neshaoct 9592 Posted August 25, 2019 AutoTopNL video: BMW Alpina B4S Kabriolet BiTurbo sa 440 konja i Akrapovič izduvom, jer kad već nema krov da se onda čuje još jače. 3.0 redni šestak pored pomenute konjaže daje i 660 Nm obrtnog momenta i ''vuče'' ovu Alpinu do maksimalnih 306 Km/h: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 29, 2019 BMW Alpina B3 Touring na sajmu u Frankfurtu BMW Alpina sa jednom ''teaser'' slikom najavljuje da će 10. septembra na sajmu automobila u Frankfurtu prikazati novu generaciju Alpine B3, i to u karavanskoj Touring varijanti. 2020. BMW Alpina B3 Touring se naravno bazira na novoj BMW Seriji 3 Touring, dok se pod haubom najverovatnije nalazi 3.0 litarski šestocilindrični benzinski turbo motor. Ostaje da se vidi sa koliko snage raspolaže ovaj agregat, ali je to sigurno preko 400KS. U paketu će pored snažnijeg motora biti i karaktristični Alpina točkovi, Alpina bočne trake, aero body kit, modifikovano oslanjanje, sportski izduvni sistem sa četiri izduvne cevi i doterani enterijer. Osim kao Touring, 2020. Alpina B3 će kasnije biti dostupan i kao limuzina, a pojaviće se i dizel verzija D3. BMW Alpina za sajam u Frankfurtu najavljuje i izlaganje njihovih modela XD3, XD4, B5 Bi-Turbo Touring i B7. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 29, 2019 Alpina ne želi da tjunira BMW sa prednjim pogonom Jedan od najpoznatiji svetskih tjunera je objavio zvanično saopštenje po kome Alpina nema interes za tjuningom BMW modela sa prednjim pogonom. Stručnjaci iz Alpine su time BMW-u jasno dali do znanja da se ne slažu sa novim smerom koji je započeo BMW Serije 2 Active Tourer, nastavio BMW Serije 2 Gran Tourer, pa X1 i X2, a odnedavno i BMW Serije 1. Andreas Bovensiepen, šef tjunerske kuće Alpina, kaže da uopšte nemaju nameru da se posvete modelima sa prednjim pogonom te da će se njihova ponuda i dalje bazirati na turbo benzincu V8, turbo benzincu 3.0 sa rednih šest cilindara kao i dizelašu 3.0 sa rednih šest cilindara. Ponekad će u ponudu uvrstiti i neki model sa motorom van navedena tri, ali to nikad neće biti u kombinaciji sa prednjim pogonom. Takođe, Andreas Bovensiepen je izrazio nezadovoljstvo činjenicom da novi modeli sa prednjim pogonom koriste automatski menjač proizvođača Aisin iz Japana, dok je ostatak game na, po njemu osetno boljem ZF-u. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 10, 2019 BMW Alpina B3 Touring BMW Alpina na sajmu automobila u Frankfurtu prikazuje novu generaciju Alpine B3, i to u karavanskoj Touring varijanti. 2020. BMW Alpina B3 Touring se naravno bazira na novoj BMW Seriji 3 Touring, dok se pod haubom nalazi 3.0 litarski šestocilindrični benzinski Bi-Turbo motor koji raspolaže sa 340 kW/462KS i 700 Nm obrtnog momenta. Dovoljno za maksimalnu brzinu od 300 km/h. U vesti se navodi da je prosečna potrošnja goriva 11.1 l/100 km (po WLTP-u), kao i da emisija CO2 iznosi 252 grama po km. U paketu su pored snažnog motora i ZF-ov 8-stepeni automatski menjač, pogon na sva četiri točka, elektronski kontrolisani LSD diferencijal, karakteristični Alpina točkovi od 19 ili 20 inča, Alpina oznake, aero body kit, modifikovano oslanjanje, sportski izduvni sistem sa četiri izduvne cevi i doterani enterijer. Narudžbine će početi da se primaju u prvom kvartalu sledeće godine, a prve isporuke su zakazane za drugu polovinu 2020. Osim kao Touring, 2020. Alpina B3 će kasnije biti dostupan i kao limuzina, a pojaviće se i dizel verzija D3. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 21, 2019 BMW Alpina B3 na sajmu u Tokiju BMW Alpina je prošlog meseca na sajmu automobila u Frankfurtu prikazao novu generaciju Alpine B3 u karavanskoj (Touring) varijanti, dok će za nekoliko dana na sajmu u Tokiju premijeru imati i limuzinska verzija (G20). 