tzkoboo 0 Posted December 21, 2013 Nekoliko puta mi se desilo da kada hocu da upalim auto se cuje cudno zujanje anlasera i pobrljavi elekrtonika (svetla na instrument tabli), i nasao sam klip na tjubu , gde covek ima isti problem . Do cega je to (cetkice, biksne... ) i da li je to za popravku ili za kupovinu novog anlasera. I koliko to kosta od prilike ( popravka anlasera, ili kupovina novog/polovnog) hvala unapred . Quote Share this post Link to post Share on other sites
diskusija 9 Posted December 21, 2013 meni to vise deluje kao bendiks da nece da ukopca. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted December 21, 2013 Klasican remont, od 3-5000 otprilike zavisno od kvara. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted December 22, 2013 Ako diodice na ins tabli pobrljave onda treba obavezno prekontrolisati spojeve od + akumulatora do alansera i narocito od - pola preko karoserije i na menjac! Mnogi zanemaruju spoj na menjacu i karoseriji.Ako su spojevi bezprekorni onda remont! Quote Share this post Link to post Share on other sites
tzkoboo 0 Posted December 24, 2013 Izgleda da je bio slab kontakt, + klema je bila razlabavljena... sad je sve okej. Hvala vam ljudi, posebno tebi Zvezdo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted December 24, 2013 Tu smo da se medjusobno pomognemo! Quote Share this post Link to post Share on other sites
diskusija 9 Posted December 24, 2013 (edited) svasta pametno ima jos da cujemo od Zvezde:)))) Edited December 24, 2013 by diskusija Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elu 0 Posted May 12, 2014 Da se pridružim klubu i da prijavim da sam imao identičan problem koji je gore naveden. Dakle, isti zvuk kao u video sa vrha i problem je pravila razlabavljena klema na akumulatoru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackkk 108 Posted November 1, 2022 Malo nekromansinga... Desava mi se ujutru, odnosno posle duzeg stajanja da mi prilicno duze vergla pre nego sto upali i kao da jedva upali, jako vergla cini mi se ali nekako jedva upali (probacu ujutru da snimim). Odmah sam pomislio na akumulator, trenutni je Varta 52ah, star 3 godine. Medjutim, izmerih napon, pre paljenja 12.2, pri verglanju nije pao ni malo i kad krene alternator da puni bude 14.4. Logican sled dogadjaja bi bio da se proveri anlaser. Jel postoji mogucnost da je nesto trece u pitanju? Motor je 1.4 77ks. Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2215 Posted November 1, 2022 moze biti i regulator pritiska goriva ili da je oslabila pumpa goriva ali prvo treba proveriti anlaser jer najcesce slab akumulator ili anlaser kod benzinca prave takav problem 1 Jackkk reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta 251 Posted November 1, 2022 Proveriti kontakte na akumulatoru,Pobati sa otkačenim MAP senzorom onda dovod goriva 1 Jackkk reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2215 Posted November 1, 2022 (edited) MAP senzor pri startovanju motora ne igra nikakvu ulogu tako da ne moze da pravi problem jer on meri razliku atmosferskog pritiska i pritiska u usisnoj grani koji ne postoji dok se motor ne startuje. Senzor temparature recimo moze biti jos jedan od uzroka losijeg starta motora pogotovo u hladnijim danima Edited November 1, 2022 by OMP Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6457 Posted November 1, 2022 Ne znam da li mozda dobija temperaturu usisa sa MAP-a? 1 jevta reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2215 Posted November 1, 2022 (edited) Nisam siguran da li moze preko MAP-a tj da li je tako reseno kod nekih kola ali uglavnom postoji senzor temp. vazduha u grani koji je postavljen kao i MAP na samoj grani (mada moze biti i na kucistu leptira usisa) i senzor temp. rashladne tecnosti koji je na bloku ili na termostatu. Ja sam svojevremeno imao problem sa ovim drugim, u hladnim danima je bilo otezano paljenje kad sam zamenio termostat zajedno sa senzorom paljenje je bilo znatno bolje. Edited November 1, 2022 by OMP 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta 251 Posted November 3, 2022 ima li rešenja Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6457 Posted November 3, 2022 (edited) Nedavno sam se bas malo bavio problemom teskog paljenja, i nasao sam da pri startovanju ECU uzima 4 podatka: temp rashladne tecnosti, temp usisa, senzor radilice, i voltazu. Na osnovu toga daje varnicu i ubrizgavanje. Problemi koji mogu da se pojave, a ne mogu da se (lako) detektuju dijagnostikom su uglavnom vezani za gorivo, pumpa, povratni ventil, dizne, pa cak i samo gorivo. Staviti auto na dijagnostiku, pokrenuti snimanje ova 4 parametra i onda zaverglati. Ako su svi parametri okej, onda pregledati sistem za ubrizgavanje (od pumpe do dizni, sve izmedju). Licno ne bih sumnjao na alnaser, ali ne kazem da je nemoguce da on bude uzrok. U krajnjoj liniji, ne treba iskljuciti trosnost motora, mozda postoji neko curenje kompresije kroz ventile, ili karike. Ovako samo pogadjati preko foruma, svakako je nemoguce. Edited November 3, 2022 by horvat 1 dach@ reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta 251 Posted November 3, 2022 Rashladna tečnost se pokaže na skali,Voltaža ako je loša pokaže na tabli.Map ne pokaže nigde osim što brlja sve čak i ventilator na hladnjaku hoće da upali.Gorivo i dizne moguće ali ako rad lepo kad upali baš je retkost da je to u pitanju. Quote Share this post Link to post Share on other sites