Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Snimljeni 2016. Alpina D3 Bi-Turbo i 2016. Alpina B7

 

alpina%20d3.jpg

 
Nakon što je BMW nedavno predstavio obnovljenu ''trojku'', Alpina već radi na doteranoj verziji njihovog D3 Bi-Turba. Test primerak je uhvaćen u blizini Nirburgringa, pri čemu automobil ima i prednji spojler, drugačiji zadnji branik, sportski izduvni sistem sa četiri izduvne cevi, sportski podešeno ogibljenje, high-performance kočnice i karakterične Alpina točkove. Pod haubom će se najverovatnije naći 3.0 litarski šestocilindrični dizelaš sa 350KS i 700 Nm obrtnog momenta, što će biti dovoljno da sedan do 100 km/h ubrza za 4.6 sekunde (karavan verzija sa 4x4 pogon će do stotke ubrzavati za 4.5 s).
 
Takođe, snimljena je i nova Alpina B7. Budući da je šef BMW M odeljenja Frank van Meel rekao da ipak neće biti modela M7, ova Alpina B7 će zato biti nešto najbliže tome.
 

134192-alpina%20b7.jpg

 
U svakom slučaju, novi B7 će dobiti određene aerodinamičke elemente, nove Alpina točkove, sportsko ogibljenje, jače kočnice, sportski izduvni sistem i modifikovani enterijer, kao i 4,4 liatrski V8 twin-turbo motor koji će razvijati više od 600KS i 800 Nm. Zahvaljujući snažnijem  motoru i manjoj težini u odnosu na prethodnika, nova Alpina B7 će do 100 km/h ubrzavati za nešto više od četiri sekunde (sadašnji B7 do stotke stiže za 4.6 s), dok će najveća brzina biti veća od 312 km/h koliko postiže sadašnji B7.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alpina razmatra lansiranje hibridnih modela

 

alpina%20b5%2001.jpg

 
Ukratko bi mogli reći da bi u bliskoj budućnosti Alpina mogla lansirati hibridni model, ali budući da rukovodstvo ovog malog bavarskog proizvođača čeka da hibridna tehnologija postane pouzdanija i naravno kada BMW, prema njihovom mišljenju, proizvede automobil koji je pogodan za tako nešto.
Naime, Alpina u poslednje vreme beleži više nego zadovoljavajuće prodajne rezultate sa dizel modelima, ali sve je veća popularnost i interes za hibridnim pa i čisto električnim modelima, tako da u Alpini moraju početi da razmišljaju u tom smeru. Alpinin šef Andy Bovensiepen je prilikom nedavne proslave pedesetog Alpininog rođendana izjavio da ''hibridna tehnologija napreduje vrlo brzo'' i da smatra da je na tržištu ''trenutno prisutna druga generacija ovih automobila, poput BMW-a i8''. Drugim rečima, ''hibridi postaju sve zanimljiviji''. Bovensiepen smatra da bi Alpina za dve godine mogla ponuditi i hibridni automobil uz uslov da BMW ponudi dobru osnovu, tehnologija ostvari dodatni razvoj i interes kupaca ostane na dovoljno visokom nivou.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alpina D3 Biturbo facelift

 

136041-alpina%20d3%2011.jpg

 
Nakon što je BMW pre nekoliko meseci predstavio obnovljenu ''trojku'' (F30 LCI / F31 LCI), sada je i BMW Alpina pripremio doteranu verziju njihovog D3 Biturba koji će premijeru doživeti sledećeg meseca na sajmu automobila u Frankfurtu.
 

alpina%20d3%201111.jpg

 

Test primerak je još ranije uhvaćen u blizini Nirburgringa, a sada su pred nama i zvanične slike ovog modelu u Sedan i Touring verzijama.
 

