Jump to content
FAS Euroauto Goran

M Wolf

Members
  • Content Count

    73
  • Joined

  • Last visited

About M Wolf

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 01/26/1977

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    BG, Mirijevo

Previous Fields

  • Garage
    Punto Mk2a, Suzuki SX4

Recent Profile Visitors

3593 profile views
  1. 1L ulja na 10.000km i nije količina zbog koje bi trebalo da razmišljaš o otvaranju motora, to je bukvalno od max do min između dva servisa... A može se i bez otvaranja ustanoviti stanje unutar cilondra, kamere koje se uvlače na mesto dizne (ili svećice kod benzinaca) odavno postoje, mada je činjenica da naši "majstori" ne prate trendove u pogledu opremljenosti svojih radionica, većini njih nedostaju i neki uobičajeni alata (vakim metri, merači pritiska goriva i sl.) Ako zaista nigde ne curi, pali normalno na niskim temperaturama i normalno vuče samo ga redovno prati i uživaj.
  2. Koliko bi ovo koštalo, staklo je ok jer je auto star manje od dve godine. Pored farbanja mat crnom bojom bi trebalo očistiti reflektor koji je delimično zamagljen iznad sijalica.
  3. Možda neuobičajen zahtev, ali zanima me koja bi bila cena otvaranja farova za SX4? Planiram ugradnju morimoto mini h1 projektora i sve od navedenih operacija mi ne predstavlja problem, ali otvaranje farova bi voleo da prepustim nekom iskusnom. Otvarao sam pre par godina farove na puntu mk2a i menjao prednje staklo i pošteno sam se namučio. Dihtovanje i zatvaranje mogu da odradim sam.
  4. Možda je upravo malo popustio dihtung između prvog i drugog cilindra, otuda i one naslage na njima. Proverio sam naknadno kako leže ona problematična 3. i nažalost definitivno je bila loše uvrnuta i nije odmah legla do kraja, ostale svećice imaju po 10 punih okreta ključem dok je ova imala samo 8 do potpunog odvrtanja. Posle par pokušaja i ova nova je zavrnuta do kraja i tek tada video da je podloška došla u kontakt sa glavom motora, pre toga je bila potpuno čista. Vidim da je problem kod 3. što je odmah iznad nje onaj nosač sajle gasa, pa je prilikom neke zamene to zasmetalo i otišla je svećica ukrivo. Na sve to uspeo sam da skršim jedan od kablova koji ide na svećicu, kablovi su prvi fabrički sa kojima je auto i kupljen 2003 pa je pukla plastika oko gume, dosta je bila krta. Sutra ću i to morati da menjam. Posle ću pratiti kako se ponaša u vožnji pa ako i dalje bude nekih problema moraću kod majstora da sve pretrese, i dihtung i navoj pa da znam šta dalje. Nisam proveravao parametre večeras, samo sam zamenio svećice i utvrdio da dosta bolje ide, pogotovo kod izlaska iz garaže gde je veći uspon, tu se dosta mučio. Vidim da lambda 2 daje ok verdnost kada je u leru, ali da padne dosta kada je na oko 3300 o/min. Sutra kada montiram nove kablove pogledaću ponovo parametre i postaviću ih ovde.
  5. Da, vidi se jasno, nisam to ni primetio. Ove nove sam ja stavio večeras i svaku sam zavio do kraja, ne može više osim nekim većim ključem, mada mislim da to nije ni poželjno. Nijedna nije pružala neki specifičan otpor kod stezanja do momenta dok nije došlo do samog kraja. Proveriću još jednom. Što se tiče naslaga, jel mogu da nastanu zbog lošeg dihtunga glave, na kom cilindru obično prvo procuri? Nisam primetio neki veći gubitak rashladne tečnosti ali sam jednom dolio, nekih godinu dana od zamene antifriza kada je pri hladnom motoru bilo ispod minimuma.
  6. Nije me mrzelo da večeras zamenim svećice i ko bi rekao, čini mi se da je dosta bolje, nemo one tromosti kod kretanja i ubrzanja. Pitanje je samo šta izaziva onakve naslage na svećicama, na starim vidim da je najgora situacija sa svećicom na 1. ali i na 2. cilindru, 3. i 4. deluju bolje, tj. nema takvih naslaga. Takođe trajale su relativno kratko, promenjene su početkom 2012 pre oko 20.000km, ranije su mi trajale dosta duže, bar 30-35.000km.
  7. Ok, slušao sam čoveka koji je, pre tebe, jedini ponudio pomoć u ovoj temi. Menjam sutra svećice pa se javljam sa zapažanjima.
  8. Nisam ih još promenio, reče Gusar da sama zamena neće rešiti problem i da je potrebno proveriti i taj parametar ugla predpaljenja ili šta već znači "spark advance"
  9. Koliko sam mogao da pročitam taj parametar je nepromenljiv, tj. kontroliše ga ECU.
  10. Hvala! Znači da menjam svećice, još samo neko da prokomentariše parametre iz prvog posta, da znam ima li tu nekih nepravilnosti, ti si pomenuo da je možda problematičan "spark advance" od 34 stepena.
  11. I....? Loša svećica, loša mešavina gorva i vazduha, rashladna tečnost u cilindru, nešto treće....? Nemoj da moram da ti izvlačim odgovore pogodnim alatima edit: Tek naknadno sam video drugi deo odgovora, nije ga bilo odmah. Svećice su menjane pre nekih 20-22000 km, NGK, najmanji problem je staviti nove, šta je još potrebno uraditi da bi smeša bila korektna?
  12. Obećavam, slikaću slikao bi i sada ali nemam ključ za svećice u kolima
  13. Nemam trenutno ključ za svećice, slikaću sutra. I koji je cilindar prvi, onaj do bobina ili do kaiševa?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...