Jump to content
FAS Goran
simonen

U kakvom sve stanju može biti zupčasti...

Recommended Posts

Nisam mogao a da ne podelim sa vama.

Zupčasti kaiš, skinuo ja sa vw caddy-a 2.0 sdi auto normalno dovežen ja ga uvezao u radionicu na veliki servis, kada sam skinuo kais šlogirao sam se.

cxca2040.jpg cxca2041.jpg

cxca2042.jpg cxca2043.jpg cxca2044.jpg

Provereno alatima za zupčenje, motor nije prezubio, da mi je neko pričao ne bih verovao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko je on prošao od zadnjeg velikog servisa? Deluje kao da ima miša u kolima :laughing:

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vagen je to :lol:

Ovo je u domenu naucne fantastike... Da nije dosao, ne bi jos dugo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najveća fora je što je lik dovezao auto i ostavio,a ja ga kasnije upalio i provezao kroz ulicu da bih ušao sa druge strane u garažu.Ne daj bože da je prezubio kod mene ne bi me Morava oprala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko je presao od proslog velikog servisa, koje je marke kais?

Caddy je prešao ukupno 340 000km,vlasnik se neseća kada je zadnji put radio veliki servis,kaže odavno, a na kaišu se ne vidi proizvođač....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sada bi moj dobri prijatelj automehanicar rekao kada bi ovo ovde procitao "Ma to je VW! Kada Nemac napravi auto to je onda auto!"

Kada je prvi put video mog GP odmahnuo je rukom, Pitam ga sta mu fali a on kaze "samo VW znak" Odoh malo u offff!

Share this post


Link to post
Share on other sites

nije nikakva sreca u pitanju

ako je kais bio dobro zategnut ne moze da prezubi....

ovo je inace fabricka greska na kaisu

Share this post


Link to post
Share on other sites

@simonen Takvi ljudi obicno najbolje prolaze sa automobilima

@ Gusar Kako nemoze da prezubi kada pola zuba nema na kaisu? Ja mislim da bi na sledecem verglanju prezubio..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Steta sto ja nisam silkao zupcasti kais sa kevinog auta, kada je skinut, bio je providan, na nekim mestima ga drzalo samo nekoliko koncica... :harhar:

U pitanju je bio VW Polo Classic, a zupcasti je zamenjen tek posto je auto stao na putu i nije hteo vise da ide.... Moglo je da bude katastrofalno, ali samo zamenom zupcastog resen problem, auto je ponovo radio kao da nista nije bilo... :scooter:

Edited by RazoR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepo kaze moj drug!"To je VW"...

Kod starih Opela ne moze doći do sudara klipova sa ventilima na Fiatima sa 1.1 fire motorom...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko je po vama presao ovakav zupcasti? :question: Vidi se da je dobro ispucao sa spoljne strane. Zamenjen je na velikom servisu na 120 000. Majstor rece da nikad nije menjan, kakva su vasa misljenja, ipak mislim da nebi trajao 10godina mada se oseti da je mator mnogo, sav se izpostio i ukrutio.

Ovo u pozadini je kutija od novog kaisa nemoj da vas zbunjuje :fun:

cxca2450.jpg cxca2451.jpg

cxca2452.jpg cxca2453.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renault Kangoo2 1.9dci 4x4 kog sam vozio u bivsoj firmi je izdrzao 192 000km sa originalnim zupcastim. Izdrzao dok kais nije pukao. Vlasnik firme, spanac, nije znao da li je odradjen v servis na 120 000, a kada sam mu rekao da i pored toga 2. v servis je predvidjen na 180 000, rekao je: No te preocupes! I tako ja nisam brinuo. Posebno nisam brinuo kada je morao da plati 600eur za celu opravku. Kada sam video na sta je kais licio i haos od pokrivljenih ventila! horor! Ali iznad svega sokiranost kako je kais izdrzao toliko, a Kangoo je bio mucen do krajnjih granica izdrzljivosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam vise brinuo za taj auto od vasnika firme jer nisam hteo da me ostavi negde na putu. Mada, istina je da je sluzbeno vozilonajboje za rupe.

Sad da ae vratim na temu sa pitanjem: Da li moze da se zameni samo zupcasti bez menjanja ostalih komponenti? I koliko je komplikovano?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze naravno ali je mnogo glupo samo to uraditi, mada puno ljudi radi tako, neki iz neznanja a neki zato sto su stipse. Prvo- majstor ce ti naplatiti ruke isto kao i da je ceo set menjao, jer je i posao isti, drugo- nikad neces biti siguran u auto jer sem kaisa je sve ostalo staro i bukvalno cekas momenat kada ce se desiti havarija. Zupcasti kais retko kada puca zbog svoje dotrajalosti, u teoriji on moze dugo da traje ali je problem u lagerima tj. spanerima koji kada se istrose dobijaju luft i pocinju da se greju, i greju se do te mere da ili sprze kais pa pukne ili oni zaribaju sto opet dovodi do pucanja zupcastog. Pumpa za vodu se takodje pokrece preko zupcastog kaisa a i ona ima takav odrdjeni vek otprilike kao i ceo set zupcastog tako da i ona dovodi do istog problema -pucanja kaisa. Veliki servis za punto je dosta jeftin (u odnosu na druga vozila) , za 8v izlazi negde oko 15000 sa delovima iz Ap sporta, skoro sam pitao. To odradis i miran si 40-50 hkm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...