Jump to content
FAS Goran
xenon

Škoda Yeti, Ford B Max, Opel Meriva, Hyundai i30, ix35 vs. Fiat 500L

Recommended Posts

Vidiš nisam o tome razmisljao. Prodao sam stari auto, dodao još malo para i baš sam hteo da mi rata bude okruglo 100e. Svako ima svoju računicu

Edited by bojan dimitrijevic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam mogao više čekati turbaća od 120 konja i izbor je pao na hyundai I30 nov model od 120 konja.Fića mi je bio u srcu ali  utisak u vožnji koji je za mene bio kao vožnja pekarskog furgona me je odvikao od fićka  uz to ide i slabašan benzinski motor kao i još slabašnija garancija.Nisam mu skroz zatvorio vrata jer se nisam verio sa hjundaijem već je on samo jedna od usputnih stanica.

Ne volim da vozim nešto čemu pada cena a pri tome jos da se svaki mesec rastajem sa parama pa kredit nije bio taj koji je trebao da prevagne.Do sada sam promenio sigurno preko 20 automobila i niti jedan nije bio na kredit a bili su većinom novi automobili ili test vozila stara do 1 godine.

Edited by xenon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam te bas razumeo za ovu zadnju recenicu,mislis da Fiatu cena brze pada nego Hyundaiu? I da ces za 5 god lakse prodati njega nego auto koji se proizvodi ovde,koga ima i tek ce ga imati mnogo na ulicama?

Izvini ali ne da nisi u pravu nego...

Share this post


Link to post
Share on other sites

pogledaj kako se prodaje Punto Classic i po kojoj ceni a drugo pitanje je da li se uopste prodaje?Takva prica ce biti i sa 500 L

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hyundai sam uzeo kao test auto,star 1 godinu pa je već izgubio jedan deo vrednosti a dobio sam 4 godine garancije odnsono duplo više od novog fiće.

Edited by xenon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala,fića će biti uvek rezerva na klupi pa ko zna možda uđe u igru. :smoke:

 

Znate da sam mnogo pisao o plinu a na kraju kad sam napravio svoju kalkaluciju  došao sam do zaključka da plin više nije isplativ kao nekada i da su se stvari tu promenile na gore.Prvog dana nove 2014 dolaze nove akcize na plin skuplje za 5 dinara po kilogramu pa je država očigledno rešila da nam izbije što više para iz džepa po svaku cenu,pa sam stoga odustao od fiće na plin.Jedan podatak vezan za isplativost plina u gradskom režimu vožnje me je jako iznenadio a o tome se jako malo ili nikako ne piše. 

Edited by xenon

Share this post


Link to post
Share on other sites

crni xenone, pa ako si već odlučio da kupiš polovan auto, pa što na kraju ne kupi škodu yeti, razočarao si me.


uzeo si 1.6, od 130ks?

Share this post


Link to post
Share on other sites

VW tsi motori EA111 su prava propast ,nešto najgore što je ljudska ruka napravila, ima na netu tone i tone pisanja o tome.Kod nas pogledaj malo oglase, svi prodaju 1,2 tsi jetije samo zbog problema.Nova serija EA211 će biti u novom jetiju koji je izašao sa suludo visokim cenama tako da je to bio kraj za odabir jetija.Nemacki auto bild je radio svoju istragu.

http://www.automotosvijet.com/index.php/auto-tehnika/5255-motor-godine-1-4-tsi-problem-lanac-volkswagen-motor

 

 

Volim polovan auto sa 4 godine garancije još ako je cena pala za nešto više od 3000 eura   :guitar: Do sada sam na ovaj način napravio da tako kažem uštedu od preko 30.000 eura.

 

Motor je 120 konja ,to je da tako kažem izvorni motor za novi I30,kod nas i kod engleza u ponudi je i motor od 130 konja koji je iz elantre ,Niko u ceskoj  ili slovackoj recimo ne može da kupi taj motor od 130 konja iz elantre.Moj primerak je rađen za predstavljene novinarima i ima neke opcije koje ne postoje na spisku opreme niti ih je moguće kupiti ili poručiti i ne vide se golim okom.Takođe ima nešto od dodatne opreme koja nije išla za naše tržište.

Edited by xenon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neka je sa srećom onda, da te lepo služi, nije to loš auto, dobar odnos uloženo-dobijeno, mada se meni više sviđa ceed.


