Jump to content

Recommended Posts

Moj prvi dan, prvog odlaska u Dubai pre 5 godina, na parkingu vidim belu peticu E39 i krenem da se odusevljavam.

Ortak kaze: "Ajde sta se lozis, ima ovde gomila jos novijih i boljih bembara"

Ja odgovaram: "Ne verujem" i pokazujem mu oznaku B10 na gepeku :)

On: "Nikada nisam cuo za BMW B10!"

Ja: "A gde ti vidis da pise BMW?" ;)

dubai_tockovi_05.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Alpina D3 Bi-Turbo na sajmu u Frankfurtu
 
alpina%20d3%20122.jpg
 
Nova generacija Alpine B3 (ima 3.0 litarski šestocilindrični benzinski motor sa 310 kW/410KS i 600 Nm obrtnog momenta) je predstavljena na ovogodišnjem Salonu automobila u Ženevi, dok će za nekoliko dana na Salonu u Frankfurtu biti izložena i nova Alpina D3 Bi-Turbo. Alpina D3 Bi-Turbo se naravno bazira na BMW-u serije 3, dok se pod haubom nalazi 3.0 litarski šestocilindrični dizelaš koji ovde razvija 257 kW/350KS i 700 Nm obrtnog momenta. Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 4.6 sekunde, najveća brzina je 278 km/h, potrošnja goriva u kombinovanom ciklusu iznosi 5.3 l/100 km, a emisija CO2 je 139 grama po km.
 
alpina%20d3%2012.jpg
 
Sem kao sedan, Alpina D3 će biti dostupan i kao karavan (Touring), kao i sa izborom između zadnjeg i pogona na sva četiri točka. U paketu su pored snažnijeg motora i Alpina točkovi od 19 inča (opciono i od 20 inča), aero body kit, modifikovano ogibljenje, sportski izduvni sistem i doterani enterijer.
Cena se u vesti ne navodi.
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Alpina D5 Bi-Turbo na Salonu u Frankfurtu
 
102559-alpina%20d5%2011.jpg
 
Sem nove generacije Alpine B3 (ima 3.0 litarski šestocilindrični benzinski motor sa 310 kW/410KS i 600 Nm obrtnog momenta) i nove Alpine D3 Bi-Turbo (3.0 litarski šestocilindrični dizelaš sa 257 kW/350KS i 700 Nm), Alpina na Salonu automobila u Frankfurtu privlači pažnju i modelom D5 Bi-Turbo.
Alpina D5 Bi-Turbo se bazira na obnovljenom BMW-u serije 5, dok se pod haubom nalazi 3.0 litarski šestocilindrični dizelaš koji raspolaže sa 257 kW/350KS i 700 Nm obrtnog momenta.
 
102558-alpina%20d5%201.jpg
 
Ubrzanje ovog 1865 kg teškog automobila od 0 do 100 km/h traje 5.1 sekunde, dok najveća brzina iznosi 275 km/h.
 
102560-alpina%20d5%20111.jpg
 
Sem kao sedan, Alpina D5 Bi-Turbo će biti dostupan i kao karavan (Touring).
 
102561-alpina%20d5%201111.jpg
 
U paketu su pored snažnijeg motora i Alpina točkovi, suptilan aero body kit, modifikovano ogibljenje, sportski izduvni sistem i doterani enterijer.
Cena se u kratkoj vesti ne navodi.
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tjunerska kuća Alpina, koja blisko sarađuje sa BMW-om je predstavila svoj novi model "D3 Bi-Turbo" za koji tvrde da je najbrži serijski dizel automobil na svetu.

 

387700_bmwalpinab3biturbo07_ff.jpg?ver=1

 

Alpinini inženjeri su standardni "335d" motor unapredili do 350KS i 700Nm obrtnog momenta, što dovodi do ubrzanja do stotke za samo 4.6 sekundi uz maksimalnu brzinu od 278km/h.

 

387701_bmwalpinab3biturbo08_ff.jpg?ver=1

 

387703_bmwalpinab3biturbo20_ff.jpg?ver=1

 

I pored ogromne snage, unapređeni motor može da se pohvali sa potrošnjom od samo 5.3l/100km uz emisiju štetnih gasova od 139g/km.

