Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Registracija nije problem,jer kada registrujes na TX tablice,ukida se porez na luksuz jer to vozilo sluzi za rad a ne za sopstvene potrebe,tako da bi registracija jednog 2.4 izasla oko 25k,mozda i manje. Odrzavanje opet kazem manje-vise jer jednom kad ga dovedes u top stanje samo se nastavi sa redovnim odrzavanjem i to je to. Jedino kazem da me potrosnja koci,jer po nasim cenama taxija u AR mogu da priustim max rashod od 10l/100km,preko toga vec nemam racun da radim. A ne znam koliko Thesis moze da potrosi u gradskoj voznji. I sa tom razlikom sto kod nas gradska voznja nije kao u BG kreni-stani,vozi se ovde malo opustenije...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sedlicu, konacno!! Odlicna radna masina, a sto se tice thesisa, ja ga isto obozavam i stalno prevrnem oglase.. bas bih ga posedovao ali generalno mi nije potreban takav-toliki auto, registracija, odrzavanje, potrosnja... samo ulja ide cini mi se 6l...

Share this post


Link to post
Share on other sites

2,4 10v lagano 9 do 10 litara. I savet da Thesis nije za taxi. Ubice te odrzavanje.

 

OK, nije mi trebalo mnogo da odustanem od ideje!  :D

Mozda u neko srecnije vreme...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sedla, meni ćale radi u Cromi 1.9 ... I stvarno, maltene trećina mesečne zarade ode na gorivo.  :thumbdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa otprilike...to je taj prosek...Zavisi kakve su cene,kakav je odnos ulozeno/dobijeno. Kod mene u udruzenju se gleda da ne bude ispod 3000din pazara na 100km,a na 100km auto potrosi .......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad odeš kući sa 3000 u džepu, nakon što si svratio do pumpe u povratku, budeš jako srećan čovek..

Share this post


Link to post
Share on other sites

EEeeee,u tom slucaju mora da se napravi minimum 5000 pazara...Ne znam da li si me razumeo sta sam hteo gore da kazem? Ja npr na predjenih 100km imam oko 3000din pazara. Na 100km ja sipam recimo oko 1200din nafte,znaci ostaje mi cisto oko 1800din. To mi je zarada. U proseku dnevno prelazim 150-200km,pa sve to puta 30 dana jer meni reeeetko da prodje dan da nisam na ulici,pa izvedi racunicu koliki su moji mesecni prihodi... :thumbup:

 

Plus su prednosti sto nemam gazdu nad glavom,sto me niko ne drnda za radno vreme,normu,ucinak,nikoga ne jurim za platu,itd...kad god ostanem bez para samo izadjem na ulicu i znam da cu vrlo brzo nesto napraviti,bitno je samo da se ima goriva u rezervoaru. Zato uvek drzim full tank! ;) Jednostavno volim svoj posao...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa vidi sad ovako... On izađe iz kuće u 7 ujutru, odradi jutarnji špic, pa zasedne na Metopol i peca aerodrom. Ima par njih koji su mi stalne mušterije pa cimnu koji put preko  telefona, i to je uglavnom to. Kući kreće oko 5, kad keva završi sa poslom. Prelazi oko 150km dnevno u proseku, a koliko kući donese to već ne znam i u taj deo posla mu retko zalazim. Potrošnja mu je 9,5l/100km.
Krvav je vaš posao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlican auto,imao si malo muke,ali koliko vidim,sredio si sve i doveo u stanje redovnog odrzavanja. Da te sluzi i mnogo para donese.

