 503 Posted November 6, 2014 Jesu elektropodesiva,za memoriju nisam zagledao,znam da nema grejace istih Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted November 6, 2014 (edited) Ja ću biti iskren, neću se pridružiti pohvalama kao neki Zašto sa konja na magarca??? AR166 i taj Citrus ne mogu da se mere. I taj C5 uopšte nije tako udoban kao što vlada fama oko toga. Edited November 6, 2014 by marko.jovanovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted November 6, 2014 Možda nije neki sa riknutim vešanjem, ali sa ispravnim je fantazija (ko to voli). Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4525 Posted November 6, 2014 Put sa 159 preko 166ti do c5 se moze opisati kao korak napred, dva nazad Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted November 6, 2014 (edited) Mislio sam i na sedišta, položaj za volanom, i enterijer. Citiraću jednog ortaka kome je VW u srcu (i kupio je VW GIV 130KS PD highline pre neki dan): "Lybra ima dugmiće ko kineski digitron, i AR 147 je unutra ko Stojadin".Možda ono za Lybru i 147-cu nije istina, ali C5 je iznutra kao jugo u poređenju sa AR166 Edited November 6, 2014 by marko.jovanovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted November 6, 2014 Ok, ok, slažem se, ali to je stvar afiniteta. Ja lično mrzim onaj položaj sedenja u 159 - jednostavno mi ne odgovara Em mi je prenisko, em ležim, em mi je sve nekako skučeno...Jbg, volim ova kola što ljuljaju, manje osećam reumu Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 503 Posted November 6, 2014 166 je otisla zbog porodicne situacije i finansiranja lecenja majke kojij nazalost nije bilo spasa.Nisam hteo bilo koju 166-cu vec iskljucivo ti ali posto ih nema gledao sam druge proizvodjace.Laguna mk2 ph2 mi uopste nije legla a sebe ne vidim u b5.5.Prvenstveno sam trazio e39 dizel ali nazalost dobrih nema a to sto nadjes u pristojnijem stanju trazi ozbiljnija novcana ulaganja.Bila je varijanta da uzmem gp sa foruma a onda je ispalo ovo.Dakle,ne robujem brendu jer sam svestan da kod polovnjaka je najbitnije opste stanje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1080 Posted November 6, 2014 Ja ću biti iskren, neću se pridružiti pohvalama kao neki Ja sam bio iskren sa pohvalama... Vidi, auto je preudoban... Sto kaze totti ako je sve ispravno oko vesanja Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 503 Posted November 6, 2014 5500 je bio el grande crveni sa foruma,fabia 2 sport 1.9 tdi sa placa 5450 i ovo koje sam platio 5100,pritom prvi vlasnik,kupljen nov,odrzavan u mrezi servisa,garaziran...aman ljudi kad kupujes polovnjaka gledas da kupis sto bolje za novac koji imas.Fama oko odrzavanja je fama,ate diskovi,plocice,ulje je 200 eur sa radom,veliki servis je 250 do 300... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 533 Posted November 6, 2014 Za C4 su samo prednji diskovi bili oko 15000 koliko se secam pre 3 godine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 503 Posted November 6, 2014 Zivot je jedan,treba probati sto vise automobilskih brendova pa tek onda reci u cemu smo se nasli.Ja sam vozio,dakle moji licno automobili skodu fabiju ( kec i dvojka) x2,pc x2 ( benzin,mjet),megane generation tng,159 sw mjet 120 ks,166 ti 2.4 mjet 175 ks i sada c5 2.0 hdi mk1 ph2...najbolje od svega je 166 i tu nema zbora.159 vs C5, ne moze da se poredi jer su koncepcijski razliciti automobili.Po dimenzijama su skoro isti ali se c5 lakse vozi,vozacko zadovoljstvo je na strani 159-ke,motorizacija mi se vise svidja u Francuzu,kultivisanije radi,manje trosi u odnosu na 1.9 mjet 28000 din je cena u ovl.servisu za prednje diskove i plocice sa radom,u Lav autu par ate diskova je 12000,plocice 6800,rad i ate ulje 5000 din Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted November 6, 2014 Ok, ok, slažem se, ali to je stvar afiniteta. Ja lično mrzim onaj položaj sedenja u 159 - jednostavno mi ne odgovara Em mi je prenisko, em ležim, em mi je sve nekako skučeno...Jbg, volim ova kola što ljuljaju, manje osećam reumu 159 sedenje prenisko? To može samo da napiše neko ko u životu nije seo u 159. Na žalost sedište uopšte ne može toliko da se spusti da se to definiše kao nisko sedenje, ali može mnogo da se podigne. Tako da, ako ti je bilo prenisko, što ga nisi podigao? Da ne kvarimo čoveku temu - crni Miloše, stvarno te drma kriza. Ajde tvoja 159tka je (sad mogu da kažem kad si je prodao ) je stvarno bila veoma dosadna za vožnju, koliko god da je očuvan primerak bio, lešić. 166ica je bila prava renesansa i daleko više auta za uloženi novac u odnosu na svaku alternativu. Auto redak, prelep, kvalitetan. Sad si samo jedan u gomili dosadnih automobila - ako je to hedonizam neka ti bude. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted November 6, 2014 159 sedenje prenisko? To može samo da napiše neko ko u životu nije seo u 159. Na žalost sedište uopšte ne može toliko da se spusti da se to definiše kao nisko sedenje, ali može mnogo da se podigne. Tako da, ako ti je bilo prenisko, što ga nisi podigao? Zato što nemam metar i šezdeset i ne mogu da vozim sa savijenom glavom.I seo sam u barem trideset 159-ki Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 503 Posted November 6, 2014 Nidzo,obrazlozio sam prodaju i ovde i na arcs...sta reci onda za 159,zar i ona nije jedan od gomile dosadnih jer su ih ulice pune...166-ca je stvarno ekstravagancija na tockovima.No nebitno skroz.Meni je recimo Laguna 3 ristajl u GT varijanti strahovito dobar auto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted November 6, 2014 (edited) Neću uopšte da ulazim u polemiku, samo ću da zaključim da su normalno građenim ljudima ta sedišta vrhunska. Nema govora o ležanju ako nemaš neki problem da zbog svoje građe sedneš kako treba u sedište. Nidzo,obrazlozio sam prodaju i ovde i na arcs...sta reci onda za 159,zar i ona nije jedan od gomile dosadnih jer su ih ulice pune...166-ca je stvarno ekstravagancija na tockovima.No nebitno skroz.Meni je recimo Laguna 3 ristajl u GT varijanti strahovito dobar auto. Meni se takođe jako sviđa - vizuelno. Koliko je dobar, pojma nemam. Po kom tvom kriterijumu je strahovito dobar? S obzirom da sam često u prilici da vozim razna nova kola kao rent-a-car po inostranstvu, mnoga kola su mi razbila iluziju da bi mogla da mi odgovaraju uopšte. Edited November 6, 2014 by nidza Quote Share this post Link to post Share on other sites