2020 BMW Alpina B3 se naravno bazira na novoj BMW Seriji 3 sedan, dok se pod haubom nalazi 3.0 šestocilindrični benzinski BiTurbo motor koji raspolaže sa 340 kW/462KS i 700 Nm obrtnog momenta. Dovoljno za maksimalnu brzinu od 300 km/h. U paketu su pored snažnog motora i ZF-ov 8-stepeni automatski menjač, pogon na sva četiri točka, elektronski kontrolisani LSD diferencijal, karakteristični Alpina točkovi od 19 ili 20 inča, Alpina oznake, aero body kit, modifikovano oslanjanje, sportski izduvni sistem sa četiri izduvne cevi i doterani enterijer. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 23, 2019 BMW Alpina B3 BMW Alpina je prošlog meseca na sajmu automobila u Frankfurtu prikazao novu generaciju Alpine B3 u karavanskoj Touring varijanti, dok je sada na sajmu u Tokiju premijeru imala i limuzinska verzija (G20). 2020 BMW Alpina B3 se naravno bazira na novoj BMW Seriji 3 sedan, dok se pod haubom nalazi 3.0 litarski šestocilindrični benzinski Bi-Turbo motor koji raspolaže sa 340 kW/462KS i 700 Nm obrtnog momenta. Sve navedeno je dovoljno za maksimalnu brzinu od 303 km/h i ubrzanje od 0 do 100 km/h u trajanju od 3.8 sekundi. U paketu su pored snažnog motora i 8-stepeni automatski menjač, pogon na sva četiri točka, elektronski kontrolisani LSD diferencijal, karakteristični Alpina točkovi od 19 ili 20 inča, Alpina oznake, aero body kit, modifikovano oslanjanje, sportski izduvni sistem sa četiri izduvne cevi i volan sa Alpina znakom. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted November 1, 2019 2 neshaoct and horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 15, 2020 Alpina B7 S Turbo iz 1982. ide na aukciju Jedan od tek 60 napravljenih super limuzina B7 S Turbo iz 1982. godine će nekome dopuniti kolekciju. Reč je o 17. primerku modela B7 S Turbo po redu od ukupno 60, koje je Alpina ponudila kupcima 1981. i 1982. godine, a koji će u februaru biti zvezda aukcije u Parizu. Inače, model B7 Turbo bio je poznat i kao ''ubica Ferrarija'', a bazira se na prvoj generaciji BMW-a Serije 5 (E12). Za razliku od verzije B7 Turbo od 300 KS i 463 Nm koji su izvučeni iz dorađenog 3.5 rednog šestocilindraša potpomognutim KKK (Kühnle, Kopp & Kausch) turbo punjačem, što su podaci i danas vredni pažnje (nemojte smetnuti sa uma da je reč o automobilu sa početka 1980-ih) koji je važio kao najbrža serijska limuzina na svetu, verzija sa dodatkom ''S'' koja će biti ponuđena na aukciji je raspolagala sa čak 330 KS i 500 Nm obrtnog momenta! Do 100 km/h iz stajanja je stizao za tada za jednu limuzinu neviđenih 5.8 sekundi i vozio do 261 km/h! Konkretni primerak je izvezen iz Nemačke u Japan ovlašćenom Alpina dileru ''Nicolle Japan'' 1982. godine, a do sada je promenio tri vlasnika. Poslednji koji će ga sada ponuditi putem kuće ''RM Sotheby's'' u Parizu je vlasnik od 2012. godine, a držao ga je uglavnom u garaži u svom domu na Novom Zelandu. Automobil je lakiran u Alpina Sapphire plavu boju i u potpuno je originalnom stanju sa potpunom servisnom dokumentacijom, sa tek 6.400 pređenih kilometara od 2000. do 2007. godine kod prethodnog vlasnika iz Japana i ukupno 118.200 kilometara na satu. U RM Sotheby's-u veruju da će ova, jedna od najčuvenijih Alpina limuzina, na aukciji postići cenu od 130.000 do 150.000 evra. preuzeto sa - Auto Blog 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 22, 2020 BMW Alpina B12 5.7 Coupe na prodaju za 350.000 evra BMW Alpina B12 5.7 Coupe - ime ovog automobila govori onima koje zanima sve što ih može i zanimati kada je u pitanju BMW-ov superkupe iz 1990-ih. Ključna informacija koju dobijamo iz imena ovog automobila jeste da on ima motor sa 12 cilindara. Radi se o moćnom motoru složenom u V konfiguraciju, a Alpina ga je preuzela iz fabričkog modela koji je nakon nekoliko čarolija postao ovo što vidite. Moćni 5.7 V12 u originalnoj verziji nosi ime S70B56 i ima nešto skromnijih 5.6 litara zapremine. U režiji