trciskoci 1 Posted August 16, 2013 Postovanje drugari! Ne mogu nigde da nadjem opseg parametara (kada je sve u redu sa motorom) kada motor radi. Nakacio sam dijagnostiku i pregledao sve i napravio screen shot-ove i ima par parametara koji odudaraju. Konkretno "Knock sensor signal Cyl." i "Lambda 1 status (pre cat)i (after cat)", ali i ostali parametri me zanimaju. Ako je neko raspolozen da baci pogled i da kaze da li su ovi parametri OK. Zadnja slika je uz dodavanje gasa na 2000 rpm. Knock sensor signal Cyl. parametri su dosta razliciti Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted August 16, 2013 Jel ti je auto lenj u voznji i jel trosi malo vise goriva? Quote Share this post Link to post Share on other sites
trciskoci 1 Posted August 16, 2013 :-) Svaka cast! Upravo se o tome radi! Uzgre da kazem da sam proveravao kompresiju i odlicna je,a ne mogu da provalim sta je fora. Inace ni majstori koje sam angazovao nisu bas bili reciti vezano za ovo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Владимир 15 Posted August 16, 2013 Mislim da imas problem sa diznama, stavka "Injection time" ti je jako velika,treba do bude od -0,... do +0,... , znaci treba da bude ili u plusu ili u minusu samo da je prvi broj 0, tebi je 2,420 ms. Ja imam 1.2 16v i meni je 0,640 ms.Kada je taj broj velik znaci da neka dizna prosipa i trosi vise goriva. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted August 16, 2013 Ja nisam strucnjak ali mi se cini da ovaj nije naj... kako treba uzubljen !Ako ti nije tesko , proveri ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
trciskoci 1 Posted August 16, 2013 A jel to curenje opasno za motor,u smislu da li moze nesto da se osteti? Kako mogu da proverim koja je u pitanju i da li moze da se sredi ili treba uzeti drugu u slucaju da curi?Isto tako vezano za uzubljenje,zar ne bi iskrivio ventile da je to slucaj?Samo pitam,nemam bas iskustva... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted August 16, 2013 Jok more ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted August 16, 2013 :-) Svaka cast! Upravo se o tome radi! Uzgre da kazem da sam proveravao kompresiju i odlicna je,a ne mogu da provalim sta je fora. Inace ni majstori koje sam angazovao nisu bas bili reciti vezano za ovo.Znao sam Ja koliko vidim iz prilozenog je da su ti vrednosti druge sonde veoma male, kako me je skoro ucio jedan kolega trebale bi da budu od 300-500 i bez variranja, a kod tebe je 146 na ovoj slici. Knock senzori koliko vidim pokazuju malo odstupanja, sto znaci da se nesto "desava" u cilindrima. Sve ti je to lancano povezano koliko sam ja shvatio. Kada ti druga Ls nije ispravna ili ocitava male vrednosti, Ecu naliva gorivo vise nego sto treba pa zato i vidis da dizne nalivaju vise goriva kao sto rece kolega, a to se ujedno pokaze i na knock senzorima kao neka nepravilnost u radu... Ja bih kod tebe prvo proverio ispravnost Lambda sondi, pa bih onda po potrebi krenuo dalje. (nisam majstor da se razumemo, ovo je moje licno misljenje) Quote Share this post Link to post Share on other sites
trciskoci 1 Posted August 16, 2013 kako da proverim sonde,ako dijagnostika ne pokazuje nikakve greske? :-/ Jedno vreme,pre oko godinu dana mi je izbacivao gresku "misfire" i za jednu od Ls, ja kupio novu lambdu i pre nego sto sam hteo da je promenim ja proverim,kad ono nikakva greska. vise puta proveravao u toku te godine i nista od greske.Desavalo mi se i da na autoputu kada predjem 140 km/h upali check engine i kada ga spustim malo ugasilo se. ali da podsetim u zadnje vreme mi se to ne desava Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted August 17, 2013 Ni meni ne prijavljuje nikakve greske ali mi druga sonda meri jedva 200+ i to uz dobro cackanje, a mora minimum 300 do 500max bez variranja. Mene najverovatnije ..be katalizator pa mi pravi lancanu reakciju, samo nikako da se resim da krenem da ga rasturam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
