Jump to content
FAS Euroauto Goran
milanpazova

Montiranje pragova

Recommended Posts

Posto sam kupio pragove,skinute sa bravo hgt,zanima me kako da ih namontiram? Na hgt-u su busene sajtne i stavljene zabice,al posto moj bravo nije hgt,ne znam sta da radim... Neko kaze da busim sajtne,i lepo da stavim kako treba,neko kaze da lepim,da ne busim da nebi pocelo da rdja... E sad budi ti pametan pa uradi :D
Ako neko zna ili ako je negde montirao ili gde video ili sta vec,nek kaze :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni su zalepljeni lepkom za šoferke, plus sa strane u krilo zašrafljene unutra gde se plastično podkrilo šrafi za krilo, e sad ne znam kako je na Bravu, ali mislim da će lepak biti sasvim dovoljan..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepak za šoferku je po meni najbolja stvar za lepljenje pragova i spojlerčića. Dobije se neki prajmer i posle toga prelaziš tim lepkom, drži kao beton. Zalepio sam kačketić sa vrlo malo tog lepka, i stoji kao da sam ga juče zalepio, a kad odvrnem bass ceo auto se trese, ali spojler ne mrda  :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako mi je limar zalepio kacket na gepeku,sa tim lepkom i ne mrda :D tako da cu i pragove da lepim tako :) Hvala na odgovorima  :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro ocisti podlogu, Lepak stavi u vrelu vodu da lakse curi i da se lakse razlije. nanesi na pragove ali pazi da ne bude viska kada ih stisnes na lim jer se JAAAAKO tesko skida (kada stegne nikako)  

Bilo bi pozeljno da ih fiksiras sa par letvica uz neki zid samo koristi neke krpe da ne ostetis lak na spojlerima. 

Sa jednom tubom uz malo paznje  bi mogao oba zalepiti ali ti nece ostati ni malo!

Sav visak lepila naknadno iskoristi i nanesi ga sa donje strane. ukoliko dole nema nekih rupica za vodu ne bi bilo lose da ih probusis da se ne bi desilo da se izmedju lima i spojlera nakupi vode jer ako smrzne lepak i plastika ce biti na velikom iskusenju! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li sam dobro razumeo, da se cela "dodirna" površina praga i auta premaže lepkom, i to je to... Kad u'vati, drži ko lood...  :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepak se nanese samo na prag u tankoj liniji po ivici, kao pasta za zube ako ne i tanje i samo se prisloni uz auto. Ja sam ih sa donje strane samo usrafio posto sam imao fabricke rupe na sajtnama pa sam izbegao mogucnost zadrzavanja vode.

Послато са GT-I9070 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakva je procedura ako se eventualno budu skidala krila prednja, a taj lepak drzi ko beton?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda cu i ja malo lepka da grunem iako imam fabricki zabice. Malo tamo napred skroz, zinulo par mm pa me nervira

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Može li neko da mi da dobre savete za lepljenje kačketa i pragova.

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa mozes i da usrafis..a mozes i da zalepis...ja sam konkretno koristio sika fleks silikon,ustvari je vise kao ziva guma...jakko/dobar..ali/se on dobija u crevu,onako izgeda ko salama :-) :-) ,i za njega treba poseban pistolj...cena oko 2000

Edited by bane 17

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam koliko je pametno da se ušrafi jer nema mnogo "mesa" u spojleru(mislim na abarth kačket za punta), tj. tanak je taj deo poliestera koji naleže na zadnja vrata. Opet sa druge strane lepak za šoferke je toliko jak da povlači i lak sa sobom.

Edited by gzezelj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da za srafovima nema potrebe ... lepak zavrsava posao, a to nije nesto sto cete skinuti posle par dana ili morati da menjate jednom godisnje pa da brinete sta ce biti posle skidanja 

 

ima u Smederevu jedan Punto, pragovi su mu srafljeni, odprilike 7-8 srafova po strani i to ocajno izgleda ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koji lepak preporučuješ? Mislim da je dobra kombinacija obostrano lepljiva traka i lepak, kako za kačket tako i za pragove. Ja imam original pragove skinute sa Punta HGTa, tako da imam i varijantu da bušim limariju i postavim plastične tiple, kako i jeste fabrički, ali mislim da je jednostavnije lepiti. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod sebe sam montirao kacket iskljucivo lepkom za soferke.

Po preporuci vise ljudi sam uzeo 3M koji je bio oko 1300 kinti, medjutim po otvaranju se prilicno stvrdnuo bez obzira na datum proizvodnje i zaptivenost pakovanja.

Ljudi su kasnije korektno uvazili reklamaciju, ali posto sam bio u zurbi jer je sve bilo ocisceno i pripremljeno prajmerom za lepak, u prvoj radnji sam uzeo Sika lepak (Tack Drive). Nemam nikakvih zamerki, odlicno drzi:

 

produkte_sika_sikatack_drive_500.jpg

 

Moja preporuka, tuba je bila malo jace od 600 kinti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Može li neko da mi da dobre savete za lepljenje kačketa i pragova.

Eno vidim da je Ivan dao dobar savet,koristi se time,a sto se tice farbanja,ako se ne razumes nemoj to sam raditi,tj farbati nekim sprejom i slicno,kupi boju dodji i ofarbacemo uz neku cokladu i kokakolu :)

 

uuuu sada vidim da si iz somobraaa :) :)

Edited by Bane23

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Može li neko da mi da dobre savete za lepljenje kačketa i pragova.

Eno vidim da je Ivan dao dobar savet,koristi se time,a sto se tice farbanja,ako se ne razumes nemoj to sam raditi,tj farbati nekim sprejom i slicno,kupi boju dodji i ofarbacemo uz neku cokladu i kokakolu :)

 

uuuu sada vidim da si iz somobraaa :) :)

 

:) da da daleko si :) Kupio sam farbu koja je pravljena na osnovu šifre boje i uzorka sa čepa rezervoara. Uzeo sam 0.5L jer ću farbati pragove, kačket, retrovizore i kvake. Trebalo bi na kraju da sve izgleda kao ovaj sa profilne slike.

Kod sebe sam montirao kacket iskljucivo lepkom za soferke.

Po preporuci vise ljudi sam uzeo 3M koji je bio oko 1300 kinti, medjutim po otvaranju se prilicno stvrdnuo bez obzira na datum proizvodnje i zaptivenost pakovanja.

Ljudi su kasnije korektno uvazili reklamaciju, ali posto sam bio u zurbi jer je sve bilo ocisceno i pripremljeno prajmerom za lepak, u prvoj radnji sam uzeo Sika lepak (Tack Drive). Nemam nikakvih zamerki, odlicno drzi:

 

produkte_sika_sikatack_drive_500.jpg

 

Moja preporuka, tuba je bila malo jace od 600 kinti.

Hvala, zar treba i neki poseban prajmer za lepak pre lepljenja?

Edited by gzezelj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma to sam ja dobio od drugara koji mi je farbao kacket, tako da od viska glava ne boli.

Inace, koliko se secam da u specifikacijama za ovaj lepak pise da sadrzi vec prajmer u sebi. Tako da samo rokaj :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...