zrnke 41 Posted March 16, 2018 Ajd objasni ako ti nije problem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted March 16, 2018 Pa za svaki cilindar po cevka....estetike radi....a cemu sluzi sa tim krivinama i precnicima???to je vec stvar za strucnjake koji se bave izduvima... Quote Share this post Link to post Share on other sites
zrnke 41 Posted March 16, 2018 Jel stvarno mislis da je ono na slici gore fabricko rešenje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted March 16, 2018 Naravno da ne mislim...Opel ume svasta da uradi al ovo...Pogotovu ako je u pitanju Insignija,koja spada u spic ponude.Da ovo neko stavi na Yugo,Golfa 1 Opel plac majke bozije....shvatio bi.Al skrnaviti tako skupo vozilo ovakim sulundarima... Quote Share this post Link to post Share on other sites
zrnke 41 Posted March 16, 2018 (edited) Vidi, ako Mercedes moze na kola od 50-100k evra da stavi fejk izduv, onda ja ne vidim nista problematicno sa necim ovakvim, pogotovo jer se dobije fabricki izgled Insignije sa duplim izduvom. Edited March 16, 2018 by neshaoct prebačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted March 16, 2018 Ljuba ti je odgovorio kratko i jasno.Ako covek drzi do svog profesionalnog renomea i kaze da ne rade tako nesto,onda postoji debeo razlog za to.Izduv na modernim vozilima je mnogo vise od estetike i ne mozes se igrati tek tako.Bilo bi mi shvatljivije da stavis samo ukras cevi al bez povezivanja na izduv... Quote Share this post Link to post Share on other sites
zrnke 41 Posted March 16, 2018 Druze ja ne vidim da je tebe neko nesto pitao pa si dao za pravo sebi da se umesas u konverzaciju? Pitao sam coveka koja bi bila cena za tako nesto, cisto informativno, da znam jer cu najverovatnije pakovati fabricki izduv sa BiTurbo Insignije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted March 16, 2018 Razmisljam...zamislite sa ovim pregazim nekog ko se razume u automobile....Posle se utvrdi da nije umro od povreda nego od smeha... Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted March 16, 2018 Koliko vidim, Ljuba je napisao da ne rade VIŠE tako nešto... Što me navodi na zaključak da su nekad tako nešto radili. A zašto više ne rade, može biti i do renomea, a i do toga da ih mrzi više da to rade, da im je neisplativo itd Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted March 16, 2018 pa koliko sam primetio...postoje vise tema o insignii....al to samo frcaju strasti i rasprave.sta je bolje...sta ide 200 iz mesta...cemu namontirati sulundare sa smedervca jer su na popustu....iskreno...ne ucestvujem u razgovorima gde se spominju opel i vw...al ovo je pocelo na temi servisa ljuba....koji ja izuzetno cenim i postujem.nije mi bila namera da bilo koga ponizim ili ismevam....al neki ljudi to rade sami sebi a posle optuzuju druge.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefankmn 164 Posted March 16, 2018 A kad na fiatu rade straight pipe to je okej..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted March 16, 2018 ZA SVE TEME O INSIGNII...opasan auto...pogotovu karavan verzija...motori....novi....moderni...alfa 159 je losija....iz prostog razloga sto je starija.svaka rasprava o tome je kao i natezanje pubertetlija kome je vise poraso....umesto da se bavimo stvarima koje ce nam pomoci i otkloniti zablude....mi se bavimo imaginarnim stvarima... