Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

BMW Alpina B8 Gran Coupe

 

U paketu su karakteristični Alpina točkovi od 21 inča sa gumama 245/35ZR21 i 285/3 ZR21, modifikovano oslanjanje, LSD zadnji diferencijal, Brembo kočnice, plava kočiona klešta, sportski Alpina izduvni sistem od nerđajućeg čelika, Alpina aero body kit (uključujući i drugačiji prednji branik sa većim otvorima za vazduh), adaptiva LED prednja svetla, kao i sportsko-luksuzni enterijer (koža, sportski volan, sedma generacija iDrive sistema, navigacija, 10.25-inčni centralni displej, kolor Head-up displej...).

Za pogon ovog sportskog coupea sa četvora vrata će se brinuti 4.4 twin-turbo agregat sa 612KS i 800 Nm obrtnog momenta, u paru sa osmostepenim automatskim menjačem, dok je pogon na sva četiri točka:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

shmee.jpg Shmee150: Alpina XB7

 

Naravno, baziran je na BMW X7, ali je sada još brži i luksuzniji...i pravi se u istoj fabrici, na istoj liniji kao i X7:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

pistonheads.jpg PistonHeads: Alpina XB7 vs Volkswagen Touareg R

 

Najjači i najskuplji Volkswagen R ikada - to je Touareg R. Uz sve to je i plug-in hibrid čiji elektromotor ima 136 konja.

Volkswagen smatra da takav Touareg može da ''stane na crtu'' bilo kom drugom SUV-u. Pa, kad već kažu tako, evo mu duela sa 800Nm u prerađenom X7 od Alpine:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dougdemuro.jpg Doug DeMuro: 2021. BMW Alpina XB7

 

Kad je već BMW rekao da neće praviti X7M, onda Alpina XB7 sa svojih preko 600 konja dostojno ''menja'' takav model:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prodaju 1983. E28 Alpina B9

 

alpina b9 03.jpg

 

Diler 4 Star Classics je na prodaju ponudio odlično očuvani primerak sportske limuzine Alpina B9 (baza je BMW Serije 5 E28), inače jedan od samo 577 proizvedenih primeraka. U pitanju je 1983. Alpina B9 koji je prve dve godine proveo u Nemačkoj, zatim je prodat kupcu iz Japana (gde je ostao pune 32 godine), da bi kod sadašnjeg vlasnika završio 2017.

 

alpina b9 02.jpg

 

Automobil je u Dark Blue boji, sa zlatnom Alpina grafikom, 16-inčnim Alpina točkovima, dve centralno postavljene izduvne cevi, B9 3.5 oznakom, sportskim sedištima sa plavim i zelenim trakama, kožnim Momo volanom, drvenim Alpina vrhom ručice menjača, el. podizačima stakala, šiberom...

 

alpina b9 01.jpg

 

Za pogon se brine 3.5 šestocilindrični motor sa 245KS i 320 Nm obrtnog momenta, u paru sa 5-stepenim manuelnim menjačem. Ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) traje 6.7 sekundi, dok je najveća brzina 240 km/h. Cena iznosi 29.995 funti (34.890 evra).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obnovljeni Alpina XD3 i Alpina XD4

 

alpina xd 04.jpg

 

Odmah nakon promocije obnovljenih verzija BMW-a X3 i X4 (o njima više OVDE), stižu i doterani modeli Alpina XD3 i XD4. Pre svega, Alpina XD3 i Alpina XD4 pod haubom imaju 3.0 šestocilindrični quad-turbo dizel motor sa 389KS i 800 Nm obrtnog momenta (što je 30 Nm više nego kod prethodne verzije).

 

alpina xd 03.jpg

 

Ubrzanje oba modela do 100 km/h traje 4.6 sekundi, a najveća brzina je 267 km/h za XD3 odnosno 268 km/h za XD4.

 

alpina xd 02.jpg

 

U ponudi za XD3 je takođe i slabiji turbo dizel, tačnije 3.0 twin-turbo šestocilindraš sa 350KS i 730 Nm. Ovom modelu je do 100 km/h potrebno 4.9 sekundi, a može do 254 km/h.

