Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Fiat 500L, 500L Living, 500L Trekking

Recommended Posts

Bojane iskoristi praznike na konstruktivan način i skini tapacirung. Kad ga skineš shvatićeš da li zvuk dolazi od samog tapacirunga ili on nečeg u vratima. Kad shvatiš šta je uzrok zvuka rešio si 90% problema. Ako se odlučiš na ovo obavezno slikaj sve detaljno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma kakvi, ovima u servisu kad mi je ulazila voda je trebalo 45 minuta da skinu i vrate jedan tapacir, a cak su ga i oni malo ostetili. Ne diram nista, pojacavam muziku i vozim

Share this post


Link to post
Share on other sites

To što su oni glupi ne znači da si i ti. :thumbup:

 

Ajde skini da vidim kako se skida pa da menjam zvučnike. :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podsetila me tema o protektiranim gumama gde ljudi pisu o klizavom kolovozu da podelim iskustvo sa trekking vlasnicima.

Parkirao sam u pere todorovica pre par dana, strma ulica za one koji ne znaju.

Jedan tocak na asvaltu a jedan na kaldrmi. Auto proklizava i nece da krene. Idealna prilika da testiram traction+

I stvarno cim sam ukljucio sistem auto je krenuo bez problema.

Da potsetim one koji ne znaju, traction plus imaju trekking 500l i to je nesto kao elektronsko zakljucavanje diferencijala. Ako prokliza jedan tocak jer je na klizavijoj podlozi da mozete da se iscupate

Share this post


Link to post
Share on other sites

500L je imao povecanje prodaje od cca 50% tokom decembra u odnosu na novembar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo koga zanima gde se proizvode komponente od kojih je napravljen 500L u poslednjem Auto Bildu je izašao interesantan članak.

 

Srbija, Nemačka, Italija, Japan, Španija, Turska, Austrija...

 

New_Picture.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos treba da budemo srecni, jer kazu da ce uskoro vise delova proizvoditi kod nas... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ista je fora sa delovima kao i sa celim autom,prozivodi se kod nas pod Italijanskom dirigentskom palicom. A i Fiat je taj koji odredjuje sta mu odgovara sta ne,ima sektor kontrola dobavljaca i tu se proveravaju delovi,tako da mu zemlja porekla nista ne znaci,opet je Fiat tu glavni i odgovorni ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj auto je bio zadrzan desetak dana duze u fabrici zbog toga sto je izabran za uzorak za detaljnu kontrolu (makar su mi tako rekli), brojeve statusa kroz koje je prolazio sam vec zaboravio, hvala bogu...

 

Iz toga izvlacim dva zakljucka:

1. da se detaljno ne kontrolise svaki primerak, vec samo uzorci,

2. da ako diler nije lagao oko kontrole, tj. ako je zaista moj automobil bio izabran da bude detaljno pregledan, zakljucak je da im kontrola i nije bas jaca strana... jer se i pored te "detaljne" kontrole provukao lupkav zvuk, koji je tu jos od prvog dana...

Edited by ata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj isti lupkavi zvuk imam i na mom Puntu, a i na novoj Pandi (2013 god)...ipak je to Fiat

Share this post


Link to post
Share on other sites

U opsti kvalitet ne zalazim,to nije moj posao,a nisam ni merodavan da pricam jer ne vozim Fiat. Samo sam rekao u vezi delova,sto su ljudi zabrinuti jer ce se proizvoditi kod nas..
Zeljno iscekujem prolece i okupljanje ili ako se vidimo ranije,da cujem vise taj zvuk,ako ga resim ja tebe vodim na rucak :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

da li moze neko da mi kaze, kod trekinga jel ima samo 1 oprema pa se na nju dodaju opcije (automatska klima,panorama itd) kao sto je na primer kod nas ili ima vise oprema? kolko vidim u italiji ima jedna oprema http://www.fiat.it/500L-trekking# ? a ovaj sto su tesirale vrele gume http://www.vrelegume.rs/test/fiat-500l-trekking kao da ima polu kozna sedista i ima pregradu za novine na pozadini prednjih sedista(kod nas pregradu ima lounge oprema a nacionale ne)? deluje mi kao da je neka malo bolja oprema ? jel ima neko informaciju? :)

PS: ili su samo stavili malo manje opremljen auto za sribju? jer je razlika u ceni u odnosu na italiju 6000e... 3000e ako se ne gleda popust...

Edited by jovan90

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imas jedan trekking. Kozu na sedistima i vratima dobijas standardno. Oni su imali braon kozu ja na mom imam belu. Oni imaju panoramu i ona se doplacuje 700e ili 1000e u zavisnosti da li se otvara ili ne


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Standardna Trekking oprema su ta polu kozna sedista koja se samo u njega ugradjuju (braon ili bela koza),muzika,maglenke,4 el podizaca,manulena klima,alu felne,takodje samo za njega,17" sa M+S gumama... mislim da je to to,plus spoljasnjost naravno (Trekking branici,rubovi i pragovi)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Negde sam procitao da u 2014 u 500l pocinju da se ugradjuju nova sedista. Ako je istina ja iskreno zelim da imaju malo duzi sedalni deo pa da se novi vlasnici ne pate :-)

Kubura, jel imas neki info?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A, pa uglavnom krs sedista sa kratkim sedalnim delom su tradicija Fiata...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...