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 16, 2018 Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI Innovation Nakon gotovo godinu dana od premijere, nova Insignia je konačno stigla na NK test. Za ovoliko vremensku ''rupu'' je prvenstveno zaslužena kompletna Opel situacija u minulom periodu, pa smo za to vreme na testu imali samo jedan model ovog proizvođača. Nova Insignia treba da nastavi tamo gde je prethodni model završio, a sve je izgledalo da postoje dobre šanse za to. Zbog toga je ovaj automobil bio jedan od onih koji smo za većom količinom znatiželje nego uobičajeno čekali na našem testu. Nova Insignia sada postoji u dve osnovne verzije, Grand Sport i Country Tourer, odnosno limuzina sa petim vratima i karavan. Klasične limuzine više nema, jer su rezultati prodaje originalnog Insignia modela pokazali da su najtraženije verzije bile upravo ove. Tako su dizajneri kod Grand Sport modela imali mogućnost da naprave atraktivniju ''kupe'' liniju uz praktičnost koja omogućavaju gepek vrata. Svaki pogled na dizajn automobila jasno govori je izgled bio izuzetno važan. Svaka strana ima neke specifične elemente pa je Insignia sada najatraktivniji Opel, nema greške. Interesantno, kapacitet prtljažnika je nešto manji, ali je to jedini detalj kod novog modela koji je manji ili slabiji u odnosu na prethodnika. Sve ostale dimenzije su veće (međuosovinsko rastojanje, dužina itd) pa nova Insignia deluje veoma impozantno, posebno kada se parkira pored nekog od direktnih konkurenata. Kada se lako može videti koliko je Insignia veliki automobila. Što bi rekli, prava limuzina koja se ističe u poplavi svih mogućih SUV varijanti. Nova Insignia je dobila i sličnu ''dijetu'' kao Astra K, što znači 170 kilograma manju masu nego ranije u Grand Sport varijanti, odnosno 200 kg kod Country Tourer verzije. Ovako značajna promena se odmah primećuje u vožnji. Nema osećaja tromosti kao kod prethodnog modela (posebno CT verzije), pa je agilnost automobila mnogo bolja. Nova Insignia zato mnogo više ''voli'' krivine nego ranije, iako je ova klasa automobila predviđena kao autoput krstarica. Što se tiče motora, ovde će poslednji put na snazi biti tradicionalni Opel motori, pre PSA integracije. Na testu smo imali 2.0 CDTi sa 170 KS i ručnim 6-brzinskim menjačem. Radi se o unapređenim verzijama prethodne generacije motora, koji su sad malo lakši, prave nešto više snage i imaju manje CO2 emisije. I pored veoma loših vremenskih uslova (hladno, masno i klizavo) i zimskih guma, izmerili smo ubrzanje do 100 km/h za 9.5 sekundi. Deklaracija je 8.5 pa to izgleda sasvim moguće u normalnim letnjim uslovima sa prikladnim gumama. Što se tiče potrošnje, na EU autoput brzini bila tik preko 6 litara, dok smo na magistrali izmerili oko 5.5 litara. Paket opreme u verziji koju smo testirali je bio Innovation plus još neki elementi. Iako se ovo može definisati kao srednje opremljena, ovakva Insignia ima dosta opreme. Kompletna LED Matrix svetla, radarski tempomat, detekciju mrtvog ugla, prepoznavanje znakova, navigaciju (sa ćiriličnim tekstom), pomoć pri držanju trake, sigurnosno kočenje i tako dalje. Tu je još i veoma korisna opcija u vidu bežičnog punjača za mobilni telefon. Kada se sve ovo prevede u novac, testirani model košta oko 28 hiljada evra, što bi ovaj automobil trebalo da postavi u veoma interesantnu poziciju u odnosu na konkurenciju. preuzeto sa - nacionalnaklasa.com Quote Share this post Link to post Share on other sites
zrnke 41 Posted March 16, 2018 (edited) 6 hours ago, bokija said: ZA SVE TEME O INSIGNII...opasan auto...pogotovu karavan verzija...motori....novi....moderni...alfa 159 je losija....iz prostog razloga sto je starija.svaka rasprava o tome je kao i natezanje pubertetlija kome je vise poraso....umesto da se bavimo stvarima koje ce nam pomoci i otkloniti zablude....mi se bavimo imaginarnim stvarima... To sta cu ja da pisem je apsolutno moja stvar, onog trenutka kada to ne bude adekvatno reagovace administrator/moderator. Ja ne vidim da sam pomenuo Alfu u temi kod Ljube?? Isto tako, i na toj 159 gomila ljudi dodaje jos jedan izduv, pa ne vidim