trciskoci 1 Posted August 19, 2013 A da li poatoji neki program ili uputstvo ili neki prirucnik sa opsezima parametara i sa nekim kratkim opisom uzroka greske u slucaju odstupanja. Ne mogu takvo nesto da iskopam,a nerealno mi deluje da se napravi masina,makar to bio i auto,a da ne postoji neko tehnicko uputstvo za servisere. Mada mozda ja mnogo trazim... :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted August 19, 2013 Naravno da ima, ali ja nemam Na pravom si mestu u svakom slucaju, poslace ti neko. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 19, 2013 Nešto uputstava ovde:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=38861&p=847546 Quote Share this post Link to post Share on other sites
trciskoci 1 Posted August 19, 2013 Pogledao sam,nije to bas ono sto sam mislio, to sam vec odavno pregledao :-) Haynes je odradio extra uputstvo,ali je vezano za mehaniku Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted August 20, 2013 konketni parametri ti zavise od mnogo stavki-trenutna temperature motora,temperatura usisanog vazduha,opterecenje motora,stanja lamda sondi........parametre mozes pratiti i uporedjivati recimo na fabrickoj dijagnostici jer kod nje je moguce zadati da ocitava zadate i dobijene vrednosti paralelno.mozda moze jos neka dijagnostika pa ako neko zna neka napise Quote Share this post Link to post Share on other sites
M Wolf 0 Posted October 9, 2013 (edited) Pozdrav, primetio sam da Punto (1.2 8v 2002) malo slabije ide, cak i kretanje iz mesta na usponu deluje otežano. Kočnice su ok, nisu blokirane ni na jednom točku, kvačilo meko i ne proklizava, motor mirno radi ali mislim da ima pad snage. Potrošnja ulja je već duže vreme nepromenjena, i kreće se oko 2L između servisnog intervala od 10k km. Juče sam ga nakačio na Multiecuscan pa bi zamolio nekoga ko se razume da pogleda ove parametre i eventualno uputi na neke vrednosti koje mogu negativno uticati na performanse motora , kao i na njihove uzročnike. U leru: READING PARAMETERS:Battery voltage: 14.0 VOdometer: 109387 kmOdometer at last programming: 0 kmNumber of rewrites: 1Vehicle speed: 0 km/hEngine speed: 810 rpmEngine temperature: 95 °CAir temperature: 57 °CSpark advance: 9.7 deg.Timing (calculated): 10.0Spark advance reduction (Cyl. 1): 0.0 deg.Spark advance reduction (Cyl. 2): 0.0 deg.Spark advance reduction (Cyl. 3): 0.0 deg.Spark advance reduction (Cyl. 4): 0.0 deg.Injection time: 2.818 msCoil 1 charge time: 2.196 msCoil 2 charge time: 2.184 msKnock sensor signal (Cyl. 1): 0.7076 VKnock sensor signal (Cyl. 2): 0.6246 VKnock sensor signal (Cyl. 3): 0.7076 VKnock sensor signal (Cyl. 4): 0.7515 VMisfires detected: NOMisfires (2): NOCat. converter monitoring (G): OKFuel system monitoring (G): OKEngine load: 15.750 Kg/hIntake pressure: 656 mBarAir pressure (calculated): 748 mBarAir/Fuel ratio: Air/Fuel learn condition: Throttle position: 11.0 deg.Throttle position: %Gas pedal position: MediumIdle actuator (Step motor): 98 stepsAdaptive idle opening: 2.7 %Step motor opening (Closed loop): 3.5 %Idle actuator opening: 12.4 %Phonic wheel status: OKLambda 1 signal (Pre-Cat.): 0.796 VLambda 1 signal (After-Cat.): 0.639 VLambda sensor 1 integrator: 0.989500 %Lambda sensor 2 integrator: 1.000000 %Lambda 1 status (Pre-Cat.): Closed LoopLambda 1 status (After-Cat.): Open LoopLambda 1 diagnosis (Pre-Cat.): LeanLambda 1 diagnosis (After-Cat.): RichLambda 1 check (Pre-Cat.): OKMixture correction learning value: 1.009050 %Desired idle RPM: 820 rpmEvaporation control valve opening: 7.1 %Canister fill: 0.0135 %A/C request: OFFA/C pressure: BarAtmospheric pressure: 1004 mBarAutomatic transmission: A/T selector lever position: Gear engaged: 0Universal code: Not receivedEngine start permission: AllowedECU Programmed: ProgrammedData recording: TerminatedEngine status: RunningVehicle status: Standstill Pri ~3300 o/minREADING PARAMETERS:Battery voltage: 13.9 VOdometer: 109387 kmOdometer at last programming: 0 kmNumber of rewrites: 1Vehicle speed: 0 km/hEngine speed: 3354 rpmEngine temperature: 97 °CAir temperature: 58 °CSpark advance: 33.5 deg.Timing (calculated): 44.8Spark