Jump to content
FAS Goran
Markobgd

Nuova Delta 2.0 mjet 165hp Platinum

Recommended Posts

Hvala !

Sam EGR i nije toliko bio garav (više nekako mastan) ali cev kao što se vidi na slikama katastrofa!

To ti pričam, pogledajte na slikama. On je više u smoli ali je generalno bio čistiji i potpuno prohodan za razliku od cevi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mićo imaš i ti hlađenje, nemoj da se sekiraš. Tj onaj izmenjivač toplote koji sjebu kad menjaju termostat. Možda si primetio da za nijansu sporije podiže radnu temperaturu sa zatvorenim EGR-om.

N.N. svaki sistem recirkulacije izduvnih gasova ima izmenjivač toplote kako bi se snizila temperatura i samo temperatura izduvnih gasova koji se uvode u usis . Snižavanjem temperature izduvnim gasovima ne radiš filtraciju tj smanjivanje gareži / čvrstih čestica sagorevanja. EGR ima funkciju snižavanja temperature u komori za sagorevanje i time se značajno smanjuje količina azotnih oksida.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je jedna primjena ali da se čađa snižava uz pomoć EGR-a to isto stoji. Uostalom imaš i znanstvenih radova na tu temu. Ako ti se da traži ako ne reci da je samo radi eko normi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sigurno će smanjiti kad redukuje količinu goriva kada je EGR otvoren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nikad ništa ne zatvaram i ne skidam sve dok funkcioniše.

Edited by totti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totti istog mišljenja bio do danas ako mi veruješ, uostalom znaš i sam šta sam pisao i za EGR i za DPF (za njega još mislim isto-ne skidam dok radi) ali nakon što sam video onaj deo što ulazi u usis....ma idi begaj!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napravi se lom unutar usisa, zato ga je bolje zatvoriti.

A to što se strese može biti i zbog EGR-a , jer je na leru dosta aktivan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao sto .ik rece, to stresanje ti je bilo posledica prljavog egr-a ili cak prljavog usisa, teraj sada par dana, bilo bi dobro kad bi imao negde neki put auto putem pa da ga drzis par kilometara na 3000 rpm, da sagori sranja iz usisa, skoro sam siguran da nemas potrebe da bacas pare na proveru dizni, ima i mnogo starijih masina sa vise km pa nemaju problem sa diznama......

p.s. mozda 2.0 ne prijavljuje gresku, to bi bilo extra posto ga merkam za sledeci agregat, jos ako nema ni klapne, pun pogodak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ići ću za Vršac ovih dana pa ću malo da mu ga dam.

Ja se iskreno nadam da nećw prijaviti nikakvu grešku da ne moram da se cimam dalje! A za klapne ko zna, možda nateram majstora da skidamo sve i peremo pa ću da ti kažem. Rekao sam mu da kad bude imao ceo dan za mene da me tada zove, računao sam da ću ovu zaje.anciju sa čišćenjem EGR-a raditi kod njega pa zbog toga a sad se ima vremena za granu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rešio sam da ga zatvorim pa sam pločicu iskrojio iako je dosta komplikovanijeg oblika od recimo one za Stila prilično lako uz pravi alat

E nemoj tako nije svaki stilo isti, ima i onih komplikovanijih od tvoje Jelte

96a10f1e13945e54a4e48b76101b8776.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znas kad ce da te zove kad je slobodan!? Dal si lud, pa jel bi ti njega zvao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako nekome treba pločica rad sam da napravim samo da da crtež...

MS pa i vrda danima da ti kažem, znaš kad sam još uzeo onu remenicu alternatora a on sve kao u nekoj gužvi..ccc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ići ću za Vršac ovih dana pa ću malo da mu ga dam.

 

nemoj....policije na svakom koraku od pancvackog mosta do vrsca.....a video si da sad poceli da zaustavljaju i vas u besnim autima  :police:

Share this post


Link to post
Share on other sites

De bre, majstori imaju posla preko glave a i para puno, pogotovo tu kod vas i sad ce kad je slobodan da te zove :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...