da ih je iko napadao zbog toga, nego je tebi ocigledno dosadno u zivotu pa gledas koju god temu da se pomene Insignija da pljunes na nju. Mene boli k*rac za to, nit sam ja vlasnik Opela, nit sam ja dizajnirao Insigniju. Razmatram ubacivanje jos jednog izduva (koji Insignija inace poseduje fabricki), pa isto tako se raspitujem o cenama neke aftermarket varijante, kako bih znao do koje granice mi je isplativo da kupim taj drugi deo izduva sa BiTurbo Insignije. A posto si se dotakao 159, gomila njih na 2.0 stavljaju izduv od 2.4, pa niko nema nista protiv toga, naprotiv, i ja sam smatram da je odlican estetski upgrade. A to pubertetlijsko natezanje, ocigledno se natezes sam sa sobom, posto se nalazis prozvanim i ulazis u neke rasprave, gde te niko nista nije pitao. Edited March 16, 2018 by neshaoct rečnik Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 26, 2018 Nova Insignia ispod haube: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 30, 2018 Američka Insignia: MotorWeek video: Test 2018. Buick Regal Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 23, 2018 TopSpeed video: Test Opel Insignia Grand Sport Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 24, 2018 TopSpeed test: Opel Insignia GSi Grand Sport Premda raspolaže sa manje snage od prethodne OPC, nova Insignia GSi Grand Sport nudi daleko bolju voznu dinamiku koja je postignuta kombinacijom niskog težišta, male mase, rasterećene prednje osovine i adaptivnog integralnog pogona. Dovoljno je baciti pogled na poslednje dve generacije Opelovih predstavnika u D segmentu pa će vam, iako možda niste vrsni poznavalac prilika u automobilskom miljeu, postati jasno da sportske limuzine ne predstavljaju nepoznanicu za Opel. Naprotiv, Opelov Performance Centar je uzeo pod svoje i Vectru i Insigniju, da bi nakon opsežnih vizuelnih i mehaničkih ''izmena i dopuna'', ova dva modela u vrhunskim izdanjima i sa snažnim V6 motorima ponosno isticala OPC potpis i sve ono šta dolazi sa njim. Sada je proizvođač iz Riselshajma krenuo nešto drugačijim putem, ponudivši na prvi pogled svedeniju Insigniju GSi koja je oživela pomalo izbledelu sportsku oznaku. GSi reinkarnacija dolazi u dve karoserijske verzije – hečbek je Grand Sport, a karavan Sports Tourer. Oba su dostupna sa četvorocilindarskim 2.0 motorima - benzinski raspolaže sa 260 KS, biturbo dizel oslobađa 210 KS, a za prenos snage do sva četiri točka angažovan je novi automatski osmostepeni menjač. Sa novim modelom upoznali smo se na međunarodonoj dinamičnoj prezentaciji na jugu Francuske, u Provansi, gde smo isprobali mogućnosti Opelove sportske perjanice, uključujući i track test na Michelinovom poligonu, mestu gde su razvijani pneumatici Michelin Pilot Sport 4 S koji se serijski isporučuju uz Insigniju GSi. Vrhunska ''obuća'' predstavlja samo jedan u nizu karakterističnih detalja koji Insigniju GSi svrstavaju u klasu sportskih limuzina. No, krenimo redom… Već u osnovi, Insignia Grand Sport sadrži dosta elemenata koji daju snažnu osnovu za sportski nastup. To se pre svega odnosi na karoseriju dinamičnih proporcija, sa niskom linijom krova i oštrim, agresivnim crtama lica. Naravno, sve još više dolazi do izražaja u GSi režiji, premda prednji deo nije pretrpeo neke radikalne izmene. Maska hladnjaka je ostala identična, ispod je modifikovan odbojnik koji u prvi plan stavlja vertikalno oblikovane uvodnike vazduha na bokovima. Interesantno, ''njuška'' nigde nije ukrašena GSi logotipom koji aludira na sportski pedigre Opela iz osamdesetih godina prošlog veka. Još tada je nemački proizvođač skrenuo pažnju modelima Manta GSi i Kadett GSi sa 1.8 motorima od 115 KS. Četiri godine kasnije (1988.) Kadett je dobio još snažniju GSi verziju sa 2.0 motorom od 150 KS, kada