The Punisher 6616 Posted February 14, 2014 E500 je klasika. Samo da je mint, bez jambolije..., a ovaj mi deluje da je takav Ako ima neko Gente motori (ili tako neki časopis) sa početka 90-ih da skenira cenovnik sa zadnjih strana. Da ga ne mrzi. Ako se dobro sećam, G2 1.3 3v je bio 16k DM, BMW 316 27k DM, a 124 je bio oko 50k DM, mada nisam siguran za cene. Baš iz malog mozga vadim. Tada su bile lire u Italiji ali se delilo sa hiljadu ili nešto tako da se dobiju DM. Imam ja Auto Motor und Sport godisnjak iz 1991. tad sam ga znao napamet, koliko sam ga puta citao (videcu da okacim cenovnik) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Coo 1 Posted February 14, 2014 Može, ne pravim pitanje. Samo kači ako imaš Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted February 14, 2014 E500 je klasika. Samo da je mint, bez jambolije..., a ovaj mi deluje da je takav Ako ima neko Gente motori (ili tako neki časopis) sa početka 90-ih da skenira cenovnik sa zadnjih strana. Da ga ne mrzi. Ako se dobro sećam, G2 1.3 3v je bio 16k DM, BMW 316 27k DM, a 124 je bio oko 50k DM, mada nisam siguran za cene. Baš iz malog mozga vadim. Tada su bile lire u Italiji ali se delilo sa hiljadu ili nešto tako da se dobiju DM.134 520 DM januar 1991. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Coo 1 Posted February 14, 2014 Čisto poređenja radi, koliko je bio 200D W124? Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Punisher 6616 Posted February 14, 2014 Ne mogu da vam skeniram ceo casopis ali evo izaberite par testova koji vas najvise interesuju, ima upravo ova Mecka 500E, Jugo Florida i jos stosta Quote Share this post Link to post Share on other sites
Coo 1 Posted February 14, 2014 Ma za E500 Totti može da napiše koji red u stilu Alvirka, piksla mala, nepregledan, a i troši gorivo kada radi motor Cenovnik ti skeniraj, ostalo znamo Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted February 14, 2014 (edited) Imam, samo ako nije u podrumu.Sećam se da su upoređivali Golf II 1,3 sa polovnom S klasom, 1986. čini mi se oko 12 000 DM.Auto Motor und Sport Br 8 11.04.1986.god da li polovan Mercedes Benz 280 SE iz 1980.g za 15 000 DM ili novi Golf II 1,3 za 15 135 DM.Inače Golf II D 1991 u nemačkoj je startovao sa 19 685 DM, W 124 200 D 42 636 DM, Yugo Florida 15 860 DM, Lada Samara 1300 13 090 DM, HF Integrale 49 500, Thema 8,32 86 500 DM, Thema Turbo D 39 000 DM, Fiat Uno 1,0 i.e. 15 890 DM, Tipo 1,4 DGT 20890 DM, Croma Turbo D 36690 DM, 75 Twin Spark 31 900 DM, 164 Twin Spark 39 000 DM, Tottijeva Sierra Cosworth 4x4 63 670 DM, BMW 320 i 40 000 DM itd Edited February 14, 2014 by ivan.ik Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted February 14, 2014 Ovaj auto me oduševljava pravi klasik 818.105 kom od 1979.-1993. Quote Share this post Link to post Share on other sites
diskusija 9 Posted February 14, 2014 kao veliki obozavlac Mercedesa iz tog perioda medjutim ova 126 me nikad nije nesto preterano odusevljavala.. jeste da je on preteca S klase ali mi svaka naredna S klasa bila veci pogodak od konkretno ovog modela. definitivno frhunski automobil! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted February 15, 2014 Ona i jeste S klasa. Samo ako nađeš lep i očuvan primerak oduševećeš se. Naravno još su lepše posle restajlinga 1985 (kao na slikama) kada su dobile gladke lajsne , suvozačev jastuk i ASR. Ipak taj auto se razvijao sedamdesetih godina i u odnosu na prethodnika doneo je bitno smanjenje u težini kao i na polju bezbednosti.Meni je ubedljivo W140 ili slon najružnija S klasa. Prodata je u oko 400 000 primeraka.W220 u 485 000 primeraka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 50 Posted February 15, 2014 Ovakva S klasa ima u Topoli, na prodaju je...Slikacu, pa cu da okacim slike... Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Punisher 6616 Posted February 17, 2014 Evo sta mi je upalo u oci, Passat klot 1.8 kosta 100 DEM jeftinije od Audija 80 1.8 sa istim motorom. Ima jos brdo nelogicnosti kad se pogleda iz danasnjice, uporedjujuci koliko koji model kosta kao polovnjak. Quote Share this post Link to post Share on other sites
diskusija 9 Posted February 17, 2014 svaka cast za ove cenovnike.. ne vidim najjasnije koliko je ovo skoda Favorit tada kostala? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted February 17, 2014 favorit 135 LS e 14960, obicnu L ne vidim Quote Share this post Link to post Share on other sites
Coo 1 Posted February 17, 2014 Super za cenovnike, kada se pogleda sa ove distance šta je opstalo...205GTI po ceni kao Tempra 2000, a tu je negde i GTI Golf. Golf 1.6D 20 hiljada maraka Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted February 17, 2014 Pa G2 1.6D je i sad skoro toliko Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17683 Posted February 18, 2014 Normalno, kad vredi . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20057 Posted February 18, 2014 Meni i dan danas 2 najomiljenija automobila Audi S1 quattro kralj relija 80-ih Ford Escort RS Coswort Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvukoljub 0 Posted February 18, 2014 Audi S1 quattro kralj relija 80-ih Saće lančisti, krenuli su Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted February 18, 2014 Kralj je bio lav Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvukoljub 0 Posted February 18, 2014 Dobro sad, znamo da je lav kralj još od onog vica sa magarcem Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17683 Posted February 18, 2014 Ma oba automobila su bila vrh u WRC takmicenju.Lancia Delta 6-struki uzastopni sampion od '87 do '92.Pug 205 Turbo 16 dvostruki prvak ali u Group B ...A svi znamo koji su monstrumi to bili, a to takmicenje je ukinuto bas '87. Quote Share this post Link to post Share on other sites
francuz69 995 Posted February 19, 2014 Nije kralj nego car! Quote Share this post Link to post Share on other sites