Jump to content
FAS Goran
Duskodux

Lybra - grijač zadnjeg stakla

Recommended Posts

Opet ja. Posle malo detaljnijeg pregleda zadnjeg stakla, sve mi se cini da je ovakvo "popravljanje" grejaca poslednje resenje. Od svih grejaca, rade samo 2 na vrhu, a kod ovih drugih su neki "oljusteni" skoro do pola :unsure:

Zanima me, da li postoji varijanta da se kupi ceo taj grejac (na nekoj foliji ili cemu vec), i da se jednostavno "zalepi" na staklo i ponovo poveze?

Nekad mi ne smeta toliko zamrzavanje zadnjeg stakla, ne mrzi me da ocistim. Ali kad pocne da se magli, postaje kriticno..

Share this post


Link to post
Share on other sites

nisam probao gore sa unimerom probacu uzeo sam tecnost al mi je sad veliki problem magli mi soferka kad ocu da radim obelezio sam sa strane na limu koji ne rade a mesta prekida moram naci :thumbsup: javljam kad bude slobodna garaza da femom mogu raditi :thumbsup: sad pogledah gore vidim ja koji ne rade kad zamagli soferka problem mi je gde je prekid ne vidi se gollim okom da tu premazem da ne mazem ceo grejac od pocetka do kraja...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veki, vidi se razlika u boji i debljini žice jer je kod starijih automobila korozija odgovorna za prekid. Vidi se jasna razlika u boji i debljini grejne žice (treba da bude žućkasta a bude crna iako fizički nema potpunog prekida napon pada na delu koji je korodirao i onda ne radi linija.

Edited by notorni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, nova šajba s otpada?

Cak je i to bila jedna od opcija. Ali, stakla su kod mene poprilicno zatamnjena, pa cisto sumnjam da bih na otpadu nasao istu :-)

Ima jedan glass servis u NSu gde rade popravku grejaca, pa cu ih kontaktirati sutra da vidim koliko bi to kostalo i na koji nacin ih uopste popravljaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ima toga i kod nas. Mislim da je princip isti. Uzmu tester i traže prekid, i krpaju. Možda imaju profesionalniju opremu, ali se sve svodi na isto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja uvek i svima govorim "NE DAJTE KLINCIMA U PERIONICAMA DA VAM PERU ZADNJE STAKLO IZNUTRA".

Prvo pritiskaju kao moroni, drugo koriste kojekakve agresivne tecnosti, trece brate nepazljivi su do bola.

Jednom mi je jedan takav klinac upropastio grejac, kad mu nisam glavu otkinuo. Od tada, stop, nema brisanja zadnjeg stakla. Ja to lepo sam odradim vlaznom i mekanom magicnom krpom veoma pazljivo.

Takodje ne lepite nikakve nalepnice na grejace.

Svojevremeno sam video univerzalni grejac zadnjeg stakla na nekoj foliji koja se zalepi na staklo. Ne secam se gde i kada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali, kako je moguce da su ti grejaci bas toliko losi i osetljivi? :question:

Moj prethodni auto, Audi 80, imao je grejace sa spoljasnje strane stakla. I cak i posle 20 godina, svi su radili osim jednog, a kod tog jednog je prekid bio minimalan.. :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidim da je tema stara oko godinu dana, puklo mi zadnje staklo i morao stavit polovno, ali na njemu sve niti isprekidane , bih opet da ih povežem. Sve ste gore lijepo objasnili, samo imam pitanje koje sredstvo da uzmem Wurth ili Loctite? Mislim ima li ko da mi kaže koje je bolje, jer ja inače koristim Wurth hemiju i ovo što sm do sad koristio bilo je OK, pa me interesuje je li Loctite bolji. Pročitah neđe gore da je to isto samo drugo pakovanje. Hvala unaprijed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da ću Wurth prije nać' ođe u Podgoricu, nego taj drugi. a znam da neću pogriješit, ali pitah pošto vidim mahom svi gore koriste Loctite. Možda zbog cijene jer je Wurth daleko najskuplji što se tiče hemije, ljepila, ulja, itd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uradio sve. Svi rade, potrošio sam cijelu bočicu onoga srebra, bilo mi je oko 30tak prekida i to su neki bili po 10 cm. Ali uspio sam to sve da sredim :robo: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja uvek i svima govorim "NE DAJTE KLINCIMA U PERIONICAMA DA VAM PERU ZADNJE STAKLO IZNUTRA".

Prvo pritiskaju kao moroni, drugo koriste kojekakve agresivne tecnosti, trece brate nepazljivi su do bola.

Jednom mi je jedan takav klinac upropastio grejac, kad mu nisam glavu otkinuo. Od tada, stop, nema brisanja zadnjeg stakla. Ja to lepo sam odradim vlaznom i mekanom magicnom krpom veoma pazljivo.

Takodje ne lepite nikakve nalepnice na grejace.

Svojevremeno sam video univerzalni grejac zadnjeg stakla na nekoj foliji koja se zalepi na staklo. Ne secam se gde i kada.

Amen to that! Eh, da mi je ta pamet bila ranije. Meni su balvani iz perionice upravo i upropastili grejace.

53 prekida!!!!!! Ne mogu da verujem. Kao da je smirglom cistio zadnje staklo!!!!

Kupio sam onaj set za popravku (1.500 RSD), ali nikako da se nakanim da prionem na posao...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Činjenica je da su na Libri grejači neverovatno nežni. Ja sam prošle zime sredio sve niti (preko 30-tak) prekida, i sad otkrivam da mi 4 linije ponovo ne rade.

ALI !!!! Ja auto perem sam ! Niko mi nije drljao po unutrašnjosti zadnjeg stakla ! Samo sam ja lično to radio nekoliko puta, ja koji sam i popravljao te grejače ! Naravno da sam bio krajnje pažljiv, i brisao nežno i samo u smeru niti. I eto, opet neke niti pokidane ! :thumbdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam sebi skenjao grejace folijom ,kada sam zatamnjivao stakla,e sad,koliko je delotvorno ono sredstvo za reparaciju i jel uradio neko uspesno sa njim ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa, nije baš toliko teeeeeeeeeeeeško pročitati šta se pisalo na ovoj temi. :D

...Za povezati prekinute linije uzeo sam od kolege tekuće srebro...

evo ima ovo

tecno_srebro.jpg

Pozvacu sutra komercijalistu WURTH-a od kojeg moja firma nabavlja njihove proizvode pa da vidim koliko kosta ovo zadovoljstvo wink.gif

Nabavljeno danas ( sto volim AP Sport nedeljom :unworthy:wink.gif

Nije wurth ali i loctite obecava

( komercijalista wurtha mi je jednom prilikom pricao(u poverenju naravno) da se sva hemija za njih, loctite i berner pravi u istoj fabrici samo je ambalaza drugacija...)

http://www.ap-sport....roduct_id=33021

Clipboard01.jpg

99_D334.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, jedno pitanjce, da li može sa ovim sredstvom da se zalepi priključak za struju za grejač, onaj deo na koji se kači žica?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko ja znam - ne može. Ovo sredstvo ima osbine laka, tj. farbe koja je elektroprovodna. Lepljivost mu nije u opisu.

Mada, sačekaj još neko mišljenje ili iskustvo forumaša. Možda ima i supsrotnih iskustava.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nešto sam razmišljao da taj deo zalepim super lepkom za staklo pa preko toga da zamažem sa tečnim srebrom da ostvari kontakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ne bi stavljao super lepak na staklo jer moj drugar lepio retrovizor na sofersajbnu sa super lepkom i ona prsla jer verovatno ne trpi obican super lepak vec mora onaj specijalni uz koji se dobije i mrezica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko to srebro kosta i gde mogu da ga nadjem???

AAAAAAAAAAAAA da, vidim! AP Sport :) a para?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...