se pojavila i Corsa GSi od 100 KS. Upravo je Corsa GSi, ali iz 2012. godine, poslednji izdanak čuvene GSi linije koju sada nastavlja Insignia. Nakratko smo se osvrnuli u prošlost, a sada se vraćamo aktuelnom modelu. Za razliku od prednjeg dela, pozadi se šepuri GSi oznaka i ona, zajedno sa tankim spojlerom, formira diskretnu sportsku celinu. Sportska atmosfera je po logici stvari preneta u unutrašnjost, tako da u inače veoma kvalitetno izrađenom kokpitu, ispod crnog neba ne manjkaju efektni detalji. Upravljač je zasečen u donjem delu i odlično je profilisan, dodate su metalne pedale, čak su i patosnice ukrašene GSi vezom. Ipak, prvo što ćete primetiti jesu fenomenalna sportska sedišta, sa adaptivnim elektropodesivim kadicama i mogućnošću produženja sedalnog dela. Presvučena su kvalitetnom kožom, sa funkcijama grejanja i, što je možda još važnije, hlađenja. Nude i masažu koja dobro dođe ukoliko vam je potreban tretman relaksacije! Opel je, inače, automobilski proizvođač sa najvećim brojem sedišta koja su dobila cenjeni nemački AGR sertifikat, pa i ne čudi tolika posvećenost konstruktora kako bi izvukli maksimum na ovom polju. Koliko su inženjeri iz Riselshajma bili prilježni govori i podatak da je novo sedište samo 26 kg teško, a koliko je ovo dobar rezultat svedoči podatak da su lakša za dva kilograma od onog u Corsi OPC. Po sletanju na aerodrom u Marseju, dobili smo mogućnost da isprobamo obe pogonske verzije, a prilikom izbora, prednost smo dali snažnijem modelu sa dvolitarskim turbomotorom od 260 konja i 400 Nm obrtnog momenta u opsegu od 2.500 do 4.000 o/min. Sa prvim pređenim kilometrima stižu i prvi utisci, pa odmah primećujemo da automobil stameno leži u krivinama. Registrujemo i da se ne razmeće snagom, na kraju krajeva, broji čak 65 KS manje od prethodne Insignije OPC, ali zato deluje veoma agilno i poslušno. FlexRide šasija nudi tri režima vožnje - Normal, Tour i Sport, koji menjaju radni ''puls'' motora i odziv na gas, rad automatskog menjača i oslanjanja. Uprkos sportskoj naravi, Insignia GSi Grand Sport pokazuje zavidan komfor u vožnji. Jezdi po putevima bez ikakvog truckanja, motor radi kultivisano i tiho, a na pozitivnu sliku senku baca nešto slabija zvučna izolacija koja ne uspeva da kamuflira zvukove koji dolaze iz podvozja. Ni menjač se nije pokazao naročitim. Naviše menja sa blagom zadrškom, dok naniže ume i da potpuno otkaže poslušnost ukoliko ''proceni'' da će motor naterati u visoke obrtaje, ali opet ne toliko visoke da bi kazaljka obrtomera uletela u crveno polje. Sveukupno, tokom prvog dela testa, automobil nam se predstavio u duhu precizne i oštre krstarice, koja prijatno patrolira, ali po želji vozača sa svakim dodavanjem gasa iskazuje spremnost je da promeni ćud i preuzme ulogu jurišnika. Jasno je da su u Opelu tražili kompromis između komforne limuzine i sportske note ciljajući zlatnu sredinu. I u tome su, čini se, uspeli. Ali pre konačnog suda morali smo podrobnije da ispitamo voznu dinamiku… Da u sebi krije još sportskog potencijala ubedila nas je tokom testa na stazi, gde nas je u svojstvu domaćina dočekao proslavljeni i iskusni nemački trkački as Volker Strycek, prvi pobednik DTM takmičenja 1984. i čovek pod čijom ingerencijom danas posluje Opleovo performantno odeljenje. Upravo on je izvezao najveći broj krugova na Nurburgringu prilikom razvoja Insignije GSi da bi je svojim sugestijama usmeravao u kom pravcu će ići ''brušenje'' novog modela. Da je napravio odličan posao svedoči podatak da je GSi od prethodne Insignije OPC brži za čak 12 sekundi na najzahtevnojoj stazi na svetu, poznatoj po nadimku ''Zeleni pakao''. Mi, nažalost, nismo dobili priliku da je isprobamo na stazi poznatoj i pod imenom Nordschleife, ali se i