Jump to content
FAS Goran

Ajvanho

Members
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

  1. Drugari molim sve koji su rešili ovaj problem da napišu kako su otklonili grešku a korisnika Lybra posebno da pita tog svog majstora o kojem se tačno osiguraču radi? Unapred hvala!
  2. OK, hvala na savetu, tako sam i mislio da uradim. Jedva ostadoh skoncentrisan na temu pored ovih sisića što skaču u FIAT majici
  3. Pored pohvale majstoru Mihailoviću za savršeno stručno i tehnički obrađene postove koje postavlja imam i jedno pitanje. Da li je neophodno uraditi odzračivanje sistema u slučaju zamene termostata? Jasno je da ni čarobnjak ne može da sačuva svu tečnost kad se poskidaju creva i sam termostat ali ipak neće iscureti više od litra zar ne? Dakle ono što mene zanima je da li je dovoljno postupno doliti određenu količinu novog Paraflua u posudu za preliv (neki je još nazivaju i "kompenzacionim sudom") tokom narednih par dana? Po nekom ranijem iskustvu majstora i njihovim savetima kad se izgubi relativno mala količina tečnosti dovoljno je dolivati je i pratiti količinu u narednom periodu a ostalo će odraditi sistem spojenih sudova sa vodenom pumpom i pomenutom posudom na čelu. Sve radnje oko zamene termostata ću uraditi sam ali pitam iskusnije šta misle o ovome jer ne bih da se pravim pametan pa da mi se potkrade neka greška i umesto uštede napravim veći trošak. Još jednom čestitke i zahvalnost na vremenu i iskustvima koje Mihailović deli sa nama, pravi čovek na pravom mestu
  4. Nigde nisam našao uputstvo za zamenu stop svetla na Lanci Lybri karavan, molim za savet i pomoć
  5. Drugari kako se uzupčava Lancia Lybra 1.9 jtd? Koji su reperi koje treba gledati?