 

alpina%20d3%20111111.jpg

 
Automobil ima i Alpina prednji spojler, drugačiji zadnji branik, spojler na prtljažniku (kod Sedana), sportski izduvni sistem sa četiri izduvne cevi, sportski podešeno ogibljenje, high-performance kočnice i karakteristične Alpina točkove.
 

alpina%20d3%2011111.jpg

 
Pod haubom je šestocilindrični dizelaš sa 350KS i 700 Nm obrtnog momenta (u paru sa osmostepenim automatikom), što će biti dovoljno da Sedan do 100 km/h ubrza za 4.6 sekunde (karavan verzija sa 4x4 pogon će do stotke ubrzavati za 4.5 s).
 

alpina%20d3%201111111.jpg

 
U zavisnosti od verzije, Alpina D3 Biturbo postiže maksimalnih 270-276 km/h, dok potrošnja goriva kod Sedana sa zadnjim pogonom iznosi 5.3 l/100 km (karavan troši 0.3 l/100 km više). Treba napomenuti da će Alpina na sajmu u Frankfurtu predstaviti i obnovljeni B3 Biturbo koji će takođe proći kroz vizuelno doterivanje, dok će se pod haubom naći benzinski šestocilindraš sa najmanje 400 konja.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alpina D4 na sajmu u Frankfurtu

 

alpina%20f%201.jpg

 
Za one kojima ''običan'' BMW nije dovoljan, za one koji žele više, koji žele da budu jedinstveni i spremni su to da plate, Alpina je pravo mesto za uživanje.
 

alpina%20f%2011.jpg

 
Među brojnim skupim modelima izdvaja se D4 bi-turbo kabriolet koji košta čitavih 92.810 evra. Interesanto je da je početna cena ovog automobila 65.700 evra dok je gore navedena cena za maksimalni paket opreme koji očito vredi skoro 30.000 evra. Čitav spisak dodataka nije poznat ali se može videti Nappa koža.
 

alpina%20f%20111.jpg

 
Što se motora i performansi tiče, model D4 baziran je na BMW modelu 435d koji ima trolitarski bi-turbo dizel agregat. U svojoj osnovnoj verziji daje 313 konjskih snaga i maksimalni obrtni momenat od 630 Nm. Alpina je te brojke uspela da poveća na 350 konja snage i obrtni momenat od 700 Nm. To je dovoljno da se automobila težan 1.9 tona lansira do 100 na sat za ravno 5 sekundi. Kada su stilske izmene u pitanju primetni su aerodinamički dodaci kao što je nova "usna" na prednjem braniku, kao i jedna koja se nalazi na poklopcu prtljažnika kao i novi auspuh. Točkovi od 21 inč sjajno se uklapaju u celu priču ali ostaje pitanje da li je vredno dati skoro stotinu hiljda evra za ovaj automobil.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

2016. BMW Alpina B5 Biturbo sa 600KS

 

140962-alpina%20b5%201.jpg

 
Alpina B5 na ovogodišnjem sajmu automobila u Ženevi prikazana u novom Edition 50 izdanju napravljenom povodom 50-godišnjice Alpine.
 

alpina%20b5%2010.jpg

 
Pod haubom ovog modela je 4.4 litarski biturbo V8 motor pojačan na 600KS i 800 obrtnog momenta, u kombinaciji sa osmostepenim automatikom. Kupcima je bilo ponuđeno samo po 50 komada od svake Edition 50 varijante, a budući da su oni u međuvremenu rasporodati, Alpina je odlučio da i standardne B5 Biturbo verzije za 2016. godinu takođe dobiju 600KS i 800 Nm.
 

alpina%20b5%2011111.jpg

 
Što se estetike tiče, vizuelne izmene se svode na Alpinin aero body kit i set točkova od 20 inča (gume 255/35 i 295/30), a tu su i modifikovano ogibljenje, Akrapovič titanium izduvni sistem, jači kočioni sistem, kao i doterani enterijer (sportski volan, nappa koža...).
 

alpina%20b5%201111.jpg

 
Alpina B5 Biturbo od 0 do 100 km/h ubrzava za 4.2 sekunde i postiže maksimalnih 328 km/h (Touring 5 km/h manje).
 