Jeste krvav posao taksista,ali i to ima svoju car. Ja volim svoj auto,tako da mi ne bi bilo tesko da se po ceo dan vozam. Ali sa druge strane,svakakvih ljudi ima,a sa ljudima je najteze ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

EEeeee,u tom slucaju mora da se napravi minimum 5000 pazara...Ne znam da li si me razumeo sta sam hteo gore da kazem? Ja npr na predjenih 100km imam oko 3000din pazara. Na 100km ja sipam recimo oko 1200din nafte,znaci ostaje mi cisto oko 1800din. To mi je zarada. U proseku dnevno prelazim 150-200km,pa sve to puta 30 dana jer meni reeeetko da prodje dan da nisam na ulici,pa izvedi racunicu koliki su moji mesecni prihodi... :thumbup:

Pa tebi ladno ostaje para da napojis ovog pontiaka od 3 litre sto imas u potpisu! daj slike  :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pontiac4.jpg  Pontiac6.jpg  

 

Pontiac5.jpg  Pontiac7.jpg  

 

Pontiac3.jpg  Pontiac2.jpg  Pontiac1.jpg


Ovo je vecita masina. Kupljen 2007. sa nekih 54000km na satu,sada ima oko 80000. Neunistiv,motor 3.1, 128kw cini mi se,automatski menjac...nije nesto startan,ali je zato mrcina koja moze da povuce i natovaren sleper! :) A crvenog sam kupio pre oko godinu ipo,za delove,njegov motor je presao 70000km... :D I jos jedan postoji,taj je na rasturanju,da se delovi spakuju na tavan....Uglavnom imam delova da ga vozim jos 15 godina opusteno! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A da ga registruješ?  :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aaamm da? Zasto? Americki motori su poznati kao izdrzljivi i dugotrajni. Ja na sivom kojeg vozim za tih 26000 nisam morao nista da pipnem osim zamene ulja. A drugi primer: crveni mi stoji za delove. Godinu ipo dana otkako je kupljen nije pomeren sa mesta niti upaljen,samo sam skidao poneke sitnice koje su mi trebale. Pre 20ak dana sam morao da ga premestim...stavio akumulator,zaverglao...nista. Ponovio verglanje par puta,nista se ne desava! Ja pop***eo! Dok nisam ukapirao da nema goriva. Otisao na pumpu,doneo u kantici nekih 6l benzina,(za 1000din),sipao....znaci necete mi verovati,sastavio je na pola kljuca! Auto koji godinu ipo dana nije pomeren,izduvane gume,utonuli tockovi u zemlju,macke spavale pod haubom...

 

Taj primer,i jos dosta stvari koje znam o njima,dosta sam informisan jer volim americke automobile,mi omogucavaju da tvrdim da su ti motori neunistivi.


A da ga registruješ?  :laughing:

 

Ne jos uvek,dok se ne izmeni ovaj zakon za registraciju. Bio je taj auto redovno registrovan dok mi je deda bio ziv,bio invalid i registracija bila negde oko 18000... ;)

 

inace dok je imao manje od 20 god obicna registracija je bila nesto preko 100000din,  :crazy:  a kada je napunio 20god onda se spustila na nekih 50ak hiljada....  :wallbash:  Jos uvek mnogo. Cim bude neke promene u zakonu,bice registrovan,a do tada se samo pali i vozi nedeljom po kraju,cisto da ne stoji...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pošteno dobar :thumbup: Oduvek su mi bili zanimljive te ogromne Američke mašine kada vidim kod nas, mada sam najveći fan onih dugačkih Kadilaka i Bjuika sa mnogo hromiranih detalja u lowrider fazonu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj fazon, neki ElDorado i slično tome, a omiljeni su mi oni sa hidraulikom u kojima se voze crnci reperi :rolleyes: 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eee ovaj spot sam trazio,a stao mi mozak ne mogu se setim kako se zove!


Jaaaooooooooooooo............ ovo mi je san da imam na kolima,kad bi imalo da se nadje za Lybru znaci ne bih sekunda jednog razmisljao!!! Cena? Ne zanima me,odmah dizem kredit ako treba!!!

 

Brembo.jpg


brembo1.jpg  brembo2.jpg  

 

brembo3.jpg  brembo4.jpg   :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da ima, e sad ne sećam se gde, mislim možda EuroAuto, ali nisam siguran... Pazario je neko sa foruma kod nas negde...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoces da kazes da ima da se nadje ovakav performance komplet za Lybru? Bas ovakav??? KAO SA SLIKE!?!  :w00t:  :w00t:  :w00t:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...