 

alpina xd 01.jpg

 

Alpina XD3 i Alpina XD4 su takođe dobili modifikovano oslanjanje, niže težište, preciznije upravljenje, high-performance kočnice, doterani prednji deo sa spojlerom, zadnji difuzor, zadnji spojler kod XD4, Alpina točkove od 20 do 22 inča, sportski izduvni sistem, bočnu dekorativnu grafiku, kao i doterani enterijer (Alpina volan, koža, sportske pedale, Alpina patosnice, kontrastni šavovi, Alpina logo na naslonima za glavu...). Deo standardne opreme čini i BMW Parking Assistant, dok cene u Nemačkoj startuju od 85.900 evra za XD3 i od 89.100 evra za XD4. Na kraju i najava da će prve isporuke početi u novembru.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Alpina XB7

 

4.4 V8 BiTurbo sa 621KS/800Nm - 4.2 do stotke, maksimum je na 290 km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alpina B4 Gran Coupe tokom sledeće godine

 

bmw 4c 2022 03.jpg

 

Do sada nismo čuli informacije o nasledniku dvovratne Alpine B4, ali čini se da nemački proizvođač konačno radi na modifikovanoj varijanti nove Serije 4. Ništa još nije zvanično, ali o tome postoje glasine. Na Bimmerpostu se pojavila vest da će Alpina novi B4 prikazati početkom sledeće godine i čini se da nam predstoji malo iznenađenje. Prema dostupnim informacijama, model će se bazirati na G26 generaciji Serije 4 koji je Gran Coupe model sa četiri vrata.

 

Još uvek nije poznat datum predstavjanja, iako vest na Bimmerpostu tvrdi da će se model bazirati na 440i xDrive specifikaciji. U fabričkim izdanju ima 3.0 turbo šestocilindraš sa blagom hibridnom tehnologijom od 382KS i 499 Nm (uz 8-stepeni automatski menjač i pogon sva četiri točka). U oktobru 2019. Alpina je već predstavila B3, tjuniranu verziju Serije 3. Takođe ima 3.0 motor, i to sa 462KS i 700 Nm obrtnog momenta. Očekuju se slične brojke i za budući B4 Gran Coupe kada dođe na evropsko tržište tokom sledeće godine. Za sada se čini da će nova Alpina B4 biti samo za Stari kontinent, ali stvari bi mogle da se promene u narednih šest ili više meseci.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema potražnje za Alpina električnim vozilima

 

alpina xb7 04.jpg

 

Gledajući ponudu Alpine, ona se sastoji od tradicionalnih modela sa SUS motorima i čini se da postoji vrlo dobar razlog za to. Prema Alpininom generalnom direktoru, jednostavno nema potražnje za električnim vozilom iz Buchloa.

 

Andreas Bovensiepen je rekao Bimmerpostu da nedavno istraživanje među Alpininim kupcima pokazuje da trenutno nemaju potrebu za hibridnim ili električnim vozilima. Glavni razlog za to je da neki od tih klijenata prelaze 30.000 do 50.000 kilometara godišnje na nemačkim autoputevima i da to žele da učine što je brže moguće. ''Naši kupci trenutno ne osećaju potrebu za električnim modelima'', rekao je Bovensiepen. ''Ovo je takođe zbog velike kilometraže: Alpina kupci žele da se brzo voze i ubrzavaju snažno, posebno u Nemačkoj - tada, naravno, domet je i dalje problem.''

 

Za sada, čini se da će Alpina ostati fokusirana na modele sa SUS motorima jednostavno zato što to želi njihova baza kupaca. Naravno, to ne znači da ljudi iz Buchloa ne prate tržište, ali firma jednostavno nema dovoljno resursa za popunjavanje nišnih segmenata. A u ovom slučaju se sektor EV-a smatra nišom. ''Mnogo stvari je zamislivo. Ali kao što rekoh: naši resursi su ograničeni. Pre svega, želimo da pravimo ono što naši redovni kupci žele. Posmatramo tržište i bavimo se novim tehnologijama, ali ne treba očekivati da će Alpina kratkoročno doći kao električno vozilo.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prodaju 1998. Alpina B12

 

216789-alpina b12 01.jpg

 

Alpina B12 je verovatno najzanimljiviji i najuzbudljiviji model ovog nemačkog tjunera iz 90-ih godina. To je ujedno i prva Alpina koja je koristila V12 motor, ali uz atraktivnu motorizaciju i ograničenu proizvodnju B12 čini retkim vozilom ovih dana.

