Jump to content
FAS Goran
Mihailovic

Lancia Lybra 1.9 JTD - zamena termostata

Recommended Posts

Mislim da je razlika u broju pinova 2 ili 3

Ssda sam u problemu, meni je danas stigao Behr G.913.88 sa termodavačem koji ima ČETIRI pina. Prodavac je rekao da je to za Lybru. Fino sam ga i platio, pa nebih da me neko vuče za nos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pored pohvale majstoru Mihailoviću za savršeno stručno i tehnički obrađene postove koje postavlja imam i jedno pitanje. Da li je neophodno uraditi odzračivanje sistema u slučaju zamene termostata? Jasno je da ni čarobnjak ne može da sačuva svu tečnost kad se poskidaju creva i sam termostat ali ipak neće iscureti više od litra zar ne? Dakle ono što mene zanima je da li je dovoljno postupno doliti određenu količinu novog Paraflua u posudu za preliv (neki je još nazivaju i "kompenzacionim sudom") tokom narednih par dana? Po nekom ranijem iskustvu majstora i njihovim savetima kad se izgubi relativno mala količina tečnosti dovoljno je dolivati je i pratiti količinu u narednom periodu a ostalo će odraditi sistem spojenih sudova sa vodenom pumpom i pomenutom posudom na čelu. Sve radnje oko zamene termostata ću uraditi sam ali pitam iskusnije šta misle o ovome jer ne bih da se pravim pametan pa da mi se potkrade neka greška i umesto uštede napravim veći trošak.

Još jednom čestitke i zahvalnost na vremenu i iskustvima koje Mihailović deli sa nama, pravi čovek na pravom mestu ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najbolje je da ozracis, a i to nije nikakav problem, imas jedan srafic na cevima koja idu ukabinu za grejanje, i jedan na hladnjaku, sacekaj da dostigne radnu temperaturu, upali grejanje u kabini i ispusti vazduh, doli antifriza koliko treba, posle malo voznje samo proveri koliko ima tecnosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vratio stari avatar, sada ću ui svakoj temi da ga prozivam. Kažu produžava život, drastiĆno.

Što se tiče JTD lepo se odzračuje bez potrebe za odvrtanjem bilo čega. Samo nek nabije radnu temp i otvori termostat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi ! 

Imam jedno pitanje , kako bih mogao da proverim termostat da li je ispravan ? 

U pitanju je fiat bravo 1.9 jtd , kada se vozi auto zimi temperatura ni posle pola sata voznje ne stize do pola skale , leti kada se vozi, samo po gradu kada se vozi dodje do polovine tj 90 stepeni , a ako ga vozim na otvorenom ni posle pola sata voznje ne stigne do pola nego stoji jednu crtu ispod polovine , par njih me savetovalo da proverim tako sto cu pustiti auto da radi i pratiti crevo koje ide od termostata da li se greje isto kao i motor kako se greje , proveravao sam tako i kako se auto greje tako se i crevo greje , izgleda mi da je ostao otvoren stalno i da se zbog toga slabije greje zimi.. Neki savet , misljenje ? 

Hvala unapred ! 

Edited by denmlaa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pročitaš forum unazad i uporediš simptome. Ako se gađa 10/10 dakle neispravan. 

Glupo je pisati za glupi termostat gomilu postova, jedino ako neko ima novi i lakši pristup zamene.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...