 

387702_bmwalpinab3biturbo13_ff.jpg?ver=1

 

BMW Alpina "D3 Bi-Turbo" će u salon verziji na engleskom tržištu koštati 55.345 evra, dok će za turing varijantu kupci morati da izdvoje oko 58.882 evra.

 

http://vesti.mojauto.rs/Noviteti/411692/Najbrzi-dizelas-na-svetu-BMW-Alpina-D3-BiTurbo

Share this post


Link to post
Share on other sites

V8 motor ima 540KS i 730 Nm, ubrzanje do 100 km/h traje 4.3 sekunde, najveća brzina je 323 km/h

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
BMW Alpina B4 BiTurbo Coupe

 

106025-alpina%20b4%201.jpg

 

Nakon što je BMW predstavio novu seriju 4 Coupe, i nemačka Alpina je pripremio svoju verziju nazvanu B4 BiTurbo Coupe čija premijera je danas održana na sajmu automobila u Tokiju.

 

106026-alpina%20b4%2011.jpg

 

U najkraćem, B4 BiTurbo Coupe ima Alpina Classic alu točkove od 20 inča (gume Michelin Pilot Super Sport), novi prednji i zadnji spojler, plava kočiona klešta, sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika sa četiri izduvne cevi, sportski podešeno ogibljenje, high-performance kočioni sistem sa diskovima 370 mm napred / 345 mm pozadi, Lavalina kožni enterijer, nove patosnice i Alpina oznake.

 

alpina%20b4%2011111.jpg

 

Pod haubom je twin-turbo 3,0 litarski šestocilindrični benzinac sa 301 kW/410KS pri 5500-6250 o/min. i 600 Nm obrtnog momenta pri samo 3000 o/min. (kakav se već nalazi u Alpini B3 BiTurbo), uparen sa osmostepenim automatskim menjačem. Ovde treba naglasiti i da je 550 Nm dostupno u rasponu od 2200 i 5200 o/min.

 

alpina%20b4%20111.jpg

 

Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 4.2 sekunde, do 200 km/h stiže za 14 sekundi, najveća brzina je 305 km/h, prosečna potrošnja goriva iznosi 7.6 l/100 km, a emisija CO2 je 177 grama po km.

 

alpina%20b4%201111.jpg

 

Alpina B4 BiTurbo Coupe će biti dostupan od proleća sledeće godine, a na nekim tržištima će biti ponuđena i verzija sa pogonom na sva četiri točka.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
BMW Alpina B4 BiTurbo Cabrio

 

109772-alpina%20b4%201.jpg

 

Nakon što je BMW predstavio novu seriju 4 Cabrio, i nemački Alpina je pripremio svoju verziju nazvanu B4 BiTurbo Cabrio koja će biti izložena na ovogodišnjem sajmu automobila u Ženevi.

B4 BiTurbo Cabrio ima Alpina Classic alu točkove od 20 inča (gume Michelin Pilot Super Sport), Alpina body kit, plava kočiona klešta, sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika sa četiri izduvne cevi, sportski podešeno ogibljenje, high-performance kočioni sistem sa diskovima 370 mm napred / 345 mm pozadi, kožni enterijer, nove patosnice i Alpina oznake.

 

Pod haubom je twin-turbo 3.0 litarski šestocilindrični benzinac sa 301 kW/410KS pri 5500-6250 o/min. i 600 Nm obrtnog momenta pri samo 3000 o/min. (kakav se već nalazi u Alpini B4 BiTurbo Coupe), uparen sa osmostepenim automatskim menjačem. Ovde treba naglasiti i da je 550 Nm dostupno u rasponu od 2200 i 5200 o/min. Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 4.2 sekunde, do 200 km/h stiže za 14 sekundi, najveća brzina je 305 km/h, dok prosečna potrošnja goriva iznosi 7.6 l/100 km. Alpina B4 BiTurbo Cabrio će u Nemačkoj koštati oko 75.000 evra.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
BMW Alpina B6 Bi-Turbo Gran Coupe

 

alpina%20b6%20bi-turbo%201.jpg

 

Sem modela B6 Bi-Turbo Cabrio i B6 Bi-Turbo Coupe (odnosno modifikovani BMW serije 6 Cabrio i Coupe), Alpina u svojoj ponudi ima i B6 Bi-Turbo Gran Coupe.

