Gusar 4 Posted December 21, 2014 naisao tije trun u neku od dizni pa nije zatvorila nalila malo vise nafte otuda beli dim... prekontrolisi dizne... Quote Share this post Link to post Share on other sites
maugiboki 0 Posted December 25, 2014 Ja ne znam koji to common rail motor pali iz prve!? Svaka CR masina okrene min 3-4 puta dok ne upali.Ajd definisi sta je to "iz prve"?da upravu si,zavergla tri-četiri puta pa upali,nego sam mislio na to da ujutru upali posle tog prvog verglanja!naisao tije trun u neku od dizni pa nije zatvorila nalila malo vise nafte otuda beli dim... prekontrolisi dizne...ok,hvala!Ja sam razumeo da vergla po 3-4putatako je ,nego sam ja mislio da tako ujutru zavergla i upali,a kad me to zeza on vergla po više sekundi u prazno,kao da nema goriva,pa ga ja prekinem,i tako dva tri puta i onda upali!nego imao sam savet ovde da prekontrolišem i voltažu,merio sam preko obd uređaja sam,u mirovanju mi je akumulator12,5 ili 12,6volti,kad ga zaverglam tog momenta mi pada na 9,nešto do 10 volti,i čim upali pokazuje 13,8 do 13,8 volti!inače kad sam kupio auto unutra mi je bio original fiatov akumulator od 60 ampera,i kupio sam pre godinu dana vartu od 60ampera i 540 udarne snage!šta misliš da li je to dovoljno za dizela?inače nema ni mesta za neki veći ovaj pasent staje!Teško da negde uvlači vazduh jer je ceo sistem za napajanje gorivom pod pritiskom. Znači može samo da gubi gorivo.Senzor radilice ,,kad počne da zeza " ne izbacuje nikakvu grešku ni na tabli ni na dijagnostici (99 %).a šta misliš gde bi mogao da gubi gorivo,na kom delu bi to moglo da se prekontroliše??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted December 25, 2014 naisao tije trun u neku od dizni pa nije zatvorila nalila malo vise nafte otuda beli dim... prekontrolisi dizne... U diznama je ogroman pritisak tako da se tu nadje trun svaki put kad pali nema logike :-)Najmerodavnije je otići kod bošiste, staviti dizne na probni sto i videti u kakvom su stanju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
v.petrovic.rs 0 Posted December 28, 2014 Evo došao sneg i neki minus. Ja inače često ne upalim iz prve, imam i probleme oko trešenja o kojima sam pričao u drugoj temi. Uglavnom sada na ovoj hladnoći auto pali na pola ključa, nije mi jasno kako?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted December 28, 2014 JTDm se tako ponaša. Ja sačekam na kontaktu malo duže, tj. do poruke na BC kad napiše da stisnem kvačilo i startujem motor. Hladan auto ako odmah krenem da verglam po kontaktu verglaće malo duže i upaliće se uz beli dim, tj. loše sagorevanje. Liči kao da je nešto u vezi sa grejačima. Probaj ovaj moj recept da sačekaš malo. Možeš i dvaput da sačekaš na kontaktu i onda da upališ. Tada Alfa upali ko mina svaki put. Quote Share this post Link to post Share on other sites
v.petrovic.rs 0 Posted December 28, 2014 Pokušavao sam razne varijante tog recepta, ali još uvek nisam našao pravu kombinaciju, tj. kao da ništa od toga ne pomaže. Ma nije mi problem ništa, samo da znam da li je auto ispravan. Planiram da odem da to pogleda neko ko ima iskustva... Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted December 29, 2014 Kod mene recept za jutarnje paljenje ili paljenje posle duzeg stanja je isti kao i kod Nidze, dam kontakt, sačekam da se ugasi lampica grejača, sačekam još malo da se pogase i ostale lampice i kresnem ga, upali kao mina. Valjda posle dužeg stajanja treba malo više vremena da nabije pritisak u sistem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
atiladj 0 Posted January 2, 2015 Da li je neko možda otvarao kutiju modula releja grejača? Ili da li može da se nađe neka slika? Gugl ne pomaže Quote Share this post Link to post Share on other sites
v.petrovic.rs 0 Posted May 24, 2015 (edited) Kao da sam zaverglao u pogrešno vreme (ako se to uopšte može reći) ili kao da sam prekratko zaverglao, motor kao da je startovao na pola, čule su se veoma jake "detonacije", lupanje i motor se tresao kao nenormalan, kao da će da iskoči iz haube. Inače uvek sačekam par sekundi pre verglanja...Naravno što pre sam ga ugasio, radio je tako 2-3 sekunde. Posle toga je startovao najnormalnije i radio kao inače. Šta se to desilo? Da li je moguće da su se upalili samo 1. i 3. (ili 2. i 4.) cilindar pa je neravno merno vrteo ili šta već. Edited May 24, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted May 24, 2015 Meni se to desavalo par puta na sluzbenom caddy-ju. A nov autoBas kao da ne rade svi cilindri.Nisam te verovatno mnogo utesio ali evo nista mu ne fali. Quote Share this post Link to post Share on other sites