samog BMW-a, tačnije njegovog Motorsport odeljenja koji se malo poigrao sa BMW-om serije 8 modelske oznake 850 CSi, V12 motor razvija 381 KS i 550 Nm obrtnog momenta. Alpina je te vrednosti povećala uvidevši prostora za poboljšanja kod 850 CSi. Sveukupno su bili zadovoljni i fabričkom verzijom automobila tako da nadogradnje nisu bile ogromne. Specifikacije motora su dodatno utegnute tako da je povećan volumen motora na već pomenutih 5.7 litara dok je snaga porasla na 416 KS i 570 Nm. To je omogućilo Alpini B12 5.7 Coupe da do 100 km/h stiže za 5.8 sekundi uz krajnju brzinu od 299 km/h. Poput svake prave Alpine i ova je dobila prilično neupadljivu estetsku nadogradnju u odnosu na serijski automobil. Alpina B12 koju gledate na slikama datira iz 1993. godine, a na satu ima smešnih 9.074 kilometra. Srećom, menjač je 6-stepeni ručni što automobilu daje bezvremensku privlačnost. Druga opcija je bio poluautomatski Shift-Tronic sa pet brzina. Aukcijska kuća RM Sotheby's automobil procenjuje na 350.000 evra. Nadamo se da će ova prelepa Alpina stići u sigurne ruke istinskog vozača. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 24, 2020 ChasingCars video: Test 2020. Alpina B5 Touring BMW ne pravi M5 u karavan verziji, ali zato to Alpina uradi umesto njega. Osnova je BMW serije 5 karavan (540i), u koji se stavi 4.4 V8 iz M5 i uradi još dosta stvari kako bi BMW imao rivala za Audi RS6 ili AMG E63 S. Naravno, promeni se i unutrašnjost ali ne tako što se prebaci ona iz M5, nego se uradi potpuno nova sa mnogo više osvrta na luksuz, a ne na neku sportsko-spartansku varijantu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Desmo 430 Posted February 24, 2020 (edited) Edited February 24, 2020 by Desmo Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 6, 2020 BMW Alpina D3 S BMW Alpina je prošle godine prikazala novu generaciju Alpine B3 (ima 3.0 šestocilindrični benzinski Bi-Turbo motor sa 462KS i 700 Nm), dok je sada ponudu dopunio i dizel verzijom D3 S. Alpinu D3 S pokreće 3.0 šestocilindrični dizelaš sa 355KS i 730 Nm, pa do 100 km/h ubrzava za 4.6 sekundi i postiže maksimalnih 273 km/h (karavanska Touring verzija do 100 km/h stiže za 4.8 s i može do 270 km/h). U paketu su pored snažnog motora i ZF-ov 8-stepeni automatski menjač, elektronski kontrolisani LSD diferencijal, karakteristični Alpina točkovi od 19 ili 20 inča, Alpina oznake, aero body kit, modifikovano oslanjanje, kočnice sa modela B5 Bi-Turbo, sportski izduvni sistem sa četiri izduvne cevi i doterani enterijer. D3 S u limuzinskoj verziji košta 70.500 evra, Touring ima cenu od 71.900 evra, a njihove prve isporuke su zakazane za novembar. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 14, 2020 Uskoro i Alpina XB7 Iz Alpine su stižu najave da će promocija njihovog sportskog SUV modela XB7 (na bazi BMW-a X7) biti održana još tokom ovog meseca, tačnije 19. maja. Neke nezvanične informacije govore da će se za pogon brinuti 4.4 twin-turbo V8 sa 608 KS i 800 Nm obrtnog momenta, u paru sa automatskim menjačem i uz pogon na sva četiri točka. Očekuje se ubrzanje do 100 km/h od oko 4 sekunde i brzina veća od 250 km/h. Osim toga u Alpina paketu će se naći i karakteristični Alpina alu točkovi, modifikovano oslanjanje, jače kočnice, sportski Alpina izduvni sistem od nerđajućeg čelika, Alpina aero body kit, kao i doterani enterijer (koža, sportski volan...). Više detalja sledi... preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 11, 2020 Obnovljeni Alpina B5 i Alpina D5 S Nedavno obnovljeni BMW Serije 5 (G30) je sada dostupan i u modifikovanim verzijama B5 i D5 S koje nudi nemački BMW Alpina. Podsećanja radi, restilizacija je ''petici'' donela promene na prednjim svetlima, još izraženijim prednjim ''bubrezima'', kao i branicima i grafici zadnjih svetala. Što se unutrašnjosti tiče, treba pomenuti