Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
danko

Punto mk.2b 1.3 MJet - previše nisko kvačilo?

Recommended Posts

Kupio sam polovnog Punta 1.3 MJT, 2003 g. i imam mali problem sa kvacilom. Cini mi se da je tvrdje nego sto bi trebalo i odvaja na samom dnu-do poda. Odvaja dobro. Meni to i nije neki veliki problem ali auto vozi i klinac koji je tek dobio probnu dozvolu pa mu to malo smeta :)

Trazio sam da li negde ima mogucnost stelovanja visine kvacila i video sam da nema. Uporedjujuci situaciju sa autom svog brata (1.2 benzinac sa ekstremno mekanim kvacilom koje odvaja tacno na sredini) video sam da na mom autu postoji neka "budza" - metalnni cilinder, na crevu koje spaja cilindre kvacila. Gledajuci opise sistema na netu, procitao sam da je to modulator snage ili modulator sile (sta god to bilo).

Pomislio sam, da nije mozda problem u tome?

Na EPER-u sam gledao i tek tada se zbunio. Ispade da na mom autu i ne treba to da postoji, vec samo na 1.9 JTD.

Na mom bi trebalo da bude obicno crevo?

Na slici skinutoj sa EPER-a su brojevima 3 i 4 oznacene te dve varijante.

Slika iz EPER-a:

xxx990.jpg

Pitanje, moje je - sta u stvari ja treba da imam na autu?

Da li je moguce da mi "to cudo" pravi problem tvrdog kvacila koje nisko odvaja?

Da li neko od vlasnika 1.3 MJT moze da baci pogled u svom autu, kakvo creo ima (vidi se odozgo kada se baci pogled pored akumulatora u pravcu kabine

Eto, to je to. Hvala unapred svakom ko se potrudi da mi pomogne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kvacilo odlicno odvaja. Ne trese, ne trza, ne kliza. Samo je tvrdo i nisko. E sad, logicno je da je korpa problem, ali ne bih da zamenim korpu, lamelu i druk-lezaj, a da sve ostane isto tj. da se ispostavi da je problem u hidraulici . Zato mi je i bitno i trazim savet od iskusnijih kao i od vlasnika MJT-a, da provere - koje crevo treba da bude?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isti problem imam 1.3mjt 2004 ja ga uvezo iz Nemačke 25 aprila sa 170000km pravih i to počelo da mi se dešava posle mesec dana vožnje.Kod mene i škripi opruga unutra,valjda zbog tvrdoće kolko jako moram da pritisnem.A onda pri samom dnu kao knedla,propadne i uporedo pri pritiskanju papučice se čuje škripanje ispod haube,ma haos reko bi čovek sve se raspalo u menjaču mislim kvačilo a ono ništa.Odvaja perfektno i ne proklizava niti trza.Samo što sam ja laik pa neumem da vidim gde je ta budžica,to jedino za 10ak dana kad stignem da odem kod majstora da mi pogleda pa ću ti javiti.Sad sam u C.G.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:wallbash: Škripilo i škripilo sve više kvačilo i prekjuče poče da šišti druklager.Znači ipak je bilo nešto do korpe,jbg.moraću u toku sledeće sedmice u AP sport na zamenu seta,pa ću te obavestiti tačno šta je bilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raspao se samo druk lager, a ja kupio ceo set  :wallbash: 16000 din Valeo u AP sportu,kad majstor reče da nisam morao jer su lamela i korpa u extra stanju ali aj kad sam kupio zamenih sve. Zamenijo kod Ninića za oko 7000 din.Sad šljaka ko ludo,prešao sam već 30000 km ali otvorenog puta i sve je i dalje ok.

Edited by elni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam sledeći problem:

 

Punto 1.3. mtj 2004 god. Od kupovine na placu, kvačilo sam morao stiskati do kraj da bih promenio brzinu. Pre neki dan osetim da menjac nece lepo da ulazi u treću. Ponekad moram jače da ga poguram. nekad udje lepo, nekad neće u opšte. 1 maja sam bio u koloni kreni - stani oko 2 sata. Danas krenuo na put, kad kvacilo zaglavljuje. Kad ga stisnem neće odmah da se vrati nazad, nego sa zadrškom malom se otkoči. jednostavno neće odmah. Zovnem drugara on kaze, treba sajla da se promeni, nije to nista vozi misko... Kad na jednom semaforu, ja da krenem, al oćeš malo sutra. Kvačilo ostalo priljubljeno za pod. Par minuta sam pravio problem, jer nisam mogao da krenem i to na velikoj raskrsnici. Kad sam uspeo da otkočim kvačilo, uspeo sam da se dovučem do kuće, mada mi kvačilo nije pravilo tolike probleme u povratku, u odnosu na polazak.