140964-alpina%20b5%20111.jpg

 
Što se cena tiče, Alpina B5 Biturbo Sedan košta 108.600 evra, a Touring 111.900 evra.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alpina B6 Bi-Turbo Gran Coupé sa 600KS

 

142416-alpina%2033.jpg

 
Alpina B6 Bi-Turbo Gran Coupé s pogonom na sva četiri točka - sada s doradom ovaj snagator ima 600KS, do 100 km/h ubrzava za 4.2 sekunde i juri 330 km/h
Tačno 50 godina firma Alpina dorađuje serijske BMW automobile i to u malim serijama, a jedna od najatraktivnijih dorada je Alpina B6 Bi-Turbo Gran Coupé s pogonom na sva četiri točka koja je izvedena iz serijske verzije BMW 6 Gran Coupé. Alpina B6 Bi-Turbo Gran Coupé model za 2016. godinu donosi zatezanje bora na optici karoserije, tu su 20-inčni točkovi, kočiona klešta u plavoj boji, a nova je i linija poklopca motora.
 

alpina%203333.jpg

 
Osim vizuelnih dorada, Alpine je doradila i motor, pa 4.4 V8 bi-turbo motor sada razvija najveću snagu 600KS i 800 Nm. To je povećanje snage za 60KS i 70 Nm u odnosu na dosadašnji B6 model. Za prenos snage koristi se automatski menjač sa osam stepeni prenosa te pogon na sva četiri točka BMW xDrive.
 

alpina%2033333.jpg

 
Automobil do 100 km/h ubrzava za 4.2 sekunde, do 200 km/h treba 13.2 sekunde, a najveća brzina je 330 km/h.
 

142417-alpina%20333.jpg

 
Pritom u kombinovanom ciklusu popije 10.4 l/100 km. Alpina B6 Bi-Turbo Gran Coupé već se može naručiti u Nemačkoj. Početna osnovna verzija prodaje se po ceni od 135.200 evra, ali budući da Alpine nudi puno ekskluzivne opreme, krajnja cena zavisi o željama i dubini džepa samog vlasnika. Poređenja radi, fabrički serijski BMW 6 Coupe s oznakom ''M'' i sa 560KS i 680 Nm i samo sa zadnjim pogonom u Nemačkoj košta od 128.800 evra.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW Alpina u 2015. godini isporučio više od 1.600 automobila

 

alpina%20b5%2011111.jpg

 
Kompanija BMW Alpina je saopštila da je u prošloj godini širom sveta isporučila više od 1.600 primeraka svojih vozila, što je nešto manje od rekordnih 1.700 komada plasiranih u 2014. Među tih više od 1.600 komada se našlo i 100 primeraka iz ekskluzivne serije Edition 50 koja je pripremljena povodom 50-godišnjice ove kompanije.
 

alpina%20d3%2011111.jpg

 
Treba reći da se među najznačajnijim tržištima za BMW Alpinu nalaze Nemačka i Japan, kao i to da je najviše vozila (oko trećine ukupne prodaje) bilo iz B3 i D3 game (na bazi BMW-a Serije 3). Takođe, ističu se i BMW Alpina B6 Gran Coupe (plasirano 280 komada) i BMW XD3 (248 primeraka). Ove godine nas očekuje i novitet u vidu BMW Alpine B7 Biturbo, čija premijera je zakazana za mart i sajam automobila u Ženevi (Amerikancima će zatim biti prikazan na sajmu u Njujorku). Automobil je napravljen na bazi nove BMW-ove Serije 7, a imaće bar 600KS.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

2017 BMW Alpina B7 xDrive

 

144441-alpina%20b7%201.jpg

 
BMW Alpina predstavlja modifikovani BMW Serije 7 modelske godine 2017 (pod nazivom BMW Alpina B7 xDrive), koji će evropsku promociju imati početkom marta na sajmu automobila u Ženevi.
 

