Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Taj 2.5 V6 se ugradjivao u Omegu B, i ima 170hp i 227Nm.

E sad Stilo 1.9jtd ima samo 115hp ali zato ima ludih 255Nm :D a to je ono sto cupa i mami osmeh na lice.

 

Jos kada na sve to uzmes u obzir da je Omega najmanje 3 godine starija od tvog Stila pa jos i da Omega ima 1505 odnosno 1525kg automatik, dok tvoj Stilo samo 1295kg......

 

Malo li je 200+ kilograma :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

WP_20140309_001.jpg WP_20140309_003.jpg WP_20140309_005.jpg WP_20140309_006.jpg

 

Evo sta se radilo ove nedelje. Ofarban branik i ubacene led pozicije, takodje podignuta vrata koja su spala i stavljeni novi nosaci za prednji branik :)

Kocione celjusti su ofarbane u ferari crveno ali to ce se videti kada montiram letnje gume :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

extra je ovo ispalo, osvezen auto :) teo ce tek da bude pun pogodak kad zasijaju celjusti :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne **** da si konacno uspeo da montiras pozicije :harhar: ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala, naravno u planu je maska metalna bez znaka :) Ova crna boja sija kao zmaj, pozicije postavljene Ivane jer se skidao branik.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro je samo kad su legle :thumbsup: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja bih najverovatnije na sivom Stilu isto ovaj srednji deo sredio u crno folijom, nego čudi me da si donji deo branika ostavio u sivoj boji? Sve u svemu dobar apdejt :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima li koga iz NS da gasimo EGR da je to naravno vec uspesno radio. Ne bih da eksperimentisemo, naravno da ume da ugasi i gresku.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na JTD je greska zapamcena u memoriji ali se ne prikazuje na tabli.

Kod MultiJet-a i jedno i drugo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze i softverski da se iskljuci i tada nema greske nigde, to rade ovi sto rade i remapiranje

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ne bih kod ovih u protuning za 60e maporanje da radim vec u onaj novaspeed kako sw vec zovu ali oni trazeza posao 160e a to mi sad mnogo. Moram ga hitno zatvoriti jer je poceo da se vuce opasno :)
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ti je puno trenutno 160€ kod Nove, koji rade vrhunski, idi kod Safe Chipa, takođe vrhunski radi, za 50€. Pogotovo mjet motore, svaki uradi savršeno, radi ih svaki dan bukvalno. Može i da ti isključi i ukloni šta god oćeš, a i ne moraš u drugi grad.

 

Protuning zaobiđi punim gasom i maksimalnom g silom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...