Michelinov test poligon pokazao kao mesto gde Opelova sportska limuzina briljira. Sa malom masom i lakim ''nosem'', preciznim upravljanjem i adaptivnim pogonom na sve točkove, automobil je pokazao zavidnu oštrinu u vožnji. Prkoseći kiši i udarima vetra od preko 70 km/h, hrabro je napadala dugačke krivine pri brzinama većim od 140 km/h. To smo donekle i očekivali s obzirom na nisko težište (10 mm niža šasija) i dugačko međuosovinsko rastojanje, ali nas je posebno oduševilo sa kakvom lakoćom prolazi slalom pri 80 km/h i kako efikasno koči. Brze promene pravca i “ples” između čunjeva izvodi filigranski precizno lako prenoseći težište sa jedne na drugu stranu. Sve vreme automobil ide tačno tamo gde želite, dok zadnji kraj tek za nijansu kasni zbog velike dužine. Na prilasku šikani, gde se brzina spušta sa 140 km/h na 70 km/h na sat, do izražaja dolaze odlične Brembo kočnice sa četiri klipa napred. Nismo propustili da isprobamo ni tzv. Competitive mod, namenjen vožnji na stazi, koji podrazumeva isključenu kontrolu trakcije, dok elektronska kontrola stabilnosti ESP reaguje znatno kasnije. Popuštanje elektronskih stega omogućava veće uglove skretanja, a kada se pređe granica na vlažnoj i klizavoj stazi, automobil predvidivo kreće preko ''nosa'' jer 4×4 pogon prevashodno šalje snagu na prednju osovinu, dok zadnji točkovi, kada se ukaže potreba, nakratko mogu prihvatiti i do 100 odsto snage kada dođe do proklizavanja prednjih. Sve u svemu, ovde nam je Opel demonstrirao kako automobil može biti izuzetno dinamičan čak i kada ne puca od snage i ne impresionira ubrzanjima. Insignia GSi Grand Sport do stotke stiže za 7.2 sekunde što nije neki naročit rezultat, ali joj laka konstrukcija, sportsko oslanjanje sa specijalnim amortizerima koji minimizuju naginjanje i varijabilni integralni pogon sa vektorisanjem obrtnog momenta, otvaraju velike mogućnosti u vožnji na stazi i na otvorenom drumu. Sve to, uz proverene atribute kao što su prostran enterijer, veliki prtljažnik i udobno oslanjanje, kao i ekonomičan agregat (pri mirnoj vožnji prosek oko 9.5 litara) čine je jedinstvenim automobilom na tržištu koji će svojim vlasnicima pružiti dosta zadovoljstva za upravljačem - u svakodnevnoj vožnji, na dugim putovanjim, a isto tako i prilikom posete nekoj od staza i sve to po ceni od oko 45.000 evra u Nemačkoj, što predstavlja ''fer ponudu''. Na kraju, dolazimo do interesantnog pitanja - ko su joj konkurenti? Složićete se da ih nema previše, nešto najpribližnije mi smo pronašli u novoj Alfa Romeo Giulia Veloce sa 280 KS i 4×4 pogonom i tu se priča, barem zasad, završava. Naravno, postoje još neki modeli koji po klasi, snazi i pogonu donekle mogu predstavljati alternativu, recimo Volkswagen Arteon od 280 KS sa DSG menjačem i 4Motion pogonom, ali su konceptualno razlike između njih suviše velike da bi se smatrali direktnim rivalima. Tekst: Uroš Dedić/TopSpeed preuzeto sa - topspeed.telegraf.rs Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 30, 2018 Emisija SAT: Opel Insignia GSi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2139 Posted May 22, 2018 TopSpeed TV: Test Opel Insignia GSi Grand Sport Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 17, 2018 AutoMarket.hr video: Test Opel Insignia GSi Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 9, 2018 Cars.com video: Test 2018. Buick Regal TourX Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 20, 2018 RoadShow video: 2018. Buick Regal TourX Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 24, 2018 AutoservisEmisija video: Test Opel Insignia GSi Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 31, 2018 NewMotoring video: Test 2018. Vauxhall Insignia GSi Quote Share this post Link to post Share on other sites