Jump to content
FAS Goran
Markobgd

Nuova Delta 2.0 mjet 165hp Platinum

Recommended Posts

Svaka tebi cast kad ucis da poliras na ovakvom autu :laughing:


Dobićeš kad budeš priznao da je Seatova tabla lepa :harhar::laughing:

 

Na sajmu sam ulazio u onaj Seat Leon R (valjda se tako zove) jad i beda od enterijera :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobićeš kad budeš priznao da je Seatova tabla lepa :harhar::laughing:

Pa pre ću da jedem Moć prirode i to onaj mix marmeladu nego što ću da to priznam

savrseno izgleda delta,jedna od najlepsih automobila na forumu,koju si koristio pastu

Farekla G10.

Dante, hteo sam na Lybri da vežbam ali je stajala na suncu kao i Delta pa sam morao da potražim neku ladovinu. Naposletku otišao kod burazera u garažu gde smo mogli natenane da se zanimamo ali nisam mogao fizički da dva auta odvezem pa sam poterao Deltu. Vidi ja sam nekako prelomio da kad budem imao viška para oteram Deltu kod Dače sa foruma recimo i odradim farbanje i lakiranje haube jer ospice dobijem svaki put kad pogledam u nedostatke i oštećenja na njoj. Hauba je ogledalo auta kako neko reče ali i prva na udaru pa se sva s.anja na njoj prvo dešavaju...

Edited by Markobgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Delta zasluzuje samo profi tretman.Pogledaj radove Releta,covek je carobnjak kad je ditejling u pitanju a video sam da ides ka Mitrovici.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema tog čarobnjaka koji može da popravi oštećenja laka, duboke ogrebotine itd.

Raletove radove sam video i skidam kapu, čovek je baš profi.

A boja zaslužuje profi tretman, Delta ko Delta. Da je siva ništa se ne bi videlo.

Kažem ti, ovaj burazerov samo po plastikama i staklima vidiš da je prljav...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za tvoju haubu je jedino kvalitetno farbanje lek....ima puno tih sitnih oštećenja, koja se verovatno samo farbanjem mogu rešiti. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako je Maki, video si live.

Daleko je ona od toga da je to moranje, ko ne zagleda i ne vidi ali je problem što ja zagledam stalno pa me baš nervira...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozeleti covek od tebe da kupi auto :)

Beli spremaj kes kad se vratis i pazari Markovu deltu, zanemari boju ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buco, ko kaže da ću da prodajem? Može samo da menjam sa Belim kad uzme onu belu...

Deda idi vidi šta ti lupa pozadi... nemoj samo mnogo da se oslanjaš na branik da ne otpadne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za onu cenu 18800 mislim da se isplati :D hahaha

Pa nije valjda branik sa vezice vezan na PUG :D hahahaha

Edited by Buca_Tipo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobre fotke, rucno poliranjr jste naporno ali vide se rezultati. Ja sam astru nekoliko puta tako polirao, upalu misica da dobijes. Sve u svemu, mašinsko poliranje bih prepustio profesionalcu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio sam vredan danas...

Pošto nisam imao pametnija posla a mrzelo me da čekam kad budem menjao remenicu alternatora koju sam spremio reših danas da se pozabavim EGR ventilom!

Demontirao, oprao, podmazao osovinu ventila, iskrojio pločicu, namontirao sve nazad i..... slike govore više od 1000 reči!

emaps_1.jpg

IMG_20150416_154244.jpgIMG_20150416_154251.jpgIMG_20150416_154257.jpg

Evo kako to izgleda kad je očišćeno i podmazano

IMG_20150416_155731.jpg IMG_20150416_155741.jpgIMG_20150416_155747.jpg

Cev koja vodi od EGR-a do usisne grane je bile katastrofa, naročito deo koji ulazi u samu granu 

IMG_20150416_161405.jpgIMG_20150416_161510.jpgIMG_20150416_161952.jpgIMG_20150416_162803.jpg

Rešio sam da ga zatvorim pa sam pločicu iskrojio iako je dosta komplikovanijeg oblika od recimo one za Stila prilično lako uz pravi alat. Pločicu sam napravio od lima 1,2mm od neke pregrade iz nekog fiokara za dokumenta (to mi bilo pri ruci)

IMG_20150416_163637.jpgIMG_20150416_164019.jpgIMG_20150416_164225.jpgIMG_20150416_164231.jpgIMG_20150416_164411.jpg

Deo sran.a koje je izašlo iz cevi i ventila

IMG_20150416_174207.jpg

 

Jedna zanimljiva stvar je da je EGR ventil na ovom motoru hlađen vodom!? Kada sam ga skinuo (inače ulazi u glavu motora) isteklo je nekih 10~20ml antifriza.

Sve spakovano na mesto, dosut Paraflu, startovan motor i nakon postizanja radne temperature i ozračivanja sistema napravljen probni krug! Sve radi OK! Izgubilo se zakašnjenje na pritisak gasa u leru koje je bilo primetno ranije. Neću da kenj.m da bolje vuče jer nisam imao gde ni da probam čestito (sve u par ulica okolo) to ću verovbatno konstatovati naknadno!

Pri prvom paljenju nakon montaže pojavilo se dosta belog dima jer je većina one rashladne tečnosti otišla u izduv a ne van motora kada sam skinuo EGR. nakon par minuta nestalo dima i koliko sam primetio nema ga uopšte (kao što ga nije ni bilo nikada) ni na potapanje gasa!

Greška se nije ispisala na tabli i nadam se da neće!!!

 

Ruke da Vam ne pokazujem....strašno! Užasno je tesno i prilično je sve nisko do kabine postavljeno tako da sam ih urnisao na šelne, plastike, limove....!

Edited by Markobgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

:clap:  Mare, izgleda da je gradska vožnja uticala na onakvo stanje EGR-a ali si ti ovo perfektno očistio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala !

Sam EGR i nije toliko bio garav (više nekako mastan) ali cev kao što se vidi na slikama katastrofa!

 

Od alata treba:

mala gedora (kratki nastavak, torex T30, inbus 5, ključ 10) šrafciger običan, puno Sgrassa i Carb cleanera ili nečeg sličnog i ako se pravi pločica naravno brusilica, bušilica/šrafilica!

Edited by Markobgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo majstore, pretpostavljam da ce gresku javiti uskoro, a ako javi idi i negde softverski ugasi, sada si i sam video sta egr pravi.

Konstatovao bi da je on glavni uzrocnik pucanja klapni na 1.9 150ks motoru, to sve dodje do njih i blokira ih, a motoric ih na silu pomera i mora da dodje do njihovog loma.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...