144442-alpina%20b7%2011.jpg

 
Za pogon ove sportske limuzine se brine 4.4 litarski twin-turbo agregat sa 600KS pri 5750-6250 o/min. i 800 Nm obrtnog momenta pri 3000 o/min., u paru sa osmostepenim automatskim menjačem, dok je pogon na sva četiri točka. Ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) traje samo 3.6 sekundi (za 0.8 sec brže od prethodnika), a najveća brzina iznosi 310 km/h.
 

144444-alpina%20b7%201111.jpg  alpina%20b7%20111111.jpg

 
U paketu su i 20-inčni alu točkovi sa Michelin Pilot Super Sport gumama (255/40 ZR20 napred i 295/35 ZR20 pozadi), modifikovano oslanjanje i kočnice, sportski Alpina izduvni sistem od nerđajućeg čelika, Alpina aero kit, kao i doterani enterijer (Lavalina koža, sportski volan sa plavim i zelenim šavovima, Timeless Piano lak, Myrtle Luxury drvo, pragovi sa plavim osvetljenjem).
 

alpina%20b7%2011111.jpg  144443-alpina%20b7%20111.jpg

 
Ističu se i posebne boje eksterijera, i to Alpina Blue metallic i Alpina Green metallic.
 

alpina%20b7%201111111.jpg  alpina%20b7%2011111111.jpg

 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW Alpina C1 2.3

 

bma%20alpina%20c1%201.jpg

 

Nakon 33 godine ovaj BMW Alpina C1 2.3 je opet u prodaji. Nažalost svih evropskih zaljubljenika u BMW-ovog tjunera, vlasnik ovog prelepog primerka živi u Filadelfiji. Za više od pet decenija, nemački tjuner automobila Alpina stvorio je nadaleko poznatu priču pretvaranja dobrih BMW-a u još atraktivnije, luksuznije i brže. Jedan od takvih automobila je i ovaj BMW serije 3 (E21) C1 2.3. U svoje vreme ovo je bio jedan od ''must-have'' automobila. Motor od 170KS bio je dovoljan za respektabilne performanse, od 0-100 km/h stiže za 7.5 sekundi, a maksimalna brzina mu je 210 km/h.

 

bmw%20alpina%20c1%2011.jpg

 

Razlike u odnosu na standardnu seriju 3 jesu veći diskovi, alumijumski točkovi, prepoznatljivi Alpina dodaci poput prednjeg i zadnjeg spojlera i rally trake na karoseriji.

 

bmw%20alpina%20c1%20111.jpg

 

U unutrašnjosti Alpine C1 ima Recaro sedišta s Alpina presvlakama, sportski upravljač i ručicu menjaču, kao i drugačiji brzinomer. Ovakve Alpine su relativno retke, ne može se tačno odrediti koliko ih je proizvedeno, ali zavisno od izvora informacija na putevima širom sveta ih ima između 35 i 400 komada. 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

auu ala ga cepa ovaj 320 na sat,svaka cast,al ja nebi smeo da vozim ovoliko bilo koji auto koji ide preko 300,osim formule1

al ova Alpina je kriminalno doobra i mocna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alpina planira performance verzije dizelskih modela serija 6, 7 i X7

 

144441-alpina%20b7%201.jpg

 

Alpina trenutno kupcima nudi dizelske modele D3, XD3, D4 i D5, a kako im i sami nazivi otkrivaju reč je o dorađenim varijantama BMW-ovih vozila serije 3, X3, serije 4 i serije 5. Ipak, po poslednjim informacijama, izgleda da u Alpini nameravaju da uskoro prošire dizelsku ponudu na veće modele, poput serije 6 i 7 i budući X7. Tačnije, Auto Express piše da je Alpina registrovala nazive D6, D6S, D7, D7S i XD7. Veruje se da će oznake D6 i D7 predstavljati tjunirane verzije modela serije 6 i serije 7 sa bi-turbo 3.0 litarskim motorima. D6S i D7S će verovatno označavati još snažnije verzije, ali nije poznato da li će se raditi o istim i samo snažnijim motorima ili o nekom drugom pogonskom agregatu. XD7 će biti naziv dorađene verzije zvanično potvrđenog velikog SUV-a modela X7 koji bi na tržištu trebalo da se pojavi tokom 2018. Drugim rečima, Alpina svoju verziju neće lansirati verovatno pre 2019. Zvaničnih potvrda ovih navoda za sada nema.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW Alpina B6 BiTurbo Gran Coupe sa točkovima HRE Wheels

