Jump to content
FAS Goran
bojke

Projekat Fiat Punto HGT Turbo 16V

Recommended Posts

@ Hidro

Ti si pitao da svoj atmo 1.8 16v prebaciš u turbo. To je u potpunosti različito od ovoga. I Bojke ti je rekao u toj temi da je bolje da taj atmo 1.8 16v izbaciš i ubaciš unutra motor koji je turbo, upravo kao što se opisuje u ovoj temi.

Dakle, niko ti nije rekao da to ne može, naprotiv, preporučeno ti je da se ubaci turbo motor unutra (a, ne da postojeći atmo 1.8 16v prepravljaš u turbo što je bilo tvoje pitanje)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam novi folder na kompu E:\Cars\Tuning\Forums\BOJKE\Fiat Punto HGT Turbo 16V :thumbsup:

Svaka cast! :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:ice:

A nadam se da ce uskoro biti jos neka slicna "lizalica" cim se zavrsi sa ovim projektom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@neshaoct

Ma znam da je različito samo sam se ja raspitivao i ovde kod majstora koji bi to radili i dobijao takve odgovore.Nisam hteo da previše pišem o svojim problemima u tuđoj teni ;)! Ne ljutiš se??? :rolleyes:

samo sam se pogrešno izrazio.Pravog majstora je teško naći... :no

Edited by Hidro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo da se i ja javim(inace vlasnik auta),dobih malo slobodnog vremena,tako da otkucam jos nesto,sto se tice tezine auta,fabricka je 1115kg,ali je taj auto pre ovog projekta uporno olaksavan sa moje strane tako da je imao 900kg,inace mislim da ce sa svim ovim prepravkama biti tezi za 50-70kg max,ali sam i pre pocetka svega nasao mesta na kojima ce se skinuti kilogrami,inace mogu i da se zahvalim Bojketu koji je bio veoma strpljiv i uporan da skinemo svaki nepotreban gram sa auta,inace auto vise nema klima uredjaj i jos neke standardne stvari za 16 vt,a dolaze i magnezijumske felne i plexiglas umesto standardnih stakala itd...bice to na kraju 900kg! :thumbsup:

svako ima svoju viziju auta koji pravi... za klimu se slazem da nije potrebna u takvom autu, ali mislim da prozore ne moras da diras, tj da ostavis staklene. dovoljno je to jak motor i nikakve razlike neces osetiti za tih 5-10 kila koliko su prozori...

samo napred sa projektom :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa bojke je bio dobar hirurg,sekao je sve sto nije potrebno,delove drzaca,napravio je i veze za drzace veoma kompaktne,zamenio je teze drzace od HGt-a laksim custom made ili coupeovim,takodje sam zadrzao servo od HGT-a koji je laksi i kompaktniji od kapinog,tj nismo morali da stavljamo njenu servo pumpu,skinut hladnjak klime,cevke,creva,za stakla cu videti,ako napravim 900kg bez njih ne diram ih,kao sto rekoh bice to 900kg! :rolleyes:Hvala svima na podrsci,pozz!! :thumbup:

Eto me u garazi za koji min!!! :harhar:

Edited by neo abarth

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel to mozda ovaj punto, slikao sam prosle godine na parkingu ispred FAS-a za vreme King Of Europe drift manifestacije, inace ovaj nas je pretekao i bukvalno osisao na putu KV-KG :w00t:

punto_hgt_3.jpg punto_hgt.jpg punto_hgt_2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da sam ga i ja jednom video u KV-u. :thumbup:

Edited by RazoR

Share this post


Link to post
Share on other sites

@neshaoct

Ma znam da je različito samo sam se ja raspitivao i ovde kod majstora koji bi to radili i dobijao takve odgovore...Ne ljutiš se??? :rolleyes:

Daj bre, šta ima ko da se ljuti... :D nego sam samo hteo da pojasnimo ljudima da ti niko na ovom forumu nije rekao da ne stavljaš turbo u svog Punta, već da je bolja varijanta staviti unutra motor koji je od starta turbo (kao što se radi kod ovog auta), nego od tvog atmo 1.8 16v praviti turbo verziju... :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste taj auto,s tim sto je sad "malo" jaci.Ja nisam pristalica ovih nalepnica i sara po autu,to sam rekao i vlasniku,ali on to covek voli pa sta da se radi. :crybaby::realmad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

bojke je reinkarnacija karla abarta :unworthy:

:thumbup:

I maher prve lige :unworthy: :unworthy: :unworthy: :unworthy: :unworthy: :unworthy: :unworthy: :unworthy: :unworthy: :unworthy: :unworthy: :unworthy: :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^definitivno je naružen ovim nalepnicama, a i odudara mnogo žuti vizir, kad već ima preko krova i haube štraftu, previše suvišnih nalepnica za moj ukus, a pretpostavljam da će i ostali da potvrde isto to... Jedini simpatičan detalj od svih ovih nalepnica, oznaka i td. mi je abarth mrežica u braniku, može da prodje... :thumbup: Ali ako čovek voli tako onda je ok, mi smo tu da posavetujemo, on je tu da odluči da li će posle svog tog budženja da svom autu da novi imidž :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajmo ljudi jedna akcija dasugerisemo Nesu da skine ove nalepnice. :wallbash:

Ja sam nikako da ga ubedim jbg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa bojke je bio dobar hirurg,sekao je sve sto nije potrebno,delove drzaca,napravio je i veze za drzace veoma kompaktne,zamenio je teze drzace od HGt-a laksim custom made ili coupeovim,takodje sam zadrzao servo od HGT-a koji je laksi i kompaktniji od kapinog,tj nismo morali da stavljamo njenu servo pumpu,skinut hladnjak klime,cevke,creva,za stakla cu videti,ako napravim 900kg bez njih ne diram ih,kao sto rekoh bice to 900kg! :rolleyes:Hvala svima na podrsci,pozz!! :thumbup:

Eto me u garazi za koji min!!! :harhar:

Ne razumem sta ti znaci 5-10kg osim ako ne ides na trke, a ni tu puno ne znaci jer je vec ogoljen auto i ima dosta snage. Ako uzmes plexi, stakla ce ti biti skoro iste tezine, samo ostajes bez ikakve ventilacije posto nemas klimu :D Panduri mogu da ti rade sta oce jer plexi nije dozvoljen za voznju, i tu mozes da imas mnoooogo problema. 900kg tesko mozes da ocekujes, 20-30ak kg vise mozes, ali bas 900 tesko jer su motor, menjac, kocnice i mozda jos neke stvari dosta teze od fabrickih.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajmo ljudi jedna akcija dasugerisemo Nesu da skine ove nalepnice. :wallbash:

Ja sam nikako da ga ubedim jbg.

haha, ček dok vide, ima samo da krenu jedan po jedan da hejtuju :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skidaj nalepnice obavezno, napravi clean look, nikakva slova, trake i ostalo, što čistije to lepše!

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^upravo to, jer ta nijansa žute (giallo cedro) boje sa 30% zatamnjenim staklima stoji perverzno na Puntu! Ferari koristi istu tu žutu za svoje automobile, greota je da se prelepljuje :nuke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaka čast, ovo će biti ludilo!!! :thumbsup:

I da, skidaj bre te vrangulije sa karoserije!!! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Momci vi ste vrh! :thumbup:

Mozda i izmolim Nesu da vrati auto u fabricko stanje spolja jer to je jedina prava stvar.A "tuning i styling" fazoni su out.Sto cistiji auto spolja,spusten i sto veca felna su prava stvar.A i kad se skinu nalepnice bice sigurno laksi za par stotina grama. :rambo:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...