Jump to content
FAS Goran

elni

Members
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

About elni

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 11/14/1971

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd - Mirijevo II

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Punto 1.3 multijet 3V 2004
  1. http://youtu.be/j-WL_lipwX0 Možete probati (što je vrlo moguće), da priđete nekako ovoj šipkici od ventila, pa naprskate ili wd ili još neko jače sredstvo da ga razradite bez skidanja.Ja pokušavao pa mi nije uspelo,baš bijo zapeko.
  2. Raspao se samo druk lager, a ja kupio ceo set 16000 din Valeo u AP sportu,kad majstor reče da nisam morao jer su lamela i korpa u extra stanju ali aj kad sam kupio zamenih sve. Zamenijo kod Ninića za oko 7000 din.Sad šljaka ko ludo,prešao sam već 30000 km ali otvorenog puta i sve je i dalje ok.
  3. Evo me posle dužeg vremena da vam kažem da sam otklonio kvar. U pitanju je bijo WestGate ventil ili rasterećenja pritiska na turbini. Otišao kod Ninića klepili me 2000 din za dijagnostiku ali ustanovili da prepunjuje turbina zbog zaribanog ili pokvarenog pomenutog ventila koji ne otvara klapnu pri preopterećenju već tad upadne u safe mod.Pitam koliko to da se popravi, kažu 50 eur montaža demontaža i nose nekom liku (ne rekoše kome) da to očisti ili razradi + 50 eur.Dobro rekoh raspitacu se jos.Najjeftinije sto sam nasao je 30 eur skidanje a 40 eur servis turbine (nema tu nekakvog servisa verujte ona ili radi ili ne radi). Nego imam još dva druga što se razumeju u mehaniku pa mi rekoše daj da skinemo to da vidimo te tako i uradismo.Bogami trajalo je oko 4 sata sve to ali ostalo u padže 80 jevreja.Skinuli lim na izduvnoj grani ,otkačili auspuh iza katalizatora odozdo,tri šrafa odozgo što drže turbinu i najveća zezancija dva šrafa toreks ispod turba što ulaze u blok a ima dihtung izmedju (teško se prilazi,mora jedan da drži odozdo a drugi da odvija). Kad smo skinuli na obeleženom mestu (vidi sliku) smo naprskali wd sprej i dobro razradili.Zatim probali kompresorom da nije pukla membrana (pogledaj video) i srećom nije.Zatim sve vratili i pogledajte obavezno da slučajno ne kvasi ulje na pomenutom dihtungu ipod turbine. Auto leti blago rečeno,nemogu da se naviknem,koji sam nemarko kad sam mučio sebe i auto skoro dve godine vozeći sa pola gasa. Mada oni koji nemaju nekog iskustva neka nipošto ne petljaju jer ima tu svakakvih problema u toku skidanja,najviše zarđalih i zapeklih šrafova. Bolje platiti 30 eur da skinete pa sami očistite probajte i neka vam namontiraju nazad. Da u pitanju je Puntać 2004 mjt.
  4. Ja ne znam ni gde mi je turbina ispod haube a kamo li gde je interkuler,mislim da ne bi bilo pametno da sam tu nešto čačkam. Aj otići ću kod majstora za par dana kad imadnem malo love da mi pogleda taj ventil i usput interkuler pa ću vas obavestiti. Kolko bi to moglo koštati sa tim ventilom,mislim da li se skida cela turbina ili samo on?
  5. Ajde da podgrejem temu,ja imam isti problem kao,,sudija" i ,,banetv" sa paljenjem lampice i gubitkom snage pri naglom dodavanju gasa u 3,4,5 brzini.Vidim da od 2011 niko nije nista napisao na ovu temu,da li je otklonijo kvar i kako i sta je bio najčešći uzrok kvara.Ja vozim ovako skoro čitavu godinu samo postepeno ubrzavam može i malo jače,tada je sve u redu ali se plašim nekih nenadanih scena gde će mi trebati puna snaga. Pozdrav svima.
  6. Škripilo i škripilo sve više kvačilo i prekjuče poče da šišti druklager.Znači ipak je bilo nešto do korpe,jbg.moraću u toku sledeće sedmice u AP sport na zamenu seta,pa ću te obavestiti tačno šta je bilo.