 

tag%20bmw%201.jpg

 

TAG Motorsports je za jednog klijenta doterao njegovu Alpinu B6 Gran Coupe, pri čemu se sada ističu set novih točkova HRE Wheels S204 kao i crni eksterijer.

 

tag%20bmw%2011.jpg

 

Takođe, automobil je i niži u odnosu na regularnu Alpinu B6 Gran Coupe, a tu su i crni prednji ''bubrezi''. Pod haubom je V8 BiTurbo motor, pogon je na sva četiri točka, ubrzanje do 100 km/h traje 3.8 sekundi, dok je najveća brzina 322 km/h.

 

tag%20bmw%20111.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW Alpina B4 Biturbo Coupe

 

153095-alpina%20b4.jpg

 

Motor je 3.0 šestocilindraš sa 301 kW/410KS i 600 Nm, u paru sa 8-stepenim automatikom, ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 4.2 sekunde, najveća brzina je 303 km/h, a prosečna potrošnja goriva iznosi 7.6 l/100 km.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen 2018. Alpina B5

 

alpina%20b5.jpg

 

Na Nirburgringu je uhvaćen i test primerak nove Alpine B5, koji je naravno baziran na nedavno promovisanoj G30 generaciji BMW-a Serije 5. Test automobil još neme sve produkcijske elemente, ali se mogu očekivati Alpina body kit, Alpina alu točkovi, modifikovano oslanjanje i kočnice (sa plavim kočionim kleštima), sportski Alpina izduvni sistem od nerđajućeg čelika, kao i doterani enterijer (koža, sportski volan...). Za pogon će se brinuti 4.4 litarski biturbo V8 motor sa oko 600KS i 800 Nm, a zahvaljujući novoj CLAR platformi automobil će biti značajno lakši o dosadašnjeg modela, pa će i performanse biti bolje nego do sada. To znači da možemo očekivati da će ubrzanje do 100 km/h iznositi manje od 4 sekunde, kao i da će automobil postizati više od 328 km/h koliko može aktuelni model. Takođe, sem limuzine Alpina planira i karavansku Touring varijantu, kao i D5 dizel verziju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW Alpina B7 Java Green

 

157528-bmw%20a%201.jpg

 

BMW Abu Dhabi ponovo privlači pažnju budući da je u svom salonu izložio i BMW Alpinu B7 u upadljivoj Java Green metalik boji.

 

157530-bmw%20a%20111.jpg

 

Automobil pod haubom ima 4.4 litarski twin-turbo V8 motor sa 608KS i 800 Nm, dovoljno da od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) ubrza za 3.6 sekundi i da postigne maksimalnih 311 km/h.

 

157531-bmw%20a%201111.jpg 157529-bmw%20a%2011.jpg

 

Osim bojom, automobil se ističe i doteranim enterijerom sa drvenim elementima (prednji panel, oplate vrata, centralna konzola).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alpina B6 E30 jedna od 67 ikada napravljenih

 

160408-alpina%20b6%2011.jpg

 

Imajući u vidu da je za većinu ljubitelja Bavaraca, BMW M3, a posebno retki M3 kabriolet, najtraženiji model nakon E30 verzije, Alpina automobili se takođe veoma visoko kotiraju na skali. Proizveden u samo 67 primeraka, posebno za tržište Japana, Alpina B6 2.7 je zaista jedan od najređih modela iz E30 serije koji se mogu naći i predstavlja pravi dragulj za sve kolekcionare. Nije isključeno da se pojedini primerci mogu pronaći i na našim prostorima.