 

216790-alpina b12 02.jpg

 

Ovaj konkretni primerak se bazira na modelu E38, a proizvedena su ukupno 202 primerka. Od tog broja, samo 59 su verzije sa dugim međuosovinskim rastojanjem, a ovaj primerak na aukciji je jedan od njih.

 

216791-alpina b12 03.jpg

 

Ispod haube motora se krije 5.7 litarski benzinski V12 motor sa 382KS i 560 Nm, do 100 km/h ubrzava za 6.4 sekunde, dok je najveća brzina 280 km/h. Konkretni primerak je prešao 85.600 kilometara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Alpina XB7

 

Motor je baziran na M50i koji fabrički ima 530KS/750Nm, ali kad je pod haubom XB7 ima 621KS/800Nm. Auto ima i drugačiji izduv, veće turbine, dodatno hlađenje, softver za menjač je novi - sve to u kompletnom testu uključujući i vožnju na Autobanu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

thestraightpipes.jpg TheStraightPipes: 2022. BMW Alpina B8

 

612KS/800Nm iz 4.4 twinturbo V8 motora.

Kada Alpina ovako napravi (da, napravi jer Alpina nije ''samo'' tuner, nego proizvođač automobila pošto se njeni modeli prave u fabrici, na istoj traci kao i regularni BMW modeli, Alpina modeli mogu da se konfigurišu i poruče na BMW sajtu...), ovaj luksuzni i sportski GT postaje možda i bolji izbor od M8, M850i, i8 ili možda čak i S klase Maybach?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alpina B4 Gran Coupe na Nirburgringu

 

Na Bimmerpost-u se još ranije pojavila vest da će Alpina novi B4 prikazati početkom sledeće godine. Model će se bazirati na G26 generaciji Serije 4 koji je Gran Coupe model sa četiri vrata. Još uvek nije poznat datum predstavljanja, iako vest tvrdi da će se model bazirati na 440i xDrive specifikaciji. U fabričkim izdanju ima 3.0 turbo šestocilindraš sa blagom hibridnom tehnologijom od 382KS i 499 Nm (uz 8-stepeni automatski menjač i pogon sva četiri točka). U oktobru 2019. Alpina je već predstavila B3, tjuniranu verziju Serije 3. Takođe ima 3.0 motor sa 462KS i 700 Nm obrtnog momenta. Očekuju se slične brojke i za budući B4 Gran Coupe kada dođe na evropsko tržište tokom sledeće godine. Za sada se čini da će nova Alpina B4 biti samo za Stari kontinent, ali stvari bi mogle da se promene u narednih šest ili više meseci:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autocar.jpg Autocar: Alpina B8 Gran Coupe vs Mercedes AMG GT 63 S

 

Koji auto je najbolji svetski ''grand tourer'' sa četvoro vrata? Pa, verovatno je jedan od ovih.

 

Mercedes-AMG GT 63 S ima 4.0 V8 twinturbo motor koji proizvodi 630KS/900Nm, što je dovoljno dobro da ovu mašinu od 2.045 kg pogura do stotke za 3.2 sekunde i da je nastavi gurati sve do maksimalnih 315 km/h. Prosečno troši barem 13 litara benzina na 100 kilometara, ali onome ko plati 173.950 evra (ili više, zavisi koliko opcija štiklira) taj podatak sigurno nije bitan. Ko bi rekao šta sve može da se napravi na platformi E Klase...