Znam za probleme sa "starim" 1.2tsi, prvi mačići se u vodu bacaju ... generalno, vreme pokazati kakvi su ovi novi turbo benzinci koje sada svi imaju ..


znam samo da će ovaj moj da ih sve nadživi :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ,ceed je lepši ali sam pogledao broj prodatih vozila kia vs hyundai kod nas i shvatio da je hyundai brend koji je daleko popularniji i drži cenu u odnosu na kiju plus dobio sam neku opremu koju bi morao da čekam 6 meseci kod kije.Ja ću ga voziti dve do max tri godine i to je to.Dotle će fićko verovatno izbaciti jače benzinske motore pa padne neka trakalica od 160 konja sa manulaćem.

 

Ajd jedno pitanje za vas LLLLLLL-ovce :fun: Dihtung guma na vratima jer se nalazi i na vratima i na karoseriji??

Edited by xenon

Share this post


Link to post
Share on other sites

i još jedna stvar, korejanci dobro drže cenu dok su u garanciji posle toga svi beže od njih a za preprodaju bilo kog FIATA se ne sekiram.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napisao sam prodaću ga sa 1 godinom garancije.500L I I30  imaju podjednako dobre utiske od strane stručne javnosti.Meni je samo malo žao zašto je garancija samo 2 godine a imaju najsavremeniju fabriku u svetu.Nije da je to ključan razlog za i protiv kupovine ali me ljuti kao kupca kad pogledam kako je to kod drugih proizvođača.

 

Ajd pogledaj ovo za dihtung gumu ako možeš.

Edited by xenon

Share this post


Link to post
Share on other sites

@xenon

Drugar je kupio novi i30 sa 1,6 motorom od 130ks na sajmu u martu, do duse cekao ga je 3 meseca ali mogao je da se kupi . . .

Послато са GT-I9070 користећи Тапаток 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aj da ja čisto dodam nešto kada se pominje i30 i Azijski automobili..

 

Imali smo problema sa jednim u servisu na poslu jer su popucali brezoni, malo sam guglao i vidim da ljudi inače imaju problema sa tim brezonima i da nemaju gde da se nađu.. Pošto je auto u garanciji, moguće ih je zameniti samo u ovlašćenom servisu zbog nekog zaštitnog lima koji je nemoguće skinuti, a ne oštetiti i problem koji sledi je taj što nemaju gde da se nađu... Nama su pištolji regulisani da rade na 6 bari što je sasvim normalno, a otkinuli su brezone pri odvijanju, a ne pri stezanju i to 6 komada... Šef je zvao redom sve ovlašćene dilere, našao 2 u Kraljevu 3 u Novom Sadu i 2 u Beogradu i to je sve što je u tom momentu postojalo u Srbiji od brezona za i30...

Takođe skoro bila Mazda 6 u servisu, pretposlednji model, za zamenu ležaja prednjeg levog točka... Samo jedan ležaj u Srbiji je postojao u tom momentu za njega.. Pre Punta sam vozio Koreanca 10 godina starijeg od Punta i delovi su koštali i po duplo više nego što sada koštaju za Punta, plus što se jedva nađu originalni delovi, samo neka furda... Lično ja ne bih više ni u ludilu kupio Azijski auto, niti bih preporučio nikome, osim ako imate para i živaca za to..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plus sto prethodni model i30 ima problema sa korozijom koja je pocela da se javlja na nekim vozilima i posle 3 godine . . .

Послато са GT-I9070 користећи Тапаток 2

Edited by Ticma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hyundai sam uzeo kao test auto,star 1 godinu pa je već izgubio jedan deo vrednosti a dobio sam 4 godine garancije odnsono duplo više od novog fiće.

Da li procitao sva ogranicenja garancije?

ima neke opcije koje ne postoje na spisku opreme niti ih je moguće kupiti ili poručiti i ne vide se golim okom.Takođe ima nešto od dodatne opreme koja nije išla za naše tržište.

Pa je l' se auto kupuje zbog opreme ili zbog voznih i tehnickih karakteristika?

Da ,ceed je lepši ali sam pogledao broj prodatih vozila kia vs hyundai kod nas i shvatio da je hyundai brend koji je daleko popularniji i drži cenu u odnosu na kiju 

E pa vidis, to je jedan marketinski trik i bezobrazluk naseg Hyundaija koji reexport prikazuje kao svoju prodaju, tj u tu statistiku koju si gledao ukljucena su vozila prodata i u Bugarskoj, Makedoniji i Crnoj gori.

 

Stvaraju laznu sliku o trazenosti njihovih automobila. Bas zbog toga je udruzenje uvoznika trazilo podatke od carine o broju ocarinjenih automobila u prosloj godini, i dosli su do rezultata da je nas Hyundai povecao broj prodatih vozila za 61%.

