panther 0 Posted February 3, 2014 Pa premda ceo mali servis ispadne oko 10 11 hiljada ovo je prava sitnica Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted February 3, 2014 Mozda ne razmem mehaniku fluida ali sta tu fiter moze da pokvari? Svi filteri ozbiljnijih proizvodjaca imaju separaciju vode, tako i taj Championov odvaja vodu koja se smrzne i napravi problem..Ako neko nesto vise zna o ovom problemu voleo bi da se javi...da pokusamo resiti problem... Quote Share this post Link to post Share on other sites
panther 0 Posted February 3, 2014 Ja nisam ni rekao da je filter kriv, 99 posto je lose gorivo, Deki me pitao koji filter imam i da nije mala privreda i ja sam rekao da je Champion. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted February 3, 2014 Ma nisam rekao zbog tebe....mi smo ugradili stotine tih filtera...svi bi de zalili da nisu ok....ali pokusavam da saznam nesto... Quote Share this post Link to post Share on other sites
panther 0 Posted February 3, 2014 Ma naravno, gorivo je lose i ako ima vode ili bilo cega sto sipaju to dodje do filtera i normalno je da zaledi. Meni je oba jutra kad nisam mogao da upalim problem resavala vrela voda koju sam sipao preko filtera, ali evo posle ciscenja filtera vise mi ne pravi probleme. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lj_ubica 78 Posted February 8, 2014 Ljudi ovako, u firmi u kojoj radim imamo 5 vozila, i svake zime se desi da bar ponekad gorivo zaledi na nekom vozilu. Vozila su sva relativno nova, 5 god najstarije, nova kupljena, odrzavana u fullu. E sad ne bi to bio humor da mi ne proizvodimo sredstvo protiv smrzavanja dizela :-D Elem, vozaci zaborave da naspu ili ih mrzi i eto problema. Kad god je u vozilo sipan aditiv, nikad nije bilo problema. Inace aditiv koji je namenjen za 200 lit goriva kosta oko 150-200 din... Tako da nije skupa investicija uopste, a moze da ustedi dosta zivaca... ;-)Da ne reklamiram firmu sad, ali ako neko zeli mogu objasnim detaljnije i da napravim neku cenu za forumase, svako plati sebi postarinu (koja ce biti skuplja od proizvoda :-P )... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted February 8, 2014 Pa ako imas mogucnost za prodaju tih aditiva preko foruma,kontaktiraj administraciju foruma,pa neka se otvori nova tema,ti das popust clanovima i eto... ali kao sto si vec rekao ,skuplja postarina nego sam proizvod. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted February 8, 2014 samo se raspitajte da li ako u tom dizelu vec ima aditiva da li sme jos da se doda........ Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted February 8, 2014 Da ne reklamiram firmu sad, ali ako neko zeli mogu objasnim detaljnije i da napravim neku cenu za forumase, svako plati sebi postarinu (koja ce biti skuplja od proizvoda :-P )... Druze, da li radite aditive na bazi mangana ili kinina za benzin? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lj_ubica 78 Posted February 8, 2014 Nije steta da se doda, to je sigurno... U Evro dizelu po propisu bi trebalo da ima aditiva, ali ovo je zemlja Srvbija jel... :-DZa benzin ne radimo aditive... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted February 8, 2014 Odgovara za vozila sa CR motorima, katalizatoriom i DPF-om ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted February 8, 2014 Da ne reklamiram firmu sad, ali ako neko zeli mogu objasnim detaljnije i da napravim neku cenu za forumase, svako plati sebi postarinu (koja ce biti skuplja od proizvoda :-P )...Druze, da li radite aditive na bazi mangana ili kinina za benzin? Kupi bre turbo motor Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted February 8, 2014 Pa za turbo motor mi i treba neki aditiv na bazi mangana. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted February 9, 2014 Smuckaj nesto sam Quote Share this post Link to post Share on other sites
milekontras 4 Posted May 12, 2014 Verovatno zato sto filter nije stigao da se ovlazi vodom, obzirom da je zamenjen u decembru. Moj je zamenjen u junu i vec do decembra je ovlazio, toliko o kvalitetu filtera koji se ugradjuju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusan 4 Posted May 13, 2014 Zato je neko nepisano pravilo da se filter za naftu menja pred zimu. Barem ja tako radim, i nisam ove zime imao nikavih problema, a sipao sam gde sam stigao... Quote Share this post Link to post Share on other sites
milekontras 4 Posted May 13, 2014 Da verovatno su i u fijatu u zabludi sto su propisali da se filter menja na 60000 a ne pred zimu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 13, 2014 Zavisi koji se filter stavi. Prva ugradnja je UFI. Takav filter za npr. Nuova Bravo 1.6 MJet je nešto oko 6.000 dinara...i retko ko stavi njega. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted May 13, 2014 Verovatno zato sto filter nije stigao da se ovlazi vodom, obzirom da je zamenjen u decembru. Moj je zamenjen u junu i vec do decembra je ovlazio, toliko o kvalitetu filtera koji se ugradjuju. Toliko o kvalitetu goriva, da se razumemo. Ne moze ni los filter da ovlazi ako nema vode u gorivu. Filter je tu da precisti gorivo od necistoca a voda se kao teza talozi na dnu njega. Los filter ce pre da pusti pljavstinu u pumpu i da napravi problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted May 13, 2014 Čovek je ubeđen da ledi filter a ne sadržaj istog. Quote Share this post Link to post Share on other sites
amladenbk 1 Posted May 14, 2014 (edited) Isto kao sto i benzin "isparava" iz rezervoara Edited May 14, 2014 by amladenbk Quote Share this post Link to post Share on other sites
amladenbk 1 Posted May 14, 2014 (edited) Nisam imao prilike da vozim dizelas ali iz iskustva znam da oduvek kod njih je bio problem samo i samo sa gorivom ne sa filterom bez obzira da li je najjefiniji ili najskuplji na trzistu..... i ni jedan filter ne moze da resi problem vode u gorivu jer on odstranjuje fizicke necistoce iz goriva a ne vrsi hemijsku analizu goriva i odvaja vodu iz dizela ..... Ni aditivi tu ne pomazu ....Cak mislim da inzinjeri pri konstruisanju filtera goriva nisu razmisljali o tome da ce se u automobil sipati gorivo loseg kvaliteta ..... Edited May 14, 2014 by amladenbk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusan 4 Posted May 14, 2014 Samo sto danas postoje filteri sa posebnim separatorima za vodu, pa to hoce da pravi problem. Inace, preporuceno je da se filter nafte menja jednom godisnje, upravo zbog loseg goriva. Zamena na 60000 vazi za zemlje koje imaju krsteno gorivo, kod nas bih preporucio svima da ga menjaju jednom godisnje i to pre zime. Barem ja tako radim, i za ovo kratko koliko vozim dizele, nisam imao nikavih problema... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted May 14, 2014 Zna da bude velika kondenzacija u rezervoaru kada se vozi sa malim količinama goriva naročito kada je hladno vreme. Topla nafta se od motora vraća u hladan rezervoar i eto problema.Tako da nije baš uvek do goriva problem.Velike firme koje svaki dan pune rezervoare sa gorivom nemaju taj problem sa vodom. Quote Share this post Link to post Share on other sites