Međutim, sada dobija novog rivala - Alpina B8 Gran Coupe, odnosno takav auto se dobije kada Alpina uzme u ruke BMW M850i. Takođe je veoma brz i veoma moćan. Ima 4.4 V8 BiTurbo sa 613KS/800Nm, što je dovoljno da sprint do stotke traje 3.4 sekunde i da ide sve do 321 km/h. Dakle, ipak je malo brži od Mercedesa i jeftiniji jer cena ove Alpine kreće od 159.990 evra:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

redlinereviewyoutubelogonew.jpg RedlineReviews: 2022. BMW Alpina B8 Gran Coupe

 

Alpina B8 Gran Coupe deli tron sa M8 GranCoupe u hijerarhiji BMW Serije 8. Neki entuzijasti mogu čak tvrditi da je Alpina B8 GranCoupe tehnički luksuznija, ekskluzivnija i skuplja opcija jer je ovakva Alpina još ređa na putevima u odnosu na M8 Competition. Obojena u prelepu nijansu Alpina Green, ova B8 GranCoupe nudi 612 konja i ubrzanje do stotke za 3.3 sekundе:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motormouthyoutubenovi.jpg Motormouth: 2022. BMW Alpina XB7

 

Alpina XB7 se proizvodi u Spartanburgu, Južna Karolina - ovaj veliki luksuzni SUV ima 4.4 twin turbo V8 sa 8-brzinskim automatskim menjačem, raspolaže sa 612 konjskih snaga i 800 Nm obrtnog momenta. Ubrzava od 0-100 km/h za 4.2 sekunde uz maksimalnu brzinu od 290 km/h.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Retka Alpina B6 2.7 košta 65.000 evra

 

221385-alpina b3 03.jpg

 

Jedan od najređih modela BMW-a E30 Serije 3 je Alpina B6 2.7, a jedan primerak je sada dostupan na prodaju u Nemačkoj. Alpina B6 2.7 je model proizveden u svega 67 primeraka, a onaj koji je prikazan na fotografijama i koji se prodaje u Nemačkoj je jedan od njih, tačnije, reč je o 39. proizvedenom automobilu od ukupno 67. Prvobitno je prodat kupcu iz Japana.

 

221386-alpina b3 02.jpg

 

Kao što je poznato, Alpina B6 2.7 je bazirana na BMW-ovom modelu E30 325i koji je pokretao 2.5 redni šestocilindraš sa 170KS. Međutim, zapremina tog motora je povećana na 2.7 litara, čime je snaga povećana na 210KS i 264 Nm obrtnog momenta. Ovaj automobil je u svoje vreme mogao da postigne maksimalnu brzinu od 225 km/h, a proizveden je 1986. godine.

 

221387-alpina b3 01.jpg

 

Primerak o kojem se govori je ponuđen na prodaju putem eBaya, nalazi se u Nemačkoj, a prešao je oko 170.000 kilometara. I dalje je u originalnom stanju te je redovno servisiran, a nema problema ni s rđom. Zbog toga vlasnik traži 65.000 evra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alpina o uvođenju električnog pogona: Ne, hvala!

 

203921-Alpina B5 2.jpg

 

Andreas Bovensiepen, šef kompanije Alpina je objavio da za sada ne planiraju uvođenje električnog pogona. Razlog: njihovi klijenti voze luksuznim komforom pri visokim brzinama, pri kojima je punjenje struje potrebno svakih 200 km. Modeli Alpina s benzinskim motom ostvaruju trostruki domet, sa dizelom četvorostruki, a punjenje traje pet minuta. Prosečan vozač Alpine godišnje pređe 40.000 km. U korona krizi je potražnja za modelima Alpina porasla, pa do 2024. imaju rasprodate kapacitete od 150 vozila mesečno.