v.petrovic.rs 0 Posted May 24, 2015 Ja ovo nikada nisam čuo niti doživeo.Ne pričam o treskanju kada npr. nije dobar nosač, ili grejači, ovo je ludačko trešenje, ceo auto se tresao od motora, čudi me da nije iskidao nosače ili šta god.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted May 24, 2015 Na Lybri mi se to desilo dva do tri puta kada je bio jak minus (iste godine) i ubeđen sam da je uzgok kako ti kažeš bilo prekratko verglanje. Tada sam prestao da "na pola" puštam ključ i nikada se više nije ponovilo!Zvuk i ponašanje motora je blago rečeno "da se uplašiš" u tom trenutku. P.S. ovo "na pola" podrazumeva da se bukvalno na prvi okretaj motora pusti ključ.Nikakbih posledica nisam imao a od tad je prošlo 4~5god. Quote Share this post Link to post Share on other sites
v.petrovic.rs 0 Posted May 24, 2015 Pa da, ja nekada umislim da vozim Ferarija i očekujem da upali na pola ključa što se kaže i prerano pustim. Tada obično i ne startuje, ali izgleda da je ovo bila baš neka kritična tačka...Lakše mi je da znam da je ovo "normalno". Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted May 24, 2015 Ne bih rekao da je normalno ali povedi računa o verglanju i neće se ponoviti sigurno!A neće ni Ferari baš na pola ključa da sastavi.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted May 27, 2015 ne znam samo odakle vam ideja da common rail dizeli pale na pola kljuca, pogotovo posle 12 ili 24h stajanja kad se izgubi pritisak iz sistema Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted May 27, 2015 Pa tako mi palila Golf dvica jbgČovek uči dok je živ....sad znamo već nas trojica više....Meni je Lybra bila prvi CR dizel. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted May 27, 2015 Kod prvog paljenja posle duzeg stajanja (preko noci recimo), kontakt i kad se ugase grejaci, sacekaj jos malo, 2-3 sekunde, da pumpa u rezervoaru nabije pritisak u sistem i onda okreni kljucMotor ce mnogo krace da vergla. Quote Share this post Link to post Share on other sites
schranzman 0 Posted June 2, 2015 (edited) Za lakše paljenje brez problema postoji ecu fix, to ti je jedina 100% varianta, sličnu grešku ima i fiat croma za koje so razvili sw fix, a sada postoje i za brava, ali pitanje je ko če vam ga uraditi jer, fiat servisi toga nemajo. A za bilokakvu lupanje/udar motora kod starta, mora se zameniti spudnja nosača motora. Edited June 2, 2015 by schranzman Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted June 2, 2015 Jedan pozdrav za kolegu iz Ljubljane i dobrodosao na forum:) Pored ovoga što je naveo kolega, obican chip tuning motora će popraviti paljenje jer se sa chip-om menja pritisak i podpritisak turbine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
schranzman 0 Posted June 2, 2015 Hvala za dobrodošlicu, da, tako je, , ali samo "običan" tuning nije baš 100%, ima baš posebni custom mapa za startanje. Kolega koji se bavi time je pronašao kako to uraditi. Vrlo čudno je to da se to događa skorom svima mjet pogotovo 1.9 mašinama, i ti bi morali popraviti na ovlaštenem servisu i to u roku garancije ako imaš novi avto, i isto tako i ostale standardne greške koje jih Bravo ima, možeš jih nabrojiti na prste... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mirko_NS 19 Posted June 2, 2015 (edited) Koliko sam cuo kada sam istrazivao ovaj problem - zvanicni ECU update koji resava ovaj problem postoji za benzince, ali ne i za dizele. Cak sam kontakirao i servisera sa slovenackog Fiat foruma i covek mi je rekao da nema update za dizele. Moguce je da se u medjuvremenu nesto promenilo. Edited June 2, 2015 by Mirko_NS Quote Share this post Link to post Share on other sites
schranzman 0 Posted June 3, 2015 Mirko_Ns Nista se nije promenilo, kod fiat servisera nečeš dobiti ovaj fix (pa neka bude najbolji serviser), to se napravi sa remapom, i to kod nas u SLO radi samo jedan čovjek koji se za hooby bavi sa tuningom, samo on zna kako to uraditi. Mnogi koji so vozali avte u firme sa tuningom, je on zbok slabog remapa popravio tuning. On je i meni napravio novo mapu, prije sam imao mnogo više loših starta, a sada več 3 godine jako jako malo, zato sam i prije reko da samo tuning ne rešava 100%, treba je još popraviti drugo "pod mapu". pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
zmajmaster 0 Posted September 8, 2015 (edited) pozdrav svim imam fiat bravo 2007. 1.9mjet od juce imam problem sa autom naime zaverglao sam dva puta i akumulator se ispraznio kupio novi stavio i ni makac samo vergla a da upali ni sanse majstor iz lokalnog servisa ocitao nekom dijagnostikom da je sistem zakljucan on tu ne moze nista da li je neko imao slican problem Edited September 14, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 539 Posted September 8, 2015 Prve serije Brava su imale problem sa anlaserom, pa mozda ne bi bilo lose da proveris i to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 14, 2015 ...majstor iz lokalnog servisa ocitao nekom dijagnostikom da je sistem zakljucan... Problem sa kodom ključa?Probaj onda sa drugim ključem... Quote Share this post Link to post Share on other sites