bojke 126 Posted December 15, 2011 U bre Neso pa ti si ziv!!! :rambo: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9662 Posted December 15, 2011 @ HidroTi si pitao da svoj atmo 1.8 16v prebaciš u turbo. To je u potpunosti različito od ovoga. I Bojke ti je rekao u toj temi da je bolje da taj atmo 1.8 16v izbaciš i ubaciš unutra motor koji je turbo, upravo kao što se opisuje u ovoj temi.Dakle, niko ti nije rekao da to ne može, naprotiv, preporučeno ti je da se ubaci turbo motor unutra (a, ne da postojeći atmo 1.8 16v prepravljaš u turbo što je bilo tvoje pitanje)... Quote Share this post Link to post Share on other sites
steva_anya 1 Posted December 15, 2011 Imam novi folder na kompu E:\Cars\Tuning\Forums\BOJKE\Fiat Punto HGT Turbo 16V Svaka cast! Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojke 126 Posted December 15, 2011 A nadam se da ce uskoro biti jos neka slicna "lizalica" cim se zavrsi sa ovim projektom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
hidro_mont 1 Posted December 15, 2011 (edited) @neshaoctMa znam da je različito samo sam se ja raspitivao i ovde kod majstora koji bi to radili i dobijao takve odgovore.Nisam hteo da previše pišem o svojim problemima u tuđoj teni ! Ne ljutiš se??? samo sam se pogrešno izrazio.Pravog majstora je teško naći... Edited December 15, 2011 by Hidro Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fanateek 0 Posted December 15, 2011 bojke je reinkarnacija karla abarta Quote Share this post Link to post Share on other sites
sashicus 4 Posted December 16, 2011 Momci alal vera! Ovo je pravi projekat!Mene zanima na cemu ste jos zakinuli da bi smanjili tezinu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted December 16, 2011 bojke je reinkarnacija karla abarta Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted December 16, 2011 Evo da se i ja javim(inace vlasnik auta),dobih malo slobodnog vremena,tako da otkucam jos nesto,sto se tice tezine auta,fabricka je 1115kg,ali je taj auto pre ovog projekta uporno olaksavan sa moje strane tako da je imao 900kg,inace mislim da ce sa svim ovim prepravkama biti tezi za 50-70kg max,ali sam i pre pocetka svega nasao mesta na kojima ce se skinuti kilogrami,inace mogu i da se zahvalim Bojketu koji je bio veoma strpljiv i uporan da skinemo svaki nepotreban gram sa auta,inace auto vise nema klima uredjaj i jos neke standardne stvari za 16 vt,a dolaze i magnezijumske felne i plexiglas umesto standardnih stakala itd...bice to na kraju 900kg! svako ima svoju viziju auta koji pravi... za klimu se slazem da nije potrebna u takvom autu, ali mislim da prozore ne moras da diras, tj da ostavis staklene. dovoljno je to jak motor i nikakve razlike neces osetiti za tih 5-10 kila koliko su prozori...samo napred sa projektom Quote Share this post Link to post Share on other sites
neo abarth 1 Posted December 16, 2011 (edited) Pa bojke je bio dobar hirurg,sekao je sve sto nije potrebno,delove drzaca,napravio je i veze za drzace veoma kompaktne,zamenio je teze drzace od HGt-a laksim custom made ili coupeovim,takodje sam zadrzao servo od HGT-a koji je laksi i kompaktniji od kapinog,tj nismo morali da stavljamo njenu servo pumpu,skinut hladnjak klime,cevke,creva,za stakla cu videti,ako napravim 900kg bez njih ne diram ih,kao sto rekoh bice to 900kg! :rolleyes:Hvala svima na podrsci,pozz!! Eto me u garazi za koji min!!! Edited December 16, 2011 by neo abarth Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fanateek 0 Posted December 16, 2011 Jel to mozda ovaj punto, slikao sam prosle godine na parkingu ispred FAS-a za vreme King Of Europe drift manifestacije, inace ovaj nas je pretekao i bukvalno osisao na putu KV-KG Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted December 16, 2011 Ako je taj, mimoilazio sam se par puta sa njim u kv i jednom na relaciji kv-kg.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