 

alpina b8 1.jpg

 

Euforija oko uvođenja električnih automobila je malo splasnula, a to je voda na mlin kompanije Alpina, koja će do 2030. dodatko ''brusiti'' postojeće pogone, povećanjem efikasnosti i uvođenjem 48V-blagohibridnih pogona. Posebno raste potražnja za modelima Alpina na kineskom tržištu, gde će se premijerno uvesti Alpina B4 Biturbo Coupe sa pogonom 4×4, na bazi BMW-a Serije 4.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carfectionyoutubelogonovi.jpg Carfection: Alpina B8

 

Alpina B8 je alternativa BMW-u M8, automobilu sa kojim ionako ima dosta zajedničkih stvari. Rich Duisberg se osvrće na njihovu istoriju i isprobava najnoviju Alpina kreaciju: 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW Alpina B8 Gran Coupe restajling

 

alpina b8 rst05.jpg

 

Nakon što je BMW prošle nedelje blago obnovio Seriju 8, sada i BMW Alpina za jul ove godine najavljuje start prodaje doteranog modela B8 Gran Coupe.

 

222199-alpina b8 rst04.jpg

 

U paketu će se naći prednja maska sa osvetljenjem, karakteristični Alpina točkovi od 20 ili 21 inča (ovi potonji sa gumama 245/35ZR21 i 285/30 ZR21), modifikovano oslanjanje, LSD zadnji diferencijal, Brembo kočnice, plava kočiona klešta, sportski Alpina izduvni sistem od nerđajućeg čelika, Alpina aero body kit (uključujući i drugačiji prednji branik sa većim otvorima za vazduh), adaptiva LED prednja svetla, kao i sportsko-luksuzni enterijer (koža, sportski volan, 10.25-inčni centralni displej, 12.3-inčni infotainment sistem...).

 

alpina b8 rst03.jpg

 

Za pogon ovog sportskog coupea sa četvora vrata će se brinuti 4.4 twin-turbo agregat sa 621KS i 800 Nm obrtnog momenta, u paru sa osmostepenim automatskim menjačem, dok je pogon na sva četiri točka.

 

alpina b8 rst02.jpg

 

Treba pomenuti i dve ekskluzivne boje, i to Alpina Blue metalik i Alpina Green metalik (u ponudi je i široka paleta BMW i BMW Individual boja).

 

alpina b8 rst01.jpg

 

Ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 3.4 sekunde, a najveća brzina je 324 km/h. Cena za BMW Alpina B8 Gran Coupe restajling iznosi 162.100 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prodaju unikatna Alpina B12 6.0

 

222688-alpina b12 03.jpg

 

Alpina B12 6.0 je jedan od najboljih automobila koje je proizvela nemačka kompanija, a sada se unikatno primerak našao na tržištu.

Model Alpina B12 je predstavljen 1988. godine, baziran na E32 generaciji BMW-ove Serije 7. Prvobitno je automobil nuđen sa 5.0 autmosferskim M70 V12 motor koji je razvijao 345KS i 470 Nm obrtnog momenta, ali 1999. godine je stigao model B12 6.0 baziran na modelu 750i (E38), koji pokreće modifikovana verzija BMW-ovog 6.0 M73 V12 motora.

 

222689-alpina b12 02.jpg

 

Osim povećanja zapremine motora, Alpinini stručnjaci su ugradili Mahle aluminijumske klipove veće kompresije, modifikovanse bregaste osovine, Bosch Motronic M5 2.1 sistem ubrizgavanja goriva, novi izduvni sistem i novi usis vazduha. Motor razvija 424KS i 600 Nm obrtnog momenta, a od 0 do 100 km/h ubrzava za 5.9 sekundi pre nego stigne do maksimalnih 291 km/h. Proizvedena su samo 94 primerka, a automobil na fotografijama je deveti i jedini koji je ofarban u British Racing zelenu boju.

 

222690-alpina b12 01.jpg

 

Automobil se nalazi u Nemačkoj i prodaje se po ceni od 50.009 evra, do sada je imao samo dva vlasnika, a prešao je oko 200.000 kilometara. Proizveden je 2000. godine i dobro je održavan proteklih godina, opremljen je elektronskim amortizerima, prozorima sa duplim staklima, elektronskim podešavanjem upravljača i grejačima prednjih i zadnjih sedišta. Iako se British Racing zelena boja ne sviđa baš svima, zbog nje je ipak automobil unikatan. Unutrašnjost je prošivena plavim i zelenim koncem koji se nalazi čak i u prtljažniku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW kupio Alpinu