 

alpina%20b6%20bi-turbo%2011.jpg

 

Ukratko, Alpina B6 Bi-Turbo Gran Coupe ima pogon na sva četiri točka, dok je pod haubom V8 motor sa 397 kW/540KS i 700 Nm obrtnog momenta.

 

alpina%20b6%20bi-turbo%20111.jpg

 

B6 Bi-Turbo Gran Coupe je dobio i Alpinin aero body kit, set Alpina Classic točkova od 20 inča, modifikovano ogibljenje, novi sportski izduvni sistem sa četiri izduvne cevi, jači kočioni sistem, kao i doterani enterijer (sportski volan, koža...).

 

alpina%20b6%20bi-turbo%201111.jpg

 

Alpina B6 Bi-Turbo Gran Coupe od 0 do 100 km/h ubrzava za 3.9 sekundi, a može do 318 km/h. Cena u Nemačkoj iznosi 126.500 evra.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
Sjajna BMW Alpina

 

bmw-alpina.jpg

 

Ako želite da skrenete pažnju devojaka i laika-poznavalaca automobila onda je neki od modernih superautomobila sasvim dovoljan za to, ali ako želite da vam se dive pravi poznavaoci i zaljubljenici u četvorotočkaše onda je ovaj automobil prava stvar za tako nešto. Ovaj BMW Alpina je jedan od najređih primeraka koji se može naći na svetu. Napravljeno je svega 5 ili 6 ovakvih modela, i to u odvojenim varijantama za tržište Evrope i Japana. Baziran na Seriji 3 ovaj model iz 1998. je prešao svega 63.000 kilometara i trenutno je na prodaju po ceni od oko 20 hiljada evra, a nalazi se u Kanadi.

 

alpina-b8-4-2.jpg

 

Alpina E36 u verziji za Evropu ima V8 motor zapremine 4.6 litara koji je ''pozajmljen'' od verzije E34 540i koji u originalu ima nešto manju zapreminu od 4.0 litara. Ovaj motor isporučuje snagu od 328 konjskih snaga. Stepeni prenosa se regulišu uz pomoć šestostepenog manualnog menjača. Od 0 do 100 mu treba 5.6 sekundi dok maksimalna brzina iznosi 280 kilometara na sat.

 

alpina-b8-2-2.jpg

 

Japanska verzija koja je daleko ređa i teža za naći i ona je zadržala V8 motor zapremine 4.0 litara ali je i ona ''doterana'' do 309 konjskih snaga. Naravno koristi isti šestostepeni menjač, uz dosta promena kako na unutrašnjosti tako i na eksterijeru.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
Na prodaju Alpina B12 5.7 Coupe

 

alpina%201.jpg

 

BMW 850CSi edicija M je retka zverka i samo 1.510 primeraka je napravljeno između 1992. i 1996, ali Alpina verzija ovog automobila, nazvana B12 5.7 Coupe (ne treba je pomešati sa 850i Alpine modelom B12 5.0), je još ređa sa samo 57 primeraka. Samo 7 od tih 57 su sa volanima na desnoj strani, a samo dva su opremljena manuelnim menjačem, dok su ostalih 5 došli sa Shift Tronic prenosom.

 

alpina%2011.jpg

 

Iz tih razloga, Alpina B12 5.7 sa volanom na desnoj strani koji vidite ovde je jedan od dva automobila na svetu, što ga čini prilično specijalnim, složićete se.

 

alpina%20111.jpg

 

Automobil je poručen od strane sultana od Bruneja koji ga je dodao svojoj kolekciji. ''Dugo godina je bio deo kolekcije i retko je vožen, a nakon toga pohranjen u muzej'', kaže prodavac ovog automobila koji ga prodaje preko sajta Classicdriver. Ono što je sigurno je da sulatn od Bruneja nije provodio mnogo vremena u ovom automobilu koji je prodat 2001. sa samo 1.000 km na satu. Isto važi i za naredna dva vlasnika, jer automobil sada ima oko 10.000 km na satu.

