simonen 81 Posted January 31, 2013 Nisam mogao a da ne podelim sa vama.Zupčasti kaiš, skinuo ja sa vw caddy-a 2.0 sdi auto normalno dovežen ja ga uvezao u radionicu na veliki servis, kada sam skinuo kais šlogirao sam se. Provereno alatima za zupčenje, motor nije prezubio, da mi je neko pričao ne bih verovao Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted January 31, 2013 (edited) Koliko je on prošao od zadnjeg velikog servisa? Deluje kao da ima miša u kolima Edited January 31, 2013 by igor0511 Quote Share this post Link to post Share on other sites
iggyboy 24 Posted January 31, 2013 kako nije prezubio sa takvim fronclama Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted January 31, 2013 Vagen je to Ovo je u domenu naucne fantastike... Da nije dosao, ne bi jos dugo Quote Share this post Link to post Share on other sites
simonen 81 Posted January 31, 2013 Najveća fora je što je lik dovezao auto i ostavio,a ja ga kasnije upalio i provezao kroz ulicu da bih ušao sa druge strane u garažu.Ne daj bože da je prezubio kod mene ne bi me Morava oprala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted January 31, 2013 Koliko je presao od proslog velikog servisa, koje je marke kais? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted January 31, 2013 Imao je vise srece nego pameti Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted January 31, 2013 Pre nekih 6 meseci sam nasao ovu po meni potpuno interesantnu stranu Dayco proizvodjaca pa ako nekoga zanima neka pogleda, ima dosta korisnih informacija i uptstava za neupucene http://www.daycoproducts.com/daycoweb.nsf/TrainingandVideos!OpenPage Quote Share this post Link to post Share on other sites
simonen 81 Posted January 31, 2013 Koliko je presao od proslog velikog servisa, koje je marke kais?Caddy je prešao ukupno 340 000km,vlasnik se neseća kada je zadnji put radio veliki servis,kaže odavno, a na kaišu se ne vidi proizvođač.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted January 31, 2013 Sada bi moj dobri prijatelj automehanicar rekao kada bi ovo ovde procitao "Ma to je VW! Kada Nemac napravi auto to je onda auto!"Kada je prvi put video mog GP odmahnuo je rukom, Pitam ga sta mu fali a on kaze "samo VW znak" Odoh malo u offff! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted January 31, 2013 nije nikakva sreca u pitanjuako je kais bio dobro zategnut ne moze da prezubi....ovo je inace fabricka greska na kaisu Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted January 31, 2013 @simonen Takvi ljudi obicno najbolje prolaze sa automobilima@ Gusar Kako nemoze da prezubi kada pola zuba nema na kaisu? Ja mislim da bi na sledecem verglanju prezubio.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted January 31, 2013 samo ako bi stao na ne ozubleni deo... ali i tada tesko... Quote Share this post Link to post Share on other sites
razor_amd 0 Posted January 31, 2013 (edited) Steta sto ja nisam silkao zupcasti kais sa kevinog auta, kada je skinut, bio je providan, na nekim mestima ga drzalo samo nekoliko koncica... U pitanju je bio VW Polo Classic, a zupcasti je zamenjen tek posto je auto stao na putu i nije hteo vise da ide.... Moglo je da bude katastrofalno, ali samo zamenom zupcastog resen problem, auto je ponovo radio kao da nista nije bilo... Edited January 31, 2013 by RazoR Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted February 5, 2013 Lepo kaze moj drug!"To je VW"...Kod starih Opela ne moze doći do sudara klipova sa ventilima na Fiatima sa 1.1 fire motorom... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragan G 0 Posted February 6, 2013 Koliko je po vama presao ovakav zupcasti? Vidi se da je dobro ispucao sa spoljne strane. Zamenjen je na velikom servisu na 120 000. Majstor rece da nikad nije menjan, kakva su vasa misljenja, ipak mislim da nebi trajao 10godina mada se oseti da je mator mnogo, sav se izpostio i ukrutio.Ovo u pozadini je kutija od novog kaisa nemoj da vas zbunjuje Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiroslavL 0 Posted February 6, 2013 Taj više nema zuba nego što ih ima ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragan G 0 Posted February 6, 2013 Svi zubi su na broju sto se tice ovog kaisa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted February 6, 2013 Ja mogu da poverujem u to da nije menjan nikada i da je prvi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted February 6, 2013 Znamo kako se kaže - samo jedan je prvi svi ostali su drugi Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted February 7, 2013 Renault Kangoo2 1.9dci 4x4 kog sam vozio u bivsoj firmi je izdrzao 192 000km sa originalnim zupcastim. Izdrzao dok kais nije pukao. Vlasnik firme, spanac, nije znao da li je odradjen v servis na 120 000, a kada sam mu rekao da i pored toga 2. v servis je predvidjen na 180 000, rekao je: No te preocupes! I tako ja nisam brinuo. Posebno nisam brinuo kada je morao da plati 600eur za celu opravku. Kada sam video na sta je kais licio i haos od pokrivljenih ventila! horor! Ali iznad svega sokiranost kako je kais izdrzao toliko, a Kangoo je bio mucen do krajnjih granica izdrzljivosti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nidzo 2 Posted February 7, 2013 Službeni pikap/kombi = tari, tuđe je Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted February 7, 2013 Ja sam vise brinuo za taj auto od vasnika firme jer nisam hteo da me ostavi negde na putu. Mada, istina je da je sluzbeno vozilonajboje za rupe. Sad da ae vratim na temu sa pitanjem: Da li moze da se zameni samo zupcasti bez menjanja ostalih komponenti? I koliko je komplikovano? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted February 7, 2013 Moze naravno ali je mnogo glupo samo to uraditi, mada puno ljudi radi tako, neki iz neznanja a neki zato sto su stipse. Prvo- majstor ce ti naplatiti ruke isto kao i da je ceo set menjao, jer je i posao isti, drugo- nikad neces biti siguran u auto jer sem kaisa je sve ostalo staro i bukvalno cekas momenat kada ce se desiti havarija. Zupcasti kais retko kada puca zbog svoje dotrajalosti, u teoriji on moze dugo da traje ali je problem u lagerima tj. spanerima koji kada se istrose dobijaju luft i pocinju da se greju, i greju se do te mere da ili sprze kais pa pukne ili oni zaribaju sto opet dovodi do pucanja zupcastog. Pumpa za vodu se takodje pokrece preko zupcastog kaisa a i ona ima takav odrdjeni vek otprilike kao i ceo set zupcastog tako da i ona dovodi do istog problema -pucanja kaisa. Veliki servis za punto je dosta jeftin (u odnosu na druga vozila) , za 8v izlazi negde oko 15000 sa delovima iz Ap sporta, skoro sam pitao. To odradis i miran si 40-50 hkm. Quote Share this post Link to post Share on other sites