 

Alpina-BMW_B8_Gran_Coupe-2022-1280 08.jpg

 

Više od 50 godina saradnje rezultiralo je time da BMW kupovinom obezbeđuje prava na brend Alpina. To znači da će jedan od najboljih tjunera na svetu zvanično postati deo BMW-a. Naravno, Alpina i BMW su blisko sarađivali više od pola veka, a modeli Alpine se trenutno montiraju na BMW proizvodnim linijama pre nego što se pošalju u Alpina radionicu Buchloe za dalje modifikacije motora, šasije i unutrašnjosti. Ovaj proces će se nastaviti do 31. decembra 2025. Međutim, nakon 2025. godine sadašnja Alpina linija će biti ukinuta i nova strategija će biti zacrtana u skladu sa BMW planovima.

 

Alpina-BMW_B8_Gran_Coupe-2022-1280 02.jpg Alpina-BMW_B8_Gran_Coupe-2022-1280 01.jpg

 

''Rano smo prepoznali izazove sa kojima se automobilska industrija suočava i sada postavljamo pravi kurs za Alpinu i našu porodičnu firmu'', objašnjava ko-direktor Alpine Andreas Bovensiepen. ''Ovo označava početak novog poglavlja. Doneli smo odluku da Alpinu ne prodamo bilo kom proizvođaču automobila, jer BMW i Alpina decenijama rade zajedno i veruju jedni drugima. Zato je strateški ispravna odluka da brendom Alpina ubuduće upravlja BMW grupa'', dodao je on.

 

Alpina-BMW_B8_Gran_Coupe-2022-1280 05.jpg Alpina-BMW_B8_Gran_Coupe-2022-1280 04.jpg

 

Alpinina lokacija Buchloe će i dalje nuditi podršku za servisiranje, delove i dodatnu opremu za postojeće modele automobila, i neće biti nikakvog prekida u postprodajnoj saradnji. BMW se obavezao da će zaposlenima Alpine koji više nisu u mogućnosti da rade u Buchloeu ponuditi nove uloge unutar Grupe, ili im pomoći da nađu posao kod dobavljača i razvojnih partnera. ''BMW i Alpina se savršeno uklapaju'', rekao je potpredsednik BMW-a Jens Thiemer. ''Brend Alpina je sazreo zajedno sa BMW-om u poslednjih 50 godina, i ima sve što je potrebno da srce poznavaoca automobila kuca brže širom sveta. Pronalazi pravi balans između kultivisanog sportskog duha, luksuza i ekskluzivnosti.''

''Sa našim kreativnim, veoma sposobnim i lojalnim zaposlenima, priča o uspehu Alpine ne bi bila moguća'', rekao je ko-direktor Alpine Florian Bovensiepen (Andreasov brat). ''Oslanjamo se na snagu naše kompanije, našeg tima i naših porodica da se strategijski postavimo u pravo vreme.''

 

rsz_flcs_logo.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljena Alpina B4 Gran Coupe

 

alpina b4 01.jpg

 

Tek što je pre nekoliko dana saopšteno da je BMW kupio Alpinu, sada stiže i potvrda da će uskoro premijeru imati modifikovana Alpina varijanta nove BMW-ove Serije 4. Prema dostupnim informacijama, nova Alpina B4 će se bazirati na G26 generaciji BMW-a Serije 4 koji je Gran Coupe model sa četiri vrata.

 

Još uvek nije poznat tačan datum predstavjanja, a pretpostavlja se da će Alpina B4 Gran Coupe pod haubom imati 3.0 turbo šestocilindraš sa 462KS i 700 Nm obrtnog momenta. U paketu će se pored snažnog motora naći i 8-stepeni automatski menjač, pogon na sva četiri točka, elektronski kontrolisani LSD diferencijal, karakteristični Alpina točkovi od 19 ili 20 inča, Alpina oznake, aero body kit, modifikovano oslanjanje, sportski izduvni sistem sa četiri izduvne cevi i volan sa Alpina znakom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...