 

Evo detaljne statistike:

 

X4_VEKCd658_QQFQMLEW91_LYL9.jpg

 

Maksimalno dozvoljeno odstupanje je 7-8 % zbog vozila ocarinjenih prethodne a prodatih ove godine. nema nikakve logike da prodaju vise vozila od Kie.

Plus sto prethodni model i30 ima problema sa korozijom koja je pocela da se javlja na nekim vozilima i posle 3 godine . . . Послато са GT-I9070 користећи Тапаток 2

Ima problem sa korozijom jer nema pocinkovanu karoseriju.

 

Za koreance vazi pravilo da kostaju taman koliko vrede, a da se to pokaze kad pocnu da se voze. Evo jednog realnog testa i30 koji su napisali novinari koji nisu u "burazerskim" odnosima sa Hyundaijem.

 

http://www.b92.net/automobili/vozili_smo.php?yyyy=2013&mm=06&nav_id=723536

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da procitao sam uslove garancije manje više isto ili slično kao kod svih drugih proizvođača.

 

Auto je bio jedan jedini i sa takvom opremom kakvom je ima,nema biranja opreme ,uzemš ili ne.Cilj je uzeti auto star do 1 godine i uštedeti bar 3000 eura.

 

Ako pogledaš bilo koji izveštaj u evropi ili svetu kao recimo vrednovanje brenda hyundai je ispred kije ako ti to nešto znači.

 

http://focus2move.com/item/774-world-car-market-see-the-top-50-brands-ranking-ford-is-the-fast-growing

 

http://www.rankingthebrands.com/The-Brand-Rankings.aspx?rankingID=180

 

Vidi ovi tvoji burazeri koji su testirali novi i30 nisu plaćeni od hjundaija ali jesu od nekog drugog,nisam ama baš niti na jednom jedinom stranom testu našao potvrdu njihovih zapažanja.molim te nađi makar i jedan jedini strani test o ovome o čemu ovi pričaju.

Edited by Woodoo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako pogledaš bilo koji izveštaj u evropi ili svetu kao recimo vrednovanje brenda hyundai je ispred kije ako ti to nešto znači.

Xenon srecna ti kupovina i da se slatko navozas, stvarno ti najiskrenije zelim, ali opet si, kao onomad sa Yeti-jem, omasio temu.

Srecno druze i uzivaj, jer si uzeo prelep automobil.

Sad bas nesto gledam, jesi li ti predstavi Hyundai-a?

Edited by erdelja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala za lepe želje.

Nisam baš omašio temu,neko je pomenuo koriziju na starom i30 pa evo mene baš zanima kako je to rešeno na 500l-u ,ako neko zna kakav se proces koristi bilo bi dobro da nam opiše.Koliko godina fiat daje za antikorozivnu zaštitu?

 

Ovo je zvaničan odgovor hyundai fabrike oko anti korozije na novom modelu.

 

Corrosion protection of our cars is the attention and the whole process consists of the following: 
- The first is the protection of the zinc layer on the steel surface treatment material called GA (galvanization ) 
- kind of protection is the immersion of the body in a zinc phosphate (entire surface of the body including the sinuses) 
- The third layer of protection is the coating material kataforicky (called electrodeposition) on the entire surface of the body including the sinuses 
- The floor of the car from the bottom side is further treated with a special material that has mainly to dampen noise penetrating into the cockpit, but also increases the corrosion protection 
- Cavities (thresholds car doors, hood) are treated with a special wax to the paint shop before installation 
- After installing the complete treating the main cavity on the axles as well as special cavity wax 
- Last protection represents sprayed in the underbody, including arches other types of waxes same process is also used in our sister factory Kia Motors Slovakia. If there is mechanical damage to these areas (underbody + wheel arches), there is no need to take any further action.Status spraying chassis but must be carefully checked at regular service inspections.

Share this post


Link to post
Share on other sites

xenon, moj ortak je prodao par godina vozen i30, da bi uzeo ficka. trebao mu je veci i funkcionalniji auto :)

A da ne pricam o mom komsi koji parkira novi crni i30 pored mene, a cesto ga vidim kako zagleda mog crvendaca ili me zapitkuje:

koliko te kosta servis?

kako te sluzi, kolko trosi?

taj radio ti je na tuch?

auuu staga ste stvari natrpali u njega pa de vam stade toliko???

.....

ipak, ne zelim da ti kvarim filing kupovine... o izgledu, to je stvar ukusa, a kad je rec o poredjenju, razlika je i u klasi auta... tako da, ziv ti nama bio i da te dobro sluzi, pa nam predstavi tvog ljubimca, da vidimo sta to sve lepo imas od opreme i kakva su licno tvoja iskustva sa tim autom.

poz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...