Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
puntoslav

Fiat Punto mk.1 - zamena / dosipanje antifriza

Recommended Posts

Pozdrav kolege,

nedavno sam uzeo Puntica i danas vidim da mi je pao nivo tecnosti u posudi sa antifrizom, i to bas pao, ispod minimuma. Takodje sam ovih dana primetio da slabije greje, skoro nikako pa se pitam da li to mozda ima neke veze sa nivoom tecnosti za hladjenje? U kabini mi se pojavi neki cudan miris kada ukljucim ventilator a ovde negde sam procitao da potice od antifriza..

Hteo bih da dospem antifriz ali pojma nemam da li je bitno koji antifriz je u njemu tj. da li mogu da se mesaju i mogu li sipati bilo koji ili moram izmenjati kompletnu tecnost?

Sta bi jos mogao biti uzrok slabijeg grejanja u kabini?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, sad sam iscitao teme vezane za probleme sa grejanjem pa cu proveriti...

Da li mogu da se mesaju razliciti natifrizi ili odnosno da li mogu dosuti bilo koji ili moram menjati kompletnu rashladnu tecnost?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Antifriz ne valja da se mesa pogotovu po bojama,moj ti je savet da zamenis kompletnu rashladnu tecnost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozim ovaj auto skoro 5 godina i nikad mu nisam menjao antifriz,samo sam pred svaku zimu kontrolisao i dolivao koliko je potrebno,naravno leti cesmusa :D i to je naravno uticalo na zivotni vek i malog i velikog hladnjaka,mali sam menjao prosle godine a veliki se ugreje pomalo na jednom mestu ispusta paru,i tako mi dodje danas da probam da nesto ucinim povodom toga,prvo sam u stari antifriz sipao onaj prah za krpljenje hladnjaka i vozio malo auto,onda sve to lepo ispustim pa isperem vodom i tako par puta (sta je sve izaslo :whistle: ) e onda dosao red na antifriz,kupio sam totalov crveni g12+ od 100%,na pakovanu pise da se u razmeri 50% sa destilovanom vodom dobija -37 stepeni,i tako sam i pomesao znaci 2l antifriza i 2l vode u jednu kantu, i onda rekoh aj da izmerim pre nego sto sipam cisto da vidim da li je uputstvo tacno i na moje zaprepascenje instrument pokazuje tek oko -20!!! Sad se postavljaju 3 pitanja,da li ja nisam dobro sastavio,ne valja antifriz ili laze instrument? Instrument je neki ruski cale ga ima sto godina,izgleda kad toplomer i samo se potopi u antifriz pa koliko ispliva pisu stepeni sa strane,cisto da ga proverim probam na komsijinom espejsu i kod njega pokazuje oko -30,ima li neko ideju o cemu se ovde radi?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

uzeo si fush total antifriz.... :D otidjes u radnju di si kupio i uz par verbalnih delikata vratis vlasniku radnje... to sto si kupio...

Share this post


Link to post
Share on other sites

nemoj auto u radnju bolje ako si sacuvao onu praznu ambalazu da mu naguras od pozadi pa nek onda istace....

ako uteras auto u radnju ostetices auto... jbg to nije u redu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa nece mu valjda nista faliti sto sam sipao g12?? a i to ipak nema veze sa dobijenih -20,valjda treba da pokazuje isti minus u sta god da ga sipam

Share this post


Link to post
Share on other sites

a sad mi jos nesto pade na pamet,da li mozda treba da ugrejem motor na radnu temperaturu da se antifriz i voda lepo sjedine da bi se dobilo tih -37?

Share this post


Link to post
Share on other sites

i to sto kazes,sutra cu da probam,samo da ne prodjem kao onaj sto je probao pa se ... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas greskom :rant: sipana tecnost (jedno 2 dl najvise) za pranje vetrobrana u posudu sa antifrizom :realmad: ,!!!.Posle uvidjene greske  crevom izvucena sva tecnost iz posude (sada je posuda prazna).Motor nije startovan u medjuvremenu.Ima li neke opasnosti,i mogu li samo da dolijem tecnost (tamiflu) u posudu za hladnjak, ili sta raditi?

 

poz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neki procenat te tecnosti je sigurno otisao u sistem, ali nije sve, jer nisi startovao motor, stoga ni vodena pumpa nije vrtela...Najbolje bi bilo da se zameni kompletna rashladna tecnost ali i ne moras, samo dodaj antifriz i bice to sve ok...Ali sacekaj jos nekog da se javi. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tog momenta sam imao samo dest.vodu pri ruci,sipo sam litar i otiso do banjice,u povratku sam primetio da je ventilator "ukljucio drugu brzinu",nisam to cuo )primetio) u zadnje 4 godine kolko ga imam..Znaci ipak se malo vise grejao,skala temperature je dosla do 3/4 ,otprilike 75% do onoh dela gde je oznaka H . Znaci neprestana voznja do banjice i nazad, oko 25 km,nista ne peni,jedino cu dodati 1/2l-litar paraflua i to je valjda to.

Eto ako se nekom slicno desi

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozdrav svima vozim fiat punto 75 sx '97 god.hocu da znam koji tecnost treba sipati posto sam cuo treba paraflu up g12 50% antifriz 50% vode ili treba koji drugi.hvala 

Edited by neshaoct
spojeno by beli_Punto :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Molim vas da mi odgovorite na moje pitanje:Koliko treba nasuti ulja u mjenjac Fiat Punto 1.1 1995 godište?Hvala unapred.

1.8l

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posto sam juce resio problem sa curenjem rashladne tecnosti(vode)-promenio selnicu na crevu na pumpi za vodu, zanima me koliko rashladne tecnosti staje u Fiat Punto mk1 td 70 1997 godiste, gde se ispusta stara tecnost, kako se ispusta vazduh iz sistema, da li je potrebno ispirati hladnjak posto mi je trenutno voda umesto antifriza, koji antifriz ide u njega i orjentaciono koja je cena?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...