Cena nažalost nije objavljena.

 


 

Share this post


Link to post
Share on other sites
BMW Alpina 2002

 

bmw-alpina-2002.jpg

 

U toku ovog meseca ''preko bare'' će se održati jedna auto-trka koje će imati veoma posebnog učesnika. U pitanje je izuzetno redak automobil iz 70-ih godina koji nam dolazi od strane minhenskog proizvođača. Kompanija BMW je objavila da će u trci koja će se održati u Kaliforniji učestvovati i specijalni primerak Alpina 2002 koji iako je star skoro 45 godina, uz dosta nege i pažnje koja mu je ukazana, izgleda perfektno.

 

bmw-2002-tii-alpina-3.jpg

 

Ova Alpina 2002 iz 1970. ima u sebi motor koji je dorađen ali se zvanično ne zna u kojoj meri. Automobil je prodat lokalnom dileru u Kaliforniji i učestvovao je u trkama 1971. i 1972. BMW ga je otkupio nakon što je 24 godina stajao u garaži.

 

bmw-2002-tii-alpina-1.jpg

 

Nemački gigant ga je restaurirao u stanje u kojem se nalazi danas. Trka na kojoj će ova Alpina 2002 učestvovati voziće se 14. avgusta a BMW na ovaj način želi da promoviše novu Alpinu sa oznakom B6 Gran Coupe koja će se naći u prodaji kasnije u toku godine.

 


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW Alpina B6 Bi-Turbo Gran Coupe AWD

 

 

Ima 4.4 litarski V8 motor sa 397 kW/540KS i 730 Nm, osmostepeni automatski menjač, od 0 do 100 km/h ubrzava za 3.9 sekundi, može do maksimalnih 318 km/h, prosečna potrošnja goriva je 10.4 l/100 km, emisija CO2 iznosi 242 grama po km

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW ALPINA XD3 BiTurbo

 
Motor je 3.0 šestocilindraš sa 257 kW/350KS i 700 Nm, uparen sa 8-stepenim automatikom. Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 4.9 sekundi, najveća brzina 251 km/h. Prosečna potrošnja goriva iznosi 6.6 l/100 km, emisija CO2 je 174 grama po kilometru.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alpina B6 Bi-Turbo Gran Coupe

 

126200-alpina%20b6%20111.jpg

 

Sem modela B6 Bi-Turbo Cabrio i B6 Bi-Turbo Coupe (odnosno modifikovani BMW serije 6 Cabrio i Coupe), Alpina u svojoj ponudi ima i B6 Bi-Turbo Gran Coupe. Budući da je nedavno standardna BMW Serija 6 prošla kroz manje doterivanje, i Alpina je sada predstavio unapređenu verziju tog B6 Bi-Turbo Gran Coupea.

 

126199-alpina%20b6%2011.jpg

 

Što se estetike tiče, vizuelne izmene se svode na dorađene ''bubrege'', novu Alpina haubu i doterana full-LED adaptivna prednja svetla.

 

alpina%20b6%2011111.jpg

 

Alpina B6 Bi-Turbo Gran Coupe ima pogon na sva četiri točka, dok je pod haubom 4.4 litarski biturbo V8 motor pojačan na 600KS i 799 obrtnog momenta.

 

alpina%20b6%201111.jpg

 

B6 Bi-Turbo Gran Coupe je dobio i Alpinin aero body kit, set Alpina točkova od 20 inča (gume 255/35 i 295/30), modifikovano ogibljenje, sportski izduvni sistem sa četiri izduvne cevi, jači kočioni sistem, kao i doterani enterijer (sportski volan, koža...).

 

126198-alpina%20b6%201.jpg

 

Automobil od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) ubrzava za 3.6 sekundi, a može do maksimalnih 322 km/h. Cena za sada nije poznata, a prodaja počinje sledećeg meseca.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alpina B5 Edition 50 i Alpina B6 Edition 50

 

alpina%20b5%2001.jpg

 

Alpina B6 (Coupe i Cabrio) je zajedno sa Alpinom B5 (modifikovani BMW Serije 5) prikazan i na ovogodišnjem sajmu automobila u Ženevi, i to u novom Edition 50 izdanju napravljenom povodom 50-godišnjice Alpine.