BMW-ov iDrive 7 infotainment sistem sa 12.3-inčnim ekranom, pa Apple CarPlay i Android Auto, kao i 12.3-ičnu digitalnu instrument tablu. Osim limuzine, u ponudi je opet i karavanska Touring varijanta (G31). Obnovljeni Alpina B5 pod haubom ima 4.4 litarski biturbo V8 benzinski motor sa 621KS i 800 Nm, uz 8-stepen automatik i pogon na sva četiri točka. B5 u limuzinskoj verziji od 0 do 100 km/h stiže za 3.4 sekunde, dok je najveća brzina 330 km/h (karavan 3.6 s i 322 km/h). Sa druge strane, Alpinu D5 S pokreće 3.0 šestocilindrični dizelaš sa 408KS i 800 Nm. Ubrzanje do 100 km/h traje 4.4 sekunde, a najveća brzina iznosi 286 km/h (4.6 s i 283 km/h u karavan verziji). Sve verzije imaju i Alpina body kit, alu točkove od 20 inča, modifikovano oslanjanje i jače kočnice, sportski Alpina izduvni sistem od nerđajućeg čelika, kao i doterani enterijer (koža, sportski volan...). Alpina B5 u Nemačkoj košta 117.700 evra (karavan 120.700 evra), dok D5 S ima cenu od 92.500 evra (karavan 95.500 evra). Narudžbine se već primaju, dok se prve isporuke očekuju u oktobru 2020. godine. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 28, 2020 Alpina XB7 i Alpina B3 Uživo predstavljanje novih XB7 i B3 od strane Andreasa Bovensiepena, šefa Alpine (počinje na 02:10): Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 16, 2020 Snimljena Alpina B8 Gran Coupe Tokom testova na Nirburgringu je uhvaćen još jedan primerak buduće Alpine B8 Gran Coupe, a koja bi kupcima trebalo da bude dostupna početkom sledeće godine. Za pogon ovog sportskog coupea sa četvora vrata će se brinuti 4.4 twin-turbo agregat sa više od 610KS i 800 Nm obrtnog momenta, u paru sa osmostepenim automatskim menjačem, dok je pogon na sva četiri točka. U paketu će se naći i karakteristični Alpina točkovi, modifikovano oslanjanje, jače kočnice, sportski Alpina izduvni sistem od nerđajućeg čelika, Alpina aero body kit (uključujući i drugačiji prednji branik sa većim otvorima za vazduh), kao i doterani enterijer (koža, sportski volan...). Osim B8 Gran Coupea, očekuju se i verzije B8 Coupe i B8 Cabrio. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 22, 2020 Alpina B3 Sedan sa 455 KS u Imola crvenoj boji Verujemo da je prva asocijacija na Alpinu većini vas plavi tjunirani BMW, budući da upravo u toj verziji nemačka tjuning kuća predstavlja svoje kreacije. Ipak, ovoga puta je odlučila da se poigra bojama, pa nakon tamno zelene koju smo imali priliku da vidimo na salonu automobila u Frankfurtu prošle godine, sada je osvanuo novi B3 Sedan u Imola crvenoj metalik boji. Reč je naravno o dorađenoj Seriji 3 koja ispod poklopca krije 3.0 twin-turbo redni šestocilindraš uparen sa 8-stepenim ZF automatskim menjačem., Snaga je u odnosu na serijsku verziju povećana na 462 KS uz 700 Nm obrtnog momenta, pa tako sprint do stotke traje tek 3.8 sekundi! Maksimalna brzina je jednako impresivna i iznosi čak 303 km/h! U odnosu na serijsku verziju, Alpina je doradila i oslanjanje, ugrađen je novi izduvni sistem, dok je automobil postavljen na nove 20-inčne naplatke. Pritom moramo pohvaliti dizajnere ove nemačke tjuning kuće budući da dorade nisu preterane kako to može da bude slučaj u svetu tjuninga. Kupci mogu da izaberu i nekoliko individualnih dorada poput različitih materijala u unutrašnjosti kako bi njihova Alpina bila u potpunosti personalizovana. Ipak, svi ljubitelji sportskih BMW modela će ove nedelje doći na svoje budući da će bavarski proizvođač predstaviti novi M3 koji će biti snažniji od ovde pomenute Alpine. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 9, 2020 Shmee150 video: Alpina B3 Ono što mnogi ne znaju je da Alpina ne uzima nove BMW automobile i onda ih naknadno sređuje u svojim garažama. BMW Alpina se pravi u BMW fabrikama, na istoj proizvodnoj traci sa onim BMW automobilima koji nisu Alpina. Dakle, njihove specifikacije, izmene koje postoje u odnosu na fabričku varijantu Serije 3 (u konkretnom primeru), nisu rezultat naknadnih izmena/dorada, već takav BMW Alpina izlazi iz BMW fabrike. Faktički, sve isto kao M modeli, ali su od njih različiti i nose oznaku Alpina. B3 se bazira na M340i, ali je motor S58 u okviru razvoja urađenog za nove M3/M4, sa drugačijim turbinama kod B3 Alpina kako bi auto bio komforniji i imao isti prinos snage bez obzira na uslove vožnje. Zato taj 3.0 redni šestak u Alpina B3 daje 462 KS i 700 Nm, cifra ubrzanja mu je istao kao kod M3, ali je maksimalna brzina malo veća (303 km/h limuzina i 300 km/h kod karavana): Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 16, 2020 PistonHeads video: Alpina B5 vs BMW M550i 55 godina Alpina pravi alternative M modelima, koje su brže ili jednako brze kao M ''braća'', ali su suptilnije, ekskluzivnije, luksuznije unutrašnjosti, više diskretne: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 27, 2020 TheStraightPipes video: 2021. BMW Alpina XB7 4.4 V8 twinturbo sa 612 konja i 800 Nm kod Alpine: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 18, 2020 BMW Alpina B3 na Nirburgringu Za volanom je bio Christian Gebhardt (test vozač magazina Sport Auto), a postignuto vreme na Nirburgringu iznosi 7:53.26 minuta. Pod haubom je 3.0 twin-turbo motor sa 462KS i 700 Nm: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 14, 2021 AutoTrader: Test Alpina B3 Postoje BMW automobili kojima je i dalje jedini cilj da budu prave vozačke mašine - Alpina: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 2, 2021 BMW koji je na stazi brži i od Mercedesa AMG GT BMW serije 3 je merilo klase, a kada dolazi u režiji Alpine postaje jedan od najozbiljnijih trkača koji ima četvora vrata. Alpina B3 Sedan nije novost. Predstavljen je krajem 2019. godine, a u prodaji je od prošle godine. U Nemačkoj startuje cenom od 81.250 evra, a nudi se i u karavanskoj varijanti. Poznate su i tehnikalije, a one kažu da je zadržani 3.0 twin-turbo šestocilindraš pojačan na 462KS i 700 Nm, a pogon je na sve točkove. Do 100 km/h stiže za 3.6 sekundi, maksimalna brzina iznosi 303 km/h. Za sve ostalo pobrinuo se test vozač Guido Naumann na stazi Sachsenring, gde je u Alpini odvezao krug sa vremenom 1:36.67. Ako to stavimo u odnos sa do sada odrađenim vožnjama, Alpina je na stazi brža od, primera radi, Mercedesa AMG GT (1.36.80), AMG C63 S (1:36.96) i SLR McLarena (1.37.10), podaci su sa FastestLaps. Minimalno brži su Porsche 991 Targa 4S (1:36.66) i BMW M6 Competition (1:36.20). Vladar ovog nemačkog kruga je McLaren Senna sa vremenom 1:25.19. preuzeto sa - Auto Blog 1 silenci reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 19, 2021 ThrottleHouse: BMW Alpina XB7 vs Mercedes AMG GLS 63 Da, treba mnogo para za posedovanje S klase ili Serije 7, ali još više za njihove SUV varijante. Ipak, najviše treba za sportske varijante tih SUV-ova: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 20, 2021 BMW Alpina B8 Gran Coupe sledeće nedelje Budući BMW Alpina B8 Gran Coupe je uhvaćen još u novembru prošle godine tokom snimanjja promotivnog materijala (na slici), dok je sada potvrđeno da će njegova zvanična premijera biti održana sledeće nedelje. Za pogon ovog sportskog coupea sa četvora vrata će se brinuti 4,4 litarski twin-turbo agregat sa 621KS i 800 Nm obrtnog momenta, u paru sa osmostepenim automatskim menjačem, dok je pogon na sva četiri točka. U paketu će se naći i karakteristični Alpina točkovi, modifikovano oslanjanje, jače kočnice, sportski Alpina izduvni sistem od nerđajućeg čelika, Alpina aero body kit (uključujući i drugačiji prednji branik sa većim otvorima za vazduh), kao i doterani enterijer (koža, sportski volan...). Više detalja sledi na promociji zakazanoj za 24. mart. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites