Sedla 2576 Posted January 29, 2014 Evo kooonacno da i ja predstavim moju limuzinu...bilo je krajnje vreme. Elem,kupljena proslog februara za 2250e.Covek je prodavao za 2400,kao moze da je spusti na 2,350e i to je to. Kao ne moze ispod toga,jer je stavio nove viljuske napred,(citaj:remontovane),nov akumulator,(KAO nov),nove zimske gume napred,(Tigar Winter,malo presle,KAO nove) :D Uspemo mi da ubijemo cenu za jos 100e zato sto smo snimili da je remenica na radilici otisla u...ma igra pipirevku! Dovezem je kuci,i ajde odmah:menjaj remenicu na radilici,bila oko 6000din,posto je zbog nje igrao PK kais levo-desno,povukao i remenicu na alternatoru,jos 6500din...ajde da se pogleda zupcasti... zupcasti izgleda kao da je prosao solunski front!!! Sav izlizan,ispucaooooo....gotov da pukne! Ajde i njega novog,1900din. Tu sam stao jer je trebalo i da je registrujem,to me izaslo oko 25000din sa sve novim tablicama,saobracajnom,nalepnicom...Evo i par slika odmah po registraciji,nisu nesto,na brzaka sam slikao... Elem,odmah je "gospodza" krenula sa radom...negde u to vreme sam se i uclanio ovde na forum,i citajuci svasta nesto,krenuo....ciscenje EGR-a,koji je inace zaribao,zacincao,ovi u servisu su se krstili. Kazu ocistili su ih na tone do sada,ali ni jedan nije bio kao moj! Inace tada sam jos uvek sve radio kod Jaksica u Mladenovcu,jooooooj ala su me drrraaaaliiiii......(NEiskustvo kosta... ) Pa cisti intercooler,kompletan usis,zamenio diskove napred i komplet plocica,gumice na zadnjoj balans-stangli,i tako svasta nesto... Zaboravih da kazem da kad sam je uzeo je imala oko 161000km na satu...(ma da,bas!) al' rek'o ajde,neka bude,malo me zavaralo sto je enterijer extra ocuvan,cak ni volan nije izlizan kao sto se vidi gore na slici. E onda je krenula prva veca investicija: posto mi je lampica za grejac stalno treperila,ajde i to da zamenim...kod Jasica proverili i kazu od 4 grejaca - ne rade 2. OK,da zamenimo...ali prilikom skidanja istih,2 se zalome i ostanu u glavi!!! Morala je glava motora da se skine,da se to sve lepo povadi pa da se stave novi grejaci. Tada su primetili da vodena pumpa nije uopste menjana,kazu Fiatova pumpa,prva ugradnja,trebalo bi da se zameni. OK,ajde i to. Tada je iskorisceno posto je glava skinuta,odneta je na proveru ali nista nije moralo da se pipa,sve je idealno. Ta me operacija kod Jaksica kostala oko 24-25 hiljada... Tu je uracunato:skidanje glave,nosenje na proveru i ravnjanje,nova vodena pumpa,nov dihtung glave,4 nova grejaca i njihov rad u servisu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stilisa 313 Posted January 29, 2014 (edited) Oooo Sedla sto je lepaaa, a i dobra oprema, ne znam koja je, ali deluje luksuzno. Jos si je slikao u mom kraju pa je jos bolja. Mora neki fotosešn da padne, samo da ja nabacim felne. Edited January 29, 2014 by Stilisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2576 Posted January 29, 2014 Onda smo isli i na prvo FLCS okupljanje u Kosutnjaku... (Lybra je ona skroz levo! )Oooo Sedla sto je lepaaa, a i dobra oprema, ne znam koja je, ali deluje luksuzno. Jos si je slikao u mom kraju pa je jos bolja. Mora neki fotosešn da padne, samo da ja nabacim felne. Hehe,ovo je bussiness paket opreme,iliti najnizi moguci paket za Lybru. Ali posto sam je namenski uzimao za taxi,nije mi trebalo nista vise,greota! ALi da je bila "za sopstvene potrebe",mislim da bi bila minimum Intensa paket,nista manje! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stilisa 313 Posted January 29, 2014 Najnizi? Kakav li je tek najveci....nisam puno u toku sa Lanciom i opremama pa sam se iznenadio da je ovo najnizi. U svakom slucaju lepa, s' obzirom da sam prvi prokomentario da je lepa, imam gratis voznju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2576 Posted January 29, 2014 I naravno odmah posle skupa: E,da,kad pomenu Stilisa felne,nisam mogao da je gledam sa onim ratkapnama,kad znam da moze i bolje: pazario kod Jasica za 150e,ali su stvarno extra,nigde ogrebane,nisu krive,vrede svaki dinar. Odmah naravno kupljene sve cetiri Michelin Energy 195/65/15, izasle me oko 26000din sa sve montazom i balansiranjem. nazalost posto prelazim veliku kilometrazu do oktobra od prednjih nije ostalo skoro nista. (video ih Sashikus kad je dolazio u AR) mozda imaju 2-3mm sare... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted January 29, 2014 Lep auto, deluje stvarno ocuvano! Na drugoj slici u prvom postu mi samo nekako deluje pobodeno nosem, ali ko sam ja da sudim kad se nikad u Lybri nisam ni vozio Kako kao taxi nemas TX tablice? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2576 Posted January 29, 2014 (edited) Tako sto jos uvek radim na crno! Ne smem jos da se usudim da prijavim firmu,nisam siguran da mogu drzavi da dajem 13,500din svaki mesec,a ne bih da seuvaljujem u poreske dugove. Volim da kazem "sto ide u kucu,ne ide u crkvu!" A to sto je pobodena napred...pa ne znam da li je izdignuta nazad ili pobodena napred,sve je OK,i amorti,i solje,i trapovi...Mozda ima neke veze to sto je tu ulica gde je slikano malo na nizbrdo? Edited January 29, 2014 by Sedla Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted January 29, 2014 Vrlo moguce. Meni karavani inace obicno izgledaju da imaju visoko "dupe" , jos ulica pod nagibom i eto varke. Super autić! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2576 Posted January 29, 2014 Hehe,sad se setih...Tada,kad sam je kupio,nisam imao pojma,a niko nije ni primetio,NA LYBRI UOPSTE NIJE BILO PREDNJE BALANS STANGLE!!!!!!! Ni stabilizatora... To je uoceno tek 20ak hiljada km kasnije,prilikom rutinske kontrole trapova kod mog majstora u AR... Mozda je zato tada bila tako niska napred? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted January 29, 2014 Bog'te pa jel to moguće? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2576 Posted January 29, 2014 Jos se ja tada cudim,zasto mi se auto mnogo "ljulja" napred,ne drzi u krivini,a nove gume stavio?!? Ne deluje mi kao da su amortizeri,rek'o mozda opruge popustile??? Hehehe...Vidis da je moguce...Kupim ja lepo polovnu balans-stanglu,nove gumice i nove stabilizatore,sve zajedno nesto do 40e bilo,cini mi se... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted January 29, 2014 Meni je nekad na nekoj asconi bila stangla otkacena sa jedne strane i tako visila dok nije doslo vreme za prodaju pa kupac primetio Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2576 Posted January 29, 2014 Tu negde usput sam zamenio i set kvacila,posto je mnooogo tresla kad treba da krene,bilo me sramota zbog musterija... I nadjem vrlo povoljno kod nas u AR,u "Ferrariju",(prodavnica auto-delova i servis),imali su set kvacila iz originala,Valeo set ali u FiatRicambi kutiji...Taj set kvacila je neko uzeo za AR 156,mislili su da je to u pitanju,i namontirali,provozali,i skinuli posto je ustanovljeno da nije do kvacila nego je majkao plivajuci. E sad posto je taj set vec otvoren i montiran,i odmah skinut,(nisu se ni ona slova sa lamele izlizala),ja dobijem taj set za 17000din sa sve montazom! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stex3105 107 Posted January 29, 2014 Lepa Lybra Nisam te vidjao po Ar. cesto sam tamo....Kod Jaksica u Mladenovcu nikada ne bih oterao auto,kao prvo deru sa cenama da to nije zdravo,a drugo nemaju pojma njihovi majstori uvek nesto slucajno polome,iskrive ili tako nesto.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2576 Posted January 29, 2014 Eeeeee....onda,negde u julu mesecu,tacnije na 183-i-nesto hiljade km...nastane havarija...prolupa mi "neunistivi" JTD... Samo je u nekih sat vremena poceo da menja zvuk,da trokira,da gubi snagu...Gledali majstor i ja sve okolo: da nisu dizne,mozda zato trokira i gubi snagu? Da nije prezupcio? Jok... tek kasno uvece me majstor zove i kaze da je prolupao. Na cetvrtom cilindru razvalio i klipnjacu i radilicu,pojeo po 5mm i jedno i drugo. Razlog? Popaljeni lezajevi na radilici,svi su bili u katastrofa stanju. Evo kako je toizgledalo: "United colors of Benneton"!Lepa Lybra Nisam te vidjao po Ar. cesto sam tamo....Kod Jaksica u Mladenovcu nikada nebih oterao auto,kao prvo deru sa cenama da to nije zdravo,a drugo nemaju pojma njihovi majstori uvek nesto slucajno polome,iskrive ili tako nesto.... Hvala! A jbg ja tada nisam znao toliko o Jaksicu,a bio mi je najbizi servis koji radi konkretno italijane...Kad sam ukapirao koliko je sati prestao sam da idem tamo...Zavrsim ja tada motor... Delova koliko hoces! Ako ovo sastavimo... Mislio sam da je motor,blok mnogo veci. Ali kad smo izvadili...ono maaaloo... Sva smo joj creva povadili!!! Polovna radilica i klipnjaca 120e,novi leteci,lezeci lezajevi,neki semerinzi,nove karike,filteri,ulje,majstor...sve ukupno oko 450e... Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted January 29, 2014 Vidi evo i mene na ovoj slici (sivi duks sa kapuljačom, ispred crnih Puntića), a učinilo mi se da si mi poznat odnekud, sad kad ste bili Bogami dobro je tebe namučila ova Lybra, samo jednom sam video da je prolupao JTD na jednom Stilu koji je bio kod mog majstora, razlog je bio što je sipano neko jeftino ulje u njega.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2576 Posted January 29, 2014 Poolaaako,ima toga jos! Samo sto sad radim pa sam preko moba na forumu,sutra pisem nastavak! 'De se ugleda u gomili,znaci i ti si bio na Kosutnjaku proslog proleca? A za ulje,pa sta znam,majstor kaze da nije do mene,jer redovno menjam i sipam Shell Helix,kaze to je staro ostecenje,doneo auto bolest iz Italije... Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted January 29, 2014 Ja volim da se držim fabrike, pa sipam isključivo Seleniu, mada i Shell je odlično ulje.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2576 Posted January 29, 2014 Pa sta znam...svi hvale Shell,zato ga i sipam,a za Seleniu niko ovde u AR mi ne preporucuje jer sumnjaju da je mozda "divljak"...Sta znam,moj majstor je uporan da predjem na Motul,kao to jr malo veca egzotika kod nas pa nema kopije jos uvek... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted January 29, 2014 Sedla, dobra ti je radna masina, znas sta da kupis Inace, sto bi Selenia bila veci divljak od Shell-a? Po meni je cak i teza za kopiranje zbog ambalaze makar.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted January 29, 2014 Eh kad se setim Shell ulja 90ih. Sve original burici po 200l, sveze iz Rumunije Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko79 0 Posted January 29, 2014 kod koga sad odrzavas auto? Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted January 29, 2014 Prava limuzina zaista. Inače, jeste te malo namučila, ali valjda će sad biti fina. U zdravlju da te služi dok ne pređeš na Thesisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2576 Posted January 29, 2014 Inace, sto bi Selenia bila veci divljak od Shell-a? Po meni je cak i teza za kopiranje zbog ambalaze makar.. Pa ono,sta znam...ja prenosim ono kako su mene savetovali... kod koga sad odrzavas auto? Sad kod majstor-Bureta iz Brezovca,(znam,znam,nadimak mu zvuci kao da je neki suster,ali nije!),on mi je letos radio motor...Bure obozava JTD-eve,i dobro ih poznaje. I pouzdan mi je,sto mi je jako bitno,nikad nije hteo bez preke potrebe da mi izbija pare iz dzepa... Prava limuzina zaista. Inače, jeste te malo namučila, ali valjda će sad biti fina. U zdravlju da te služi dok ne pređeš na Thesisa Jaaaoooojj,Thesis!!! Tako me malo deli od njega,a tako mnogo...Nije mi problem ni visoka registracija,nije mi problem ni sto ima gremline u elektronici,ni zahebano vazdusno vesanje...Problem mi je samo potrosnja. Ako mi bude trosio vise od 9-10L max u gradskoj voznji onda nemam racun da radim sa njim... Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted January 29, 2014 Iskreno da ti kažem ne znam ni zašto taksisti toliko vole 1.9 kada su najveći deo vremena u gradu. Evo drugarov ćale se baš namučio tražeći GP 1.9 za taksti što mi nikako nije logično. Pre bih uzeo 1.3 i uživao u manjoj potrošnji, mada valjda čovek kada ceo dan provede u kolima mora malo i da uživa Po meni je 2.4 previše za grad. A i kada uzmeš u obzir registraciju, skuplje održavanje i sigurno veću potrošnju nemaš neku računicu. A i Lybra ti je sad u top stanju, teško da bi takvog Thesisa našao. Quote Share this post Link to post Share on other sites