 

Šta se dešava?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvo to da nemas sajlu :) nego hidraulicno kvacilo ( dva cilindra cevke i ulje) a drugo je da ili je neki cilindar los ili set kvacila a mozda ako imas srece je da imas vazduha u sistemu. Probaj da nadrukas pedalu kvacila da vidis da li ima promene ( pritisnes nekoliko puta za redom)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tebi je verovatno ispod aku otisao cilindar mislim da je oko 3000 al nek ti to ipak neko strucan potvrdi.

Meni je skoro kad sam stisnem kvacilo cuje se skriputanje  pri svakom pritisku ja lepo ispod aku gde je cilindar skinem ima neka gumica i sve to isprskam wd-40 i vise se nista necuje.Eto cisto ako nekog muci isto da zna gde moze da virne. Potrebno je dvoje jedan da stiska kvacilo drugi da prska. 

Edited by Veki

Share this post


Link to post
Share on other sites

E drugari jos jedno pitanje...   Sad gledam na AP sportu cene, nasao sam Set kvacila oko 10 000 din. A taj cilindar ne mogu da nadjem. Da li ga nema, ili se drugacije zove. Zanimaju me cene, da znam da se spremim, ali nemogu da nadjem proizvode. Hvala!

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Od kupovine na placu, kvačilo sam morao stiskati do kraj da bih promenio brzinu.

 

Tako i treba da bude, kvačilo se stiska do poda, uvek.

 

Sad gledam na AP sportu cene, nasao sam Set kvacila oko 10 000 din. A taj cilindar ne mogu da nadjem.

 

Na pomenutom sajtu, Auto delovi > Fiat > Punto > Menjačka grupa

Računaj oko 200 evra sve...set, cilindar, ruke.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Od kupovine na placu, kvačilo sam morao stiskati do kraj da bih promenio brzinu.

 

Tako i treba da bude, kvačilo se stiska do poda, uvek.

 

Sad gledam na AP sportu cene, nasao sam Set kvacila oko 10 000 din. A taj cilindar ne mogu da nadjem.

 

Na pomenutom sajtu, Auto delovi > Fiat > Punto > Menjačka grupa

Računaj oko 200 evra sve...set, cilindar, ruke.

 

Hvala na savetima. Imam jos par pitanja (sta cu kad sam pocetnik),

To sto sam napisao za kvacilo i stiskanje do kraja vezano je za komentar mog rodjaka koji je provozao auto i rekao da mi je kvacilo visoko i da mora da se stisne do kraj da bi se promenila brzina, a da na njegovoj tojoti cim malo stisne kvacilo, odma moze promeniti brzinu.

Na AP sportu ima raznih cena za set kvacila (necu da pisem ovde, da ne ispadne da nekog reklamiram), ali nisam nasao CIL.KVAC.II MENJ.55183388/7212 222022 Cena pre popusta: 2,490 din. i CEV SIPKE ULJA 1.3MJT 7350042! 221522  Cena pre popusta: 3,150 din i nema nikakvog objasnjenja. Niti pise sta je, samo mogu da naslutim. Niti pise za koji jie model... nista. Zato me je zanimala cena cilindra i gde i kako moze da se nadje.

Sta se sada desava: veceras sam provozao auto jedan krug i nisam imao nikakvih problema sa kvacilom ??? Nesmem da ga vozim duze, jer se plasim da ne ostanem negde na putu bez potrebe. Jedino je ostao stari problem da Menjac tesko ide u trecu, a kvacilo je normalno radilo.

 

:coffee:

Edited by multijetic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo da isparavim tekst, da i drugi vide, ako zele da se ukljuce u diskusiju.


 


Na AP sportu ima raznih cena za set kvacila (necu da pisem ovde, da ne ispadne da nekog reklamiram), ali nisam nasao cilindar kao poseban proizvod. Nasao sam samo ovo: 


CIL.KVAC.II MENJ.55183388/7212 222022 Cena pre popusta: 2,490 din. i CEV SIPKE ULJA 1.3MJT 7350042! 221522  Cena pre popusta: 3,150 din i nema nikakvog objasnjenja. Niti pise sta je, samo mogu da naslutim. Niti pise za koji jie model... nista. Zato me je zanimala cena cilindra i gde i kako moze da se nadje.


Sta se sada desava: veceras sam provozao auto jedan krug i nisam imao nikakvih problema sa kvacilom ??? Nesmem da ga vozim duze, jer se plasim da ne ostanem negde na putu bez potrebe. Jedino je ostao stari problem da Menjac tesko ide u trecu, a kvacilo je normalno radilo.


Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...