Jump to content
FAS Goran
Gusar

Broj obrtaja Fiatovog SOHC 1116

Recommended Posts

U pravu si Simonen, to o cemu ti pricas su primenljivi motori, ovo ostalo je druga prica, egzebicija koja nema skoro nikakvu svrhu.

Ja imam trojicu drugara koji voze aktuelno trke,skoro je testiran jedan jugic,i bas je to bila granica,kao sto gusar napisa!

Da ali tih 12.000. nikada nece videti u toku voznje.

Edited by kičerica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja i ne pricam o voznji ja pricam o obrtajima na leru...

Za obrtaje u voznji plafon je oko 10-10.5k rpm...

Ja i ne pricam o voznji ja pricam o obrtajima na leru...

Za obrtaje u voznji plafon je oko 10-10.5k rpm...

Share this post


Link to post
Share on other sites

A pritom, ne postoji ispod 4.ooo rpm.

E pa sad, nije niko rekao da ce da se vozi do pijace :D Najvise koliko ja znam da su izvlacili iz SOHC motora je 14.000 obrtaja. Ako se dobro secam 1.5 sa 220ks...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cut bre yugisa jel vidis da je polemika na nivou od 12k rpm polako stici cemo i na 14k rpm ovo do sad je laksi do srednji tuning...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam svojevremeno vozio juga sa fiatovim 1,1 motorom,weber dvogrlim karburatorom,4,2,1 izduvom i menjacem sa 4 brzine,i u svakoj brzini je iso preko 7500rpm,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzgred kolega simonen jos mi nisi odgovorio na pitanje: Kad pravite trkacke motore jel kratite suknjice?

Aj da uvedemo i malo tehnickih elemenata u temu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo mi je čudno da znas koliko se vrte trkački motori a nemaš ni elementarno poznavanje homologacije.Ali ajd'da ti kazem kada već navaljuješ.Za popularno nazvani mali N nije dozvoljena dorada klipova,a za u narodu poznat Hibrid dozvoljena je obrada na čelu klipa u prostoru za ventile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa to sam hteo da cujem da vidim da li vredi nastavljati polemiku...

A sto se tice obrade cela klipa jel pravite vihorne komore ili...

Share this post


Link to post
Share on other sites

E j.b..a,mnogo pitas,godinama sticano iskustvo se ne poklanja. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znas ti znanje nego nece da pricas...

Moramo da se slozimo da je klinasta bas bez veze... U odnosu na hemi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi gresite! Postoje dve izjave koje su istinite...

Gusar voli pivo...

Neshaoct voli burek, mas'an...

I odakle ste onda zakljucili da sam ja mas'an...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tvoj moto : Masan motor, dobar motor

A neshaoct je thumbup :lol: odosmo u off

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znas ti znanje nego nece da pricas...

Moramo da se slozimo da je klinasta bas bez veze... U odnosu na hemi...

Vidim da je moje "apsolutno"pogresno shvaceno jer se odnosilo na poredjenje sa hemijem.

A to da li ja znam ili ne,bezveze je da ocenjuje neko ko me ne poznaje uopste,nisam ovca znam da je ovo Gusareva provokacija.

Edited by simonen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mislim da Gusar treba da dobije od Foruma kupon za chipovanje Una kod Cureta :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uh...

Simonen i ja vise volim hemi... A ti si se opet pronasao tamo gde ne treba...

Nego da se vratimo na temu...

Koja je po vama gornja granica za uvodjenje u iberturu kod vec pomenutog motora....

Share this post


Link to post
Share on other sites

13.700rpm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aj da uvedemo i malo tehnickih elemenata u temu...

Ajde sad objasnjejne za neupucene ili je mozda ova tema samo za pojedinace.

SOHC?

suknjice klipa?

slobodna glava?

slobodna bregasta?

vihorne komore?

hemi?

klinasta?

ibertura?

Edited by kičerica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo neupuceni ne bi trebalo ni da citaju! Sto da te bez potrebe boli glava.

Da se razumemo nisam mislio na nikoga konkretno ovo je vise tema za Old School tunere starije generacije i trkace.

Danas se sve resava reprogramiranjem ECUa i zavrsena stvar!

Ovo o cemu se gore prica radi na svom jedinom autu 0,01% ljudi.

Inace to je nekada bio jedini nacin (i sada) za vece povecanje snage!

Dobra stara vremena dvogrlih Vebera i jeftinog goriva koje nam je uvek bilo skupo!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uh...

Simonen i ja vise volim hemi... A ti si se opet pronasao tamo gde ne treba...

Nego da se vratimo na temu...

Koja je po vama gornja granica za uvodjenje u iberturu kod vec pomenutog motora....

Bezbedno za 1.1 i 1.3 motor 9605 obrtaja, za 1.3 turbo i 1.5 motor je 8343 a za 1.4 i 1.6 je 7909 obrtaja, barem po nekoj tabeli koju ja imam, dotle se smatra da ti motori imaju malu prosecnu brzinu klipa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teorija i praksa nisu baš uvek u ljubavi,tvoja tabela kaže "bezbedno za 1.6 motor 7909obr, a u praksi taj motor u Yugu za klasu Hobi sa Kugel-Fišerom sa šaltovao na 8600 obr,i isto toliko išao u 5-oj.

Uzgred ne kaže se "prosečna brzina klipa" nego Srednja brzina klipa.

Edited by simonen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...