 

160407-alpina%20b6%201.jpg

 

Sa šasijskim brojem #40, ovaj automobil je prvi put ugledao svetlost dana 1986. godine, kada je Alpina uzela 325i model i kreirala svoj B6 2.7.

 

160410-alpina%20b6%201111.jpg

 

Regularni 325i poseduje šestocilindrični motor zapremine 2.5 litara, koji je za potrebe kuće Alpina bio prerađen na 2.7 litara i dodato mu je 40 ks za totalnih 210 ks i 246 Nm obrtnog momenta, što ga je pretvorilo u najbrži E30 automobil svog vremena, sa maksimalnom brzinom od 225 km/h. Još jedna od lepih karakteristika koje krase ovu verziju jeste njegov petostepeni manualni menjač.

 

160409-alpina%20b6%20111.jpg

 

Aukcijska kuća RMSothebys tvrdi da je automobil prešao 35.539 km i da to odometar pokazuje, dok je ukupno stanje opisala kao izvanredno, sa nultim naznakama korozije i propadanja. Sada prelazimo na lošu vest, a to je da ova aukcijska kuća očekuje da njihova Alpina B6 dostigne cenu između 50 i 70.000 dolara, što je približno cifri koja je potrebna za novi M3 model.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alpina B10 Bi-Turbo iz 1990. na prodaju za 20.000 dolara

 

alpina%20b10%201111.jpg

 

Nekada najbrža limuzina na svetu, koja je pre 27 godina do 100 km/h ubrzavala za 5 sekundi, još može da se pronađe u odličnom stanju po raznim oglasima, i to po ceni od 20.000 dolara.

 

alpina%20b10%201.jpg

 

Ovo je dakle još jedna priča o modelu koji je do danas mnogima ostao nedosanjani san, naročito onima koji pamte automobilske 90-te. Razlog: jedan sjajni primerak se prodaje za 20.000 dolara na sajtu Bringatrailer.com koja se bavi onlajn aukcijama automobila, a u potpunosti je originalan i u sjajnom stanju.

 

alpina%20b10%2011.jpg

 

Putem ovog sajta vlasnike je promenilo već nekoliko ovakvih primeraka, a cene su rasle i do 77.000 dolara.

 

alpina%20b10%20111.jpg

 

Ovde je reč je o modelu E34 iz 1990. koji je pokretan 3.5 litarskim rednim šestocilindrašem uz pomoć dva turba ukupne snage 360KS, dok je za slanje snage na zadnju osovinu zadužen 5-steppeni ručni menjač. Do 100 km/h iz stajanja ova kultna Alpina stiže već za 5 sekundi. Pritom, reč je o 170. od samo 507 proizvedenih primeraka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teaser video: 2017. BMW Alpina B5

 

bmw%20b5.jpg

 

Na sajmu automobila u Ženevi će biti predstavljen i novi BMW Alpina B5, koji je naravno baziran na nedavno promovisanoj G30 generaciji BMW-a Serije 5. U paketu se mogu očekivati Alpina body kit i alu točkovi, modifikovano oslanjanje i kočnice (sa plavim kočionim kleštima), sportski Alpina izduvni sistem od nerđajućeg čelika, kao i doterani enterijer (koža, sportski volan...). Za pogon će se brinuti 4.4 litarski biturbo V8 motor sa oko 600KS i 800 Nm, a zahvaljujući novoj CLAR platformi automobil će biti značajno lakši o dosadašnjeg modela, pa će i performanse biti bolje nego do sada. To znači da možemo očekivati da će ubrzanje do 100 km/h iznositi manje od 4 sekunde, kao i da će automobil postizati više od 328 km/h koliko može aktuelni model. Takođe, sem limuzine Alpina planira i karavansku Touring varijantu, kao i D5 dizel verziju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...