Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
daxonit

Grande Punto 1.2 8v - pumpa za gorivo

Recommended Posts

Pozdrav fiatomani i pomagajte!

Pumpa za gorivo mi je postala toliko glasna da zvuci kao da imam kruparu u rezervoaru. Nemam nikakvih problema sa paljenjem i u voznji,ali je zvuk iz rezervoara nepodnosljiv.

Sta uraditi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nista bez skidanja!

Neki mehanicki kvar (verovatno lezaj) sa kojim majstori nece gubiti vreme ako nisu potpuno sigurni da ga mogu resiti na dulje staze, dakle verovatno nova pumpa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hvala, ne mogu reci da ste me usrecili, ali sta se moze.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pumpa nema nikakav lezaj.

????

Elektro motor u pumpi ima lezajeve! Bilo klizne ili kuglicne! Neke pumpe se lako rastave i srede a neke se ne mogu rastaviti! Ne znam kakva je na GP-u ali u svakom slucaju malo ljudi ce se sa time baviti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imaju biksne i uglavnom su pertlovane. Jednu spoljnu sa rasturio i ništa posebno. Probila gumica ili o ring (zbog voznje na plinu), zamenio gumicu ponovo pertlovao i radi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedno malo neobicno pitanje, posto sam do sada vozio dizelase, a od skoro GP 1.2, ima li filter za gorivo, posto pod haubom nista nisam video, i kako filtrira gorivo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Punto Mk1 ima filter goriva ispod auta, na desnom pragu. Pogledaj da li je i na GPu tako.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je filter goriva kod GP-a na samoj pumpi goriva, i menja se kad i pumpa, bar tako sam ja razumeo Gorana kad sam ga to isto pitao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svasta! Genijalno nema sta!

Dakle kod nas bi na redovnim servisima bilo preporucljivo i menjati pumpu goriva!

El servo se ne popravlja nego kompletan menja (samo zbog jeftinog senzora) filter goriva u pumpi..... dobro da jos i postoje a cude se zbog smanjenja prodaje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U normalnim uslovima ekspoloatacije pumpa i taj filter mogu da nadzive auto. Pod normalnim uslovima podrazumevam voznju sa kvalitetnim i cistim gorivom i van rezerve.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala za informaciju, ovo prvi put cujem. Kada sam pitao za filter goriva u prodavnici za mali servis, gledali su me kao ludaka :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teoretski filter je moguće zameniti, kada se izvadi komplet pumpa goriva, ali u praksi se to ne radi, već samo po potrebi menja uložak pumpe. Sve je tako zapunktovano da onemogući menjanje pojedinačnih delova već da se menja komplet, plastika, plovak, pumpa i filter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pomagajte drugari,juce sam bio kod majstora koji mi je dizalicom podigao jednu stranu auta maltene na 45 stepeni,kada sam krenuo kucu auto je normalno upalio na benzin a zatim prebacio na plin (gp 1.2 8v sa plinom),medjutim sledeceb startovanje motora nakon cetiri pet sati auto nece da upali,ne cuje se pumpa goriva kad se da kontakt,verglao sam dugo ali nista.Posto imam plin drzim dugme za plin pa startujem auto.

Pitao sam drugara sta moze da bude in kaze da je crkla pumpa ili osigurac pumpe,pa mene sad zanim gde da nadjem taj osigurac da ga prekontrolisem,molim boga da je on crkao!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pogledaj onaj prekidač što se aktivira u slučaju sudara.

Kod GPa je sa suvozačke strane na blatobranu. Ne vidi se ,ali se lako napipa, pogledaj u uputstvu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/3/2016 at 9:35 AM, Zvezdo said:

Pogledaj onaj prekidač što se aktivira u slučaju sudara.

Kod GPa je sa suvozačke strane na blatobranu. Ne vidi se ,ali se lako napipa, pogledaj u uputstvu.

 

Pregledao sam sve ali nista nije od toga vec ulozak pumpe crko.Narucio sam iz sapca 40 eura celu pumpu.

Namucio sam se dok sam odvrnuo pklopac pumpe,bio zapekao,ispraznio sam rezervoar i skroz ga ocitio,svasta sam nasao u njemu od opiljaka pa sve do delova grancica.

Pozdrav i hvala na savetu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedno pitanje drugari. Posle davanja kontakta, kada se ugase lampice cuje se neko zujanje koje traje oko 1-2 sekunde. Da li je to pumpaza gorivo ili nesto drugo. Do danas se culo to zujanje, ali vise ne. Auto normalno pali, ide, nema nikakvih gresaka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normalno je da se cuje,pumpa podigne pritisak u magistrali i stane,čim motor upali padne pritisak u magistali i pumpa ponovo pocne da pumpa,samo sto se ne čuje od motora.Dokle god pali,radi,ide samo teraj!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...