Zoranic MNE 0 Posted March 21, 2014 KolKo trosi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sava 92 Posted March 21, 2014 Malo vise od punta na metan 100km/h 4,5-5l, 140km/h 5,5-6l, po gradu ide od 7 do 8l.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sava 92 Posted March 21, 2014 to to kad smo vec kod razvijanja, probao ga pre neki dan, 210km/h na 3800-3900 rpm Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bogisha 9 Posted March 22, 2014 To je po satu, nije ona prava brzina. Mi smo Cromu naterali na 205km/h, a fabrika propisuje maks 197km/h za motor koji mi imamo. Još smo bili full natovareni, išli na more. A ja sam Alfu isterao isto na bruka brzinu, eno imaš u temi o brzinama, i isto nema veze sa realnom verovatno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sava 92 Posted March 22, 2014 Ma znam, kad meni pise 210, to je nekih realnih 180-190.. a i pise u knjizici 209 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 610 Posted March 30, 2014 Auto je kao bombona! Mada ne sumnjam da će kako bude prolazilo vreme kod tebe biti samo još lepši! U zdarvlju da se navozaš! P.S. nemoj matorom mnogo da daješ da ga vozi, u poverenju da ti kažem - voli da jurca!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sava 92 Posted March 30, 2014 Hvala hvala Dacu mu jednom u mesec dana, cisto da se oseti mladim opet Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sava 92 Posted April 2, 2014 Danas sam ugradio kod Dace Viteza usb emulator, odlicna stvar radi bez mane. Provukli smo kabal u kasetu al mi se nije svidjalo sto je sve tako vidljivo i padne mi na pamet da stavim sve to u kanalicu, ofarbam sprejem u crno i upakujem to nekako. To je ispalo ovako Jedino moram jos da resim tu na kraju kanalice da nekako zatvorim rupu i da se vidi samo USB port Quote Share this post Link to post Share on other sites
MEDA_89 0 Posted April 6, 2014 Video auto danas uzivo,stvarno dobro izgleda u vrhunskom stanju... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sava 92 Posted April 6, 2014 Hvala druze, takodje puntic izdaleka pristojno izgleda Posle naseg upoznavanja dodjem kuci, putovao iz ZG nazad, otkrijem da mi je mokro od nafte sve oko sipke za ulje i poklopac, otkrijem da mi je probuseno gornje crevo interkulera, (u zadnjih 7 dana mi uzasno sisti kad se upali turbina) i kad sam otvarao vrata da bih otvorio haubu polomi mi se kvaka od vrata... Ako nista bar nije gram ulja potrosio sad za vikend BG-ZG i prosli BG-Skoplje.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MEDA_89 0 Posted April 6, 2014 jos te pitao jesi li imao kakvih kvarova,kao da sam ga urekao.. nadam se da ces to sto pre srediti.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 18930 Posted April 7, 2014 otkrijem da mi je mokro od nafte sve oko sipke za ulje i poklopac, otkrijem da mi je probuseno gornje crevo interkuleraAko je vlazno, a vrisnulo je crevo usisa iz IC, jedino je moguce da su u pitanju uljane pare. Ako nista bar nije gram ulja potrosio sad za vikend BG-ZG i prosli BG-Skoplje..Ako je motor dobar, tu maltene ne moras ni da obracas paznju sem redovne kontrole, naravno.Ocuvan Jet od zamene do zamene ulja (tj. cirka 10 000 km) minimalno obori nivo ulja na meracu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted April 7, 2014 U poslednjih mesec dana sam video jedno 5 mJetova na kojima je to crevo napuklo, a skupo je prilično.. Na jednoj AR 156 smo u firmi zakrpili silikonom za visoke temperature, još uvek drži bez problema, mada ne znam koliko je trajno rešenje.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sava 92 Posted April 7, 2014 Kupio danas kod doticnog Dejana koji pravi i prodaje ta creva, platio gornje 2000 i uzeo donje da odmah zamenim i to za 1500 din.Malopre sam uspesno zamenio gornje i vratio se stari zvuk i opet vuce kao ranije I iskreno se nadam da je od uljane pare, posto je sve islo iz pravca rupe, sad sam sve obrisao pa cemo videti Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sreten91 12 Posted April 7, 2014 TI u akciji, baaaš mi se sviđaju Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 18930 Posted April 7, 2014 Koliko se secam na Alfi postoji metalna prirubnica, pa na nju ide crevo? A na Stilu je to debilno odradjeno sve u plastici, pa sam mozgao da odradim takodje metalnu prirubnicu.Cudi me da to niko nije resio, sto rece Sikter to plasticno g**no je oko 6 soma. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sava 92 Posted April 7, 2014 Ako mislis kod usisa na motoru, to je sve u komadu sa motorom i metalno je. Ne kapiram kako to moze uopste da bude plasticno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 18930 Posted April 7, 2014 E, pa na Stilu je moguce , jedno od tupavijih resenja, Zabari su nadmasili same sebe .Tako da na masi Jet-ova tu vlazi po malo. E zato cemo probati da mu dodjemo glave. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sava 92 Posted April 7, 2014 Cekaj a recimo na 147 JTD 116ks to nije plasticno? I kako to uopste moze da bude plasticno, nisu tu male temperature nimalo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 18930 Posted April 7, 2014 Debilno reseno, plus veliki pritisak na usisu... Evo takodje varijacije na temu na Saab-u (i tu bih se zaustavio da ti vise ne gusim temu ): Fantom, jedino sto je to sra*e od creva na Stilu plasticno i deformise se vremenom. Dzaba ga pretezes, samo moze vise da se izvitoperi i izlomi, bas kretenski reseno.Drpio sam sliku i zaokruzio crvenim - ovo je npr. muski, isti motor: Saab 9-3:Metalni spoj, crevo, selna i udri, lepo zategnes. A isto to kod Stila izgleda kao da su se deca igrala, sve u plastici: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sava 92 Posted April 7, 2014 Bas je i za zabare previse da na takvim stvarima zakidaju.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 18930 Posted April 7, 2014 Sve si sam rekao... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sava 92 Posted April 7, 2014 A imam pitanje za tebe, jeste da je bio otvor na crevu bar 800km, ali odakle uopste ulje tu ako tu dolazi vazduh iz filtera u usis na motoru? Quote Share this post Link to post Share on other sites