 

127520-alpina%20b5%2011.jpg

 

Što se estetike tiče, vizuelne izmene se svode na Alpinin aero body kit i set točkova od 20 inča (gume 255/35 i 295/30), a tu su i modifikovano ogibljenje, Akrapovič titanium izduvni sistem, jači kočioni sistem, kao i doterani enterijer (sportski volan, nappa koža...).

 

127521-alpina%20b5%20111.jpg

 

Pod haubom ovih modela je 4.4 biturbo V8 motor pojačan na 600KS i 800 obrtnog momenta, u kombinaciji sa osmostepenim automatikom. Alpina B5 Edition 50 od 0 do 100 km/h ubrzava za 4.2 sekunde i postiže maksimalnih 327 km/h (Touring može do 322 km/h).
 
127522-alpina%20b6%201.jpg
 
I Alpina B6 Edition 50 od 0 do 100 km/h stiže za 4.2 sekunde, dok je najveća brzina 330 km/h (Coupe), odnosno 327 km/h (Cabrio).
 
127523-alpina%20b6%2011.jpg
 
Alpina inače planira da ponudi samo po 50 komada od svake Edition 50 varijante.
 
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedan od 57: BMW Alpina B12

 

130159-alpina%201.jpg

 
Za fanove BMW-a, a pogotovu fanove E31, nema veće fantazije...
BMW Alpina B12 5.7 Coupe koja je jedna od samo 57 primeraka napravljenih između 1992. i 1996. godine je pronađena u odličnom stanju. Ako možete da je priuštite, a koštaće vas mnogooo, tačnije 245.000€, što je cena dva BMW i8 modela, ili 4 do 6 polovnih BMW 850CS primeraka, na kojima se ova Alpina bazira u zavisnosti od stanja u kojima ih nađete. Alpina je napravila dva modela iz E31 serije 8, 97 primeraka 850i B12 5.0 kupea sa 345KS koji se nudio ekskluzivno kao automatik i 57 primeraka automobila koji je ovde ponuđen, a koji se bazirao na 850 CSi modelu, dostupan sa šestostepenim manuelnim, ili opcionim Shift-tronic menjačem.
 

130160-alpina%2011.jpg

 
B12 kupe ima 5.7L motor, reprogramiranu ECU jedinicu, modifikovane usise i još nekoliko izmena, tako da raspolaže sa 410KS i 570 Nm obrtnog momenta, a za ubrzanje od 0 do 100 km/h mu treba 5.8 sekundi, sa maksimalnom brzinom od 300 km/h.
 

alpina%201111.jpg

 
Manje izmene su napravljene na prednjem trapu, Aplinina verzija je dobila i 18-inčne točkove sa 245/40 gume napred i 285/35 nazad, kao i neke kozmetičke izmene.
 

130166-alpina%20111.jpg

 
Primerak sa slika ima 45.000 km na satu, ali izgleda da je stajao neko vreme.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alpina D4 Cabrio

 

alpina%20d4%201.jpg

 
Alpina u svojoj aktuelnoj ponudi ima i pojačanu dizel verziju BMW-ove Serije 4 Cabrio. Pod haubom Alpine D4 Cabrio se nalazi 3.0 šestocilindrični Bi-Turbo dizel agregat koji razvija 257 kW/350KS i 700 Nm obrtnog momenta, pa ubrzanje do 100 km/h traje tačno 5 sekundi dok najveća brzina iznosi 275 km/h.
 

alpina%20d4%2065.jpg

 
U kratkoj vesti se navodi da prosečna potrošnja goriva iznosi 5.9 l/100 km. Naravno, deo paketa čine i modifikovano oslanjanje, prilično diskretan body kit, set Alpina točkova, sportski izduvni sistem, novi elementi u unutrašnjosti, kao i trake na bokovima i Alpina oznake.
 

alpina%20d4%20455.jpg

 
Alpina D4 Cabrio u Nemačkoj košta 64.800 evra, a kao alternativa kupcima na raspolaganju stoji Alpina B4 Cabrio sa 3.0 šestocilindričnim benzincem od 301 kW/410KS i 600 Nm.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×