  7. Verovatno onda pri velikom opterećenju taj ventil isključi turbinu,auto posle ide tromo kao običan dizel sve dok se ne restartuje motor.
  8. Isti problem imam 1.3mjt 2004 ja ga uvezo iz Nemačke 25 aprila sa 170000km pravih i to počelo da mi se dešava posle mesec dana vožnje.Kod mene i škripi opruga unutra,valjda zbog tvrdoće kolko jako moram da pritisnem.A onda pri samom dnu kao knedla,propadne i uporedo pri pritiskanju papučice se čuje škripanje ispod haube,ma haos reko bi čovek sve se raspalo u menjaču mislim kvačilo a ono ništa.Odvaja perfektno i ne proklizava niti trza.Samo što sam ja laik pa neumem da vidim gde je ta budžica,to jedino za 10ak dana kad stignem da odem kod majstora da mi pogleda pa ću ti javiti.Sad sam u C.G.
  9. Nije me bilo mesec dana iz opravdanih razloga da vam ispričam za MAP,kupim ja njega u AP sport radnji u Mirijevu oko 3000 i nešto din. odnesem u AP sport servis zamene i nije on crko te vrate stari.U pitanju je na turbini neki ventil koji ispušta višak pritiska ili neka klapna.Ja se lepo zahvalim i odem,nisam ni dan danas to dirao.Auto ide ok sem kad krvnički držiš gas do daske pa sad tek na 3400-3500 obrtaja isključi komp turbinu ali mi to ne smeta. A možda i fabrički neko tražio da ugrade neku blokadu turbine da je neko ne bi sagoreo, ko zna. Ovo ću postaviti opširnije u temu turbine.
  10. Losmi82 Nemoj da voziš bez protokomera!, negde na ovom forumu je neko stručan lepo objasnijo kakve anomalije se dešavaju u motoru kad se skine protokomer, nije naivno nimalo. Pusti te majstore i nemoj da im veruješ jer masa njih ti nešto kaže a da nema pojma zašto ti je to rekao i nema obrazloženje. Ljudi zar vam nije jasno da jako malo ljudi su majstori, ali jako malooo.
  11. Bglion hvala ti za obaveštenje za Hill holder,izgleda da jeste probao sam na nizbrdici ubacio u rikverc i isto blokira to je onda to. Banetv jesi na toj korsi menjao sam druk lager ili ceo set? Da li može on da se čuje i u vožnji?
  12. Hvala Hardvet! Ja mislio da je to isto a rekli mi to u AP sportu na dijagnostici da je senzor pritiska vazduha.Mada me zeza samo kad jako nabodem gas kao štucne i tad svitne ona lampica ček enžin i posle neće preko 3000 obrtaja i slabije malo vuče. Ali kad se restartuje motor sve opet šljaka normalno. Iskreno,neću ga onda dirati još neko vreme dok ne počne baš da pravi probleme. Tada ću pokušati da ga očistim ili ipak (sad odmah to da uradim)?
  13. Protokomer ili ti senzor pritiska vazduha. Da li ovo malo plastično s...e koje košta 12000 din.može nekako da se očisti ili popravi ili sredi i da lije preporučljivo kupiti polovan ako je neka značajna razlika u ceni i ako neko zna kolko je polovan,hvala. Punto 1.3 Mjet
  14. Večeras osluškujem na leru kad srisnem kvačilo jedva se čuje cvili druk lager.BANETV pa zar se druk lager okreće i kad voziš ja mislio da samo kad stisneš pedalu? Probaću ujutru za taj Hill holder,uuu ako je to banja,pa zar to ugradjuju u Puntiće?Doduše imam ASR,mada je activ oprema. Inače sam auto uvezo iz Nemačke i dobro ga platio sa pravih 168000km pa me sve ovo pomalo iritira.Ljudi ovde kupe svašta pa im posluži bar jedno vreme bez nekih većih ulaganja,ali mislim da je tu i potrebno malo sreće.
  15. Hoću naravno odmah posle praznika nego aj da vidim šta ljudi misle,ja više sumnjam na kvačilo nego na menjač ali sve je moguće.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...