razor_amd 0 Posted December 16, 2011 (edited) Mislim da sam ga i ja jednom video u KV-u. Edited December 16, 2011 by RazoR Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9662 Posted December 16, 2011 @neshaoctMa znam da je različito samo sam se ja raspitivao i ovde kod majstora koji bi to radili i dobijao takve odgovore...Ne ljutiš se??? Daj bre, šta ima ko da se ljuti... nego sam samo hteo da pojasnimo ljudima da ti niko na ovom forumu nije rekao da ne stavljaš turbo u svog Punta, već da je bolja varijanta staviti unutra motor koji je od starta turbo (kao što se radi kod ovog auta), nego od tvog atmo 1.8 16v praviti turbo verziju... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojke 126 Posted December 16, 2011 Jeste taj auto,s tim sto je sad "malo" jaci.Ja nisam pristalica ovih nalepnica i sara po autu,to sam rekao i vlasniku,ali on to covek voli pa sta da se radi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
genca 2 Posted December 16, 2011 bojke je reinkarnacija karla abarta I maher prve lige :unworthy: :unworthy: :unworthy: :unworthy: :unworthy: :unworthy: Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted December 16, 2011 ^^definitivno je naružen ovim nalepnicama, a i odudara mnogo žuti vizir, kad već ima preko krova i haube štraftu, previše suvišnih nalepnica za moj ukus, a pretpostavljam da će i ostali da potvrde isto to... Jedini simpatičan detalj od svih ovih nalepnica, oznaka i td. mi je abarth mrežica u braniku, može da prodje... Ali ako čovek voli tako onda je ok, mi smo tu da posavetujemo, on je tu da odluči da li će posle svog tog budženja da svom autu da novi imidž Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojke 126 Posted December 16, 2011 Ajmo ljudi jedna akcija dasugerisemo Nesu da skine ove nalepnice. Ja sam nikako da ga ubedim jbg. Quote Share this post Link to post Share on other sites
chela 2 Posted December 16, 2011 Pa bojke je bio dobar hirurg,sekao je sve sto nije potrebno,delove drzaca,napravio je i veze za drzace veoma kompaktne,zamenio je teze drzace od HGt-a laksim custom made ili coupeovim,takodje sam zadrzao servo od HGT-a koji je laksi i kompaktniji od kapinog,tj nismo morali da stavljamo njenu servo pumpu,skinut hladnjak klime,cevke,creva,za stakla cu videti,ako napravim 900kg bez njih ne diram ih,kao sto rekoh bice to 900kg! :rolleyes:Hvala svima na podrsci,pozz!! Eto me u garazi za koji min!!! Ne razumem sta ti znaci 5-10kg osim ako ne ides na trke, a ni tu puno ne znaci jer je vec ogoljen auto i ima dosta snage. Ako uzmes plexi, stakla ce ti biti skoro iste tezine, samo ostajes bez ikakve ventilacije posto nemas klimu Panduri mogu da ti rade sta oce jer plexi nije dozvoljen za voznju, i tu mozes da imas mnoooogo problema. 900kg tesko mozes da ocekujes, 20-30ak kg vise mozes, ali bas 900 tesko jer su motor, menjac, kocnice i mozda jos neke stvari dosta teze od fabrickih. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted December 16, 2011 Ajmo ljudi jedna akcija dasugerisemo Nesu da skine ove nalepnice. Ja sam nikako da ga ubedim jbg.haha, ček dok vide, ima samo da krenu jedan po jedan da hejtuju Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 850 Posted December 16, 2011 Skidaj nalepnice obavezno, napravi clean look, nikakva slova, trake i ostalo, što čistije to lepše! Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted December 16, 2011 ^^upravo to, jer ta nijansa žute (giallo cedro) boje sa 30% zatamnjenim staklima stoji perverzno na Puntu! Ferari koristi istu tu žutu za svoje automobile, greota je da se prelepljuje Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted December 16, 2011 Svaka čast, ovo će biti ludilo!!! I da, skidaj bre te vrangulije sa karoserije!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
integralac 2623 Posted December 16, 2011 ne zanima me sta vi ostali mislite ali ja bi poskidao sve te nalepnice pa kud puklo Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojke 126 Posted December 16, 2011 Momci vi ste vrh! Mozda i izmolim Nesu da vrati auto u fabricko stanje spolja jer to je jedina prava stvar.A "tuning i styling" fazoni su out.Sto cistiji auto spolja,spusten i sto veca felna su prava stvar.A i kad se skinu nalepnice bice sigurno laksi za par stotina grama. Quote Share this post Link to post Share on other sites