advance reduction (Cyl. 1): 0.0 deg.Spark advance reduction (Cyl. 2): 0.0 deg.Spark advance reduction (Cyl. 3): 0.0 deg.Spark advance reduction (Cyl. 4): 0.0 deg.Injection time: 0.000 msCoil 1 charge time: 2.216 msCoil 2 charge time: 2.214 msKnock sensor signal (Cyl. 1): 1.5323 VKnock sensor signal (Cyl. 2): 1.3762 VKnock sensor signal (Cyl. 3): 1.3030 VKnock sensor signal (Cyl. 4): 2.7670 VMisfires detected: NOMisfires (2): NOCat. converter monitoring (G): OKFuel system monitoring (G): OKEngine load: 11.000 Kg/hIntake pressure: 345 mBarAir pressure (calculated): 432 mBarAir/Fuel ratio: Air/Fuel learn condition: Throttle position: 0.1 deg.Throttle position: %Gas pedal position: IdleIdle actuator (Step motor): 83 stepsAdaptive idle opening: 2.7 %Step motor opening (Closed loop): 5.0 %Idle actuator opening: 12.3 %Phonic wheel status: OKLambda 1 signal (Pre-Cat.): 0.625 VLambda 1 signal (After-Cat.): 0.097 VLambda sensor 1 integrator: 0.998550 %Lambda sensor 2 integrator: 1.000000 %Lambda 1 status (Pre-Cat.): Closed LoopLambda 1 status (After-Cat.): Open LoopLambda 1 diagnosis (Pre-Cat.): RichLambda 1 diagnosis (After-Cat.): LeanLambda 1 check (Pre-Cat.): OKMixture correction learning value: 1.047975 %Desired idle RPM: 820 rpmEvaporation control valve opening: 0.0 %Canister fill: 0.0135 %A/C request: OFFA/C pressure: BarAtmospheric pressure: 1004 mBarAutomatic transmission: A/T selector lever position: Gear engaged: 0Universal code: Not receivedEngine start permission: AllowedECU Programmed: ProgrammedData recording: TerminatedEngine status: RunningVehicle status: Standstill Hvala unapred! Edited October 9, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted October 9, 2013 ajd e da ponovim onaj moj zahtev koji niko nece da poslusaskini svecicu prvog cilindra I slikaj I okaci slike.... uzgred mislim ali pazi mislim neka se jos neko javimnogo bre pomera pred paljenje 34 stepena.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
M Wolf 0 Posted October 9, 2013 Nemam trenutno ključ za svećice, slikaću sutra. I koji je cilindar prvi, onaj do bobina ili do kaiševa? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted October 9, 2013 do kaiseva...ajd e da ponovim onaj moj zahtev koji niko nece da poslusaskini svecicu prvog cilindra I slikaj I okaci slike.... Nemam trenutno ključ za svećice, slikaću sutra. I koji je cilindar prvi, onaj do bobina ili do kaiševa? I opet sam dobio isti odgovor... Quote Share this post Link to post Share on other sites
M Wolf 0 Posted October 9, 2013 Obećavam, slikaću slikao bi i sada ali nemam ključ za svećice u kolima Quote Share this post Link to post Share on other sites
M Wolf 0 Posted October 9, 2013 Evo i slike, čak i ranije nego što sam obećao Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted October 9, 2013 svaka cast... I eto problema...prvo svecice su zrele za zamenu I ne smeju da imaju toliko naslaga sto znaci da ti smesa ne valja svetlo sive su boje a trebaju da budu svetlo smedje.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
M Wolf 0 Posted October 9, 2013 (edited) svaka cast... I eto problema...I....? Loša svećica, loša mešavina gorva i vazduha, rashladna tečnost u cilindru, nešto treće....? Nemoj da moram da ti izvlačim odgovore pogodnim alatima edit:Tek naknadno sam video drugi deo odgovora, nije ga bilo odmah. Svećice su menjane pre nekih 20-22000 km, NGK, najmanji problem je staviti nove, šta je još potrebno uraditi da bi smeša bila korektna? Edited October 9, 2013 by M Wolf Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted October 9, 2013 cekaj malo...evo ti pa vidi sam.. http://www.toyotagtturbo.com/forums/showthread.php?21295-Spark-Plug-condition-guide Quote Share this post Link to post Share on other sites
M Wolf 0 Posted October 9, 2013 Hvala! Znači da menjam svećice, još samo neko da prokomentariše parametre iz prvog posta, da znam ima li tu nekih nepravilnosti, ti si pomenuo da je možda problematičan "spark advance" od 34 stepena. Quote Share this post Link to post Share on other sites