Jump to content
FAS Goran

multijetic

Members
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

  1. Drugari imam problem! necu da gresim dusu, ali majstor u servisu me je upozorio da je neko mozda pokusao da mi ukrade gorivo: Jedan dan, primetim da iza kola imam baricu, negde curi gorivo, Odvezem auto kod majstora i on kaze da je busno crevo, Ono koje se vidi kod tocka, i da odatle curi. Nisam ranije primecivao da curi, ali tada sam napunio oko pola rezervoara, I toliko imam oodprilike. Zna li neko (ili ako neko prodaje) gde moze da se nabavi polovno i koliko kosta to crevo sve sa lulom, jer majstor kaze da ne moze posebno da se kupi.
  2. Malo da isparavim tekst, da i drugi vide, ako zele da se ukljuce u diskusiju. Na AP sportu ima raznih cena za set kvacila (necu da pisem ovde, da ne ispadne da nekog reklamiram), ali nisam nasao cilindar kao poseban proizvod. Nasao sam samo ovo: CIL.KVAC.II MENJ.55183388/7212 222022 Cena pre popusta: 2,490 din. i CEV SIPKE ULJA 1.3MJT 7350042! 221522 Cena pre popusta: 3,150 din i nema nikakvog objasnjenja. Niti pise sta je, samo mogu da naslutim. Niti pise za koji jie model... nista. Zato me je zanimala cena cilindra i gde i kako moze da se nadje. Sta se sada desava: veceras sam provozao auto jedan krug i nisam imao nikakvih problema sa kvacilom ??? Nesmem da ga vozim duze, jer se plasim da ne ostanem negde na putu bez potrebe. Jedino je ostao stari problem da Menjac tesko ide u trecu, a kvacilo je normalno radilo.
  3. Tako i treba da bude, kvačilo se stiska do poda, uvek. Na pomenutom sajtu, Auto delovi > Fiat > Punto > Menjačka grupa Računaj oko 200 evra sve...set, cilindar, ruke. Hvala na savetima. Imam jos par pitanja (sta cu kad sam pocetnik), To sto sam napisao za kvacilo i stiskanje do kraja vezano je za komentar mog rodjaka koji je provozao auto i rekao da mi je kvacilo visoko i da mora da se stisne do kraj da bi se promenila brzina, a da na njegovoj tojoti cim malo stisne kvacilo, odma moze promeniti brzinu. Na AP sportu ima raznih cena za set kvacila (necu da pisem ovde, da ne ispadne da nekog reklamiram), ali nisam nasao CIL.KVAC.II MENJ.55183388/7212 222022 Cena pre popusta: 2,490 din. i CEV SIPKE ULJA 1.3MJT 7350042! 221522 Cena pre popusta: 3,150 din i nema nikakvog objasnjenja. Niti pise sta je, samo mogu da naslutim. Niti pise za koji jie model... nista. Zato me je zanimala cena cilindra i gde i kako moze da se nadje. Sta se sada desava: veceras sam provozao auto jedan krug i nisam imao nikakvih problema sa kvacilom ??? Nesmem da ga vozim duze, jer se plasim da ne ostanem negde na putu bez potrebe. Jedino je ostao stari problem da Menjac tesko ide u trecu, a kvacilo je normalno radilo.
  4. E drugari jos jedno pitanje... Sad gledam na AP sportu cene, nasao sam Set kvacila oko 10 000 din. A taj cilindar ne mogu da nadjem. Da li ga nema, ili se drugacije zove. Zanimaju me cene, da znam da se spremim, ali nemogu da nadjem proizvode. Hvala!
  5. O. K. Probaću. Ali ne mogu tako da krenem na put. Videcu sa majstorom nekim sta mi je ciniti. Koliko moze da me kosta taj cilindar ili taj set kvačila?
  6. Imam sledeći problem: Punto 1.3. mtj 2004 god. Od kupovine na placu, kvačilo sam morao stiskati do kraj da bih promenio brzinu. Pre neki dan osetim da menjac nece lepo da ulazi u treću. Ponekad moram jače da ga poguram. nekad udje lepo, nekad neće u opšte. 1 maja sam bio u koloni kreni - stani oko 2 sata. Danas krenuo na put, kad kvacilo zaglavljuje. Kad ga stisnem neće odmah da se vrati nazad, nego sa zadrškom malom se otkoči. jednostavno neće odmah. Zovnem drugara on kaze, treba sajla da se promeni, nije to nista vozi misko... Kad na jednom semaforu, ja da krenem, al oćeš malo sutra. Kvačilo ostalo priljubljeno za pod. Par minuta sam pravio problem, jer nisam mogao da krenem i to na velikoj raskrsnici. Kad sam uspeo da otkočim kvačilo, uspeo sam da se dovučem do kuće, mada mi kvačilo nije pravilo tolike probleme u povratku, u odnosu na polazak. Šta se dešava?
  7. Ako neko ima link ka uputstvu ili semi, servisnoj knjizi... za Fiat Punto Multijet 1.3 Bio bih zahvalan vrlo....
  8. Meni su crkla 2 0d 3 grejaca na mtj 1.3 Savetovali su me da ih zamenim tek pred zimu, jer sad nisu neophodni.
  9. Mislim da je senzor pozicije, a mozda je i elektro motor. Super ako nije skupo, u suprotnom... Odma stavljam kola u oglas!
  10. Pozdrav drugari. Punto 2004 god. 1.3. mtj. Mnogo dimi. Primetio sam da mnogo dimi i da je dim plavicast, a mozda i nije, mozda tripujem. Nista mi ne pokazuje sumnjivi, promenih sve filtere i ulje za motor i opet dosta dimi. Sta to moze da bude? Hvala unapred!
  11. Gde najeftinije moze da se nadje i ugradi nov servo i koliko to kosta. Citao sam ranije postove, da je to kod Gorana u Altini, ali ako ima neko svezu informaciju... Hvala!
  12. Pozdrav svima! Kupio sam punta sa upaljenom lampicom za servo (nista me ne pitajte sta i kako). Citao sam postove, ali sam nailazio na razne odgovore... Nisam primetio da se volan tesko okrece, jer sam ranije vozio zastavu staru 25 godina. Pa mi ovo dodje kao igracka. Zanima me da li smem da vozim auto (jer mi je majstor kod koga treba da ga odvezem jedno 30 Km polu gradske voznje) i na sta da obratim paznju. Ako neko ima link do odgovora na forumu ili ako neko zna odgovor, bio bih zahvalan!
  13. Pozdrav svima, Vlasnik sam punta 1.3 multijet. Zovem se Ivan. 1980. god iz Beograda.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...