  6. Sa velikim olakšanjem mogu napisati da sam konačno rešio problem zamagljivanja stakala. Bio sam u servisu http://www.autoservisplus.co.rs/ i tamo su mi otklonili grešku, tačnije Vlada je bio majstor za to. Radilo se o tome da mi je u zatvorenom položaju bila zaglavljena klapna uvoda spoljnjeg vazduha. Ona se nalazi odmah ispod filtera klime i kod mene je bila stalno zatvorena što je izazivalo nenormalno magljenje jer mi je non-stop cirkulisao samo unutrašnji vazduh. Otvorili smo je ručno, malo i na silu i onda razdvojili džek koji napaja motorić koji je pokreće. Sad je stalno otvorena i ne može se više zatvoriti ali nema više ni traga od zamagljivanja! Sva priča o drugim uzrocima ima osnova ali ovo je bio problem kod mene, verujem da nisam usamljen slučaj. Dakle probajte, skinite filter klime, uključite recirkulaciju da sija žuto i ako se klapna ne otvori posle 7-8 sekundi onda je neispravna i to je razlog magljenja,potpisujem da je tako!
  7. Mogu gaće donekle da pomognu, neke manje, neke više. Najviše pomažu dugačke vojne (zelene, debele) a najmanje obrišu tange. Mada je sa njima i najinteresantnije! Izuzetno je zanimljivo posmatrati reakcije ljudi kad mašeš tangicama ispred sebe, niko ne kapira da ti zapravo brišeš maglu sa šoferke. Neki skrenu pogled, neki te psuju a većina te smatra idiotom Ima i onih koji se mahinalno jave dizanjem ruke misleći da im mašeš za pozdrav a onda se sablaznu kad prepoznaju najlepši deo ženske garderobe. Dakle gaće kao što reče moj drug MishonniuM jednostavno nisu dorasle zadatku. Počeću od sutra sa brushalterima
  8. Ma ne vredi, stare gaće samo još više zaprljaju stakla a i nama je posle hladno Uzgred imam još jedno efikasno sredstvo protiv zamagljivanja ali ga nije preporučljivo koristiti u naseljenom mestu zbog eventualnog rikošeta
  9. Bio sam u servisu "GORAN" na Altini, tamo su ubeđeni da je kod mene uzrok zamagljivanja stakala curenje na malom hladnjaku (radijatoru za grejanje u kabini). Čak kažu da se u kolima oseti miris antifriza!? Ni ja ni moji saputnici nismo to osetili a ne gubim ni kap rashladne tečnosti pa sam malo sumnjičav Dakle može biti kao što kažu neko mikro curenje ali ne mora da znači, nisam baš 100% ubeđen u tu teoriju. Zar to "mikro curenje" može biti razlog onolikog ekstremnog zamagljivanja? Iskreno nisam ni spreman da se pravim pametniji od ljudi koji se kolima bave više od mene (moja struka su lovački avioni ) pa ću još razmisliti šta mi je činiti... Inače cena njihovog rada sa zamenom malog hladnjaka je oko 15.000 dinara (hladnjak uključen u cenu), tako su mi rekli. Na moje pitanje šta ako se problem ne reši na taj način odgovorili su mi da je onda to na njihov račun. Pošteno, mada meni nije cilj da mi auto ostane minimum 2 dana u servisu, da se razbuca cela prednja instrument tabla i da se kvar ne otkloni. Slaba mi je uteha to što ne bih morao ništa da platim u tom slučaju, ja hoću da rešim problem pa neka košta koliko mora... Zahvaljujem svima na trudu i vremenu koje su odvojili za ovu temu, ne zanemarujem ničije mišljenje ali kod Gorana su mi zvučali najubedljivije pa ću možda na kraju otići kod njih. U svakom slučaju šta god da uradim obavestiću vas putem ovog foruma
  10. Pokušajte na način na koji sam ja danas rešio svoj problem. Skinite brisače i dugačku plastiku ispod njih, videćete kod šarki za haubu neke neobične profile od nekakve sunđeraste gume. Izvadite ih, samo zapamtite pre toga kako su stajali jer ja moje nisam umeo da vratim. Malo dublje ispod šarki haube zapazićete neke crne vrećice (sa svake strane kola po jednu). One su kod mene bile pune vode, cedilo se iz njih kad sam ih izvukao napolje. A u prostoru gde su stajale ni sam ne mogu da opišem čega je sve bilo! Trebalo mi je dosta hrabrosti da zavučem ruku tamo, bilo je lišća, grančica, štroke, buđavih ostataka trave i prašine... Da ne dužim, te crne jastučiće sam bacio, vratio nazad sve osim pomenutih sunđerastih guma i upalio motor. Zaista ni traga od magljenja! Sušta krajnost u odnosu na neverovatno zamagljivanje koje me je izluđivalo... Vredi pokušati, sa srećom i nadam se da će i vama uspeti
  11. Zahvaljujem na upućivanju na ove mnogobrojne odgovore i diskusije, sve sam detaljno pročitao po više puta. Ipak moram priznati da bez obzira na opširnost obrade problema zamagljivanja stakala ja još nisam našao rešenje! Imam utisak da se kod mene na kolima sve skupilo, sad sumnjam i na termostat, i na kiler grejanja koji možda pušta paru, i na masna stakla, i na vlagu u patosnicama (ili ispod tapacirunga vrata zbog dihtovanja kedera), ukratko nemam pojma odakle da počnem... Za sada jedino znam da mi najmanje magli kad gori zelena dioda na cirkulatornoj strelici. Kad je ugašena ili narandžasta to je onda prava katastrofa, mada mnogo magli i kad sam u "zelenom režimu" cirkulacije vazduha. Shodno tome šta savetujete, na šta da naročito obratim pažnju?
  12. Kako da rešim problem naglog zamagljivanja svih stakala (naročito šoferke) na temperaturama nižim od 3 stepena C?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...